![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar jouw uittleg is de makkelijkere versie voor wie geen kritiek op het westen/ de vs verdraagt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En de bezetting van zuid-spanje heeft europa alleen maar goed gedaan. Hoe kwamen ze anders in contact met de door arabieren verzamelde griekse werken of moderne wetenschap? Laatst gewijzigd op 16-05-2005 om 16:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() [...]The tolerant society of the caliphate and the taifas disappeared as the Almoravids persecuted Christians and Jews. Another fanatical group, the Almohades, came from the Atlas mountains of Morocco and were natural enemies of the Almoravid desert tribes. They conquered Marrakesh then invaded Al-Andalus to again unite the region under one Muslim regime. These Almohades ordered the destruction of all churches and synagogues forcing Christians and Jews to swarm to the north.[...] http://www.spanish-fiestas.com/andal...ish-spain2.htm
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@gatara ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is wat Malcolm X ontdekte toen hij op bedevaart ging. Maar ik zal niet gaan uitwijden. Wat in Darfur gebeurt is een klassenstrijd een rijke minderheid probeert haar overgewicht te behouden met alle gevolgen van dien. |
![]() |
||
Citaat:
ow ja, religie, met ras als goede tweede, verrek. En begin er niet over dat 'in de islam iedereen gelijk is', er is immers maar een enkel iemand nodig die anders handelt om die uitspraak niet langer tot 'de regel' te maken, en ik denk dat er in Soedan nogal wat van die uitzonderingen rond lopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jouw gedachtengang is te imo te krom voor woorden |
![]() |
||
Citaat:
Waar beweerde ik trouwens dat religie de oorzaak was? Het is een factor, wat jij ervan maakt is niet wat ik schreef.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*kusjeplak* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verdorie, verkeerde post verwijderd, mijn excuses.
![]() Maar kunnen we de derail over die tekening nu laten rusten, jongens? Makelville schreef: Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-05-2005 om 17:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|