Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2009, 17:04
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Oui oui. RuG de gekste
Daar moest ik hardop om lachen
Maar laisv, ik denk dat studeren beter wil zonder forum!
Oud 31-05-2009, 17:06
Laisve
Laisve is offline

Nee joh ik heb het allang opgegeven vandaag... misschien vanavond.
Oud 31-05-2009, 17:08
Philosophy
Philosophy is offline
Vanavond heb ik ook al een studiedate. Wat een leerzame avond zal dit worden!
Oud 31-05-2009, 17:10
Laisve
Laisve is offline
De liefde tussen de studieboeken en mij gaat maar van 1 kant uit Gelukkig heb ik good noodles (de kipvariant) op het programma, dat breekt het ijs.
Oud 31-05-2009, 17:14
Verwijderd
Hallo!
Oud 31-05-2009, 17:14
Philosophy
Philosophy is offline
Ahw! Blijf jezelf hoor, dan komt alles goed!
Ik heb vanaf woensdag al zomervakantie.
Oud 31-05-2009, 17:17
Verwijderd
@Laisve: Heb je mijn pm een paar weken terug nog gehad?

@Phil: Lekker! Ik al sinds donderdag (dat ik veel moet werken vergeten we maar even!)! Ga je nog op vakantie?
Oud 31-05-2009, 17:18
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ahw! Blijf jezelf hoor, dan komt alles goed!
Ik heb vanaf woensdag al zomervakantie.
*duimt*

Waar ga je heen op vakantie (als je gaat)?
Oud 31-05-2009, 17:19
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
@Laisve: Heb je mijn pm een paar weken terug nog gehad?

@Phil: Lekker! Ik al sinds donderdag (dat ik veel moet werken vergeten we maar even!)! Ga je nog op vakantie?
Oe ja sorry ik had niet gereageerd he... wacht eff. Excuus
Oud 31-05-2009, 17:19
Verwijderd
Tachtig procent kans.
Oud 31-05-2009, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Oe ja sorry ik had niet gereageerd he... wacht eff. Excuus
Maakt niet uit, maar ik wist t niet zeker
Oud 31-05-2009, 17:24
Philosophy
Philosophy is offline
Oh da's helemaal lekker SA! Ik ga ook wel heel veel werken, maar ik vind het zooo fijn dat ik 's avonds gewoon lekker kan niksen en kan afspreken wanneer ik wil, zonder dat ik na moet denken of ik nog wat aan school moet doen. Maar waarschijnlijk ben ik in juli dat gevoel alweer zat en verlang ik er in november weer naar. Al wordt het misschien deze zomer anders omdat we hier thuis gaan verbouwen en ik van plan ben om te verhuizen.

Ik ga helaas niet op vakantie ik baal zo hard, want ik wil echt heeeel graag.
Gaan jullie nog op vakantie?
Oud 31-05-2009, 17:29
Verwijderd
Jaaaaaa maar ik werk in een hotel in het restaurant in de bediening. Dus 's avonds werk ik altijd. Maar ach, had ik maar een vak moeten leren.
Wat ga je na de zomer doen?

Neeeeee ik ga niet op vakatnie (maar ik hoop op t laatst nog wat kaartjes voor LL te kunnen scoren), maar over twee weken een week naar Bosnië vrijwilligerswerk doen en in juli een aantal dagen naar Enschede, waar een ..... eeeh..... vriend woont waar ik een soortvanmoeilijkuitteleggenrelatie mee heb. Ennn ik ga een week op kamp! Dus.
Oud 31-05-2009, 17:33
Philosophy
Philosophy is offline
Oh wow dan ga je nu weer een vet drukke tijd tegemoet, of niet?
Ik word student! Denk ik. Als ik slaag. En dan communicatie. En daar nieuw werk zoeken, ik ga zowaar een leven krijgen.

LL is uitverkocht toch? En dan gaan mensen kaartjes voor een achterlijke prijs verkopen op internet.
Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen? Want een vriendin van me is vorig jaar daar ook geweest met world servants en ik wou dit jaar ook super graag zoiets doen, maar helaas opnieuw gedonder met gezondheid.
Je bent in ieder geval wel een tijdje weg van huis, dat is ook leuk!
Oud 31-05-2009, 17:35
Laisve
Laisve is offline
Haha, wat is het hier toch met allemaal van die vreemde relaties ?

De bedoeling was eerst om via frankrijk naar italie te gaan eind juni. Maar moet nog even kijken hoe het financieel gaat voor hoe lang enzo. Heb er wel zin in
Oud 31-05-2009, 17:38
Verwijderd
Met welk vervoersmiddel Laisve?
Oud 31-05-2009, 17:38
Verwijderd
Mijn ouders hadden bedacht dat we naar Zweden gingen, maar daarna dachten ze dat Portugal leuker zou zijn, en nu is het idee om naar Slowakije te gaan. Waarschijnlijk eindigen we in Italië
Oud 31-05-2009, 17:39
Philosophy
Philosophy is offline
Tof! Leuke bestemmingen wel @ laisve
Oud 31-05-2009, 17:42
Verwijderd
@Laisve: Communicatie! Heb je dr zin in? Waar werk je nu dan? Het valt bij mij op t werk wel mee, dat ding ligt aan de snelweg en er komen vooral veel dagjesmensen op t terras zitten en in t weekend eten enzo. Maar ik heb t liever heel druk dan helemaal niks te doen, Maar mijn collega'z zjin tof! En LL is idd uitverkocht, maar ik heb een site gekregen van een vriend van mij waar vaak nog kaartjes opstaan voor een redelijke prijs. En de kaartje die daar op staan worden gecheckt door die site op echtheid (WTF, maar het kan wel), dus zjin t echte kaartjes Ik ga met Out of Area, werken op het Kidsfestival. Een festival voor kinderen, in t olympisch stadion in Sarajevo. 40.000 kinderen verspreid over zes dagen waar allemaal stoere dingen mee worden gedaan.

@Laisve: Antwoord is binnen! Jij krijgt het jouwe binnenkort weer, tijd genoeg nu ik gestopt ben met mijn opleiding En ja, hier is t vreemde relatie, maar wel een goeie <3
Heb jij eigenlijk een relatie?
Oud 31-05-2009, 17:46
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
@Laisve: Communicatie! Heb je dr zin in? Waar werk je nu dan? Het valt bij mij op t werk wel mee, dat ding ligt aan de snelweg en er komen vooral veel dagjesmensen op t terras zitten en in t weekend eten enzo. Maar ik heb t liever heel druk dan helemaal niks te doen, Maar mijn collega'z zjin tof! En LL is idd uitverkocht, maar ik heb een site gekregen van een vriend van mij waar vaak nog kaartjes opstaan voor een redelijke prijs. En de kaartje die daar op staan worden gecheckt door die site op echtheid (WTF, maar het kan wel), dus zjin t echte kaartjes Ik ga met Out of Area, werken op het Kidsfestival. Een festival voor kinderen, in t olympisch stadion in Sarajevo. 40.000 kinderen verspreid over zes dagen waar allemaal stoere dingen mee worden gedaan.

@Laisve: Antwoord is binnen! Jij krijgt het jouwe binnenkort weer, tijd genoeg nu ik gestopt ben met mijn opleiding En ja, hier is t vreemde relatie, maar wel een goeie <3
Ik neem aan dat het eerste stukje voor mij bestemd is?
Ik heb er echt ontzettend veel zin in! Ik was/ben het hélemaal zat op deze school. Ik vind 5 jaar echt lang en er komen alleen maar jongere kinderen bij en daar kan ik helemaal niet goed mee opschieten. Vind wel dat ik toe ben aan iets nieuws Dus het kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan.
Ik werk nu bij kruidvat, alweer een jaar ongeveer. Heb het er wel naar mijn zin, maar het is niet zo dat ik in Groningen naar een van die filialen stap om het daar weer op te pakken. Mijn collega's zijn ook heel erg tof en dat is wel het enige wat ik er leuk aan vind. Overdag werken is ook te doen, maar 's avonds is vullen en dat is zo slecht geregeld. Dus dat vind ik echt heel erg kut. Maar ook dat moet gebeuren natuurlijk.
Ja kan me voorstellen dat je het liever druk hebt! Dan gaat de tijd ook wat sneller.
Oh wat gaaf dat je dat gaat doen . Waarschijnlijk ben je helemaal kapot na die dagen hehe, maar hebben die kinderen wel een vette tijd gehad!
Oud 31-05-2009, 17:57
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Met welk vervoersmiddel Laisve?
Vliegtuig en bus.

Citaat:

Daar gaat het om en nee.
Oud 31-05-2009, 18:02
Philosophy
Philosophy is offline
Ik kan echt niet zingen en dat vind ik heel vervelend!
Oud 31-05-2009, 18:05
Laisve
Laisve is offline
Ik kan ook niet zingen en dat vinden vooral anderen vervelend
Oud 31-05-2009, 18:08
Philosophy
Philosophy is offline
Ja daar zit ook wel weer wat in.
Gisteren had ik het er met m'n moeder over dat je soms ineens een stukje meezingt terwijl je het niet door hebt. Zegt ze: 'Ja dat heb ik ook wel eens bij jou! Dan ben je boven en hoor ik je opeens.'
Maar als zij het hoort, horen de buren het waarschijnlijk ook hihihi.
Oud 31-05-2009, 18:10
Laisve
Laisve is offline
Dat heb ik alleen als ik een koptelefoon op heb. Dan voelt het net alsof niemand je hoort

Onder de douche zingen is gaaf
Oud 31-05-2009, 18:11
Philosophy
Philosophy is offline
Ja dat ook. Soms zit ik ook heel hard te lachen om iets wat ik lees en dan denkt iedereen dat ik gek ben.

Haha is dat je specialiteit ja? Galmt zo lekker na ook
Oud 31-05-2009, 18:15
Laisve
Laisve is offline
Ja het is gewoon een gave En het moet extrahard want anders overstijgt het douchegeluid je !
Oud 31-05-2009, 18:15
Philosophy
Philosophy is offline
Ik durf het haaaaaaast niet te vragen , maar... zou je het eens voor me op willen nemen?
Oud 31-05-2009, 18:21
Laisve
Laisve is offline
Absoluut niet Mijn zang is alleen voor mij. Ik had nog wel beloofd om mijn Jambersstem eens hier te plaatsen, maar mijn microfoon is veel te zacht op de een of andere manier
Oud 31-05-2009, 18:21
Philosophy
Philosophy is offline
Dan praat je maar wat harder hoor, geen smoesjes.
Oud 31-05-2009, 18:22
Laisve
Laisve is offline
Dan gaat de essentie van een normale stem weg he, iedereen klinkt hetzelfde als ie schreeuwt
Oud 31-05-2009, 18:30
Philosophy
Philosophy is offline
Tussen 'wat harder praten' en 'schreeuwen' zit een groot verschil. En heb je al naar de instellingen van je mic gekeken?
Oud 31-05-2009, 20:12
Verwijderd
De Achmea kennisquiz voor bruggers. Wat een uitdaging toch altijd weer.
Oud 31-05-2009, 20:17
Verwijderd
En de aflevering van Bij ons in de PC waar het Vossius wordt behandeld doet het niet, .
Oud 31-05-2009, 20:19
Verwijderd
Oh, met IE wel.
Oud 31-05-2009, 20:30
Verwijderd
Ik spring de hele tijd heel gemotiveerd op om te gaan hardlopen/opruimen/leren, maar dan raak ik afgeleid en na een rondje door het huis lopen eindig ik alsnog doelloos achter de pc. Hm.
Oud 31-05-2009, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik alleen als ik een koptelefoon op heb. Dan voelt het net alsof niemand je hoort

Onder de douche zingen is gaaf

Onder de douche zingen is bíjna het mooiste op aarde.
Oud 31-05-2009, 20:32
Verwijderd
Heh, ik ben weer terug, voor wie mij nog herinnert dan.
Oud 31-05-2009, 20:32
Verwijderd
Uhm, hallo!
Oud 31-05-2009, 20:33
Verwijderd
Hete bananen
Oud 31-05-2009, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Heh, ik ben weer terug, voor wie mij nog herinnert dan.
Ja! Hoi! ik was Lennyzzz, en daarna Dun Hout! Maar jij kent Lennyzzz nog wel denk ik!
Oud 31-05-2009, 20:34
Verwijderd
Dat account heeft nu een andere naam trouwens.
Oud 31-05-2009, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Ja! Hoi! ik was Lennyzzz, en daarna Dun Hout! Maar jij kent Lennyzzz nog wel denk ik!
Was jij Lennyzzz? Met die ajax avatar?
Verwijderd
Verwijderd
Ja!
Oud 31-05-2009, 20:36
Verwijderd
OH DIE

Hi
Oud 31-05-2009, 20:37
Verwijderd