Oud 08-08-2012, 13:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik voel enige druk dat ik wat moet opruimen, maar ik heb geen dozen, dus ik zou er niks mee opschieten.
Oud 08-08-2012, 13:06
Verwijderd
Trouwens, Phoebe, waarom ga je niet weer voor een horecabaantje solliciteren? Dat vond je toen toch echt leuk, wat ik me zo herinner?
Oud 08-08-2012, 13:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Trouwens, Phoebe, waarom ga je niet weer voor een horecabaantje solliciteren? Dat vond je toen toch echt leuk, wat ik me zo herinner?
Ja, ik vind wel meerdere dingen leuk hoor maar nee, ik ben steeds bang dat ik weer niet chique genoeg ben enzo. En ze zoeken nu vooral ervaren cateringmensen.
Oud 08-08-2012, 13:54
Verwijderd
Een premierefeestje van een film waar ik heen mag, 3 uur voor m'n deadline. Spijtig.
Oud 08-08-2012, 14:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dit stageverslag wordt echt een lulverhaal van hier tot Tokyo, dat zie ik nu al
Oud 08-08-2012, 14:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Echt he, ik moet in ongeveer 10 pagina's omschrijven wat mijn taken waren. TIEN. Ik schreef de GM collector voor twee tentoonstellingen. PUNT. Dat was het. Knap als je dat tot 10 pagina's kunt rekken
Oud 08-08-2012, 14:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Echt he, ik moet in ongeveer 10 pagina's omschrijven wat mijn taken waren. TIEN. Ik schreef de GM collector voor twee tentoonstellingen. PUNT. Dat was het. Knap als je dat tot 10 pagina's kunt rekken
Heel herkenbaar. Je moet vooral wat reflectie laten zien volgens mij wat had je verwacht, in hoeverre klopte dat, wat lukte goed, waar liep je tegen aan, wat zijn je leerdoelen (kots) voor de toekomst...
Oud 08-08-2012, 15:13
Verwijderd
Pff, wat een weer, m'n haar zit zo:

Oud 08-08-2012, 15:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
HAHAHAHAHA

Hey, zijn jullie ook bang om dingen op te ruimen waar je al een hele lange tijd niet hebt ingekeken/in de buurt bent geweest ivm spinnen en andere ranzige beesten die ineens ergens uitspringen?
Oud 08-08-2012, 15:16
Verwijderd
Wtf is dat voor ketting. :')

Citaat:
HAHAHAHAHA

Hey, zijn jullie ook bang om dingen op te ruimen waar je al een hele lange tijd niet hebt ingekeken/in de buurt bent geweest ivm spinnen en andere ranzige beesten die ineens ergens uitspringen?
Nee, maar dat lijkt me een duidelijk teken dat je vaker moet opruimen.
Oud 08-08-2012, 15:18
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Oud 08-08-2012, 15:18
Verwijderd
Citaat:
HAHAHAHAHA

Ja
Oud 08-08-2012, 15:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben het nu aan het doen
Oud 08-08-2012, 15:20
Verwijderd
Ik ga zo naar mijn grootouders, dus nou moet ik eigenlijk mijn haar opnieuw invlechten, logeerspullen pakken en iets minder hoerige kleren doen.

In plaats daarvan ga ik forumen en te laat komen.
Oud 08-08-2012, 15:20
Verwijderd
Ik durf om die reden ook niet zo goed op zolders te komen en in kelders en in enge schuurtjes enzo.

/schijterigste mens ever
Oud 08-08-2012, 15:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

[afbeelding]
Oud 08-08-2012, 15:21
Verwijderd
Wij hebben ook een kelder thuis, maar daar ben ik nog nooit geweest. Niet uit angst, maar gewoon omdat ik er niks te zoeken heb.
Oud 08-08-2012, 15:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik durf om die reden ook niet zo goed op zolders te komen en in kelders en in enge schuurtjes enzo.

/schijterigste mens ever
Herkenbaar o ik ga er wel heen, maar ben enorm op mijn hoede
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

/schijterigste mens ever
Brr, ik hou daar ook niet van
Verwijderd
De zolder van mijn opa en oma was legendarisch, zo'n muffige sprookjeszolder met stoffige hutkoffers en krakende planken
Oud 08-08-2012, 15:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ha, drie klokken gevonden
Oud 08-08-2012, 15:25
Verwijderd
Mijn ouders hebben me wel verteld wat er in die kelder is, trouwens. Er is een laddertje naartoe en daar staan kasten met niks erin. Het is echt een kelder, geen kruipruimte.

En omdat dit toch echt te raar is ga ik er nú kijken.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wij hebben ook een kelder thuis, maar daar ben ik nog nooit geweest. Niet uit angst, maar gewoon omdat ik er niks te zoeken heb.
Wij (broertje en ik) heb mijn vader moeten helpen de hele bierkelder te graven. We zaten vast aan ketting met bal en mijn vader stond erbij met een zweep.
Verwijderd
Citaat:
Wij (broertje en ik) heb mijn vader moeten helpen de hele bierkelder te moeten graven. We zaten vast aan ketting met bal en mijn vader stond erbij met een zweep.
Oud 08-08-2012, 15:27
Verwijderd
Het luik ernaartoe gaat niet open.

Dan niet.
Oud 08-08-2012, 15:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Twee opladers, eeuwenoude Nokia telefoon (met snake 1!!!), zaklantaarns, batterijoplader, een paar skartkabels (zo heet dat toch?), een snoer waar HP op staat, maar waar de functie me totaal onduidelijk van is, de afstandsbedieningen van mijn stereo en dvd speler, die sinds de verhuizing al in de kelder/een hoekje staan da faq zeg.
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
HAHAHAHAHA

van de week nog toen ik mijn schuur ging uitmesten waar ik al ruim 2 jaar niet binnen was geweest En laatst ging ik een afvoerpijp weghalen, toen was ik ook bang voor vieze beesten. Maar, niks gezien.
Verwijderd
Citaat:
Wij (broertje en ik) heb mijn vader moeten helpen de hele bierkelder te graven. We zaten vast aan ketting met bal en mijn vader stond erbij met een zweep.

En had je ook zo'n mijnwerkershelm? En een parkiet in een kooitje?
En was het om de 3 uur schafttijd?

Oh, Noedels kelderverhaal is echt een bron van goede grappen.
Oud 08-08-2012, 15:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
van de week nog toen ik mijn schuur ging uitmesten waar ik al ruim 2 jaar niet binnen was geweest En laatst ging ik een afvoerpijp weghalen, toen was ik ook bang voor vieze beesten. Maar, niks gezien.
Ik ook nog niet, maar ik wil niet optimistisch gaan doen en dan offguard gepakt worden door een spin
Oud 08-08-2012, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Oh, Phoebes spinnenangst is echt een bron van goede grappen.
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Twee opladers, eeuwenoude Nokia telefoon (met snake 1!!!), zaklantaarns, batterijoplader, een paar skartkabels (zo heet dat toch?), een snoer waar HP op staat, maar waar de functie me totaal onduidelijk van is, de afstandsbedieningen van mijn stereo en dvd speler, die sinds de verhuizing al in de kelder/een hoekje staan da faq zeg.
misschien moet je niet alles bewaren je hebt deze dingen dus al niet meer gemist van toen je daar bent gaan wonen? Pleur het dan weg!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vind ik niet
Oud 08-08-2012, 15:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
misschien moet je niet alles bewaren je hebt deze dingen dus al niet meer gemist van toen je daar bent gaan wonen? Pleur het dan weg!
Hoi pot, dit is ketel ik ga ook een heleboel weggooien. Er ligt al een hele hoop in de vuilniszak!
En die lelijke klok van mijn school gaat ook weg, de andere twee houd ik (want Jip en Janneke )
Oud 08-08-2012, 15:34
Verwijderd

ofzoiets.

Verder: knuffels!
Oud 08-08-2012, 15:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dank je Koenani dat plaatje is overigens precies hoe mijn moeder het ziet
Oud 08-08-2012, 15:39
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Hoi pot, dit is ketel ik ga ook een heleboel weggooien. Er ligt al een hele hoop in de vuilniszak!
En die lelijke klok van mijn school gaat ook weg, de andere twee houd ik (want Jip en Janneke )
woah jij weet echt niet hoeveel ik heb weggegooid de laatste jaren
en het verschil met mij is dat ik in een huis woon en niet in een kamer van 2x3

over potten gesproken, mijn collega vroeg vannacht of ik lesbisch was, dat dacht ze al de hele tijd omdat ze me een beetje mannelijk vindt en er was een bepaalde uitstraling bij me die ze niet kon plaatsen
Oud 08-08-2012, 15:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
woah jij weet echt niet hoeveel ik heb weggegooid de laatste jaren
en het verschil met mij is dat ik in een huis woon en niet in een kamer van 2x3

over potten gesproken, mijn collega vroeg vannacht of ik lesbisch was, dat dacht ze al de hele tijd omdat ze me een beetje mannelijk vindt en er was een bepaalde uitstraling bij me die ze niet kon plaatsen
Dat weet ik ongeveer wel, maar daarvoor zat je ook niet op weggooien

Hahahaha die kun je in je zak steken
Oud 08-08-2012, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders hebben me wel verteld wat er in die kelder is, trouwens. Er is een laddertje naartoe en daar staan kasten met niks erin. Het is echt een kelder, geen kruipruimte.

En omdat dit toch echt te raar is ga ik er nú kijken.
Een kelder kasten en dan niets daar in je ouders zijn... bijzonder.
Oud 08-08-2012, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Een kelder kasten en dan niets daar in je ouders zijn... bijzonder.
We hebben al een zolder vol zooi, en een gangkast vol zooi... en in die kelder is geen elektrisch licht, en het is er gewoon... ik weet niet. Mijn ouders hangen liever plafondkasten op (die hebben we ) dan dat ze die kelder gebruiken.
Oud 08-08-2012, 15:45
Verwijderd
Je verzamelt zo veel zooi als je in een huis woont. Ik weet niet hoe het kan, we hebben op zolder en in de schuur meer zooi staan dan uberhaupt in mijn studentenkamer had gepast
Oud 08-08-2012, 15:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Waarom heb ik een plattegrond van Rotterdam?
Oud 08-08-2012, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb ik een plattegrond van Rotterdam?
Ik weet dat.
Oud 08-08-2012, 15:57
Verwijderd
kijk dan wat een gave boom!
Oud 08-08-2012, 15:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik weet dat.
Vertel

Ik heb duizend elastiekjes gevonden, win
Oud 08-08-2012, 15:59
Verwijderd
Beesten ;( Als het heeft geregend en ik til een vuilniszak op zitten er altijd van die dikke wormen onder
En R. kwam me net een vette slak laten zien. De slak was uit zijn huis gekomen om te kijken what's up, dus hij kronkelde zo hulpeloos in de lucht brrrrrr
"oh kijk een slak, wat leuk! Zet maar terug. Daar ja. Kom, we gaan een filmpje kijken."
Oud 08-08-2012, 15:59
Verwijderd
Om de sporthal te vinden, natuurlijk.
Oud 08-08-2012, 16:00
Verwijderd
haha het ziet er uit als papier-mache
Oud 08-08-2012, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Beesten ;( Als het heeft geregend en ik til een vuilniszak op zitten er altijd van die dikke wormen onder
En R. kwam me net een vette slak laten zien. De slak was uit zijn huis gekomen om te kijken what's up, dus hij kronkelde zo hulpeloos in de lucht brrrrrr
"oh kijk een slak, wat leuk! Zet maar terug. Daar ja. Kom, we gaan een filmpje kijken."
volgens mij komen huisjesslakken niet uit hun huisje en was dit dus dan nog een naaktslak ook!
Oud 08-08-2012, 16:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Om de sporthal te vinden, natuurlijk.
<3

Nee dat had ik in mijn telefoon staan.
Oud 08-08-2012, 16:01
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Dat weet ik ongeveer wel, maar daarvoor zat je ook niet op weggooien

Hahahaha die kun je in je zak steken
mwoah valt best mee. Op de ros.laan misschien niet, maar hallo, ik had daar bijna 70m2 voor mezelf he hoe meer ruimte hoe meer rotzooi. Toen ik naar k57 ging verhuizen kwam ik er wel achter dat alles bewaren niet echt een optie was.
De laatste jaren heb ik een paar keer grote opruimwoede gehad hoor. En laatst was ik min of meer verplicht dingen weg te gooien, moest plaats maken. Maar het is dus echt zo, het hangt gewoon af van de ruimte die je hebt. De hoeveelheid die jij hebt en de verhouding spullen is wat uit proportie

Citaat:

Het is ook nog maar sinds een paar maanden dat ik uberhaupt een blikopener kan hanteren, dus NEE, ik weet dat allemaal niet!11 *wappert met handen*
maar je woont toch al vrij lang op jezelf? Heb je nooit geverfd of meubels opgeknapt?
Overigens knapte ik meubeltjes op toen ik 10 was.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten