Citaat:
kaasstaafje schreef op 24-11-2003 @ 07:37:
Gaat er ook nog eens iemand in op MIJN verhaaltje:
Vind ik niet.
Bovendien kan een verkrachter nog evenveel schade aanrichten zonder sperma. Meisje is nog steeds emotioneel beschadigd, hij kan nog steeds neuken (en daar gaat het hem toch om, toch niet om het eventuele kind dat eruit komt?), soa's overbrengen, het enige verschil is dat er voor het meisje geen kans is op zwangerschap. (en als ie dan niet persee kan/wil verkrachten kan ie nog aanranden, geestelijk manipuleren etc) Nou, geweldig. Dan heb je er toch geen flikker aan. En denk ook niet dat het erg veel gaat helpen qua zin als je iemand castreert. Misschien een beetje, maar geestelijk gezien wil diegene hoogstwaarschijnlijk nog steeds macht hebben over iemand, iemand misbruiken voor t een of ander, als ie dan al geen zin meer heeft in sex doet ie t wel op een andere manier. Ik neem aan dat ze meteen al een test laat doen nadat ze verkracht is. (dus dan hoeft ze al geen kind meer te krijgen, en is ze nog steeds verkracht/aangerand/misbruikt dus doet evenveel pijn). Nee, het zou onzinnig zijn. Ik zie het hele nut er niet van in.
|
nah beetje zeuren dat niemand op jouw verhaaltje ingaat terwijl je de mijne duidelijk niet gelezen hebt

maar t helpt dus wel degelijk, omdat met het verdwijnen van testosteron ook de neiging tot verkrachten verdwijnt. mannen worden tevens veel minder agressief