Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmmm ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn tentamencijfers tot nu toe 6 voor Grieks - 6.9 wiskunde - 9 Engels en ik ben daar toevallig al heel blij mee dus houd je mond maar ![]() Laatste aanwinst op shopgebied: - 'vuil' kort spijkerjackje met elastiek aan onderkant en van binnen met schapewol gevoerd van Mango - donkerblauwe beetje heupbroek rechte pijpen RL - elastiekjes vd Hema ![]()
|
mn moeder had 2 cocktailjurkjes voor me meegenomen voor een of andere gelegenheid binnenkort (ik wil al helemaal niet weten waarheen ik en mn zusje nu weer worden meegesleept) waarvan er eentje teruggaat... en opengewerkte schoentjes die overigens erg mooi zijn
![]()
|
vanochtend de lingeriewinkels wezen leegkopen in het kader van de lingerieweek:
1 stringbody after eden zwart 1 mini g-string Dim zwart 1 mini g-string Dim pink 1 string groenwit geruit waar ik het merkje niet van weet 1 stringbody zwart bij de hunkermoller en natuurlijk de gratis string van de week van de lingerie
|
Verwijderd
|
2 nieuwe rugby shirts voor de rokken
![]() paar roze armwarmers (allweeeeeeer een paar ja) 2 bodyglitterstiftjes goude en zilveren mascara gele lippenstift (hoort bij me halloween outfit ![]() geel oogpotlood Zo'n ding voor om je been al sje gaat trouwen?? alleen ik gebruik m als haarband ![]() 4 elastiekjes met vilte roosjes en voor me Halloween outfit Wespenvleugels en bolletjes op t hoofd en een geel-zwarte topje/haarband/shawl (das nie alles hoor maar de rest heb ik al) |
![]() |
||
Citaat:
Dus ik ging naar de stoffenwinkel. 30 euro voor die stof!!!! ![]() En daarna had ik roze pluizige stof gezien met glitters erin en die was bijna 50 euro!! *Ik wacht wel totdat ze in de uitverkoop zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en daar kan ik al 2 paar beenthingies van maken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - een supertegekkejofele bruin wolle winterjas van D&G met op de rug 'D&G' in leer! Met super relaxte lange mouwen die opstrookbaar zijn, zelfde geldt voor de kraag, het is een soort coltruijas ![]() ![]() |
![]() |
|
Vandaag een longsleeve bij H&M gekocht a 12,90.
Morgen hoop ik ook nog een riem te scoren. Het zou leuk zijn om een bijpasende riem te hebben, tis geen big deal, zoniet dan maar niet. En aangezien we het over aanwinst hebben en niet over aankoop. Ik heb een broek door m'n moeder laten maken en verbouwen. Beetje vage broek geworden, maar wel tof. |
![]() |
|
![]() |
20 zwarte "armbandjes"
ik heb ooit.. 4 maanden terug ofzo, zwarte handschoendingessen gemaakt van zwarte sokken, gewoon de teenstukken eruit geknipt en er gaten voor mn duimen ingemaakt. toen heb ik die teenstukken bewaard omdat ik WIST dat ik ze nog ergens voor kon gebruiken maar ik wist niet waarvoor. en toen kwam ik vandaag ineens op het idee om er armbandjes van te knippen (gewoon reepjes) en nu heb ik er twintig, hoe..eh.. creatief ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|