Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En bedenk je natuurlijk dat er een steeds minder groot taboe op de psychiatrie en psychiatrische ziektebeelden komt te liggen. Mensen mogen er nu voor uit komen en doen dat dus ook, waardoor je het meer tegenkomt. En daardoor komen 'lotgenoten' ook steeds meer met elkaar in contact (denk bijvoorbeeld aan dit forum) wat uiting van je problemen kan triggeren. Mensen kunnen tegen elkaar op gaan lopen vertellen om gehoord te worden en steun te krijgen. Vooral onder jongeren kom je dit nog al eens regelmatig tegen. En bij bepaalde ziektebeelden wordt de stoornis en dus het daarbij horende gedrag als een excuus gebruikt (wat ook weer een gedragskenmerk voor die stoornis kan zijn) waardoor diegene jou keer op keer weer confronteerd met zijn stoornis en als jij er op gegeven moment geen aandacht meer aan schenkt, zoekt zo iemand wel een ander persoon op. Maar me blackrose, hoe merk jij bij jezelf dat je er ook aan meegedaan hebt?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
belangrijk!!!! gevangenisstraffen in Nederland!!! nielsneliz | 23 | 08-07-2009 23:04 | |
Algemene schoolzaken |
Stage volgen in verzorgingstehuis voor demente bejaarden Poepkind | 97 | 05-03-2007 18:02 | |
Psychologie |
Discussie: Psychiatrische Drugs Slecht? ScienceJapan | 185 | 18-01-2007 13:46 | |
Algemene schoolzaken |
studie psychiater of toch psycholoog??? mewtjuh | 33 | 05-03-2004 17:38 |