Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
fok mensen die anti-homos zijn ofzo.
die mensen zijn dan gewoon dom net zoals nazis. als je tegen homos bent zou je ook tegen negers zijn of tegen joden of weet ik veel. dan ben je net zo erg. FOK DAT! Ik ben zelf geen homo,ben wel bi en uhm mjah vind meisjes evenleuk als jongens. en t boeit me echt niks als ik 2 jongens zie zoenen ofzo. is juist koel dat ze er vooruit voor komen!
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
achja sommige mensen zijn zo kortzichtig dat ze alle relaties maar raar vinden behalve een man-vrouw relatie.
Dat het nog niet zo lang openbaar besproken wordt heeft daarmee te maken, het is voor sommige mensen nieuw. Die mensen willen het niet onder ogen zien dat er veel mensen op hetzelfde geslacht vallen. En ze over 1 kam scheren slaat toch ook nergens op? "alle homo's lijken op wijven" "homo's zijn vies". Dat slaat nergens op. Wat is er trouwens vies aan homo zijn? Dat ze sexen op een andere manier? Ik vind anale sex echt niet viezer dan normale sex. Als mensen elkaar nou gewoon eens accepteren. Homo's zijn ook mensen. Dat ze toevallig ophetzelfde geslacht vallen heeft daar toch niets mee te maken. En zeggen dat het tegennatuurlijk is....tsja, je gevoel tegenhouden en een 'gewone' relatie nemen, dat is natuurlijk ![]() (niet dus) Ik snap niet waar sommige mensen zich druk om maken. Laat iedereen gewoon doen op liefdesgebied wat ie zelf leuk vindt. Wat heeft een ander daar over te zeggen ![]() Als laatste nog even een leuk voorbeeldje, waarin duidelijk wordt dat je niet zo duidelijk moet zeggen dat je homo's haat: bij mij in de klas zat een meisje en die was heel Christelijk en die zat altijd homo's uit te schelden en ze vond het vies ofzo. We hadden een leraar die homofiel is en ze zat achter zijn rug om ook daarover opmerkingen te maken, ook vaak tegen mij. Later werd het bekend op school dat ik ook op hetzelfde geslacht val (door roddels...) en toen heb ik haar aangekeken en ze schaamde zich dood...echt heel erg...en toen liep ze weg. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ook niet het idee dat veel andere homo's snorren hebben. Voor zover dat wel gebeurt zijn dat meestal de zeer foute leathernichten. Eigenlijk kan ik niet eens een bekende homo met een snor bedenken, tenzij Chiel Montagne toch bij ons blijkt te horen ![]()
|
![]() |
hmm ik denk niet dat iemands sexuele voorkeur belangrijk is bij het oordeel of iemand roeleert of niet. Eigelijk helemaal niet, maar ja, de factoren die voor een individu belangrijk zijn om een oordeel te vellen over een ander invidivu verschillen, dus wat dat betreft heb je gelijk.
||
Citaat:
En ook dat Youp van't Hek het helemaal niet over homo's had, maar over verstandelijk gehandicapten. nu jij weer, gilles ![]()
||
Citaat:
Is hij homo geworden, na eerst zoveel jaar getrouwd te zijn geweest? Ik ken zo'n iemand namelijk.. Op 't hbo zat ik in de klas met iemand die zo'n pa had.. een en al ellende.. Je wilt gewoon niet op een dag wakker worden en dat je pa rondloopt met z'n leren petje op..
|
Iedereen is wel een beetje bi, toch.
Laat het dan maar zo zijn. Dat is mooi, dan is het moeilijker om jezelf tegen te spreken. En ik vind positieve discriminatie wel iets minder erg dan de negatieve, hoor. ... Als ik het toch eens voor het zeggen had. ![]()
||
Citaat:
![]() Hij heeft nooit een vrouw gehad, hij heeft zoveel jaar in het leger gezeten, is lang kolonel geweest (en heeft zich toch vergrepen aan mijn neefje, het zou eens moeten uitkomen) en heeft dus in een macho-cultuur geleefd. Hij kijkt echt door vrouwen heen, doet arrogant tegen ze, luistert alleen naar wat mannen te zeggen hebben. Kijkt je nooit aan e.d. Phoe, gelukkig ken ik ook leuke homo's ![]() |
![]() |
|
Ik vind dat iedereen er veel te veel ophef over maakt. Iemand dacht ooit dat het leuk zou zijn om rond te verspreiden dat ik lesbo zou zijn en ik heb het geweten! Rare opmerkingen, een hoop mensen die je laten vallen...
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
laten we vooral Saddam Hussein niet vergeten.
Ook wel interessant: hebben bevlogen idealisten (zoals Hitler, Hussein, Stalin, Guevara, King, Lenin of mijn voormalig wiskundeleraar) vaker een snor dan de gemiddelde persoon? Oke, even ontopic ![]() Ik ken irl niet bijzonder veel homosexuelen voor zover ik weet, maar van de meeste mensen die ik ken heb ik geen idee wat hun geaardheid is, dus ik weet gewoon niet zo veel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-02-2014 om 09:44. Reden: naam verwijderd op verzoek |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-02-2014 om 09:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hitler was gay - and killed to hide it, book says
Kate Connolly in Berlin Sunday October 7, 2001 The Observer Adolf Hitler was gay - or so says a sensational new biography on the Nazi dictator due to be published tomorrow. Eyewitness accounts from Hitler's former lovers, and historical documents that for the first time illuminate rumours that have circulated for over half a century, are disclosed in Hitler's Secret: The Double Life of a Dictator . The respected German historian Lothar Machtan even claims in his book that Hitler ordered the deaths of several high-ranking Nazis to prevent the secret of his homosexuality from surfacing. Ernst Röhm, the leader of Hitler's Sturm Abteilung or Storm Troopers, tried to blackmail Hitler by threatening to reveal his sexuality. Röhm, who was also gay, was murdered as a result, according to Machtan, a history teacher at Bremen University. He refers to scores of historical documents to support his thesis. In 1915, the young Hitler was a dispatch rider at the front in France. Years later, yet before Hitler became infamous, one of his fellow soldiers, Hans Mend, wrote in his memoirs: 'At night, Hitler lay with Schmidl, his male whore.' Schmidl, otherwise known as Ernst Schmidt, and Hitler were 'inseparable lovers' for five years, according to Machtan. Hitler's service notes read that as a result of the love affair there was reluctance among senior officers to promote him. According to Erich Ebermeier, a lawyer and writer who viewed Hitler's military files years later: 'Despite his bravery towards the enemy, because of his homosexual activity he lost out on a promotion to non-commissioned officer.' Police reports from Munich after the First World War also suggest that Hitler was pursued by police because of his sexual orientation. 'As a "brown" [fascist] activist, Hitler managed to lure many young men to his side, but not only for political reasons,' says Machtan. According to a Munich police protocol from the early part of the 20th century, a 22-year-old man called Joseph told the police: 'I spent the whole night with him.' Another, Michael, who was 18, told them: 'I had been unemployed for months, and my mother and my brother were always hungry, so, at his request, I accompanied the man to his home.' Another, a boy called Franz, said: 'He asked me if I'd like to stay with him and he told me his name was Adolf Hitler.' The police reports were collected by Otto von Lossow, a German army general who took part in suppressing the Hitler putsch in 1923. He kept the Munich police file for years, as, he described it, 'a form of personal life insurance'. If Hitler had attempted to push him aside, he would have blackmailed him with the information, he said. The police documents were published some years ago in Rome by Eugen Dollmann, a close friend of Heinrich Himmler's and also Hitler's interpreter. But because his book never appeared in German, the startling information remained largely overlooked by historians. Machtan says that Hitler was particularly drawn to Rudolf Hess, his deputy, who was known in party circles as 'black Emma' and with whom he had spent months in Landsberg prison. Why, then, did the Nazis persecute homosexuals, sending hundreds of thousands of them to their deaths in labour camps and the gas chambers? 'Hitler himself never condemned homosexuality, but he allowed the persecution of gays in order to disguise his own true colours,' Machtan says. http://books.guardian.co.uk/news/art...565664,00.html Wat een vooroordelen weer! Wie had ook al weer gezegd dat homo's geen oorlog beginnen? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Weet je wat ik pas eng en ziek vind? Mensen die homoseksuelen niet accepteren en erover praten alsof het een keuze is die je maakt. 'Als hij homo wil zijn....' Iemand wil niet homo zijn, dat is 'ie. En het is ook geen 'lot' dat je treft of zoiets.
Het trieste is dat al die anti-homogasten denken dat elke homoseksuele man seks met hen wil, en dat elke homo in een roze legging over de Amsterdamse straten rent. Get a life. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben je bang dat het besmettelijk is? Of dat alle homo's op jou vallen en in je lekkere billetjes willen knijpen? Fijn dat je zo'n hoge dunk van jezelf hebt hoor, maar het wordt tijd dat je wat realistischer gaat denken. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ą la 'Tiswah' T_ID | 500 | 09-04-2007 17:12 | |
Muziek |
Good Charlotte Verwijderd | 141 | 18-02-2005 18:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
profeties die zogenaamd over jezus gaan maar ik stel er ?tekens bij. Isa | 67 | 01-08-2004 09:43 | |
Wanneer ga je volgens jou naar de hel en wanneer naar de hemel. elfiecity | 195 | 14-12-2003 12:01 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
is god een verzinsel van de mens? Kirk22 | 53 | 21-04-2002 14:48 |