Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2003, 09:12
here I am
here I am is offline
hmmz ik vind dat homo's ook gewoon mensen zijn hoor... maar het is wel zo dat sommige wat vrouwelijke manieren hebben. Bij een homostel is er vaak 1 vrouwelijke en 1 mannelijke. Dus is het net een heterostel... maar goed, dat vind ik dan...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2003, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef op 27-07-2003 @ 23:20:
Resistance is futile!
We'll never be safe again! The horror... the horror...

Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:44
Verwijderd
Citaat:
here I am schreef op 28-07-2003 @ 10:12:
hmmz ik vind dat homo's ook gewoon mensen zijn hoor... maar het is wel zo dat sommige wat vrouwelijke manieren hebben. Bij een homostel is er vaak 1 vrouwelijke en 1 mannelijke. Dus is het net een heterostel... maar goed, dat vind ik dan...
Soms zijn het ook gewoon twee hele vrouwelijk types, of juist twee hele mannelijke types...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:53
here I am
here I am is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 28-07-2003 @ 10:44:
Soms zijn het ook gewoon twee hele vrouwelijk types, of juist twee hele mannelijke types...
nou ja, kan ook
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 11:24
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Bij een homostel is er vaak 1 vrouwelijke en 1 mannelijke. Dus is het net een heterostel... maar goed, dat vind ik dan...
Je kunt dat 'vaak' beter vervangen door 'soms'. Volgens mij komt dat mannetje-vrouwtje verhaal vrijwel alleen nog voor bij verlepte relnichten van boven de 50.
Oud 28-07-2003, 11:34
here I am
here I am is offline
ik bedoel ook niet dat het altijd zo duidelijk te zien is, maar er is meestal wel 1 van de twee die toch meer zorgzamer is dan de andere enz
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:17
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
homo's moeten gewoon niet bij me in de buurt komen !!!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:22
dark_poetry
dark_poetry is offline
fok mensen die anti-homos zijn ofzo.
die mensen zijn dan gewoon dom net zoals nazis.
als je tegen homos bent zou je ook tegen negers zijn of tegen joden of weet ik veel.
dan ben je net zo erg.
FOK DAT!
Ik ben zelf geen homo,ben wel bi en uhm mjah vind meisjes evenleuk als jongens.
en t boeit me echt niks als ik 2 jongens zie zoenen ofzo.
is juist koel dat ze er vooruit voor komen!
Oud 28-07-2003, 15:22
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 28-07-2003 @ 16:17:
Oeh, waarom en want anders?
Oud 28-07-2003, 15:24
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Whahaha. In je profiel staat dat je mtro doet, als er een opleiding een verzameling van nichten is, dan is het dat wel. Alleen de kappersopleiding is misschien nog erder.
Oud 28-07-2003, 15:27
Verwijderd
Ik moest mijn berichtje weg halen van britt...teveel offtopic

enniewee, mijn mening is simpel. Als je alle homo's dom vind, generaliseer je en ben je dus een idioot.

Als je alle homo's cool vind, ben je ook een idioot. Het gaat om de mensen apart.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:20
naam onbekend
naam onbekend is offline
Hoe zit het eigenlijk met het vooroordeel dat homo's vaak een snor hebben? In hoeverre klopt dat?
Oud 28-07-2003, 20:22
Verwijderd
achja sommige mensen zijn zo kortzichtig dat ze alle relaties maar raar vinden behalve een man-vrouw relatie.

Dat het nog niet zo lang openbaar besproken wordt heeft daarmee te maken, het is voor sommige mensen nieuw. Die mensen willen het niet onder ogen zien dat er veel mensen op hetzelfde geslacht vallen.

En ze over 1 kam scheren slaat toch ook nergens op? "alle homo's lijken op wijven" "homo's zijn vies". Dat slaat nergens op. Wat is er trouwens vies aan homo zijn? Dat ze sexen op een andere manier? Ik vind anale sex echt niet viezer dan normale sex.

Als mensen elkaar nou gewoon eens accepteren. Homo's zijn ook mensen. Dat ze toevallig ophetzelfde geslacht vallen heeft daar toch niets mee te maken.

En zeggen dat het tegennatuurlijk is....tsja, je gevoel tegenhouden en een 'gewone' relatie nemen, dat is natuurlijk
(niet dus)

Ik snap niet waar sommige mensen zich druk om maken. Laat iedereen gewoon doen op liefdesgebied wat ie zelf leuk vindt. Wat heeft een ander daar over te zeggen

Als laatste nog even een leuk voorbeeldje, waarin duidelijk wordt dat je niet zo duidelijk moet zeggen dat je homo's haat: bij mij in de klas zat een meisje en die was heel Christelijk en die zat altijd homo's uit te schelden en ze vond het vies ofzo. We hadden een leraar die homofiel is en ze zat achter zijn rug om ook daarover opmerkingen te maken, ook vaak tegen mij. Later werd het bekend op school dat ik ook op hetzelfde geslacht val (door roddels...) en toen heb ik haar aangekeken en ze schaamde zich dood...echt heel erg...en toen liep ze weg.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef op 28-07-2003 @ 16:22:
Oeh, waarom en want anders?
Krijgt ie misschien op ongelegen momenten een eh... erectie.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:45
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 28-07-2003 @ 21:20:
Hoe zit het eigenlijk met het vooroordeel dat homo's vaak een snor hebben? In hoeverre klopt dat?
Nou Vincent, vertel eens
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:40
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 28-07-2003 @ 22:45:
Nou Vincent, vertel eens
Aangezien het nu vakantie is scheer ik me minder dan normaal, toch is het door mijn lichte haargroei en blonde haarkleur voor mij onmogelijk uberhaupt ooit een echt zichtbare snor te kweken. Ik heb dus geen snor.

Ik heb ook niet het idee dat veel andere homo's snorren hebben. Voor zover dat wel gebeurt zijn dat meestal de zeer foute leathernichten. Eigenlijk kan ik niet eens een bekende homo met een snor bedenken, tenzij Chiel Montagne toch bij ons blijkt te horen
Oud 28-07-2003, 23:42
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 28-07-2003 @ 22:44:
Krijgt ie misschien op ongelegen momenten een eh... erectie.
Als hij de MTRO doet is dat inderdaad niet onwaarschijnlijk, hij zal nog wel in de ontkenningsfase zitten
Oud 28-07-2003, 23:54
Verwijderd
*vraagt zich af waarom ze hier serieus post*

Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:56
Verwijderd
Citaat:
hmmz ik vind dat homo's ook gewoon mensen zijn hoor...
joh?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 00:24
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Homo's roeleren gewoon de pan uit, enzo.
Oud 29-07-2003, 01:12
dystopia
dystopia is offline
hmm ik denk niet dat iemands sexuele voorkeur belangrijk is bij het oordeel of iemand roeleert of niet. Eigelijk helemaal niet, maar ja, de factoren die voor een individu belangrijk zijn om een oordeel te vellen over een ander invidivu verschillen, dus wat dat betreft heb je gelijk.
Oud 29-07-2003, 11:09
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Nebuchadnezzar schreef op 27-07-2003 @ 20:24:
en toch heb ik het idee dat homo's
over het algemeen wat socialer zijn dan hetero's
ik heb nog nooit van een homo gehoord die een oorlog is begonnen
Beseffen jullie wel dat Gilles hier Youp van't Hek quotte?

En ook dat Youp van't Hek het helemaal niet over homo's had, maar over verstandelijk gehandicapten.

nu jij weer, gilles
Oud 29-07-2003, 15:19
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-07-2003 @ 21:41:
mijn oom is homo en een macho vrouwenhater en een jongentjesmisbruiker.
woops too much information
Nee hoor, eigenlijk willen we nog meer weten.. Wat zegt-ie dan allemaal waaruit blijkt dat het zo'n vrouwenhater is?
Is hij homo geworden, na eerst zoveel jaar getrouwd te zijn geweest?

Ik ken zo'n iemand namelijk.. Op 't hbo zat ik in de klas met iemand die zo'n pa had.. een en al ellende.. Je wilt gewoon niet op een dag wakker worden en dat je pa rondloopt met z'n leren petje op..
Oud 29-07-2003, 16:57
Mononoke
Mononoke is offline
Iedereen is wel een beetje bi, toch.
Laat het dan maar zo zijn.
Dat is mooi, dan is het moeilijker
om jezelf tegen te spreken.

En ik vind positieve discriminatie wel
iets minder erg dan de negatieve, hoor.

...

Als ik het toch eens voor het zeggen had.

Oud 29-07-2003, 18:29
Faery
Faery is offline
Homo's zijn vrij gay.
Oud 29-07-2003, 19:15
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 29-07-2003 @ 16:19:
Nee hoor, eigenlijk willen we nog meer weten.. Wat zegt-ie dan allemaal waaruit blijkt dat het zo'n vrouwenhater is?
Is hij homo geworden, na eerst zoveel jaar getrouwd te zijn geweest?

nee het is een stiekeme homo, heeft zich na al die jaren nog steeds niet ge-out, terwijl iedereen natuurlijk wel weet dat hij homo is, maar hij geeft het niet toe. (Terwijl hij al meerdere keren 'betrapt' is geweest en z'n hele wc volhangt met prenten van penissen )

Hij heeft nooit een vrouw gehad, hij heeft zoveel jaar in het leger gezeten, is lang kolonel geweest (en heeft zich toch vergrepen aan mijn neefje, het zou eens moeten uitkomen) en heeft dus in een macho-cultuur geleefd.
Hij kijkt echt door vrouwen heen, doet arrogant tegen ze, luistert alleen naar wat mannen te zeggen hebben. Kijkt je nooit aan e.d.

Phoe, gelukkig ken ik ook leuke homo's .
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 19:27
El Kim
El Kim is offline
Ik vind dat iedereen er veel te veel ophef over maakt. Iemand dacht ooit dat het leuk zou zijn om rond te verspreiden dat ik lesbo zou zijn en ik heb het geweten! Rare opmerkingen, een hoop mensen die je laten vallen... zielig en bekrompen vind ik dat Triest om iemand daarop te beoordelen...
Oud 29-07-2003, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef op 29-07-2003 @ 00:40:

Ik heb ook niet het idee dat veel andere homo's snorren hebben. Voor zover dat wel gebeurt zijn dat meestal de zeer foute leathernichten. Eigenlijk kan ik niet eens een bekende homo met een snor bedenken, tenzij Chiel Montagne toch bij ons blijkt te horen
Chiel Montagne is wel verdacht door z'n voorliefde voor kitsch... Freddy Mercury had trouwens een snor.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 20:19
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Hmz... Ted de Braak was dan vast een mega-homo...
Oud 29-07-2003, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 29-07-2003 @ 21:19:
Hmz... Ted de Braak was dan vast een mega-homo...
Adolf Hitler, Josef Stalin...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 21:51
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
En jij denkt dat ze uberhaupt bij jou in de buurt willen komen?!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 21:54
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 29-07-2003 @ 22:39:
André van der Louw, keizer Wilhelm II, Salvador Dalķ...
Oud 29-07-2003, 22:05
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 29-07-2003 @ 20:15:
nee het is een stiekeme homo, heeft zich na al die jaren nog steeds niet ge-out, terwijl iedereen natuurlijk wel weet dat hij homo is, maar hij geeft het niet toe. (Terwijl hij al meerdere keren 'betrapt' is geweest en z'n hele wc volhangt met prenten van penissen )
Leuke familie heb je.. Is hij al een keer bij Jambers geweest?
Oud 29-07-2003, 22:07
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 29-07-2003 @ 22:54:
André van der Louw, keizer Wilhelm II, Salvador Dalķ...
Martin Luther King...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 22:32
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Che Guevara

ok, nou hou ik op
Oud 29-07-2003, 23:33
Verwijderd
laten we vooral Saddam Hussein niet vergeten.
Ook wel interessant: hebben bevlogen idealisten (zoals Hitler, Hussein, Stalin, Guevara, King, Lenin of mijn voormalig wiskundeleraar) vaker een snor dan de gemiddelde persoon?

Oke, even ontopic
Ik ken irl niet bijzonder veel homosexuelen voor zover ik weet, maar van de meeste mensen die ik ken heb ik geen idee wat hun geaardheid is, dus ik weet gewoon niet zo veel. Ik neem toch aan dat er weinig verschil met heteroseksuelen zal zijn, al zullen ze misschien wat vaker wat toleranter zijn omdat ze beter weten hoe het is om niet altijd getolereerd te worden. Maarja, dat kan ook averechts werken.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 23:37
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-07-2003 @ 00:33:
, al zullen ze misschien wat vaker wat toleranter zijn omdat ze beter weten hoe het is om niet altijd getolereerd te worden. .
Vooral onze nationale uber-homo Pim Fortuyn was natuurlijk een baken van tolerantie
Oud 29-07-2003, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 29-07-2003 @ 23:32:
Che Guevara

ok, nou hou ik op
Hoe kon ik die vergeten
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef op 30-07-2003 @ 00:37:
Vooral onze nationale uber-homo Pim Fortuyn was natuurlijk een baken van tolerantie
Maar dat had natuurlijk niets met z'n geaardheid te maken.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 00:14
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 30-07-2003 @ 00:39:
Maar dat had natuurlijk niets met z'n geaardheid te maken.
Nee, maar ik wilde alleen maar even duidelijk maken dat Sarahs stelling dus niet altijd opgaat.

Laatst gewijzigd op 11-02-2014 om 09:44. Reden: naam verwijderd op verzoek
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef op 30-07-2003 @ 01:14:
Nee, maar ik wilde alleen maar even duidelijk maken dat Sarahs stelling dus niet altijd opgaat.
Het 'wat vaker wat toleranter' kan ook bijna onmogelijk altijd opgaan, want dan zou het 'wat vaker' overbodig zijn he. Ik zeg dat niet voor niets

Laatst gewijzigd op 11-02-2014 om 09:41.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 08:36
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-07-2003 @ 01:22:
Het 'wat vaker wat toleranter' kan ook bijna onmogelijk altijd opgaan, want dan zou het 'wat vaker' overbodig zijn he. Ik zeg dat niet voor niets
Ok, ok
Oud 30-07-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 29-07-2003 @ 22:39:
Er zijn mensen die beweren dat Adolf Hitler een homo was. Er was laatst een documentaire over op de bbc en er stond een artikel in de gaurdian, ik zal het artikel eens opzoeken. Toen Hitler in de eerste wereld oorlog mee vocht als soldaat hadden mede-soldaten schoensmeer op de kloten van Hitler gesmeerd omdat hij homoseksueel zou zijn
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 17:07
Verwijderd
Hitler was gay - and killed to hide it, book says

Kate Connolly in Berlin
Sunday October 7, 2001
The Observer

Adolf Hitler was gay - or so says a sensational new biography on the Nazi dictator due to be published tomorrow.
Eyewitness accounts from Hitler's former lovers, and historical documents that for the first time illuminate rumours that have circulated for over half a century, are disclosed in Hitler's Secret: The Double Life of a Dictator .

The respected German historian Lothar Machtan even claims in his book that Hitler ordered the deaths of several high-ranking Nazis to prevent the secret of his homosexuality from surfacing.

Ernst Röhm, the leader of Hitler's Sturm Abteilung or Storm Troopers, tried to blackmail Hitler by threatening to reveal his sexuality. Röhm, who was also gay, was murdered as a result, according to Machtan, a history teacher at Bremen University.

He refers to scores of historical documents to support his thesis. In 1915, the young Hitler was a dispatch rider at the front in France. Years later, yet before Hitler became infamous, one of his fellow soldiers, Hans Mend, wrote in his memoirs: 'At night, Hitler lay with Schmidl, his male whore.' Schmidl, otherwise known as Ernst Schmidt, and Hitler were 'inseparable lovers' for five years, according to Machtan.

Hitler's service notes read that as a result of the love affair there was reluctance among senior officers to promote him. According to Erich Ebermeier, a lawyer and writer who viewed Hitler's military files years later: 'Despite his bravery towards the enemy, because of his homosexual activity he lost out on a promotion to non-commissioned officer.'

Police reports from Munich after the First World War also suggest that Hitler was pursued by police because of his sexual orientation. 'As a "brown" [fascist] activist, Hitler managed to lure many young men to his side, but not only for political reasons,' says Machtan.

According to a Munich police protocol from the early part of the 20th century, a 22-year-old man called Joseph told the police: 'I spent the whole night with him.' Another, Michael, who was 18, told them: 'I had been unemployed for months, and my mother and my brother were always hungry, so, at his request, I accompanied the man to his home.' Another, a boy called Franz, said: 'He asked me if I'd like to stay with him and he told me his name was Adolf Hitler.'

The police reports were collected by Otto von Lossow, a German army general who took part in suppressing the Hitler putsch in 1923. He kept the Munich police file for years, as, he described it, 'a form of personal life insurance'. If Hitler had attempted to push him aside, he would have blackmailed him with the information, he said. The police documents were published some years ago in Rome by Eugen Dollmann, a close friend of Heinrich Himmler's and also Hitler's interpreter. But because his book never appeared in German, the startling information remained largely overlooked by historians.

Machtan says that Hitler was particularly drawn to Rudolf Hess, his deputy, who was known in party circles as 'black Emma' and with whom he had spent months in Landsberg prison.

Why, then, did the Nazis persecute homosexuals, sending hundreds of thousands of them to their deaths in labour camps and the gas chambers?

'Hitler himself never condemned homosexuality, but he allowed the persecution of gays in order to disguise his own true colours,' Machtan says.

http://books.guardian.co.uk/news/art...565664,00.html

Wat een vooroordelen weer! Wie had ook al weer gezegd dat homo's geen oorlog beginnen?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 18:40
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 28-07-2003 @ 16:24:
Whahaha. In je profiel staat dat je mtro doet, als er een opleiding een verzameling van nichten is, dan is het dat wel. Alleen de kappersopleiding is misschien nog erder.
jij moet gewoon je bek houden kut nicht dat je bent, volgens mij wordt jij elke dag door je pappie in je kont geneukt
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 18:42
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
ŠaRklåŠy schreef op 29-07-2003 @ 22:51:
En jij denkt dat ze uberhaupt bij jou in de buurt willen komen?!
gelukkig niet
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 30-07-2003 @ 19:40:
jij moet gewoon je bek houden kut nicht dat je bent, volgens mij wordt jij elke dag door je pappie in je kont geneukt
en dat vind je leuk??
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 18:53
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
maria schreef op 30-07-2003 @ 19:43:
en dat vind je leuk??
jah ,ik zeg alleen maar dat ik geen homo's bij in de buurt moet, is dat nou zo moeilijk om te begrijpen ?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 18:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Weet je wat ik pas eng en ziek vind? Mensen die homoseksuelen niet accepteren en erover praten alsof het een keuze is die je maakt. 'Als hij homo wil zijn....' Iemand wil niet homo zijn, dat is 'ie. En het is ook geen 'lot' dat je treft of zoiets.

Het trieste is dat al die anti-homogasten denken dat elke homoseksuele man seks met hen wil, en dat elke homo in een roze legging over de Amsterdamse straten rent. Get a life.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 18:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 30-07-2003 @ 19:53:
jah ,ik zeg alleen maar dat ik geen homo's bij in de buurt moet, is dat nou zo moeilijk om te begrijpen ?
Ja. Wat doet een homo dat een heteroseksueel persoon niet doet?
Ben je bang dat het besmettelijk is? Of dat alle homo's op jou vallen en in je lekkere billetjes willen knijpen? Fijn dat je zo'n hoge dunk van jezelf hebt hoor, maar het wordt tijd dat je wat realistischer gaat denken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten