Advertentie | |
|
![]() |
|
ooit van die henna strepen
zwart rose blond rood met paars groen koper dieppaars en nu zit er weer rood in en er komt weer zwart in en daarna zie ik wel weer zolang ik maar niet hoef te blonderen het liefste want de laatste keer dat ik dat deed was mn haar dood
|
Echt :
hoogblond, lichtblond, donkerblond, oranjeachtig, kastanjebruin, zwart Fake haar: Bijna wit, geel, zwart, rood, blauw, gifgroen, smaragdgroen, roze, zeeblauw, lila Andere rotzooi: rood/zwart electriciteits snoer, veertjes, rubber, zilver folie, groen folie, blauwe gel, zwarte en blauwe haar mascara, lichtblauwe spuitbusverf, glittergel (dankzij mijn kleine nichtje) Dat was het wel geloof ik. SounD
||
![]() |
Citaat:
Mijn naam is trouwens alleen nog maar blond geweest, het begint nu donkerblond te worden dus het lijkt nu of iik vette uitgroei heb, ga morgen allemaal lichtblondje plukjes in mijn haren doen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ehm mijn haar is eigelijk heel donkerbruin en heb 't nu zwart. Heb allerlei variaties qua bruin, rood en paars gehad (donker rood, aubergine, bla). En ook ooit nog es rode plukken gehad ![]() |
![]() |
|
ik heb van origine zwart kroes haar en heb 1 keertje een paar plukken geverfd in de kleur felroze. maar door t ontkleuren ging m'n haar helemaal afbreken en dood en troep. dus toen heb ik het er helemaal uit laten groeien, gezond laten worden en nu dreads erin. zit erover na te denken om wel een paar dreads weer te verven, ben alleen bang dat m'n haar weer helemaal afbreekt.
|
ik alleen nog maar blond (eigen kleur) wordt wel lekker licht in de zomer, maar in de winter lijkt het alsof ik uitgroei heb
![]() ![]() maar ik wil het bruin (ooit) maar mag niet van muh moeder ![]()
|
Nu is het mn eigen kleur; donkerblond
Ik had het een keer bruin geverfd, wat later oranje werd..... ![]() En 3 jaar trug had ik het paars geverfd, wat toen het wat lichter werd grijs leek.. dus dat was ook niet echt geslaagd..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
donkerblond
donkerblond met lichtblonde plukken donkerrood oranje donkerblond met de onderste laag paars paarse plukken (nep haar) blauw haar (invlochten) verder wat dreads in paars, blauw en rood op het moment is mijn haar roze/rood, maar dat vind ik niet zo mooi dus zodra ik geld heb ga ik het weer verven ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
скучный # 733 Allure | 500 | 29-10-2009 11:17 | |
Films, TV & Radio |
ER-forum versie 2 rare kwast | 398 | 19-06-2004 09:36 | |
De Kantine |
doorstuurmail... maar ik zet hem ff op het forum Fantôme | 11 | 21-06-2003 17:31 | |
Lifestyle |
Je haar Sailingthemoon | 66 | 21-01-2003 12:59 | |
De Kantine |
Wie heeft deze mail??? Mutsjuh | 8 | 18-05-2002 18:06 |