Oud 24-11-2003, 14:30
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 24-11-2003 @ 07:37:
Gaat er ook nog eens iemand in op MIJN verhaaltje:
Vind ik niet.
Bovendien kan een verkrachter nog evenveel schade aanrichten zonder sperma. Meisje is nog steeds emotioneel beschadigd, hij kan nog steeds neuken (en daar gaat het hem toch om, toch niet om het eventuele kind dat eruit komt?), soa's overbrengen, het enige verschil is dat er voor het meisje geen kans is op zwangerschap. (en als ie dan niet persee kan/wil verkrachten kan ie nog aanranden, geestelijk manipuleren etc) Nou, geweldig. Dan heb je er toch geen flikker aan. En denk ook niet dat het erg veel gaat helpen qua zin als je iemand castreert. Misschien een beetje, maar geestelijk gezien wil diegene hoogstwaarschijnlijk nog steeds macht hebben over iemand, iemand misbruiken voor t een of ander, als ie dan al geen zin meer heeft in sex doet ie t wel op een andere manier. Ik neem aan dat ze meteen al een test laat doen nadat ze verkracht is. (dus dan hoeft ze al geen kind meer te krijgen, en is ze nog steeds verkracht/aangerand/misbruikt dus doet evenveel pijn). Nee, het zou onzinnig zijn. Ik zie het hele nut er niet van in.
nah beetje zeuren dat niemand op jouw verhaaltje ingaat terwijl je de mijne duidelijk niet gelezen hebt
maar t helpt dus wel degelijk, omdat met het verdwijnen van testosteron ook de neiging tot verkrachten verdwijnt. mannen worden tevens veel minder agressief
Oud 24-11-2003, 14:54
NN
NN is offline
Citaat:
McCaine schreef op 23-11-2003 @ 21:34:
Dat is natuurlijk een zo simplistische samenvatting dat het echt bullshit is. Zo werkt Amerikaans recht niet.
Ik maakte even een expliciete vergelijking om voor de mensen onder ons die het verschil niet echt kennen het duidelijk te maken.

Maar ik ben wel van mening dat de Amerikaanse jurist meer een redenaar is dan een rechtskundige.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 14:57
NN
NN is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 23-11-2003 @ 19:34:
Ik vond hem best grappig.
Ik niet.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 18:26
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
McCaine schreef op 23-11-2003 @ 21:34:
Dat is natuurlijk een zo simplistische samenvatting dat het echt bullshit is. Zo werkt Amerikaans recht niet.
Er zit wel degelijk een flinke kern van waarheid in. Maar ik geef je wel gelijk dat er wel degelijk meer achter zit. Het is niet geheel zoals het op TV moet lijken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten