Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof btw niet in elfjes.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Om maar even heel erg flauw te zijn; elfjes die haar dadelijk opdrachten gaan geven om haarzelf te pijnigen, of andere mensen. Iedereen moet maar accepteren en 'open staan' op het mystiek forum voor dingen die de meeste mensen toch niet beleven .. maar is dat wel zo verstandig? Is het niet verstandig; dat voor de zekerheid; mensen met dit soort ervaringen een psycholoog bezoeken .. ? Wil jij het op je geweten hebben dat een 15jarige dadelijk uit het raam springt omdat ze dacht dat ze kon vliegen omdat elfjes elvenstof over haar heen gegooid hadden? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daaruit bestaat mijn vraag ook: als er is gebleken dat er psychisch nix met je scheelt, je bent volkomen in orde, je bent nuchter, er mankeert nix aan je ogen, zul je het nog steeds afdoen als een waanbeeld of een foutje in je hersenen? En wat als ze praten, wat als je ze kunt aanraken? Zelfs dan zou het niet kunnen omdat het volgens de wetenschap of de logica niet kan? Ik zal nix op mijn geweten hebben, dat zal in haar omgeving te wijten zijn, je kunt niet mensen op een forum gaan betichten dat ze schuld hebben aan het niet zien van een psychische stoornis bij iemand. Voor hetzelfde geld is Nienna een 25jarige gast die ons voor de gek wil houden. Maar ik ken ook volkomen verstandelijk in orde mensen, geleerde mensen, met geen enkele stoornis die beweren bepaalde dingen te zien en ik geloof hen. Waarom zou ik niet, ik heb ook dingen gezien waarvan ik weet dat die niet aan iets anders zijn te wijten. Er zijn genoeg dingen die we niet kunnen aantonen en bewijzen maar die toch gebeuren en voorkomen. Het is al zo aanvaard om iemand gek te noemen zodra die zich anders gedraagt, dingen die niet logisch zijn, kunnen niet bestaan, heksen worden nog steeds vervolgd, mensen worden uitgelachen, te licht bevonden of in een psych. instelling gestoken, ook al worden ze daar gekker dan ze in 1e instantie waren... Ik wil graag een plek behouden waar mensen nog over die dingen kunnen spreken zonder veroordeeld te worden. En wil jij dan beweren dat al die mensen die zoiets beweren ALLEMAAL een stoornis hebben? Weet je hoeveel mensen ik ken die iets hebben gezien of hebben meegemaakt? Ze zouden 9 op de 10 mensen in mijn omgeving kunnen opsluiten. Zelfs mijn ouders, mijn vader, een hartstikke rationele vent, gelooft in geesten... |
![]() |
|
Tuurlijk er is meer tussen hemel en aarde. Maar ik denk dat mischien wel 99% van die dingen en psychische stoornissen liggen. Ik zeg niet dat de ts. dit verzind of dat ze gek is. Ik zeg dat ze er alleen rekening mee moet houden. En als het lieve schatigge wezentjes zijn die elven
![]()
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 18-07-2004 om 18:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als er niets bij je te vinden is wil dat natuurlijk niet zeggen dat je geen waanbeelden kunt hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het betekent dat er meerdere dingen zijn tussen de aarde en de hemel, dingen die mensen niet of nog niet kunnen verklaren snappie. En dat is logisch. Overigens horen allen bovennatuurlijke dingen eigenlijk gewoon bij de natuur. Weet niet of het een officiele uitdrukking is maar mijn moeder gebruik het vaak.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik geloof in de oerknal en dergelijke dus ik denk dat alles de natuur is. En dat wat bovennatuurlijk word genoemd slechts een woord is datgeen men nog niet snapt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zou je eigen ogen, ervaringen dus niet geloven, al is er geen aanwijsbare reden voor waanbeelden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Oke, even een opsomming dan. Wie heeft elfjes gezien? Beschrijf de situatie waarin met alle relevante dingen, leeftijd, nuchter of niet, in het bos, 's nachts, hoe zagen ze er precies uit, welke taal sproken ze, wat voor indruk kreeg je van hun cultuur, wat waren hun namen enz.
Nienna vind ik niet echt een elfen-naam trouwens...
|
Nienna wordt ook niet uitgesproken op de manier zoals je het schrijft. Het wordt heel anders uitgesproken, een manier die ik niet kan typen. Nienna zie ik toch zeker 3 keer per week. Al is het alleen maar even om over dingen te praten die ik aan niemand anders kwijt kan. We praten over vanalles. Ze is heel klein, maar ik kan haar toch goed zien. Waar we elkaar zien is elke keer verschillend, dan eens als ik naar huis fiets, dan op mn kamer, dan bij het voetballen, of op kamp met scouting. Ze is heel mooi, en niet te vergelijken met een menselijke gedaante. Ik kan niet goed uitleggen hoe een elfje eruit ziet als je haar zelf niet hebt gezien. Ze praat in een taal die ik begrijp, maar die geen Nederlands is. Voor zover ik weet is het geen menselijke taal. Toch ben ik er zeker van dat iedereen haar kan verstaan, als ze maar willen. Ik heb Nienna toestrax nog gezien, en ik was volkomen nuchter. Niet geblowd of gedronken ofzo.
||
Citaat:
![]() ( er zijn meer manieren om een koe te laten vliegen ) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Weet je Nienna, ik vind het echt heel mooi dat je ze kan zien.
Als ik aan elfjes denk, denk ik altijd aan....lieve, hele aardige, kleine, mooie figuurtjes....en ik denk dat de mensen die ze kunnen zien een goed, lief en gevoelig innnerlijk hebben dus al de mensen die hier een beetje rot opmerkingen zitten te maken ![]() ![]() en weet je nienna, laat je niks door hun wijsmaken, jij weet waar je het over hebt, jij kan ze zien! dus ik zou zeggen: wees trots dat je ze kan zien en doe je elfje een x de groeten van me! ![]() kus Ing
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bril-jant ![]() |
![]() |
|
ow, maar dat komt omdat de meeste mensen er niet in geloven. Is geen stomme vraag hoor. Als je dr wel in gelooft en je ziet ze niet, kan dit komen omdat je je onschuld kwijt bent. Klinkt miss heel debiel, maar je kan alleen elfjes zien als je je onschuld nog hebt. Hierdoor kunnen ook heel veel volwassenen geen elfjes zien
|
wat bedoel je met onschuld dan?
nog een vraag, (ik vind dit allemaal wel leuk om te weten ![]() als je tegen der praat..praat je dan hardop? wat als dan per ongeluk iemand je hoort en vraagt tegen wie je zat te prate?
|
ik praat dr wel hardop tegen, maar Nienna kan mijn stemgeluid verdoezelen op de een of andere manier. Heb ook altijd mn oordopjes van mn discman in mn oren, zodat ik altijd kan zeggen dat ik mee aant zingen was ofzo. Niet erg hoor, al die vragen, ben blij dat je dr tenminste serieus mee omgaat.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht elfjes gezocht Kaas | 0 | 11-05-2003 21:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plavsic veroordeeld tot elf jaar cel drea | 6 | 28-02-2003 20:35 | |
Verhalen & Gedichten |
elf jaar en weten Medea | 1 | 03-11-2002 12:45 | |