Advertentie | |
|
![]() |
|
Echt he, ik moet in ongeveer 10 pagina's omschrijven wat mijn taken waren. TIEN. Ik schreef de GM collector voor twee tentoonstellingen. PUNT. Dat was het. Knap als je dat tot 10 pagina's kunt rekken
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Wtf is dat voor ketting. :')
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Twee opladers, eeuwenoude Nokia telefoon (met snake 1!!!), zaklantaarns, batterijoplader, een paar skartkabels (zo heet dat toch?), een snoer waar HP op staat, maar waar de functie me totaal onduidelijk van is, de afstandsbedieningen van mijn stereo en dvd speler, die sinds de verhuizing al in de kelder/een hoekje staan
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En had je ook zo'n mijnwerkershelm? En een parkiet in een kooitje? En was het om de 3 uur schafttijd? Oh, Noedels kelderverhaal is echt een bron van goede grappen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En die lelijke klok van mijn school gaat ook weg, de andere twee houd ik (want Jip en Janneke ![]()
||
Citaat:
![]() en het verschil met mij is dat ik in een huis woon en niet in een kamer van 2x3 ![]() over potten gesproken, mijn collega vroeg vannacht of ik lesbisch was, dat dacht ze al de hele tijd omdat ze me een beetje mannelijk vindt en er was een bepaalde uitstraling bij me die ze niet kon plaatsen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Hahahaha die kun je in je zak steken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Beesten ;( Als het heeft geregend en ik til een vuilniszak op zitten er altijd van die dikke wormen onder
![]() En R. kwam me net een vette slak laten zien. De slak was uit zijn huis gekomen om te kijken what's up, dus hij kronkelde zo hulpeloos in de lucht brrrrrr "oh kijk een slak, wat leuk! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() De laatste jaren heb ik een paar keer grote opruimwoede gehad hoor. En laatst was ik min of meer verplicht dingen weg te gooien, moest plaats maken. Maar het is dus echt zo, het hangt gewoon af van de ruimte die je hebt. De hoeveelheid die jij hebt en de verhouding spullen is wat uit proportie ![]() Citaat:
![]() Overigens knapte ik meubeltjes op toen ik 10 was.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|