Oud 19-06-2003, 23:12
Drommels
Drommels is offline
Ik probeer me er niet meer aan te ergeren, maar ik begrijp niet wat men zo mooi vind aan die overhemden met diagonale strepen

Verder zijn er luitjes met overhemden, poloshirts of andere kraag-bevattende kleding, die hun kraag naar boven zetten, zodat ze (in mijn ogen) eruitzien als een soort dracula.

Bordeaux-rooie broeken

Bij mij in de streek zie je veel van die mensen met bovengenoemde kleding, het lieftst een combinatie ervan.
Oud 20-06-2003, 11:33
Ruthjuh
Ruthjuh is offline
Ik erger me er ontzettend aan als mensen er niet verzorgd uitzien. Dat je je eigen stijl hebt vind ik alleen maar tof. Ja oke je hebt wel kleding die ik nooit en te nimmer zou aantrekken. Maar ieder heeft zijn smaak zeg ik dan maar...Maar waar ik echt niet tegen kan is als je nogal 'gezet' bent je een bijvoorbeeld : spijkerbroek en dan een vetrand *blubbervet* en dan een heel kort topje erboven aan hebt. Misschien vinden die mensen het zelf heel mooi maar ik weet zeker dat het niet echt goed voor Nederland is als iedereen in dat soort oufits gaat rondlopen...Of ben ik dat niet juist??
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 14:22
Phileine
Phileine is offline
Wat ik dus echt vreselijk vind zijn die puntschoenen die open zijn van achter. En dan schijnt het hip te zijn om slobbersokken daarin aan te trekken. Ik geloof dat ik stond te rologen toen ik het voor 't eerst zag.

Er is niks mis met slobbersokken, maar in combinatie met die schoenen loop je goed voor lul.
Oud 21-06-2003, 18:37
metalfreakske
metalfreakske is offline
Ik erger me ni meteen aan een bepaalde kledingstijl. Sommige zien er wel dom uit maar als zij hun daar goed in voelen dan is dat hun zaak. Er is maar één ding dat ik echt lelijk vind maar erger er mij niet aan. En dat zijn zo van die mensen die hun broek in hun kousen steken!! Brrr vind dat zo mottig! Gothic's vind ik natuurlijk niet zo erg want ik voel me zelf ook een gothic. Heb hier een paar maal gelezen dat die zelfs bij mooi weer meerdere kleren aanhouden...val ik dan uit de boot? Sorry maar zou wel graag die gothic van u eens willen zien. Make-up, gebruik ik ook ni overdreven... zwart omdat het mooi is...
Oud 21-06-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
metalfreakske schreef op 21-06-2003 @ 19:37:
Ik erger me ni meteen aan een bepaalde kledingstijl. Sommige zien er wel dom uit maar als zij hun daar goed in voelen dan is dat hun zaak. Er is maar één ding dat ik echt lelijk vind maar erger er mij niet aan. En dat zijn zo van die mensen die hun broek in hun kousen steken!! Brrr vind dat zo mottig! Gothic's vind ik natuurlijk niet zo erg want ik voel me zelf ook een gothic. Heb hier een paar maal gelezen dat die zelfs bij mooi weer meerdere kleren aanhouden...val ik dan uit de boot? Sorry maar zou wel graag die gothic van u eens willen zien. Make-up, gebruik ik ook ni overdreven... zwart omdat het mooi is...
Buh.. je zegt je een gothic te voelen terwijl je nickname metal is en je signature punk. Someone's got an id crisis.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 19:00
nps
nps is offline
Citaat:
metalfreakske schreef op 21-06-2003 @ 19:37:
ik voel me zelf ook een gothic.
en, hoe voelt dat nou?
Oud 22-06-2003, 12:01
bounty
bounty is offline
ik iriteer me behoorlijk aan breezer sletjes die in pyama's rondlopen, zo lijkt het net, zulke roze sportpakjes, die net op pyama's lijken. of zulke meisjes die echt allemaar zich kleden hoe de mode het wilt. ik bedoel, kleed je hoe je het mooi vind, niet alleen maar als het mode is.
Oud 22-06-2003, 16:34
wietsie
wietsie is offline
Ik erger me aan mensen die op zich leuke kleren dragen maar waar het absoluut niet bij het lichaam past ofzo.. van die mensen die kleren dragen omdat dat mode is zeg maar..

Ow ik las net pas het topic ervoor.. ik ben het dus met je eens
Oud 22-06-2003, 16:54
nps
nps is offline
Citaat:
bounty schreef op 22-06-2003 @ 13:01:
ik iriteer me behoorlijk aan breezer sletjes die in pyama's rondlopen, zo lijkt het net, zulke roze sportpakjes, die net op pyama's lijken.
jaaah idd! of met van die rare trainingspakken.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten