Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Haha ja. Ik heb wat Bert en Ernie platen, kloten met de pitch is geweldig. Bert scratchen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Om de klei-animatie die ik vandaag samen met een klasgenootje heb gemaakt. We wilden een poppetje een afstandsbediening weg laten schoppen en die moest dan een stuk door de lucht zweven, maar met stopmotion gaat dat natuurlijk niet omdat je iedere keer tussendoor moet klikken. Toen hebben we de afstandsbediening maar aan een stukje ijzerdraad vastgemaakt en zo laten vliegen. Lekker knullig allemaal.
![]() ![]() Stopmotion<3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gesprekje met collega:
Ik: "Ja, ik weet niet, ik ga denk ik blanco stemmen." Hij: "...Blanco stemmen? Dat is echt zó dom. Dan kun je net zo goed niet stemmen." Ik: "Euh, nee, want blablabla *uitleg dat blanco stem wel meetelt*" Hij: "Jaja, nou ja toch is het dom. Slaat echt helemaal nergens op." Ik: "Wat ga jij dan stemmen?" Hij: "PVV." |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Tijdens het lijsttrekkersdebat zonet op tv ging het beeld op zwart toen Agnes Kant zei: "nou, de SP heeft wel degelijk een overwinning geb.." Politieke censuur! ![]() Edit: bij Mark Rutte gaat het beeld nu ook al op zwart ![]() Laatst gewijzigd op 04-06-2009 om 22:32. |
![]() |
|
Studielink
![]() Betalingsgegevens: Je kunt bij je onderwijsinstelling het verschuldigde collegegeld vanaf 31 december 2199 betalen. Wil je zo spoedig mogelijk na deze datum opnieuw inloggen en bij jouw inschrijvingsverzoek de betalingsgegevens invullen. Hij was al eerder genoemd maar de fout is er dus nog niet uit ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.365dagenhay.nl/2009/158/
![]() Bos/Balkenende hebben weer een gebrek aan daadkracht. De Nederlandse economie stort als een kaartenhuis in elkaar. Hou er mee op! De Antillen worden bestreden met een katapult en een klapperpistooltje. De Nederlandse economie zit weer met de brokken. Weg met de linkse kerk! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan nu gelijk kijken naar Doe Maar Normaal is alsof je na een exclusief vijfsterrendiner gaat eten bij de Mac. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dan heb je dus de Nederlandse versie met een DJ die niks over muziek weet en ook nog eens geen uitstraling heeft, teamcaptains die ook geen hol van muziek weten en zeer pijnlijke momenten (als in: stiltes), omdat de meeste aanwezige mensen geen gevoel voor humor hebben en/of gewoon heel dom zijn, waardoor ze nooit een goede grap kunnen maken en het tempo van het programma bizar langzaam ligt. Het wordt tijd dat ik al m'n buzzcocks banden bij m'n ouders ga ophalen en alles op DVD ga zetten. 120+ afleveringen, dus dat wordt een flinke klus, maar het moet! Het is gewoon te goed en ik word er te blij van. [/uberbuzzcocksfanmodus] edit: Van de intros van Jah Wobble pis ik nog steeds zowat in m'n broek. En dat na 11 jaar van massively vaak kijken. (vanaf 5:20)
Laatst gewijzigd op 10-06-2009 om 23:48. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|