Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 'k heb ook een alternatief, de laatste zondag van augustus naar beachpop in bloemendaal met zn allen.
||
Citaat:
1. je raakt elkaar kwijt in al die drukte of je vindt elkaar überhaupt niet eens. 2.dan zit ik in België ![]() Dat idee van Zandvoort vind ik trouwens prima! Schrijf me er maar bij op je lijstje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Dat zou sneu zijn Je staat al op mn lijstje ![]()
||
Citaat:
![]() (Maar hoopt natuurlijk ergens op een meeting in eigen stadje he ![]() En door Haarlem wandelen hoefd niet echt persee van mij hoor ![]() Owja please geen Zwolle, heb nog nachtmerries van die stad...... moest daar kanoen in de gracht en uiteraard viel ik in het water ![]()
Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 11:36. |
![]() |
||
Citaat:
Zet mij er maar bij. Maar maak wel een beetje van te voren een datum bekend, dan kan ik zorgen dat ik vrij ben(anders moet het maar net zo uitkomen dat ik vrij ben). |
![]() |
|
Verwijderd
|
zeg zeg zeg! dat gaat een beetje meeten zonder dat ik het topic zie.. tsk.
een bosmeeting in enschede lijkt me verreweg het koelst, maar zantvoort is vanaf hier maar een uurtje met de bus terwijl ik voor enschede heeeeeel veel kwijt ben aan treinkaartjes.. *wordt verscheurd tussen twee meetings* :/ ik vind wel dat er een stuk meer mensen moeten komen dan er nou op't lijstje staan. Psst! Mirl! heb je toch nog een lowlandskaartje kunnen regelen? ![]() |
![]() |
|
Ok, laten we dan maar gaan stemmen anders komen we er nooit uit.
Dus allemaal even opnieuw je stem uitbrengen en als het je niet echt uitmaakt bij allebij stemmen. Strand meeting in Haarlem: Black Sugar Enschede + Hengelo meeting: Black Sugar Datum -> Zaterdag 21 September? Lijkt me een redelijk idee. (is volle maan trouwens ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik had trouwens nog een idee,waarom geen meeting op een kerkhof?...dan voel ik me wat meer thuis enzow ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar goed. Als er nog wat meer mensen komen, *denkt aan Plien-die-op-vakantie-is* kom ik misschien wel naar dat Zandvoortgedoe want dat klinkt errug koel ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En er zullen vast wel meer mensen bij zitten die redelijk vroeg weg moeten. We doen gewoon van 7 uur tot in de vroege uurtjes. ![]()
|
![]() |
Roel is heel erg sneaky, want meneer heeft mij omgepraat
![]() ![]() Oh, en Plien komt donderdag terug van vakantie dus dan kan ze zelf wel haar naam er bij zetten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik blijf waarschijnlijk wel de hele nacht, kwestie van tegen pappa en mamma zeggen dat je bij iemand blijft logeren ![]() de mensjes uit het oosten hebben weer eens pech ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
den bosch ligt eeeh waar? (ik ben zo slecht in topografie ![]() maar ik kan mn enschedekaartje niet eens betalen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*schopt nogmaals tegen msn (en tegen mn portemonee die zieligjes en leeg in de hoek ligt) aan* :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Uhm, ga nou stemmen!
Anders weten we strakjes nog niet waar we naartoe gaan. tot nu toe staat de stand gelijk en iedereen die niet het nieuwste stem lijstje quote diens stem telt niet mee! anders blijven we aan de gang.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hoe later hoe beter, aangezien ik aan't eind van de maand mn zakgeld krijg en hoe dichter het bij't eind van de maand is hoe makkelijker het is voor mij om mn paps om te halen dat ie het me vervroegd heeft ![]() ![]() ik wil ook naar lowlands en plien meeten :/ stelletje gemenerds *kruipt weg in donker hoekje* ![]() ![]() waar woont ze eigenlijk? ik stem na het eten wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 19:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als er voor bijde meetingen evenveel stemmen zijn, is het mischien een idee om er twee te houden. (Al ben ik daar persoonlijk niet zo voor, maar ik ben niet de enige die beslist. Als de meesten voor twee meetings zijn, ok. Jammer maar het zij zo. Als de meesten liever een gezamelijke meeting hebben, tsja dan moet er toch worden gestemt op een van de twee.)
|
Wanneer wordt de meeting trouwens gehouden??
Lijkt me wel handig als je uit verschillende data kan kiezen.. Ik kan zelf wel een paar zondagen in september en voor de rest weet k het niet uit m'n hoofd ![]() En wat is nou precies het idee van de strandmeeting?? (feline, explain ![]() Jaaa lekker zinnige toevoeging dit ![]() |
![]() |
|
Zaterdag 21 September leek mij een erg goede keus voor een datum. Is over 5 weken dus zou iedereen toch genoeg tijd moeten hebben om aan geld te komen en om het in te plannen. Kan me om eerlijk te zijn niet voorstellen dat iemand voor die zaterdag al iets heefd afgesproken. (Ja tenzij het natuurlijk een verjaardag of iets met sport is ofzow natuurlijk, maar dat heb je elke zaterdag.) Owja zondag lijkt me niet zo'n goed idee eigenlijk, tenzij toch iedereen bij voorbaat van plan was om op tijd weer weg te gaan, maar vooral aangezien iedereen die maandag daarop weer naar school moet.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Metal Meeting lauwzzz | 4 | 14-05-2006 17:26 | |
Liefde & Relatie |
[Meeting, Utrecht, 28 december a.s., 12.00 uur] Hoe lang ben jij? WolterB | 500 | 14-12-2005 10:17 | |
Drugs & Alcohol |
D en A meeting Internationalist | 58 | 08-09-2002 18:17 | |
Seksualiteit |
Meeting... Verwijderd | 52 | 04-04-2002 19:29 | |
Seksualiteit |
Meeting! Soullar | 116 | 16-01-2002 11:10 |