| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Oh da's helemaal lekker SA! Ik ga ook wel heel veel werken, maar ik vind het zooo fijn dat ik 's avonds gewoon lekker kan niksen en kan afspreken wanneer ik wil, zonder dat ik na moet denken of ik nog wat aan school moet doen. Maar waarschijnlijk ben ik in juli dat gevoel alweer zat en verlang ik er in november weer naar.
Al wordt het misschien deze zomer anders omdat we hier thuis gaan verbouwen en ik van plan ben om te verhuizen.Ik ga helaas niet op vakantie ik baal zo hard, want ik wil echt heeeel graag.Gaan jullie nog op vakantie?
|
|
|
Verwijderd
|
Jaaaaaa maar ik werk in een hotel in het restaurant in de bediening. Dus 's avonds werk ik altijd.
Maar ach, had ik maar een vak moeten leren. Wat ga je na de zomer doen? Neeeeee ik ga niet op vakatnie (maar ik hoop op t laatst nog wat kaartjes voor LL te kunnen scoren), maar over twee weken een week naar Bosnië vrijwilligerswerk doen en in juli een aantal dagen naar Enschede, waar een ..... eeeh..... vriend woont waar ik een soortvanmoeilijkuitteleggenrelatie mee heb. Ennn ik ga een week op kamp! Dus.
|
|
|
|
|
Oh wow dan ga je nu weer een vet drukke tijd tegemoet, of niet?
![]() Ik word student! Denk ik. Als ik slaag. En dan communicatie. En daar nieuw werk zoeken, ik ga zowaar een leven krijgen.LL is uitverkocht toch? En dan gaan mensen kaartjes voor een achterlijke prijs verkopen op internet. ![]() Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen? Want een vriendin van me is vorig jaar daar ook geweest met world servants en ik wou dit jaar ook super graag zoiets doen, maar helaas opnieuw gedonder met gezondheid. Je bent in ieder geval wel een tijdje weg van huis, dat is ook leuk!
|
|
|
|
Haha, wat is het hier toch met allemaal van die vreemde relaties ?
![]() De bedoeling was eerst om via frankrijk naar italie te gaan eind juni. Maar moet nog even kijken hoe het financieel gaat voor hoe lang enzo. Heb er wel zin in
|
|
|
Verwijderd
|
@Laisve: Communicatie! Heb je dr zin in? Waar werk je nu dan? Het valt bij mij op t werk wel mee, dat ding ligt aan de snelweg en er komen vooral veel dagjesmensen op t terras zitten en in t weekend eten enzo. Maar ik heb t liever heel druk dan helemaal niks te doen, Maar mijn collega'z zjin tof! En LL is idd uitverkocht, maar ik heb een site gekregen van een vriend van mij waar vaak nog kaartjes opstaan voor een redelijke prijs. En de kaartje die daar op staan worden gecheckt door die site op echtheid (WTF, maar het kan wel), dus zjin t echte kaartjes
Ik ga met Out of Area, werken op het Kidsfestival. Een festival voor kinderen, in t olympisch stadion in Sarajevo. 40.000 kinderen verspreid over zes dagen waar allemaal stoere dingen mee worden gedaan. ![]() @Laisve: Antwoord is binnen! Jij krijgt het jouwe binnenkort weer, tijd genoeg nu ik gestopt ben met mijn opleiding En ja, hier is t vreemde relatie, maar wel een goeie <3Heb jij eigenlijk een relatie? |
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik heb er echt ontzettend veel zin in! Ik was/ben het hélemaal zat op deze school. Ik vind 5 jaar echt lang en er komen alleen maar jongere kinderen bij en daar kan ik helemaal niet goed mee opschieten. Vind wel dat ik toe ben aan iets nieuws Dus het kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan.Ik werk nu bij kruidvat, alweer een jaar ongeveer. Heb het er wel naar mijn zin, maar het is niet zo dat ik in Groningen naar een van die filialen stap om het daar weer op te pakken. Mijn collega's zijn ook heel erg tof en dat is wel het enige wat ik er leuk aan vind. Overdag werken is ook te doen, maar 's avonds is vullen en dat is zo slecht geregeld. Dus dat vind ik echt heel erg kut. Maar ook dat moet gebeuren natuurlijk. Ja kan me voorstellen dat je het liever druk hebt! Dan gaat de tijd ook wat sneller. Oh wat gaaf dat je dat gaat doen . Waarschijnlijk ben je helemaal kapot na die dagen hehe, maar hebben die kinderen wel een vette tijd gehad!
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
Ja daar zit ook wel weer wat in.
![]() Gisteren had ik het er met m'n moeder over dat je soms ineens een stukje meezingt terwijl je het niet door hebt. Zegt ze: 'Ja dat heb ik ook wel eens bij jou! Dan ben je boven en hoor ik je opeens.' Maar als zij het hoort, horen de buren het waarschijnlijk ook hihihi.
|
|
|
|
Absoluut niet
Mijn zang is alleen voor mij. Ik had nog wel beloofd om mijn Jambersstem eens hier te plaatsen, maar mijn microfoon is veel te zacht op de een of andere manier
![]() |
|
|