Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nee het slechte is LEGO constuctor, ik zag het in de winkel liggen 5 euro, dacht aah op de goede oude tijd. Echt een *** spel.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind flightsims over het algemeen heel erg zuigen
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Notepad... ik bedoel je kan wel typen en texten opslaan, er is verder niks, geen geheimen, ontgrendelbare functies, niks..
dat is de saaiste spel die ik ooit heeft gespeeld.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met al die hoofdjes die werden lek geprikt en dan weer wat normaal werden gepompt. En die radiators en die schoonmakers en die rustruimte met die biljarttafels en vage TVtjes en van die groene bankjes. En van die X-Ray gevallen en die spoedgevallen met die helikoptertjes en die patientjes met van die zwaailichten boven hun hoofd en die onzichtbare mannetjes met zo'n hoedje neus-bril-snor geval en een lange regenjas die weer goed werden na een drankje.. jaaa.. dat was mooi ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De onzichtbare mannetjes hadden alleen maar een hoed en een bril. (of hadden ze ook nog een wandelstok?) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|