Advertentie | |
|
![]() |
|
Even een blik in mijn boekenkast werpen bij welke boeken ik dat ook alweer had. Uit mijn hoofd waren dat:
Wit als melk rood als bloed - Alessandro d'Avenia Een glas melk - Herbjorg Wassmo (niet zozeer beïnvloed, maar ik vond dat boek dusdanig heftig dat ik er 24/7 aan dacht) De boekendief - Markus Zusak
|
Ik had het ook bij:
De A van Anna -Tobea Brink Boeken van Ian Maclaren (ik raak een beetje in trance door de schrijfstijl van die tijd) De prinses die alles verloor - Shannon Hale (lang leve de uitgewerkte sprookjes) Dit is geen dagboek - Erna Sassen (en vergelijkbare boeken)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Huhu, ik kreeg pasgeleden van mijn schoonmoeder de 'Encyclopedie van de Vrouw'. Een jaren '50-boek waarin staat hoe je als vrouw in elkaar zit, hoe de wet en regelgeving in Nederland is wat inkomsten en uitkeringen betreft, hoe je je het beste kunt kleden in bepaald gezelschap, je huis kunt inrichten, je dag kunt indelen, je man kunt verzorgen, proberen kunderen te krijgen, etc. Geniaal gewoon <3. Ik wou hem graag hebben hoor, het was geen stille hint van mijn schoonmoeder ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() al gezien? ![]() ![]() Ik ben nu extreem fan van kamelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hahaha ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik had gehoopt dat er een website aan besteed zou zijn, maar helaas.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb ook soms bij boeken dat ik het einde heel erg schokkend vind en dan een week lang elke dag het einde lees, tot ik het geloof. Dat had ik bij 'Het lelietheater' (volgens mij is dat van Lulu Wang) en 'De regenboog heeft [nummer] kleuren' van een of andere Zweed (of Duitser)(in ieder geval iets uit een taal met puntjes).
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kom net op facebook m'n oude buurmeisje en buurjongetje tegen, die naast ons woonden toen m'n ouders nog bij elkaar waren. Ik was 12 toen we gingen verhuizen, zij waren toen 6 en 4. Tot mijn 15e heb ik nog wel eens op ze gepast, maar in mijn hoofd zijn ze dus altijd 9 en 7 gebleven.
En nu is zij opeens een hete stoot van 20 en hij een goed opgedroogde jongeman van 18. Echt HEEL bizar dit ![]() |
![]() |
|
Wauw, Luwte
![]() En jezus, ik heb nu alweer een lijstje gemaakt van 8 boeken die ik sowieso wil hebben. Do want more money!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|