Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() PS: *aai* @ Pip. Ben je zomaar ineens misselijk of is er een reden voor? Arme meis. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
zo ik had ff gezeik op het werk zeg
![]() een mevrouw was ziek zwak en misselijk (zo doet ze elke dag terwijl er vaak niks aan de hand is) en niets was goed wat ik deed. Toen vroeg ik haar om te gaan staan maar dat kon ze niet zei ze, terwijl ze de rest van de dag alles zelf doet. Dus ik zei, even proberen, en zo kon prima staan en het hoefde ook maar 2 minuten ofzo. Toen vroeg ze me in bed te leggen en ik gaf een zwieper aan haar benen, dat vond mevrouw hardhandig, en ik legde uit dat ik nou eenmaal niet iemand z'n benen in bed kon zwiepen met 1 mm per seconde, dat moet gewoon even snel. Kwam er familie bij haar op bezoek, kwam die op hoge poten mij opzoeken, en blablabla m'n moeder is niet tevreden, je hebt haar niet goed behandeld, ze mag ABSOLUUT niet staan. Ik dus gelijk naar de leidinggevende, die begon al de facepalmen toen ze hoorde om wie het ging. Blijkt dagelijk gezeik te zijn met die vrouw en haar familie, zijn nooit tevreden. Nou en dat ik haar slecht had behandeld hadden ze NOOOOIt gezegd hoor, dat had ik vast verkeerd verstaan. Nee wat was nou het probleem, ik had mevrouw scheef in bed gelegd en haar rollator op de verkeerde plek gezet. GRUTJES!!!!!!!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hopelijk is het gewoon omdat je geen ochtendmens bent en je lichaam protesteert ofzo. Ik voel me ook altijd superkut als ik vroeg op moet. sterkte iig, ook met dat irritante ouwe wijf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat klopt! daarom wil ik nu ook alleen nog avonddiensten draaien, funcioneer ik stukken beter plus dat ik dan meer werk aankan. Als ik 5 dagen vroege dienst sta ingepland dan keek ik daar al weken tegenop, maar 5 avonddiensten heb ik geen problemen mee. Bedankt, komt wel goed met die zeikerd ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |