![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga vaak genoeg naar de film en ik heb nog nooit meegemaakt dat er een stel negers tegen m'n stoel liep te trappen.. wtf.. ![]() JantjePietje: na een aantal posts van jou gelezen te hebben krijg ik het idee dat je zelf ook aardig agressief bent. Je hebt altijd van die mensen die overal op moeten happen op straat en bij elk klein dingetje gaan schelden. Ja gek he, dat je dan in allerlei ruzies op straat verwikkeld raakt. Alleen al dat je zelf over die bananen begon zegt genoeg.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tenzij je de ubermens theorie gelooft. Nederlanders, Belgen en de andere Westerse volkeren zijn niet beter dan Turken of Marokkanen, maar ook niet minder dan negers, Chinezen of mensen uit Suriname. In elke maatschappij heb je goede, aardige mensen, maar ook agressieve zakken. Bij elk volk is dat zo. Niemand is minder of meer, gewoon anders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En btw ik lees hier van lagera standen van de samen leving blabla. Dat is niet waar me vader is chef hoor. Dus??
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mijn Nederlandse arische buurman kan er ook een potje van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit soort argumentaties is zo enorm makkelijk. Je plaatst de schuld van de sociale achterstand alleen maar bij de kwade blanken die het helemaal aan zichzelf te wijten hebben. Eigenlijk vind ik dat best wel schofferend, want je doet nu net alsof negers, turken en marokkanen helemaal geen eigen wil of eigen verstandelijke vermogens hebben, en voor altijd overgeleverd zijn aan de wrok en haat die ze jegens nederlanders koesteren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hoe dat komt...? Mjah, daar kan je uren over 'discussieren', lijkt me...dan zul je heel de geschiedenis na moeten pluizen. ![]() Laatst gewijzigd op 29-07-2004 om 11:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En om compleet te zijn zou je moeten zeggen dat er in Nederland relatief weinig donkere mensen in de hogere kringen van de samenleving zijn, in een land als Suriname zal het vast wel meevallen. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 29-07-2004 om 12:25. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zei dat ik de toon nogal discriminerend vond. En als er 'blanken' had gestaan incl. een dergelijke eerste post, dan had ik dat ook gevonden. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je een getinte man uitscheldt, dan gooit die het 9 van de 10 keer gelijk op discriminatie. ALs je een blanke man uitscheldt, gebeurd dat niet. Mijn punt was, dat getinte mensen zich te snel aangesproken voelen over hun huidskleur en daarmee bedoelde ik, dat ik het er mee eens was, want er wordt ook gewoon te veel gediscrimineerd. Ik zou me dus ook snel aangesproken voelen. Het is gewoon een bepaalde onzekerheid. Ik heb niks tegen getinte mensen, ik werk er zelfs mee samen. Nederlanders kunnen qua agressie er ook een behoorlijk potje van. Alleen het lullig is, dat "Een 18-jarige man heeft iemand neergestoken" in Nederland veel minder erg over komt, dan "Een 18-jarige Molukker" en dat vind ik pas erg! Waarom moet er nou bij vermeldt worden dat het een Molukker was? Als het een Nederlander was, staat het er toch ook niet bij? Ik vind dit gewoon enorm erg. Dus ik vind het logisch, dat getinte mensen vaak denken dat ze gediscrimineerd worden.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Nederlanders lokken het ook gerust uit om uit gescholden te worden, maar niemand zal ook maar nooit durven te zeggen: Jij k*t blanke! Ga toch de straten schoonvegen!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||