Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vergeet de naam van die tent de hele tijd, vast een goed teken. Maar goed, de mensen die daar komen vind ik persoonlijk bijzonder stijlloos. Een link naar die site is derhalve wel gepast. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En Cradle of Filth is niet gothic, dit valt in de categorie commerciele death metal.
|
hmm ik vind de allerbelachelijkste stijl toch wel dat ordinaire.. naveltruitje, navelpiercing, hoepeloorbellen, neuspiercing, lelijke make up, strakke broek... dat soort types
en verder van die wannabe alto's/gothics.. mense die zo maar in een dag gothic geworden zijn.. en sommige gothics vind ik sowieso leijk trouwens en met kakkers heb ik nog niet zo'n groot probleem.. okee je bent een beetje triest als je alleen afgaat op hoeveel kraagjes mensen dragen en of dat wel van het juiste(=duurste) merk is.. maar ik vind het verder geen lelijke stijl ofzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en dat is wel stom. Laatst gewijzigd op 13-01-2004 om 19:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga ook niet nu al mijn kleren in de fik steken, mijn muziek veranderen, heel links worden ( ![]() Dat moest eruit... ![]() Ohja: belachelijk: als je stijl-standplaatsgebonden bent ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de pot verwijt de ketel |
![]() |
|
Een te strakke broek met een te strak en te kort truitje erboven. Dan zie je die hele buik ertussen blubberen. Vind het erg lelijk (dat je een dikke buik hebt oke, maakt niet uit, maar trek dan iets fatsoenlijks aan dat leuk staat..).
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En verder....ligt het ook een beetje aan de persoon. Ik vind overhemden over het algemeen heel leuk staan bij mensen, maar ik ken een paar figuren die zelfs zoiets nog kunnen vern**ken. Kopen ze m te klein ofzo, of gaan ze er rare dingen mee doen. Heel sneu ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|