Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Echt waarom mag iedereen van 50 kilo wel klagen als 'ie 1 kilootje is aangekomen, en ik word aangevallen als ik over eten praat. Stelletje hypocrieten. bekijk het lekker met z'n allen.
||
Citaat:
verder moet je je er natuurlijk niets van aantrekken, dit is internet, en op het internet zitten een hoop zielige mensen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() De meeste mensen die op het internet zielig zijn zullen dat in het echte leven ook wel zijn, het punt is alleen dat de meeste mensen op het internet gewoon een grote bek hebben, maar in het echte leven hun mond niet open durven te doen. Dat is dus de scheiding, om je op het internet als een echte e-thug voor te doen, dat kost echt geen moeite.
||
Citaat:
maar ook al ken ik je niet, uit je posts blijkt dat je je werk niet leuk vind, je woonplaats etc. en vast nog wel meer dingen. en dan denk ik, doe er wat aan ipv het steeds weer kut te vinden, je hebt dat toch zelf in de hand? en die stengel bleekselderie was omdat je het altijd hebt over "vreten" en "volgepropt" en dan denk ik niet als eerste aan lekkere broodjes en vruchtensapjes, maar dat is blijkbaar een miscommunicatie geweest. het was dus niet gemeen bedoeld trimmie voordat je weer gaat gillen. ![]() ik zie nu trouwens pas dat hier vannacht al een hele discussie over geweest is, daar heb ik blijkbaar overheen gelezen sorry |
![]() |
||
Citaat:
De Turkse staatsomroep TRT heeft zondag ontkend dat het de tekenfilmserie Winnie de Poeh heeft geschrapt uit de programmering, omdat een van de belangrijkste karakters, Knorretje, een varken is. Zaterdag berichtten de Turkse media dat dit wel het geval was ![]()
||
Citaat:
Mensen zijn dom. Tot het besef zijn al enkele individuelen gekomen dat mensen dom zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
die eyeoor en winnie zijn btw vrij inwisselbaar voor jou, kies maar uit welke je wilt zijn. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik heb meer dan duizend mijl gelopen. Touché | 10 | 04-02-2006 14:21 | |
Psychologie |
Status in de psychiatrie Verwijderd | 8 | 02-10-2005 18:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
afvalle rocklover | 80 | 01-07-2004 12:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu??? **~yvie~** | 13 | 18-06-2003 22:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[statement] Mannen en vrouwen zijn gelijk So chu chu | 157 | 12-06-2003 15:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |