Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2004, 14:56
Verwijderd
*kots*

wat had ik een hekel aan dat vak. Lang leve de rekenmachines met geheugen.

ehm... ja dus, elfjes...
Advertentie
Oud 28-07-2004, 15:39
Q
Q is offline
Kinderen zeggen ook dat er monsters onder hun bed schuilen, zie jij al een wetenschapsteam 's avonds onder het bed kruipen omdat ze vermoedens hebben dat het wel eens waar kan zijn?
Oud 28-07-2004, 21:46
Tio3a
Tio3a is offline
@nienna
ik heb wel eens gelezen dat elfjes verantwoordelijk zijn voor het maken van graancirkels. weet je of dat waar is?
Oud 03-08-2004, 21:53
Nienna
Nienna is offline
ben net terug van vakantie, dus kon ff niet reageren... kan me niet voorstellen dat elfjes verantwoordelijk zijn voor graancirkels...
Oud 03-08-2004, 22:10
Skilly
Skilly is offline
Praat je met elfjes? Stoer hoor. En hoe zie je ze dan? zien ze eruit als Tinkebel enzo vertel meer!! vindt het best interesant.
En nee ik geloof niet in elfjes
Oud 04-08-2004, 14:12
robbzooi
robbzooi is offline
Citaat:
Mutant schreef op 17-07-2004 @ 19:33 :
Willen alle betweterige kinderen nu eens ophouden met zo kwetsend mogelijke opmerkingen te verzinnen?

Er zijn mensen die in ufo's geloven, in buitenaardse ontvoeringen, in God of goden, in magie, in kabouters, monster van Loch Ness, elfjes of eenhoorns, geesten, wat maakt het uit. Hou je zielige opmerkingen voor je als je er niet in gelooft.

Ik weet zelf niet of ik er in geloof. Ik geloof wel in een soort van natuurwezens/beschermers, maar weet niet wat ik me daarbij kan voorstellen.
hier helemaal mee eens mense he als iedereen hierzo alleen maar kut kan reagere op mensen ga dan naar onzin

nienna wees juist blij dat jij ze wel kan zien
Oud 04-08-2004, 21:58
Samaris
Samaris is offline
@Nienna: Ik geloof best dat er wezentjes zijn die jij elfjes noemt, alleen voor mijn gevoel heten ze niet elfjes.

@ de mensen die overal een natuurkundige/rationele/psychologische reden/verklaring voor het wel/niet bestaan van X( waarin X een verschijnsel is dat niet direct te verklaren is) : Dit is Mystiek, waarom zou men dingen gaan willen verklaren die moeilijk te verklaren vallen?

En wat nou als de rede van de mens,( die de oorsprong is van alle verklaringen) tekortschiet bij het proberen te verklaren van?

De wetten van de logica hoeven voor mijn gevoel helemaal niet waar te zijn, het zou kunnen dat ze alleen maar middelen van de mens om zich veiliger te voelen door dingen te verklaren zijn...
Oud 05-08-2004, 06:23
Ghost
Ghost is offline
Elfjes.
Oud 05-08-2004, 08:50
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ghost schreef op 05-08-2004 @ 07:23 :
Elfjes.
Vrouwelijke kabouters met vleugeltjes.
Oud 06-08-2004, 00:25
Verwijderd
Sorry, ik geloof niet in elfjes. Als jij er wel in gelooft ben je daar natuurlijk vrij in.
Oud 06-08-2004, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Samaris schreef op 04-08-2004 @ 22:58 :
Dit is Mystiek, waarom zou men dingen gaan willen verklaren die moeilijk te verklaren vallen?

dus is het maar gewoon aannemen wat je denkt wat waar is?

Dat deden ze vroeger ook met vrouwen die vermeend heksen waren...
Oud 06-08-2004, 01:04
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Nienna schreef op 17-07-2004 @ 13:32 :
ik geloof in Elfjes, Ik zie soms ook elfjes, en kan er mee praten. Als ik dit vertel aan iemand, verklaart men mij meestal voor gek.
Vind je het gek...

En nee ik geloof niet in elfjes.
Oud 06-08-2004, 10:58
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik wil weleens een foto zien van een elfje...
Waarom kan iedereen ze zien, behalve ik?
Oud 06-08-2004, 11:20
krankzinnig
krankzinnig is offline
volgens mij zijn elfjes echte natuurwezentjes, en kun je ze alleen zien als je er waarlijk in gelooft. ik heb ze nog nooit gezien, maar ik sluit niet uit dat ze bestaan.
Oud 10-08-2004, 13:48
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
MarKel schreef op 06-08-2004 @ 11:58 :
Ik wil weleens een foto zien van een elfje...
Waarom kan iedereen ze zien, behalve ik?
omdat je er niet in geloofd. logisch

ik geloof niet in elfjes. of het is een geest in de gedaante van een elfje. waaromniet?
Oud 10-08-2004, 23:08
Daevrem
Daevrem is offline
Hoe weten die elfjes dan of jij in ze geloofd of niet? En wat maakt het hen uit?
Oud 11-08-2004, 14:01
Neoma
Neoma is offline
Citaat:
Hoe weten die elfjes dan of jij in ze geloofd of niet? En wat maakt het hen uit?
Het maakt hen niets uit, maar als je er niet in gelooft kun je ze ook niet zien en dus niet met ze communiceren. Wanneer je wel in elfjes gelooft, sta je over het algemeen veel opener in het leven voor nieuwe inzichten. Uiteraard zitten de hersenen van iemand die "open" in het leven staat, anders in elkaar dan die van iemand die "gesloten" in het leven staat. Op die manier zijn mensen die open in het leven staan, in staat om de 5e dimensie waar te nemen. Electromagnetische straling, waaronder licht, kan opgevat worden als krommingen in deze 5e dimensie, zoals oorspronkelijk beschreven is in de Kaluza-Klein theorie in 1926 (die is opgesteld naar aanleiding van de vele geruchten over het bestaan van Elfjes) en later is "ingekapseld" in wat we nu als de string theorie kennen. Elfjes zijn zoals eerder aangegeven een bepaalde vorm van verdunde energie en dus kleine krommingen in deze 5e dimensie. Mensen die open in het leven staan kunnen deze kleine krommingen waarnemen, anderen niet.

Naast dat dit natuurlijk een ontzettend grove verkrachting van de feiten is, zouden een aantal mensen in deze topic dit zo voor zoete koek slikken en aanvoeren als "onomstotelijk wetenschappelijk bewijs voor het bestaan van elfjes", wanneer ik het op een of andere elfjes site zou plaatsen.

Ik vind het werkelijk absurd dat veel mensen "Nienna" bijvallen of zelfs aansporen in haar elfjes hallucinaties. Mijn zusje had ooit tijdens een vakantie ook een fictief klein vriendje, die zij als enige kon zien omdat alleen zij erin geloofde. Zij was toen een jaar of 6, jij bent verdomme 15(!). Dat je op je 6e nog enige moeite hebt met het onderscheiden van realiteit en fantasie kan ik nog inkomen, maar op je 15e behoort dat toch echt over te zijn. Als ik jou was zou ik echt dringend psychiatrische hulp zoeken, want nu zijn het misschien wel vriendelijke elfjes, maar later zijn het wellicht boosaardige trollen die je 's nachts overal achterna zitten. (Waarom zouden vriendelijke elfjes immers wel bestaan, maar boosaardige trollen niet?)

Verder kan ik me ook mateloos ergeren aan uitspraken als "ik haat Natuurkunde" of "ik geloof niet in de wetten van de Logica". Sowieso heeft logica niets met geloven of religie te maken: als a>b is en b>c, is a>c. Dat is logica en of je "er nu in gelooft" () of niet, het is altijd geldig en elk experiment zal dat bevestigen.

En mensen die een hekel hebben aan Natuurkunde, hebben in essentie een hekel aan zichzelf en de wereld om hen heen. Al het moois op de aarde, van uitgestrekte oceanen tot berg landschappen, de oneindige sterrenhemel en het noorderlicht als ook de mens zelf, worden allemaal in essentie door de Natuurkunde beschreven. Alle mensen die een hekel aan Natuurkunde hebben, maar wel in een fantasiewereld van elfjes, heksen, geesten en ander gespuis leven, raad ik aan hun ogen eens te openen en de oneindig mooie en mysterieuze wereld die "de realiteit" heet te aanschouwen.

Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 14:05.
Oud 11-08-2004, 14:41
illogical
illogical is offline
Oud 11-08-2004, 14:55
Daevrem
Daevrem is offline
Juist, met al die mooie natuurkundige wetten en mooie biologische processen en systemen heb je helemaal geen elfjes meer nodig om onder de indruk te raken van de wereld.
Oud 11-08-2004, 16:13
Radium
Radium is offline
Ik denk idd dat veel mensen hier er goed aan doen eens een boek over natuurkunde te lezen, voor te gaan smijten met verkrachte semi-wetenschappelijke termen.

Voor zover ik weet is er geen enkel empirisch bewijs of wetenschappelijke theorie voor het bestaan van elfjes, en dus kunnen we met zeer grote zekerheid zeggen dat ze niet bestaan. Ik vind het dan ook behoorlijk schandalig dat mensen hier Nienna in haar waanvoorstellingen aanmoedigen door te zeggen dat het goed is om voor dat soort dingen "open te staan".

Ik sluit me dus volledig aan bij Neoma.

Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 16:16.
Oud 11-08-2004, 16:28
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Nienna schreef op 18-07-2004 @ 13:19 :
Je kunt ten eerste alleen vliegen met elfjes stof als er iemand van wie je houdt in nood is. En elfjes zijn lieflijke wezens, die nooit, maar dan ook nooit van zulke opdrachten zouden geven. Jij verwart het met stemmetjes in je hoofd. Ik zie al heel lang elfjes, en zou niet beter weten. Ik zou het ook verschrikkelijk vinden als ik ze nimmer zou zijn. Ze zijn zo mooi en zeggen zulke mooie dingen. Als jij er niet in geloofd, waarom laat je mij dan niet in mn waarde?
Nee, je kunt nooit vliegen met een elfjesstof.... ....zelfs niet als er iemand in nood is, neem dat maar aan..
Oud 11-08-2004, 16:32
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Nienna schreef op 18-07-2004 @ 13:19 :
Je kunt ten eerste alleen vliegen met elfjes stof als er iemand van wie je houdt in nood is. En elfjes zijn lieflijke wezens, die nooit, maar dan ook nooit van zulke opdrachten zouden geven. Jij verwart het met stemmetjes in je hoofd. Ik zie al heel lang elfjes, en zou niet beter weten. Ik zou het ook verschrikkelijk vinden als ik ze nimmer zou zijn. Ze zijn zo mooi en zeggen zulke mooie dingen. Als jij er niet in geloofd, waarom laat je mij dan niet in mn waarde?
hmm ja.. whatever
Oud 11-08-2004, 16:37
Fainne
Fainne is offline
Hallo mensen, nog nooit gehoord van helderziendheid?
Dat kun je bedoelen als "zien wat er komen zal" maar ook "dingen zien die buiten het normale gezichtsveld vallen".
En volgens mij vallen elfjes zien onder dat laatste.

Helderziendheid is ook niet concreet wetenschappelijk te verklaren/bewijzen, toch denk ik dat velen geloven dat het bestaat /kan(natuurlijk zijn er ook fakers die zich helderziend voordoen)

Wel vind ik dat Nienna wat teveel fantasie heeft, als het over het elfjesstof gaat en het verdoezelen van haar stemgeluid enz.
Evengoed dat er teveel fantasie is als men gaat beweren dat die elfjes zich zouden omvormen (echt of in Nienna's fantasiewereld) tot trollen of dergelijke.
Oud 11-08-2004, 16:44
Radium
Radium is offline
Helderziendheid is echt iets totaal anders dan de zware hallucinaties die Nienna schijnbaar ervaart.

Ik vind het ook onzin om haar "in haar waarde te laten" of "ervoor open te staan". Straks is er iemand in nood en springt ze uit het raam omdat ze kan vliegen met elfjesstof...

Psychiatrische hulp lijkt me echt essentieel, aangezien dit soort gedachten in en na de puberteit niet meer normaal zijn.
Oud 11-08-2004, 16:45
Neoma
Neoma is offline
Citaat:
Helderziendheid is ook niet concreet wetenschappelijk te verklaren/bewijzen, toch denk ik dat velen geloven dat het bestaat /kan(natuurlijk zijn er ook fakers die zich helderziend voordoen)
Dat er velen denken/geloven dat het kan, is geen enkele reden om aan te nemen dat het dan ook zo is. Je geeft het zelf al aan: er is geen enkel concreet wetenschappelijk bewijs, noch enige serieuze aanwijzing die een willekeurige "helderziendheid" hypothese ondersteunt.

Sterker nog, er zijn door wetenschappers flinke bedragen uitgeloofd voor mensen die het bestaan van dingen als telepathie of helderziendheid duidelijk kunnen laten zien. Dat dat nog nooit iemand gelukt is spreekt boekdelen.
Oud 11-08-2004, 16:45
Ghost
Ghost is offline
Ja hoor, helderziend.... kan ze vliegen met elfjesstof denk je? Moedig haar eens niet aan dan
Oud 11-08-2004, 17:02
Fainne
Fainne is offline
oh god mensen, jullie luisteren echt niet naar wat ik zeg he?!?
woorden en zinnen verdaaien, ja!

@Radium : ik zei juist dat elfjes zien wel onder helderziendheid vallen, kan me niet schelen of je het gelooft, maar er is o.a. een non-fictief boek over geschreven. Over het elfjesstof heb je gelijk, ik zei ik mijn vorige post ook dat het niet normaal is dat te denken.
Waarschijnlijk heeft Nienna ooit of meerdere malen een elfje gezien, kon ze die ervaring niet aan en is daarbij meer dingen gaan fantaseren.

@Ghost : ja, zal het dan voor de derde keer zeggen =>
als men kijkt naar haar verhaal over het elfjesstof is het duidelijk dat ze teveel (ongezonde) fantasie heeft.
Oud 11-08-2004, 17:05
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Fainne schreef op 11-08-2004 @ 18:02 :

@Radium : ik zei juist dat elfjes zien wel onder helderziendheid vallen, kan me niet schelen of je het gelooft, maar er is o.a. een non-fictief boek over geschreven. Over het elfjesstof heb je gelijk, ik zei ik mijn vorige post ook dat het niet normaal is dat te denken.
Waarschijnlijk heeft Nienna ooit of meerdere malen een elfje gezien, kon ze die ervaring niet aan en is daarbij meer dingen gaan fantaseren.

en omdat het in een boek is geschreven is het waar?
Oud 11-08-2004, 17:10
Radium
Radium is offline
Citaat:
Fainne schreef op 11-08-2004 @ 18:02 :

En waar baseer jij op dat haar ervaringen niet al vanaf het begin berusten op een psychische stoornis?

Op "een non-fictief boek" waarin staat dat elfjes wél bestaan?
Oud 11-08-2004, 17:15
Neoma
Neoma is offline
Citaat:
maar er is o.a. een non-fictief boek over geschreven.

Er zijn talloze non-fictie boeken geschreven over dingen als alchemie, absolute tijd/beweging, leven na de dood en contact met gener zijde, om nog maar te zwijgen over de duizenden new-age boeken. Enkel het feit dat ergens een non-fictie boek over geschreven is, is dus geen enkel bewijs voor de realiteit van iets.

Non-fictie betekent overigens alleen maar dat het boek geen roman is, niet dat alles wat erin staat waar is.
Oud 11-08-2004, 17:51
Fainne
Fainne is offline
Het zou kunnen dat Nienna al van het begin alles fantaseerde, maar ik sluit tegenovergestelde niet direct uit. Want dat doen jullie wel gemakkelijk, hm?

Dat boek maakt het alleen meer geloofwaardig.
Ik zei namelijk: g e l o v e n, en niet 'dus het is waar!'
Als jij er nu niet in gelooft, pech. Ik zet hier alleen mijn mening neer.

Dat het non-fictief is zei ik omdat het boek op zich als je het leest, elfjes geloofwaardiger maakt. Had ik gezegd dat het fictief was, of niks gezegd, had het evengoed puur een sprookjesboek kunnen zijn.

Dat ik dat zei van dat boek was niet eens als bewijs bedoeld.
Het is evengoed niet mijn bedoeling bewijzen te leveren voor helderziendheid, dat is vrijwel onmogelijk, zeker voor mij.

Ik zal nu jullie opper-ongelovige-wetenschapsgeestjes met rust laten, nog veel plezier ermee.
Oud 11-08-2004, 17:53
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Fainne schreef op 11-08-2004 @ 18:51 :

opper-ongelovige-wetenschapsgeestjes
Waar slaat dat op?
Oud 11-08-2004, 17:58
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 11-08-2004 @ 18:53 :
Waar slaat dat op?
Op het feit dat ik vermoeid ben dat jullie mijn woorden verdraaien.
Oud 11-08-2004, 18:04
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Fainne schreef op 11-08-2004 @ 18:58 :
Op het feit dat ik vermoeid ben dat jullie mijn woorden verdraaien.
ja.. whatever
Oud 11-08-2004, 18:15
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 11-08-2004 @ 19:04 :
ja.. whatever
inderdaad, doe zo voort
Oud 11-08-2004, 18:19
Daevrem
Daevrem is offline
Zou ik ook zeggen als ik geen argumenten had.

Ik heb toen ik jong was veel fantasy boeken gelezen, magic enzo gespeeld, D&D, je kunt het zo gek niet bedenken. Ik heb nogal wat fictieve werelden waarin ik ook 'leef' maar daar val ik jullie toch ook niet lastig mee? Zou een beetje onzinnig zijn aangezien het helemaal niets met jullie realiteit te maken heeft.

Dus noem me niet saai, fantasieloos of ongelovig.
Oud 11-08-2004, 18:39
Neoma
Neoma is offline
Ik vind ongelovige een groot compliment, want dat is toch iets dat ieder mens nastreeft: zodanig in het leven staan dat je benieuwd bent naar de werkelijke oorzaak achter alles, daar met veel doorzettingsvermogen naar zoekt en je niet eenvoudig laat verleiden door mooie praatjes of schijn oplossingen (die dus leiden tot geloof).
Oud 16-08-2004, 16:08
rainfairy
rainfairy is offline
ik zou er heel graag in willen geloven...en ik hoop dat ze wel bestaan..maar heb er nog nooit een gezien
Oud 19-08-2004, 18:06
MissesLena
MissesLena is offline
Citaat:
Neoma schreef op 11-08-2004 @ 19:39 :
Ik vind ongelovige een groot compliment, want dat is toch iets dat ieder mens nastreeft: zodanig in het leven staan dat je benieuwd bent naar de werkelijke oorzaak achter alles, daar met veel doorzettingsvermogen naar zoekt en je niet eenvoudig laat verleiden door mooie praatjes of schijn oplossingen (die dus leiden tot geloof).
*kots*
Oud 19-08-2004, 18:44
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
MissesLena schreef op 19-08-2004 @ 19:06 :
*kots*
hoezo "kots".
Ik moet zeggen, in elfjes geloven is iets voor labiele mensen.
Oud 19-08-2004, 18:50
Ghost
Ghost is offline
Duh, natuurlijk zijn de elfjesgelovers labiel, vraag maar eens na; wie van jullie heeft nog nooit in een kliniekje gezeten?
Oud 19-08-2004, 18:52
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Ghost schreef op 19-08-2004 @ 19:50 :
Duh, natuurlijk zijn de elfjesgelovers labiel, vraag maar eens na; wie van jullie heeft nog nooit in een kliniekje gezeten?
is dit serieus of sarcastisch
Oud 19-08-2004, 18:58
Ghost
Ghost is offline
bloedserieus
Oud 19-08-2004, 19:10
Verwijderd
Kunnen we aub het geflame stoppen en op een normale manier terug verder discussiëren?

Neoma: even over die natuurkunde, mijn reactie op natuurkunde was puur gericht op het vak. Ik kon nix van die formules en sloeg alle v-V-schuine v-v2 whatever door elkaar. Dat wil niet zeggen dat ik natuurkunde oftewel fysica haat. Lees maar terug: ik had een hekel aan het VAK. Iedereen heeft wel eens iets waar hij/zij niet goed in is, in mijn geval was dat formules bij fysica onthouden en van daaruit vage berekeningen lopen maken. Er zijn ook mensen die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen of die dichtslaan bij het zien van een breuk.

En we moedigen niemand aan in wanen. Ik wil het bespreekbaar houden voor iedereen. Ik blijf erbij dat het me sterk lijkt dat alle mensen die al eens geesten, elfjes, andere wezens, stralingen en weet ik het hebben waargenomen, allemaal psychisch gestoord zouden zijn. Het kan best dat er een andere verklaring is dan dat het daadwerkelijk een Elf-wezen is, maar voor mij zijn er nog steeds dingen die niet zomaar af kunnen gedaan worden als verzinsels en hersenspinsels.
Oud 19-08-2004, 19:39
Poppycock
Poppycock is offline
volgens mij hebben we het hier over een 'fantasievriendje' genaamd nienna.
Oud 19-08-2004, 22:12
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 10-08-2004 @ 14:48 :
omdat je er niet in geloofd. logisch
rrrriiiight....heel logisch inderdaad...zoiets noem ik...
let op, nu komt het... verbeelding

Ooit van gehoord?
Oud 20-08-2004, 23:48
Q
Q is offline
Citaat:
Mutant schreef op 19-08-2004 @ 20:10 :
Kunnen we aub het geflame stoppen en op een normale manier terug verder discussiëren?

Neoma: even over die natuurkunde, mijn reactie op natuurkunde was puur gericht op het vak. Ik kon nix van die formules en sloeg alle v-V-schuine v-v2 whatever door elkaar. Dat wil niet zeggen dat ik natuurkunde oftewel fysica haat. Lees maar terug: ik had een hekel aan het VAK. Iedereen heeft wel eens iets waar hij/zij niet goed in is, in mijn geval was dat formules bij fysica onthouden en van daaruit vage berekeningen lopen maken. Er zijn ook mensen die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen of die dichtslaan bij het zien van een breuk.

En we moedigen niemand aan in wanen. Ik wil het bespreekbaar houden voor iedereen. Ik blijf erbij dat het me sterk lijkt dat alle mensen die al eens geesten, elfjes, andere wezens, stralingen en weet ik het hebben waargenomen, allemaal psychisch gestoord zouden zijn. Het kan best dat er een andere verklaring is dan dat het daadwerkelijk een Elf-wezen is, maar voor mij zijn er nog steeds dingen die niet zomaar af kunnen gedaan worden als verzinsels en hersenspinsels.
Waarom zouden het geen hersenspinsels kunnen zijn? Wat alle mensen gemeen hebben is fantasie. En er zijn talloze ziektebeelden die kunnen optreden wanneer de hersensen niet juist functioneren. Dit hoeft niet meteen te betekenen dat mensen geestelijk gestoord zijn en meteen in een inrichting gestopt moeten worden.

Het kan voor de mensen die het meemaken levensecht overkomen, maar dan kan het nog steeds iets zijn wat de hersenen hebben gemaakt. Ik begrijp even niet waarom dat zo moeilijk is te begrijpen?
Oud 21-08-2004, 02:26
Zeikerdje
Zeikerdje is offline
Ik denk dat het maar gewoon beter is dat jij langs een psychiater gaat. Opzich niet zo'n rare gedachte, toch?
Oud 21-08-2004, 02:34
Verwijderd
Ik zie al sinds mijn 5e jaar elfjes (ik woon vlakbij een bos). Vroeger was ik altijd bang voor ze maar met de jaren groeide er wel een band tussen het elfenvolk en mij. Na vele goede en slechte herrineringen heb ik maar het heft in handen genomen en ben ik wat elfjes seksueel gaan misbruiken. Dit was zon goddelijke ervaring omdat die elfjes doorgaanz nogal strak in gebruik zijn en ze het nog leuk vinden ook. Ik heb nu een gode seksuele band met ze en we doen aan alle soorten sex.
Oud 21-08-2004, 02:36
Zeikerdje
Zeikerdje is offline
Citaat:
PIGLY PUFFER schreef op 21-08-2004 @ 03:34 :
Ik zie al sinds mijn 5e jaar elfjes (ik woon vlakbij een bos). Vroeger was ik altijd bang voor ze maar met de jaren groeide er wel een band tussen het elfenvolk en mij. Na vele goede en slechte herrineringen heb ik maar het heft in handen genomen en ben ik wat elfjes seksueel gaan misbruiken. Dit was zon goddelijke ervaring omdat die elfjes doorgaanz nogal strak in gebruik zijn en ze het nog leuk vinden ook. Ik heb nu een gode seksuele band met ze en we doen aan alle soorten sex.
Ik ben een van die elfjes, mijn jong. Ik zie je de godganse dag aan je 25cm sjorren, stop daar nou eens mee, dan gaan de elfjes ook weg.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten