Oud 11-09-2007, 14:38
Verwijderd
Da's inderdaad een kutstreek.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2007, 17:28
I C U
I C U is offline
btje jammer idd.

OT: Vage bui! En... argh, waarom doet ze dat nou altijd? Ik wil me helemaal niet verplicht voelen, en al helemaal niet wanneer het gewoon niet uitkomt. Ze is er zo verdomd goed in mensen een schuldgevoel te geven... *zucht*
Oud 11-09-2007, 17:41
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik ben omgeruild voor een ander ;x
da's nooit makkelijk
Oud 11-09-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
da's nooit makkelijk
ijskoud, dat is het
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 19:27
Verwijderd
Het is stom!

OT: Het gaat geweldig!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 19:53
Verwijderd
Ik voel me echt ontzettend alleen en leeg. Dip
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:08
Verwijderd
Wauw ik heb nu eindelijk ook officieel een relationeel gebied
En hij is lief en ik zie hem waarschijnlijk zaterdag weer
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:42
Rob
Rob is offline
Citaat:
haha, ik dacht al, heb ik iets gemist xD
Nee hoor, Dottje. Je hebt niets gemist. XD
Dethklok. <3.14159265 Thunderhorse van hun zit in GH2. *hint*

Um, ja. Niets aan de hand, dus.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 21:09
Verwijderd
Het gaat goed. Hoewel ik soms nog wel moe van hem word besef ik steeds beter dat wat hij doet wel goed bedoeld is en het gewoon een lieverd is. Dat wist ik eigenlijk al, maar wilde het niet toegeven ofzo. En och, hij is zo fanatiek met school en sporten bezig dat ik eigenlijk alleen maar trots op hem kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 22:37
Dott
Dott is offline
Citaat:
ijskoud, dat is het
I can immagine *hug*

@rob, huhu, zaterdag <3 ik heb echt de liefste vrienden

ot: ik ben over een 20 min jarig.. en ik heb geen zin!!
Oud 11-09-2007, 23:04
Rob
Rob is offline
Citaat:
@rob, huhu, zaterdag <3 ik heb echt de liefste vrienden

ot: ik ben over een 20 min jarig.. en ik heb geen zin!!
Haha. Ik dacht dat je 'm al had.
Nouja, zaterdag is ook goed. Wordt vast leuk.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 23:15
Verwijderd
Volgens mij ging er iets mis met posten, dus nogmaals een: Leuke vriendinnen <3

Oh en ik hoop dat sommige mensen eens inzien dat ze allebei eigenlijk liever vriendelijk willen doen tegen elkaar. En dat ze allebei nogal snel de stekels opzetten en daardoor allebei nogal snel kunnen oordelen - té snel in sommige gevallen. En dat beide kanten zich daardoor gekwetst voelen, terwijl ze zelf precies hetzelfde doen. Eigenlijk willen ze allebei gewoon dat de ander geen negatief beeld van hen heeft.
En als iedereen dat nou doet, wordt het weer een stukje gezelliger in de wereld.

Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 23:19
snoopy
snoopy is offline
Jeej, 'date' was leuk! Hij had zich helemaal leuk aangekleed voor mij, net alsof t onze eerste date was. (en ik had slonzige kleren aan )
Oud 11-09-2007, 23:20
Verwijderd
Verschrikkelijk gecompliceerd denk ik... Het feit dat ze gedurende 3 weken een dikke 9000 km ver zit en quasi geen elektronisch contact (GSM, mail) heeft maakt het er niet bepaald eenvoudiger op!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 23:26
Orpheo
Orpheo is offline
mocht ik zijn vergeten waarom ik zo weinig thuis ben, vanavond hebben die ouwe graftakken me er weer aan herinnert. kortzichtige burgerlijke zielepoten dat t zijn... maar ok, het zijn nederlanders, wat kan ik er anders van verwachten?

verder.... wow, ik heb 't al bijna 9 maanden met haar! het is zo'n ongelooflijk schatje, en hoewel ze nu (bijna) ongesteld is, en dus eigenlijk een klotehumeur heeft, kan ik ongelooflijk met 'r lachen. als ze ongesteld is, heeft ze van die rake scherpe opmerkingen heerlijk! ik ben nog steeds waanzinnig verliefd, en ik denk niet dat dat op gaat houden voorlopig!
Oud 12-09-2007, 07:24
Verwijderd
@ Dott; gefeliciteerd!
@ Dakus; das best jammer zeg maar.. Letterlijk ingeruild of een soort van rebound omgeruild? (dacht dat het weer 'aan' was enzo namelijk?)

OT: Goed! Vannacht weer lekker samen hier geslapen en van te voren gekookt etc. Voel me steeds meer een huisvrouw Alleen jammer dat ik wel van 9 tot 16.30 op school zat en daardoor dus weinig tijd had voor de andere huishoudelijke taken, hahaha!
Verder is er hier wéér een dooie gevallen (zaterdag die jongen met die bijl vermoord, op het station, vanmorgen eentje in het park / een theehuis). Vind het wel erg dichtbij komen nu
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 07:29
farai
farai is offline
@daydreamster: jij woont in Roosendaal? Straf verhaal he, waar zijn we mee bezig in deze wereld?
Oud 12-09-2007, 07:41
Verwijderd
Hij moest weg om 7:00 uur.
Maar hij stond gister wel om 21:00 uur in ene voor mn deur 'Kon niet wachten tot morgen'.

Hij is lief en ik ben lief.
En alles is rustig en kalm en beheerst.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 08:10
Verwijderd
is het normaal dat ik er niet zo enthousiast over ben dat hij vlakbij mij gaat wonen? Soms heb ik het gevoel dat hij wat hard van stapel loopt, en ik weet niet of ik dat wel wil...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 08:11
Verwijderd
Citaat:
@daydreamster: jij woont in Roosendaal? Straf verhaal he, waar zijn we mee bezig in deze wereld?
Yup, zou bijna zeggen 'helaas wel'. Dat van zaterdag is gewoon onvoorstelbaar. Ik kende de jongen niet, hij kwam uit Bergen op Zoom (10 minuutjes met de trein) en werd doodgeslagen omdat een Amerikaan wil protesteren tegen de aanwezigheid van Nederlandse millitairen in Irak. Hij had gepost bij de commando's en op het station had hij het ook gemunt op één van hen, maar ze 'waren te snel weg'. (De bloemen liggen in de wachtruimte, het is echt onwerkelijk. En dan gaan er van die domme kinderen bij staan wijzen en lachen, bah!)
Vannacht, ik denk zelf een afrekening, het is gebeurd bij een slechtlopend theehuis, dat al vaak door de politie is onderzocht etc. Je denkt dat dit alleen in grote steden gebeurt, maar nu is Roosendaal er ook bij
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 08:18
farai
farai is offline
Mn ex woont in Middelburg, dichtbij Roosendaal dus die zal ook wel geschrokken zijn. Ghe, best handig om veel nederlanders op msn te spreken, ik ken nederland intss een beetje.
Oud 12-09-2007, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Mn ex woont in Middelburg, dichtbij Roosendaal dus die zal ook wel geschrokken zijn. Ghe, best handig om veel nederlanders op msn te spreken, ik ken nederland intss een beetje.
Mja, Middelburg is nog zeker 45 minuten tot een uur met de trein hier vandaan, maar wel redelijk dichtbij dus. Waar kom je vandaan dan trouwens?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 14:01
ST*R
ST*R is offline
Veel beter was goed om hem gister weer te zien, en hij is toch wel erg lief.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 14:05
Verwijderd
Citaat:

Mja, Middelburg is nog zeker 45 minuten tot een uur met de trein hier vandaan, maar wel redelijk dichtbij dus. Waar kom je vandaan dan trouwens?
maar ŕls je vanuit Middelburg ergens heen wil met de trein moet je wel langs Roosendaal, dus wat dat betreft komen veel zeeuwen er wel vaak.

Ontopic: ik ben bijna jarig en hij heeft het de hele tijd over zijn cadeautje en daar word ik zenuwachtig van. Bah.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 14:15
Verwijderd
Ik begin er echt aan te wennen dat het uit is, geloof ik. Dat is op zichzelf ook al raar Was gezellig om wat met 'm te eten zo, in ieder geval.

Zin om uit te gaan morgen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 14:46
Verwijderd
Citaat:
maar ŕls je vanuit Middelburg ergens heen wil met de trein moet je wel langs Roosendaal, dus wat dat betreft komen veel zeeuwen er wel vaak.

Dat weet ik ja of je moet maar tot Bergen op Zoom gaan

Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 14:55
snoopy
snoopy is offline
Wat een ontzettende klote-dag
Vanochtend ruzie met m'n vriend, de hele dag buikpijn (moet vast ongesteld worden...), een bekeuring van 30 euro omdat ik een stukje ergens fietste wat een voetgangersgebied bleek te zijn, de fietsenmaker dicht dus m'n fiets is nog steeds stuk en nu kreeg ik net een mailtje dat ik de kamer waar ik gisteren ben gaan kijken niet heb gekregen.
Ik wil echt onder de dekens kruipen en huilen.
Oud 12-09-2007, 15:41
Verwijderd
Whoei, 14 maanden!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 16:40
luchtballon
luchtballon is offline
vandaag moet iedereen de tering krijgen
maar eigenlijk is er niks.
Oud 12-09-2007, 17:06
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 17:48
Verwijderd
Hij had zich verslapen vanochtend. Niet zo leuk voor zijn collega's en voor hem in eerste instantie ook niet, want hij voelde zich schuldig. Maar verder was hij dus wel de hele dag vrij Dus lekker samen ontbeten, even de stad in gedoken, met ladingen thee, koffie en donuts kaartspelletjes gedaan, heerlijk gevreeën en lekker voor hem gekookt. Het is niet leuk voor zijn collega's maar ik was er wel blij mee

En straks een 'geheime' ontmoeting om een afscheidsfeestje te organiseren. Mijn vriendinnetje vertrekt voor 5 maanden richting Indonesië. Nou is het een groot land, I know, maar de laatste tijd is dat land alleen maar met rampen in het nieuws. Dus zo heel blij ben ik er eigenlijk niet mee...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 18:19
verfblik
verfblik is offline
klote , kom ik weer eens een leuke chick tegen het klikte goed enz... had al met er afgesproken, komt me vriend eropeens aan zetten die haar voor zich weet te winnen, in een dag.... gaap dat terwijl ie dommer, lelijker, en in alle andere opzichter slechter is

achja, nu finishen de nice guys als een 1e...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 18:29
Drez
Drez is offline
Citaat:
Ik wil echt onder de dekens kruipen en huilen.
Ik ooooook!
Maar mijn vriendje is wel heel lief maar ik doe vet chagrijnig want ik heb het te druk, nu al. Tss.
Oud 12-09-2007, 19:09
Ireth69
Ireth69 is offline
Ik ben ziek (keelontsteking, 2e keer binnen 1.5 maand -_-), en hij is zooo lief . Komt ie me telkens als ik ff op bed ga liggen helemaal instoppen enzo, heeft ie allerlei olieën voor me gehaald . Issie bij de winkel gaan vragen welke olieën goed voor mijn luchtwegen zijn omdat ik dus keelontsteking heb enzo.
Doet ie telkens dus van kaarsjes aan met olieën erop (op zo'n schaaltje erboven) .
Whaaa ik wil wel vaker keelontsteking hebben nu ie bij me woont .
Oud 12-09-2007, 19:26
I C U
I C U is offline
Lange dag vandaag... Damn! Maar gelukkig is het leuk, dus dat scheelt Klas is ook oké en er is een goser met wie ik best wel op een lijn zit, dat is echt relaxed

Ik vind dat van gisteren nog steeds stom en ik snap ook nog steeds niet waarom ze zo moeilijk doet. Oké, eigenlijk snap ik het wel, maar tegelijkertijd vraag ik me af waarom ze er zo'n punt van maakt en waarom ze verdomme niet es gaat werken aan haar reageerskills. Djiezes.
Oud 12-09-2007, 20:30
Giles
Giles is offline
Ik mis d'r. Ik vind het stom wat ze doet en ik vind mijzelf stom maar ik mis d'r.
Oud 12-09-2007, 20:47
Kryptonite
Kryptonite is offline
Het kwijl druipt er af... Nog verliefder zou ongezond zijn en gelukkiger bestaat niet!
Oud 12-09-2007, 21:17
Halflight
Halflight is offline
Hij heeft een vriendin. Says enough.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 21:43
Rob
Rob is offline
Citaat:
vandaag moet Morgen mag iedereen de tering krijgen
Zo. Want ik heb geen zin.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Zo. Want ik heb geen zin.
Oi, wat voor negatieve instelling is dát nou weer. Eerst maar eens gaan slapen Alles ziet er beter uit na een nacht slapen. Nou ja bijna alles.

*gaat dat dan ook maar vol goede moed doen* Omg voor 12 uur, ben ik ziek? Ik denk dat ik maar in bed ga liggen lezen, dit klopt namelijk niet
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 22:00
Verwijderd
Hij is lief. En ik ben niet zo lief, maar dat bedoel ik helemaal niet zo. Gister stond hij om iets voor 8u smorgens voor m'n deur, om ontbijt te maken en koffie te zetten en samen te knuffelen totdat hij naar college moest. (L)

Ik kan niet wachten tot we weer samen kunnen tukken. Waarschijnlijk kunnen we als ik herfstvakantie heb een weekje hier crashen samen, en kan hij na wat hij te doen heeft gewoon hierheen komen, zonder savonds weer weg te gaan.

En ik laat hem nooit meer gaan. Hij is veelste leuk.. Zelfs de manier hoe hij zich bijna onder 'n auto rent omdat hij anders z'n trein mist is leuk en lief. Verliefder dan dit kan niet denk ik. We zijn samen echt walgelijk klef, but hey, i like it
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 22:38
Lilium
Lilium is offline
Ik voel me alleen. Wel raar want ik had een leuke dag: eerst voor college gekletst met een meisje dat ik niet zo goed kende. 's Avonds gegeten bij een kennis, en verenigingsavond gehad.
Oud 12-09-2007, 23:19
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Oi, wat voor negatieve instelling is dát nou weer. Eerst maar eens gaan slapen Alles ziet er beter uit na een nacht slapen. Nou ja bijna alles.
behalve degene naast wie je wakker wordt
Oud 12-09-2007, 23:43
Orpheo
Orpheo is offline
damn.... ze is lieffffffff!!!!!!!! ik kan 't niet goed beschrijven waarom, maar ze is en blijft de liefste voor mij

oh, en mijn pa heeft haar cadeautje geregeld!!! ben in zevende hemel ongeveer, ik kan niet wachten tot ik 't haar kan geven.
Oud 13-09-2007, 01:51
Verwijderd
M'n opa is overleden en ik mis nu ontzettend iemand die er voor me is en me gewoon alleen maar vasthoudt
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 07:14
Verwijderd
@ Skyblue; gecondoleerd *digitaal vasthoudt*

OT: Gaat wel oke, mijn schoonzus en -broer zijn net terug van vakantie en zij zit niet lekker in haar vel. Vind het beetje jammer dat ik zo weinig tijd heb om haar zelfs maar even te bellen (lang leve school en onregelmatig werken), maar morgen gaan we samen lunchen etc..
En met vriendlief gaat alles prima, vanavond bij hem eten en hangen enzo Dan morgen dus naar mn schoonzus en 's avonds naar Guus Meeuwis. Zaterdag lekker samen uitslapen en 's middags naar de kapper, 's avonds personeelsfeest. Dit wordt een leuk weekend!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 07:37
Verwijderd
Aaah het verven van mijn (mijn!mijn!mijn!) huisje is echt enorm veel werk. maar hij had zn cursus van gister afgezegd en nou kon ie maandag dinsdag én woensdag avond komen helpen, heel lief. alleen af en toe heb ik last van stress en dus last van hem dus dan moet ie me maar even laten..
maandag vertrekt ie voor 5 dagen naar rusland, leuk voor hem! ga hem wel een beetje missen, maar dat vind ik niet erg

en vandaag komt mijn allerliefste vriendinnetje op afstand hierheen om te helpen met verven <3

oh enenen ik moest gister naar het ziekenhuis en liep te stressen en toen was ie heel lief
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 07:57
Dott
Dott is offline
Gister verjaardag gehad hier..

Mijn (meest recente) ex was er ook, en het ging best redelijk.
Alleen toen ik hem en mn beste vriendin af wilde zetten op het station vroeg ie of ie 5 minuten kon praten, nee tuurlijk kan dat niet
1. ik ben jarig
2. mijn auto mag daar maar 5 min parkeren
3. mijn beste vriendin en nog een hele goede vriend staan erbij
4. ik heb gewoon te veel andere dingen aan mijn hoofd om zijn liefdesverklaringen daarnaast te krijgen

dat ie dat zelf niet ziet
pff.. gelukkig heb ik verder ff geen verplichtingen aan hem ofzo.. was echt erg raar..
Oud 13-09-2007, 08:20
Neko*
Neko* is offline
Voor 't eerst dat ik vriendlief weer 4 dagen niet zie. Zondag pas weer. Of nee, zaterdagavond. Ben wel blij dat ik dan weer lekker tegen hem aan kan kruipen en tegen hem aan in slaap kan vallen. Hmmm.

Gisteren beste vriendinnetje weer gezien, en ondanks dat haar ex n beetje vreemd deed af en toe, was t wel super tof. En t weekend zie ik haar alweer. Lekker bijkletsen enzo. Zin in.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten