Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Natuurlijk bestaat buitenaards leven. En in Amerika zijn inderdaad hele vreemde dingen gebeurd. Als we stellen dat die vreemde berichten uit Amerika waar zijn, is het zelfs vèèl intelligenter/verder ontwikkeld leven. Immers, wij kunnen ze niet vinden, maar zij ons wel.
Vraag ik me wel af -als buitenaards leven ooit bevestigd wordt- hoe de reactie zal zijn van gelovigen. Zou God niet alleen Adam en Eva geschapen hebben, maar ook een stelletje gerimpelde grijze dwergen met een veel te groot hoofd? En dan nog iets waar ik niet echt duidelijk antwoord op heb gekregen; waar komt God -mocht hij dan toch bestaan- vandaan? Ook Hij moet ergens "begonnen" of onstaan zijn. En wie heeft daar dan voor gezorgd? Tjeas, ik voel me soms een klein kind als ik me niet op mijn "vakgebied" begeef (lang leve computers *sigh*). |
![]() |
|
Verwijderd
|
leuk plaatje /\
| maar ik weet bijna wel zeker dat er buitenaardse wezens zijn, maar er zitten volges mij geen bacteria op meteorieten, want daar is tog geen mogelijkheid om te overleven ![]() maar vast wel ergens lijkt mij, moet haast wel, lijkt me vrij sterk dat wij de enige zijn, maar misscihen is er wel ergens leven ontstaan dat niet gebaseerd is op onze manier van leven, ik bedoel zegmaar, zuurstof, temperatuur, water, dampking. dat idee zegmaar. wie weet... |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet zeggen, ik hou het hele buitenaardse gebeuren een beetje in het midden wat ik al eerder heb gezegd, ik kijk er niet raar van op als ze er wel zijn, maar hoort mij ook niet als ze er niet zijn. Maar als ik echt objectief ga kijken: vind je het zelf ook niet een beetje verdacht dat de meeste meldingen en vreemde gevallen uit Amerika komen?
||
Citaat:
Ook IN meteorieten
||
Citaat:
![]()
|
Zullen we het hier niet gaan hebben over het wel of niet bestaan van God? Daar is al een ander topic over. Het gaat hier over het gezien hebben/bestaan van/niet bestaan van buitenaardse wezens. Daar heeft God niets mee te maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
Mooie spreuken... dromerig elfje | 56 | 25-03-2003 19:28 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |