Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar wel coewl dat jullie een keer naar hengelo komen ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dus mischien tot vanavond ![]() ![]()
||
Citaat:
Maarem hebbe jullie gister gemeet dan of niet???? Ik was gister wel in de stad tot een uur of 1. en ik ben ook ff langs de nul gelopen, maar k weet eigenlijk ook niet hoe jullie eruit zien, dus k heb geen idee of ik jullie heb gezien, als jullie er waren. K was eigenlijk niet van plan geweest om naar de stad te gaan gister maar uiteindelijk toch overhaald door vriendin. als ik het eerder wist had ik jullie wille meeten, maar goed volgende keer dan maar hé. nou ja voor als jullie gemeet hebben vertel der ff wat over. of het leuk was enzo Kuzzzz
||
Citaat:
Best wel jammer aangezien het nog best lekker weer was om in het bos te gaan zitten en het gisteravond heel gezellig was in de Nul. Ik namelijk uiteindelijk gewoon met een vriendin de stad in geweest en 's avonds met een paar vrienden naar de Nul. Ga je trouwens naar de Zwolle meeting?
||
![]() |
Citaat:
hoe laat was je er? ik ben van 22.30 tot 4.00 geweest.. volgende keer beter ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() maaruhmz k wil nog wel n keer naar de nul, dus iris... idee van je lijkt me wel koel ![]() en ik kom naar de zwolle meet, ik kom naar de zwolle meet jaja ik weet dat k had gezegd van niet, maar dat telt even niet |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Volgens mij miscommunicatie want we hadden eerst in Enschede afgesproken en daarna in Drienerloo, maar stond geen tijd voor 's avonds in Hengelo. Nul is trouwens redelijk moeilijk te vinden idd ![]() Maar jullie komen nog een keer langs toch? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Duh dat we nog een keer komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
op een zaterdag? loop richting het geluid en de menigte van new york en ernaast is de nul simpel. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Komt er nog binnenkort een lifestyle meeting? Verwijderd | 117 | 11-10-2003 14:26 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 | |
Lifestyle |
Zwolle meeting Jules | 431 | 14-10-2002 16:58 | |
Lifestyle |
skaten 0verch1ll | 80 | 20-08-2002 22:28 | |
Lifestyle |
Meeting idee! Black Sugar | 256 | 18-08-2002 09:20 |