Oud 04-06-2003, 11:36
Verwijderd
Citaat:
x2_Shade schreef op 04-06-2003 @ 09:37:
hoe geloof je in ze?

dat ze er verder in het heelal dus leven is behalve hier (duh dat is namelijk al 95% zeker)
of dat er UFO's met aliens boven aarde rondvliegen?
Leven in het heelal: zeker, al is het maar onder de orm van een bacterie.
Ufo's... hmmm.... ik ben er niet zeker van, maar ik geloof wel dat de Amerikaanse regering een heleboel heeft achtergehouden.
Advertentie
Oud 04-06-2003, 12:41
Verwijderd
Natuurlijk bestaat buitenaards leven. En in Amerika zijn inderdaad hele vreemde dingen gebeurd. Als we stellen dat die vreemde berichten uit Amerika waar zijn, is het zelfs vèèl intelligenter/verder ontwikkeld leven. Immers, wij kunnen ze niet vinden, maar zij ons wel.

Vraag ik me wel af -als buitenaards leven ooit bevestigd wordt- hoe de reactie zal zijn van gelovigen. Zou God niet alleen Adam en Eva geschapen hebben, maar ook een stelletje gerimpelde grijze dwergen met een veel te groot hoofd? En dan nog iets waar ik niet echt duidelijk antwoord op heb gekregen; waar komt God -mocht hij dan toch bestaan- vandaan? Ook Hij moet ergens "begonnen" of onstaan zijn. En wie heeft daar dan voor gezorgd?

Tjeas, ik voel me soms een klein kind als ik me niet op mijn "vakgebied" begeef (lang leve computers *sigh*).
Oud 04-06-2003, 18:29
Verwijderd
leuk plaatje /\
|

maar ik weet bijna wel zeker dat er buitenaardse wezens zijn, maar er zitten volges mij geen bacteria op meteorieten, want daar is tog geen mogelijkheid om te overleven
maar vast wel ergens lijkt mij, moet haast wel, lijkt me vrij sterk dat wij de enige zijn, maar misscihen is er wel ergens leven ontstaan dat niet gebaseerd is op onze manier van leven, ik bedoel zegmaar, zuurstof, temperatuur, water, dampking.
dat idee zegmaar.
wie weet...
Oud 04-06-2003, 19:33
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 04-06-2003 @ 13:41:
Natuurlijk bestaat buitenaards leven. En in Amerika zijn inderdaad hele vreemde dingen gebeurd. Als we stellen dat die vreemde berichten uit Amerika waar zijn, is het zelfs vèèl intelligenter/verder ontwikkeld leven. Immers, wij kunnen ze niet vinden, maar zij ons wel.

Vraag ik me wel af -als buitenaards leven ooit bevestigd wordt- hoe de reactie zal zijn van gelovigen. Zou God niet alleen Adam en Eva geschapen hebben, maar ook een stelletje gerimpelde grijze dwergen met een veel te groot hoofd? En dan nog iets waar ik niet echt duidelijk antwoord op heb gekregen; waar komt God -mocht hij dan toch bestaan- vandaan? Ook Hij moet ergens "begonnen" of onstaan zijn. En wie heeft daar dan voor gezorgd?

Tjeas, ik voel me soms een klein kind als ik me niet op mijn "vakgebied" begeef (lang leve computers *sigh*).

Ik moet zeggen, ik hou het hele buitenaardse gebeuren een beetje in het midden wat ik al eerder heb gezegd, ik kijk er niet raar van op als ze er wel zijn, maar hoort mij ook niet als ze er niet zijn. Maar als ik echt objectief ga kijken: vind je het zelf ook niet een beetje verdacht dat de meeste meldingen en vreemde gevallen uit Amerika komen?
Oud 05-06-2003, 08:24
Shade
Shade is offline
Citaat:
fishy_NL schreef op 04-06-2003 @ 19:29:
leuk plaatje /\
|

maar ik weet bijna wel zeker dat er buitenaardse wezens zijn, maar er zitten volges mij geen bacteria op meteorieten, want daar is tog geen mogelijkheid om te overleven
maar vast wel ergens lijkt mij, moet haast wel, lijkt me vrij sterk dat wij de enige zijn, maar misscihen is er wel ergens leven ontstaan dat niet gebaseerd is op onze manier van leven, ik bedoel zegmaar, zuurstof, temperatuur, water, dampking.
dat idee zegmaar.
wie weet...
Bacterien kunnen erg lang overleven op sommige vreemde plaatsen hoor
Ook IN meteorieten
Oud 05-06-2003, 08:24
Shade
Shade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 04-06-2003 @ 20:33:
Ik moet zeggen, ik hou het hele buitenaardse gebeuren een beetje in het midden wat ik al eerder heb gezegd, ik kijk er niet raar van op als ze er wel zijn, maar hoort mij ook niet als ze er niet zijn. Maar als ik echt objectief ga kijken: vind je het zelf ook niet een beetje verdacht dat de meeste meldingen en vreemde gevallen uit Amerika komen?
Ja idd waarom zouden die aliens naar het minst intelligente land van de wereld gaan?
Oud 05-06-2003, 13:18
Verwijderd
ja maar als er bacteria op meteorieten zitten dan is buitenaards leven tog allang bewezen, maar kunnen bacteria ook overleven in een vacuum?
Oud 05-06-2003, 16:59
Shade
Shade is offline
blijkbaar...
sommigen bacterien wel

er was ook een theorie dat SARS uit de ruimte komt
ik geloof daar wel in
goeie bewijzen
Oud 05-06-2003, 21:44
Isa
Isa is offline
Waarom zou God ontstaan moeten zijn Dobermann
hij staat boven tijd.

Ja ongetwijfeld bestaan er buitenaardsen die totaal anders kunnen zijn dan wij. maarja ik denk al dat onze rassen verschillend zijn dus aliens zeker.
Oud 05-06-2003, 21:58
Shade
Shade is offline
ja hoor god staat boven de tijd....
hij moet toch ooit ontstaan zijn he
Oud 05-06-2003, 22:45
AngelLena
AngelLena is offline
Zullen we het hier niet gaan hebben over het wel of niet bestaan van God? Daar is al een ander topic over. Het gaat hier over het gezien hebben/bestaan van/niet bestaan van buitenaardse wezens. Daar heeft God niets mee te maken.
Oud 06-06-2003, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 05-06-2003 @ 22:44:
Waarom zou God ontstaan moeten zijn Dobermann
hij staat boven tijd.
Je gaat er nou al vanuit dat de beste man (of vrouw) bestaat, hè.. Buitendat vind ik 't wel èrg abstract "hij staat boven tijd". Tijd is altijd en overal aanwezig, ook in de natuur.
Oud 18-09-2003, 10:59
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Tuurlijk heb ik ze gezien....op de TV!
Oud 18-09-2003, 13:11
Verwijderd
waardeloze up....
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten