Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
btw, 24 sept is Eighties Verantwoord, maar dan zit ik met m'n krent in Londen. Mss voor de anderen leuk ofzo?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh en ik kan de 24e niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Als ik kom dan heb ik ook wat lui op sleeptouw geloof ik, gezien dat altijd zo is bij dat soort avondjes! Ik heb nog een succesvolle, alleenstaande programmeur met luxe appartement in de aanbieding, en een financial controller @ UMC met huis in Utrecht!
|
Verwijderd
|
Wat: Dans & Pr0n meet (90's Now)
Wanneer: vrijdag 22 oktober Waar: Tivoli Utrecht Komen: Sann Carn Absinthe Heeft het voornemen te komen: Medeia Misschien: Babs Metroid Lorelei Twijfelt nog laat het in Oktober wel weten: Wheezle Iig bij de aftermeet: Rationeel @wheezle Tivoli is wel voor 18+ dus de kans bestaat dat je er dan niet in komt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wanneer: vrijdag 22 oktober Waar: Tivoli Utrecht Komen: Sann Carn Absinthe Heeft het voornemen te komen: Medeia Misschien: Babs Metroid Lorelei Twijfelt nog laat het in Oktober wel weten: Wheezle Iig bij de aftermeet: Rationeel Niet Lucky luciano |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wanneer: vrijdag 22 oktober Waar: Tivoli Utrecht Komen: Sann Carn Absinthe Heeft het voornemen te komen: Medeia Misschien: Babs Metroid Lorelei Eric Twijfelt nog laat het in Oktober wel weten: Wheezle Iig bij de aftermeet: Rationeel Niet Lucky luciano Misschien, want ik moet ook nog een stedentripje plannen /zwaar leven. |
![]() |
|
Wanneer: vrijdag 22 oktober Waar: Tivoli Utrecht Komen: Sann Carn Absinthe Heeft het voornemen te komen: Medeia Trimm Trabb Misschien: Babs Metroid Lorelei Eric Twijfelt nog laat het in Oktober wel weten: Wheezle Iig bij de aftermeet: Rationeel Niet Lucky luciano Moet nog even kijken hoe het zit met studie+werk, want er komen in oktober aardig wat feestjes aan, maarrrr ik wil er zeker wel bij zijn. Dan kan ik ongegeneerd flirten met Carn. ![]()
|
Wanneer: vrijdag 22 oktober Waar: Tivoli Utrecht Komen: Sann Carn Absinthe Heeft het voornemen te komen: Medeia Trimm Trabb Misschien: Babs Metroid Lorelei Eric Rense Twijfelt nog laat het in Oktober wel weten: Wheezle Iig bij de aftermeet: Rationeel Niet Lucky luciano Ligt eraan of en wanneer ik op vakantie ga dus. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Meettopic 22 oktober 2010 vervolg! Verwijderd | 500 | 23-10-2010 11:02 |