Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nouja, ik ga nu ff wat eten en dan ga ik er vandoor. Ik wil er graag vroeg zijn, want ik heb geen vrienden die eco hebben dus ik fiets in mn eentje naar school, en het is niet gewoon in de zaal maar in een of andere ruimte van t congrescentrum naast mn school. Ik weet dus niet precies waar ik moet zijn.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Succes iedereen!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik ook echt wel! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja die laatste ben ik ook vergeten!!!!!!!! ZWaaaar KLOTE!!! Heb nu tussen 4.1 en 5.5 maar moet een 5.1 halen.. dat is dus heeeeeeel jammer Ik kan ook wel janken |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarja dat krijg je ervan als je niet leert. Had ook bijna al die begripvragen fout. ![]() En over vraag 1: moet je nou 1 van de 3 noemen met juiste uitleg. Of moet je ze alle 3 noemen? |
![]() |
||
Citaat:
Ik wéét zeker dat het ook kan wat wij hebben gedaan, ik ben er zelfs van overtuigd dat dit antwoord het enige juiste is. Uiteindelijk komt het er bij beide methodes wel op neer dat er sprake is van prijsdifferentiatie, maar de methode op het antwoordblad lijkt niet te kloppen. Ga ook maar even klagen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Profielkeuze NT-EM freek842 | 7 | 19-02-2014 17:46 | |
Studeren |
Deel je ervaringen met andere forummers! Verwijderd | 17 | 30-05-2008 10:52 | |
Studeren |
Twijfels over profiel en eventuele vervolg/inhaalmogelijkheden Charl0tteee | 20 | 11-03-2007 20:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Algemene schoolzaken |
Het nut van Wiskunde in de m-profielen... JasperKoekie | 134 | 14-06-2005 16:48 | |
ARTistiek |
deel 4&5 van vervolg verhaal! fruitmand | 3 | 31-12-2001 17:42 |