Oud 28-07-2003, 09:55
Kadaffi
Kadaffi is offline
Citaat:
m4cK schreef op 07-07-2003 @ 18:54:
juist de lamers en haterz die niet denken dat ik opregt ben en serieus, ik ben straight en ik kom uit voor wie ik ben en de lamers die me denken te kunnen playen omdat ik pas 14 ben maar ik ben wel de meester en de meester play je niet en al die ratten die me wille playen ook al zijn ze 18 of 20 of 30, boeit geen phuck, dan ben ik volwasener als hun omdat ik hun op het eind nog weet te playe
de baas is altijd de volwassenste!

Ik kan U deze lectuur van harte aanbevelen als deel 1 van 'een ontdekkingstocht door de onderklassen'.

Klein kutventje! Jij bent het soort rattekop die ik altijd van z'n fietsje wil trappen als ie na 3 biertjes huiswaards slingert. Met z'n gangstertaaltje.... Pfft, jij bent een van de meest PATHETISCHE (als je weet wat dat betekent) forummers die ik heb gezien... Wat doe je hier eigelijk? Heb je geen wichtige gangstershit te doen?

Ik zou hierover kunnen uitwijden maar dat zijn ze niet waard.

Ik volsta met een
Oud 28-07-2003, 11:12
here I am
here I am is offline
Citaat:
Kadaffi schreef op 28-07-2003 @ 10:55:
Ik kan U deze lectuur van harte aanbevelen als deel 1 van 'een ontdekkingstocht door de onderklassen'.

Klein kutventje! Jij bent het soort rattekop die ik altijd van z'n fietsje wil trappen als ie na 3 biertjes huiswaards slingert. Met z'n gangstertaaltje.... Pfft, jij bent een van de meest PATHETISCHE (als je weet wat dat betekent) forummers die ik heb gezien... Wat doe je hier eigelijk? Heb je geen wichtige gangstershit te doen?

Ik zou hierover kunnen uitwijden maar dat zijn ze niet waard.

Ik volsta met een
ok, we snappen 'm Kadaffi
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 18:52
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
juist de lamers en haterz die niet denken dat ik opregt ben en serieus, ik ben straight en ik kom uit voor wie ik ben en de lamers die me denken te kunnen playen omdat ik pas 14 ben maar ik ben wel de meester en de meester play je niet en al die ratten die me wille playen ook al zijn ze 18 of 20 of 30, boeit geen phuck, dan ben ik volwasener als hun omdat ik hun op het eind nog weet te playe
Jouw taaltje is kinderachtig...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:02
Freggol
Freggol is offline
Mensen die hier een beetje gaan zeiken over wat volwassen is en wat niet volwassen is.

Pfff dan heb je duidelijk niets beters te doen.

Mensen maken zich altijd druk om niets dat van vitaal belang is, en altijd ten koste van een ander.

Kijk maar eens wat kritischer in de spiegel zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:18
Kaiba
Kaiba is offline
Citaat:
Leer jij eerst maar is Nederlands!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:49
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
beuk schreef op 07-07-2003 @ 18:42:
Fanatiek voetbalfan zijn. Vreselijk aanzicht om volwassen mannen los te zien gaan in het stadium :/
Voor mij het bewijs dat de Neanderthaler nog niet is uitgestorven

Citaat:
Kaiba schreef op 24-08-2003 @ 22:18:
Leer jij eerst maar is Nederlands!
Leer jij eerst maar eens Nederlands

Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 21:57.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:41
feline
feline is offline
Mensen die overdreven tegen dingen aanschoppen. Je mag best je standpunten verdedigen, of het niet eens met dingen zijn. Maar vaak weten de mensen die het hardst schreeuwen niet eens waar ze voor staan.
Als je 14 bent is het misschien nog best aandoenlijk, maar 4 jaar later mag je toch verwachten dat je weet waar je het over hebt.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:51
Frondish
Frondish is offline
wat ik onvolwassen vind dat wil jij niet weten want dan is de helft van dit forum onvolwassen in mij woorden want ik weet zeker dat er hier mensen zijn die met kanker schelden..

ik vind dus iemand onvolwassen wanneer hij met kanker scheld om indruk op iemand te maken en dan vervolgens aandacht te krijgen..

als je in een groepje vrienden staat en ze zeggen je moet ook is een sigaretje proberen en het dan nog doen ook...

als je elke dag aan de bacardi of sterke drank gaat en je eigen helemaal de klere in zuipt en dan later op je 40ste met een hartaanval in het ziekenhuis liggen terwijl voor de mensen de ziektekosten niet maar aan te betalen is

dat zijn onvolwassen dingen
Oud 25-08-2003, 11:09
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Alleen door het schrijven van dit stukje nietszeggende tekst op dit forum laat je al zien dat jij totaal nog niet volwassen bent, laat staan dat je er in de buurt van komt. De grootste ironie is dan ook wel dat je dit post in een topic over onvolwassen gedrag. Het voordeel is dat je antwoord wel zinnig is, aangezien dit het masterlijk voorbeeld is van onvolwassen gedrag. En kijk wat minder MTV/TMF/The Box!! Ga wat nuttigs doen.
Oud 25-08-2003, 12:22
Skald
Skald is offline
Ik vind het vooral kinderachtig overkomen wanneer men geen mate weet te houden.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:39
Baracuda
Baracuda is offline
16/17-jarige mensen die zich druk lopen te maken over het 'Volwassen Worden'.

Als je in een mid-life crisis zit piep je wel anders
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 23:24
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
^ schreef op 25-08-2003 @ 21:39:
16/17-jarige mensen die zich druk lopen te maken over het 'Volwassen Worden'.

Als je in een mid-life crisis zit piep je wel anders
ik heb um nou al
Oud 25-08-2003, 23:44
Vice
Vice is offline
Citaat:
SynoP schreef op 24-08-2003 @ 23:51:
wat ik onvolwassen vind dat wil jij niet weten want dan is de helft van dit forum onvolwassen in mij woorden want ik weet zeker dat er hier mensen zijn die met kanker schelden..

ik vind dus iemand onvolwassen wanneer hij met kanker scheld om indruk op iemand te maken en dan vervolgens aandacht te krijgen..

als je in een groepje vrienden staat en ze zeggen je moet ook is een sigaretje proberen en het dan nog doen ook...

als je elke dag aan de bacardi of sterke drank gaat en je eigen helemaal de klere in zuipt en dan later op je 40ste met een hartaanval in het ziekenhuis liggen terwijl voor de mensen de ziektekosten niet maar aan te betalen is

dat zijn onvolwassen dingen
Ik ben in jou ogen dus volwassen.
Oud 26-08-2003, 10:37
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-08-2003 @ 09:14:
Ik ben in jou ogen dus volwassen.
gelukkig
Oud 26-08-2003, 10:46
Arun
Arun is offline
Anderen niet in hun waarde laten..
Oud 06-09-2003, 03:29
Verwijderd
Op Lifestyle posten
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 16:44
Gwinnie
Gwinnie is offline
hanggroep jongeren..

en dan niet de lui die rustig op een plekje zitten te praten omdat ze met teveel zijn om bij iemand binnen te zitten en t lekker weer is, maar de lui die ,ookal wonen ze 100 meter van 'de plek' vandaan, met hun citaas aan komen scheuren, staan te schreeuwen. niet langs het pad maar op het pad gaan staan en als er mensen langs willen niet op zij gaan maar flauwe opmerkinigen gaan maken als: 'wil je er langs??' 'je ziet toch dat we hier staan? rij dan ff om!'

dat soort mensen zijn zo triest...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 17:54
Black Reina
Black Reina is offline
-vooroordelen hebben over mensen
-roddelen
-pesten
-andere mensen niet nemen zoals ze zijn
-mensen uitlachen alleen om hoe ze eruit zien
-zinloos geweld
-achterbaksheid

dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:04
Rutger
Rutger is offline
Citaat:
aight!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 10:22
Faery
Faery is offline
[Paranoide&Faery]

Rot zijn.
Oud 07-09-2003, 10:41
Verwijderd
Ik heb echt zo'n fucking hekel aan al die lijstjes van 'onvolwassen' gedrag. Altijd dat gezeur van mensen die denken dat ze o zo volwassen zijn en daardoor heel veel dingen niet kunnen/willen doen omdat dat te kinderachtig is.
Al dat serieuse gelul, ik vind dat je nergens te 'volwassen' voor bent en meestal vind ik mensen die onvolwassen zijn, alleen maar prettiger.
Ik wil niet zeggen dat ik zelf vet onvolwassen ben ofzo, maar ik voel me in elk geval nergens te volwassen voor...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 11:01
Verwijderd
Dat komt nog wel, wanneer je dingen te verliezen hebt.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 11:38
Faery
Faery is offline
[Faery&Paranoide]

het is 7 september. Vandaag is het 7 jaar geleden dat 2pac werd neergeschoten. Als je respect hebt voor
2pac zet je je status op :bezet
stuur dit door naar nstens 6 mensen
om je respect te tonen aan 2PAC
R.I.P 2PAC..
Oud 07-09-2003, 11:40
Mir-idiotA
gvd....
ik zet mezelf liever op bezet als me eigen beppe of opa, waar ik respect voor heb op bezet. wat een onzin vind ik dit toch altijd...
sjongejonge..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 11:46
Verwijderd

West Side Thug Life, biatch
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 12:03
Faery
Faery is offline
Bling bling, word up, nigga!
Oud 07-09-2003, 12:30
Verwijderd
het woord LIKE gebruiken in een nederlandse zin
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 14:22
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
rodina schreef op 07-07-2003 @ 17:31:
-Mensen die rond lopen in kleding met plaatjes van koekiemonster.
Zo lopen er bij mij op school ook leraressen rond!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 14:29
Verwijderd
Citaat:
^ schreef op 25-08-2003 @ 21:39:
Een tjik die The Man In Black digt!

OMG ik val flauw
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 14:46
Fog
Fog is offline
heel veel drinken of "nep dronken" zijn...
meisjes zonder respect behandelen
Oud 07-09-2003, 14:51
Verwijderd
"nep dronken"
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 14:56
Faery
Faery is offline
[Paranoide]

Dit.
Oud 07-09-2003, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 07-09-2003 @ 15:56:
[Paranoide]

Dit.
[Michel]

Jou.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 22:15
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 07-09-2003 @ 16:05:
[Michel]

Jou.
Ik ben zo onvolwassen dat ik nog niet eens meer onvolwassen genoemd wil worden. Embryonaal is the name.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 07-09-2003 @ 23:15:
Ik ben zo onvolwassen dat ik nog niet eens meer onvolwassen genoemd wil worden. Embryonaal is the name.
haha uhm... ohwkey dan
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 08:40
Exhumed
Exhumed is offline
15 jarige meisjes die graag een vriend van boven de 20 willen om hun vriendinnen de ogen mee uit te steken, Breezertaal figuren, Nepnegers, "HOERUUUH" figuren, Ik ben 15, ik luister naar punk, DUS ik weet alles van politiek, en ben de slimste retards, Kinderen die lopen te lallen dat ze zo enorm van hun vriendin houden, maar het zoiezo nooit langer dan 12 dagen uithouden.
Dreadhoofden, *DAAMMMN ik ben zo stooooned man, vet RELAAXT* mensen. Emo-Whore's.. etc etc.. eigenlijk iedereen onder de 20.. maar dat klopt ook
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Exhumed schreef op 08-09-2003 @ 09:40:
15 jarige meisjes die graag een vriend van boven de 20 willen om hun vriendinnen de ogen mee uit te steken, Breezertaal figuren, Nepnegers, "HOERUUUH" figuren, Ik ben 15, ik luister naar punk, DUS ik weet alles van politiek, en ben de slimste retards, Kinderen die lopen te lallen dat ze zo enorm van hun vriendin houden, maar het zoiezo nooit langer dan 12 dagen uithouden.
Dreadhoofden, *DAAMMMN ik ben zo stooooned man, vet RELAAXT* mensen. Emo-Whore's.. etc etc.. eigenlijk iedereen onder de 20.. maar dat klopt ook
Ik citeer uit een reactie op 1 van mijn posts van een 15-jarig meisje:

Citaat:
lausie schreef op 03-04-2003 @ 19:14:
waarom zou ik hem moeten feliciteren?
jij bent nog een klein mannetje die komt net om de hoek kijken. ik zie er tenminste niet uit als 15 kijk naar je eigen!! jongens van die leeftijd zijn nog etters.
ik heb niks voor niks een vriend van 19.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 15:22
Fog
Fog is offline
nep dronken - doen alsof je dronken bent om stoer te zijn ofzo

dat doet mn zusje altijd op schoolfeesten.
Oud 08-09-2003, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 08-09-2003 @ 16:22:
nep dronken - doen alsof je dronken bent om stoer te zijn ofzo

dat doet mn zusje altijd op schoolfeesten.
Ik schaam me al dood als ik echt dronken ben, waarom zou ik dan nog doen alsof.

Jij hebt een raar zusje vind ik
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 16:02
Fog
Fog is offline
ja....
Oud 08-09-2003, 18:18
Verwijderd
Wat is er nou weer onvolwassen aan veel drinken? Oke nepdronken doen is dom, maar als je het prettig vind om veel te drinken, doe je dat toch lekker....

Na al deze reacties te hebben gelezen, weet ik wat ik kinderachtig vind: bevooroordeelde mensen (kinderachtuuuug )
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 13:40
pffffff
pffffff is offline
Citaat:
soske schreef op 08-07-2003 @ 10:05:

Wat ik kinderachtig vind zijn mensen die juist veel te serieus zijn, geen lolletje af en toe durven te trappen. Klinkt heel stom en onlogisch. Maar als je maar krampachtig probeert volwassen, verstandig en serieus over te komen. Vind ik dat kinderachtig. Als je bijvoorbeeld mensen constant probeert te overtroeven met je ontzettende omvangrijke verstand en wijsheid terwijl je het zelf ook niet beter weet.
She?
Iedereen weet toch dat zij de beste is, alles weet, beter is dan wij, de kinderachtige pubers. Uh, behalve tuurlijk als er volwassenen bij zijn, dan maar zo kinderachtig mogelijk omdat iedereen anders door krijgt dat ze toch niet overal alles van afweet..... Love it dat we vn dr verlost zijn hehe
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 14:35
Vice
Vice is offline
Citaat:
omajunk schreef op 08-09-2003 @ 19:18:
Wat is er nou weer onvolwassen aan veel drinken? Oke nepdronken doen is dom, maar als je het prettig vind om veel te drinken, doe je dat toch lekker....

Na al deze reacties te hebben gelezen, weet ik wat ik kinderachtig vind: bevooroordeelde mensen (kinderachtuuuug )
Wat is deze post vreselijk kinderachtig.
Oud 22-09-2003, 11:11
Sade
Sade is offline
Het gedrag van mijn ex-vriendje. We kunnen nooit meer een normaal gesprek van langer dan 5 minuten houden, zonder dat het op irritaties uitloopt. Het werkt natuurlijk van allebei de kanten niet, dat geef ik gerust toe. Ik erger me gauw aan zijn onvolwassenheid. Zo heeft hij geprobeerd te stoken tussen een gezamelijke vriendin van ons, en mij, en later nog tussen een jongen die misschien wel mijn nieuwe vriendje wordt. Ik vind dat te ver gaan, ik bemoei me ook niet met zijn leven, en dus heb ik ook liever dat hij zich ook niet met mijn zaken bezighoudt. Dat is toch redelijk?
Oud 22-09-2003, 16:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
denken dat je uber volwassen bent en iedereen die lol maakt om flauwe dingen als 'onvolwassen' bestempelen vind ik nogal kinderachtig.

ik weet van mezelf dat ik af en toe ook nogal onvolwassen ben, maar ik ken m'n verantwoordelijkheden wel. dat is weer iets anders ....

euh...ja...
Oud 22-09-2003, 16:51
Toddek
Toddek is offline
oeds.....
Oud 22-09-2003, 17:02
pffffff
pffffff is offline
Citaat:
birthmark schreef op 22-09-2003 @ 17:09:
denken dat je uber volwassen bent en iedereen die lol maakt om flauwe dingen als 'onvolwassen' bestempelen vind ik nogal kinderachtig.

ik weet van mezelf dat ik af en toe ook nogal onvolwassen ben, maar ik ken m'n verantwoordelijkheden wel. dat is weer iets anders ....

euh...ja...
JAA.... precies tzelfde! kBedoel ,je moet tog lol kunnen maken, zonder dat een of andere halve gare naast je staat :"ow, doe nou s ff niet zo kinderlijk." GRRRRRR, daar erger k me egt aan
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 20-09-2003 @ 15:35:
Wat is deze post vreselijk kinderachtig.
whatever, ik spreek je wel een keer aan int echt, ik heb je nl wel vaker gezien...en dat wordt het menens ow of is dit nu weer kinderachtig? gaap
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:56
Otis
Otis is offline
* giechelen ( als in HiHIhiHIhIhi )
* de al eerder genoemde koekiemonster shirts(op de brandstapel ermee )
*van die stomme wijfen met zoveel fluogekleurde armbandjes dat je hun arm niet eens meer ziet
*bierdrinkende 13jarigen
* de eeuwige maagden uit mijn klas die opscheppen over ''lekkere kuttuh"
*mensen van 14 die zich 10 keer beter voelen dan mensen van 13 , ze zijn tenslotte een heel jaar ouder (dit komt ook voor in ander leeftijdklasses)
*Chipz
*heel jonge meisje die zich gedragen als iemand van 18 (qua kleding en vaak ook qua gedrag)dus met zoveel mogelijk inkijk terwijl als je haar hoofd zou bedekken je zou denken dat het een jongetje is..
*meerdere boudewijns&lodewijks van mijn school die zich in lelijke colberts en ouderwetse broeken en bootschoenen hullen om zo 30 te lijken...ze hebben niet door dat ze gewoon op een middelbare school zitten.
*nepdronken zijn (zoals Anne al zei hierboven ergens)
* diddl , foreverfriends,penny en ajax agenda's hebben.
* het woordje Uber all-the-time gebruiken.

Oh jeetje wat ben ik een zeikerd..en ik ben pas 16
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:52
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
snOOdleF schreef op 08-07-2003 @ 17:25:
de juiste definitie van onvolwassen gedrag betreft, naar mijn opinie, het gedrag wat je onder achttienjarige leeftijd vertoont.

bijdehandheid ten top

maak van die 18jaar dan even 21, tot je 21e ben je namelijk officieel adolescent.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten