| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Steleto: Ik heb bewondering voor hoe je er mee omgaat en hoe je het kunt verwoorden.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
het was mijn eerste sinterklaas als 'echte' juf (LIO). Heel leuk! En idd vette stress bij de kinderen! Zeker toen ze ontdekten dat de Pieten geen cadeautjes hadden achter gelaten. Huilen, huilen! Gelukkig kwamen ze toch weer terug Nu ook boodschappen, dichten en de rest. En ik wil dat het vanavond is, maar niet vanwege het Sinterklaasfeest. |
|
|
|
|
|
klik eens....
hier en... hier Ben benieuwd hoe vandaag zal gaan. Gisteravond ging redelijk. Ik kon alleen niet slapen. M'n dag en nacht ritme staat op z'n kop. Morgen kennismakingsgesprek bij nieuwe huisarts. *zenuwen*
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heeft hij of zij al een naam?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En oeh wat een pit. Zo is ze heel rustig en stil,maar zet haar niet in de bench want dan krijg je me toch een concert. En het gaat goed tussen haar en Winni. Haar moederinstinct lijkt echt aangewakkerd want als ze ligt te slapen gaat ze erbij liggen. Ze sleurt knuffeltjes naar de bench als de kleine onrustig is. Echt geweldig om te zien.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe spreek je dat uit? Als Nina of anders?Citaat:
Echt gaaf als de ander er zo mee om gaat en idd geweldig om te zien ed.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|