Advertentie | |
|
![]() |
|
Zeer coole show.
Ben al een tijdje niet meer naar een hardcore show geweest,maar dit was toch wel erg cool. The Last Change speelde enorm strak en was voor mij toch wel 1 van de toppers van deze avond. Qua hardcore stijlen weet ik niet precies hoe het allemaal heet. Dead rivers was volgens mij Metalcore. Opzich wel apart voor deze avond. Stem was wat minder, maar qua gitaarwerk en energie was het wel aan te horen. Uppercut. Oldschool hardcore leek me. Publiek genoot er met volle teugen van. Persoonlijk vond ik deze band wel ok, maar ook niet meer dan dat. Liedjes lijken teveel op elkaar. Maar het gaat hierbij dus vooral om het energieke optreden en dat was het zeker. Gutg. Speelde boven verwachting( als ik de melkweg reviews zo lees). Zanger zag er wel uitgeput uit maar qua stem was het erg goed. Band speelde toch wel redelijk strak. Gelukkig speelden ze redelijk wat van de laatste cd( klonk zeer vet). Gekocht: Zip-hoodie van GHST Button van Gutg Cd Background Music van Gutg Poster van Gutg Gezien van het forum: Danique Weezz 86Dagreed Roxy Glow Ddeftones Deadnation Facethetruth
Laatst gewijzigd op 20-12-2003 om 23:23. |
![]() |
|
*The Last Chance*
Vond de 7" aardig. En dat vond ik ook van dit optreden. Goede band. *Dead Rivers* Kutmuziek. Band zal wel goed zijn ofzo. *Uppercut* Ik hou van deze band. Nieuwe nummer beviel goed. *GUTG* Stukken beter dan in de melkweg. Maar nog steeds slechter als vorige tours. Desondanks vond ik t cool en heb ik redelijk wat gedived en af en toe zelfs de mosh gebracht. Conclusie: Toffe show.
||
Citaat:
![]() Dat nieuwe nummer van Uppercut was inderdaad cool.
|
the last chance was super!
nou willem! stijlen ![]() ![]() en tja als je het beste hardcore nummer OOIT covert is die zaal voor mij te klein! man man man hoe vet! deadrivers was gewoon kut. ![]() uppercut, super! wat een zaal reactie. precies wat ze verdienen (of eigenlijk meer natuurlijk) totdat mn riem weeeeeer verrot ging en ik maar de 'metéénhandaanmnbroekmosh' moest gaan doen op de o zo GEWELDIGE uniform choice cover! gutg, tja ach. ik vond het beter dan in de melkweg. maar misschien had ik mn avond ook niet echt meer. ik weet t niet. diverse oude nummers raakte me toch wel, maar als ik bijna een hele show rustig vooraan sta, zegt dat genoeg. verder weer irritante 'pitters', damn wat een achterlijke moves heb ik gezien. niet dat ik de beste mosher van de zaal ben hoor... maar dit sloeg alles! en nu ben ik moe enzo en moet ik over een half uur de bus hebben om straks te soundchecken in den bosch ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
als jij denkt dat je het beter kunt (en dat kun je waarschijnlijk toch niet, ook omdat de ruimte te klein is voor al jullie CAMPINGSPULLEN) mag je komen helpen ![]() ik stond er dus ook, met mijn brakke -ík wil slapen- hoofd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus als je klachten hebt over het geluid dan moet je die maar bij de geluidsman uiten, oftewel meneer Nico (die kale dude met al die piercings) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Opzet van dat halletje gaat echter veranderen. Betalen van entree enzo gaat komend jaar veranderen, dus dan is er meer plek voor de garderobe e.d. Ik moet alleen nog ff kijken of dat allemaal binnen ons budget past, want zoveel geld is er helaas niet. ![]() Bij Terror verliep de garderobe veel kutter. Toen hadden we net voordat Terror begon pas iedereen binnen. Toen iedereen na de show wegwilde werd ut nog veel erger. En de programmeur is geen trage dude hoor. Misschien dattie geen goede garderobe medewerker is, maar hij is qua programmering een goede kerel. Is dit jaar ook tot beste programmeur van het clubcircuit gekozen. Zegt wel wat dacht ik zo. Willem: Blood Brothers klonk nog veeeeeeeeeel beroerder dan Thursday. Bas stond deze avond ook veel te zwaar... die liep veel te ver naar achteren de zaal in, maar een van die bands wilde dat graag. Dusja ik moet dan maar gebruik maken van het geluid dat er die avond is. Alies: jou heb ik ook niet gezien deze avond. Friso zag ik heel ff en daarna ook niet meer... De rest van de boarders hiero heb ik wel voorbij zien komen (als ik bepaalde mensen goed herkend heb tenminste). |
![]() |
||
Citaat:
Maarja ik ben ook niet cool en luister dus ook naar niet coole muziek. Denk zeg ut ff voordat iemand anders hiermee begint te smijten. Heb in ieder geval genoeg zelfkennis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik draai gewoon nummers die ik leuk vond. Ik kijk gewoon naar wat reacties vanuit het publiek, check wat tshirts etc. Heb wel voor de puristen wat Page99, Reaching Forward, Chain of Strength etc. gedraaid. Tussendoor echter nogal andere muziek. Na de show helemaal andere muziek. |
![]() |
|
Zo, ook terug in hengelo
Last Chance vond ik vet. Supervet dat ze Die Chain of strength cover deden, en ook die 7'' aangeschaft. Positieve energie Dead rivers - goed. Ik vind ze zeker goed, alleen hoorden ze hier niet thuis. goede techniek Uppercut-ubervet. Die Michiel weet wel weer een vette show neer te zetten zeg GUTG-beter dan melkweg. zanger blijft een ralle bosboom op zich vet avondje, heb me wel vermakat, er ws bier. er was een stagedivende david en een goed muziek draaiende dennis.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
(waarderingstopic) The Suicide File DeadNation | 98 | 07-06-2006 08:30 | |
Muziek |
welke liedjes op jou mp3? Jochem12 | 94 | 23-02-2005 12:12 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Nieuw Malkovich nummer DeadNation | 66 | 07-06-2004 19:02 | |
Muziek |
ma 28 Juni Give up the ghost ectect Freggol | 26 | 25-05-2004 15:38 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |