Oud 17-12-2019, 11:43
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Gedicht of surprise kan dan toch ook al een goede aanpassing zijn? Er zijn vast ook mensen die niet van dichten houden?
Alleen mijn broer, want die heeft dyslexie
Oud 17-12-2019, 14:09
Ieke
Ieke is offline
Zo, contract met mijn grote vrienden van de zorgverzekeraars weer afgesloten.
Oud 17-12-2019, 16:39
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik heb met mijn coach erover gebeld. Die zei dat ik het moest aangeven bij mijn ouders dat dit mijn keuze was, dat zij daar bijna niks over te zeggen hebben ivm mijn leeftijd.

Ik heb er net met mijn vader over de sintuatie gesproken. Hij zei dat de coach hier geen partij in heeft, dat zijn mening hierover niet telt, dat dit dus niet mijn keuze was en dat mijn ouders zelf bepalen of ik meedoe of niet.

Ik vind dit onacceptabel, en ik wil hier graag over praten. Wat is nu de beste methode om mijn ouders zeg maar te overtuigen met dat ik dit zelf mag bepalen?
Oud 17-12-2019, 17:18
Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben in mijn gezin ook de enige die knutselen haat en er oprecht verdrietig van word om precies wat jij beschrijft: mijn handen kunnen niet maken wat mijn hoofd voor ogen heeft en het wordt standaard gruwelijk lelijk.
Daarom hebben wij jaren geleden al besloten speciaal voor mij geen surprises te doen, ook al is de rest wel creatief en vindt het ook leuk om te doen.
Ik vond en vind dat nog steeds een geweldig mooi gebaar. Wij trekken lootjes en moeten voor ieder cadeautje wat je koopt een gedichtje voor diezelfde persoon schrijven. Als je 4 cadeautjes koopt, moet je dus 4 gedichten schrijven. Hilarisch altijd
Moet het per se met surprises gevierd worden of staan je ouders ook open voor andere vormen?
Oud 17-12-2019, 17:28
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Het moet per se met surprises. Ik had nog een andere vorm voorgesteld, maar ze wilden (met name mijn vader) niet afwijken van de surprises
Oud 17-12-2019, 18:08
Macrador
Macrador is offline
Ik denk eerlijk gezegd dat je vader gewoonweg niet open staat voor een normale dialoog en je energie verspild zal zijn.
Kan jij helemaal niks aan doen Jaapie, maar je probeert het tenminste en dat bewonder ik hoor op je 15.
Oud 17-12-2019, 18:27
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar wat is dan handig om te doen tegenover mijn vader?
Oud 17-12-2019, 18:43
zoef de haas
zoef de haas is offline
Misschien kun je het even laten sudderen zo bij je ouders, lootjes trekken en je goede wil laten zien. Misschien kun je dan over een week of wat nog een keer aangeven dat je dit echt wel graag wilt maar dat een beetje anders misschien ook wel kan. En als dat pratend niet lukt, dan zou ik opschrijven wat je hierboven hebt gepost en t aan ze geven.
Oud 17-12-2019, 19:04
Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Maar wat is dan handig om te doen tegenover mijn vader?
Zeggen dat je je lootje niet hoeft.
Oud 17-12-2019, 19:08
Verwijderd
Ik ben met Zoef. Geef ze ook de tijd om even te schakelen.
Oud 17-12-2019, 20:10
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Top. Ik wacht wel even af
Oud 18-12-2019, 17:14
Verwijderd
Ik besef dat er geen enkel jaar voorbij is gegaan zonder een life-event de laatste jaren. Ik ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk.
Oud 18-12-2019, 17:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat kan ik me voorstellen *knuffel
Oud 18-12-2019, 17:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had een heel schattig huisje gezien een paar weken geleden waar ik toen niet op kon reageren omdat mijn woonpas nog niet gesplitst is en nu is ie verhuurd aan iemand die minder lang ingeschreven stond dan ik
Oud 18-12-2019, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ik me voorstellen *knuffel
Jij ook knuffel he!

Gaat het al iets beter met je?
Oud 18-12-2019, 19:49
Verwijderd
ook leuke life events of alleen maar minder leuke?
Oud 18-12-2019, 19:51
Verwijderd
Ik heb van 13 tot 18 in bed gelegen, heb gegeten en in een stoel gezeten en ga nu weer douchen en naar bed. Migraine is kut.
Oud 18-12-2019, 20:02
Verwijderd
Citaat:
ook leuke life events of alleen maar minder leuke?
Ook leuk, maar minder leuke hebben wel een beetje de overhand nog. Ik verwacht volgend jaar wel minstens 2 á 3 leuke life events.
Oud 18-12-2019, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb van 13 tot 18 in bed gelegen, heb gegeten en in een stoel gezeten en ga nu weer douchen en naar bed. Migraine is kut.
Heeeeeel kut! Is het ergste een beetje achter de rug al, of niet?
Oud 18-12-2019, 20:08
Verwijderd
Beterschap. <3
Oud 18-12-2019, 20:21
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Jij ook knuffel he!

Gaat het al iets beter met je?
Thanx!

Soms wel, soms niet. Mijn lieve vriendinnen en mensen om me heen doen me wel weer goed maar als ik dan weer een huis bezichtig en bedenk dat ik daar alleen verder moet, dan krijg ik het wel weer te kwaad.
Oud 19-12-2019, 05:58
Verwijderd
Citaat:
Heeeeeel kut! Is het ergste een beetje achter de rug al, of niet?
Gisteravond kotste ik mezelf nog even binnenstebuiten was ook alweer lang geleden, heb ik dat ook weer eens gedaan.

Kusje voor Daan!
Oud 19-12-2019, 22:07
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
niet zeuren, gewoon meedoen. het is maar een avondje en het is in de praktijk altijd gezelliger dan je vooraf denkt. als je hele gezin op de avond zelf sinterklaas viert en jij zit op je slaapkamer te mokken is dat voor iedereen (jouzelf incluis) een domper
Oud 20-12-2019, 11:03
Verwijderd
Ik kreeg van mijn moeder drie calathea's en ik vroeg of ze moeilijk te verzorgen waren en ze zei vol overtuiging NEE HOOR HELEMAAL NIET maar pas later realiseerde ik me dat dit dezelfde plant is als die mam bijna dood heeft laten gaan. Negen maanden lang heb ik wekelijks moeten horen dat ze écht niet snapt waarom die plant bijna dood ging en dat ze het zo moeilijk vindt en dat ze echt niet weet wat ze verkeerd deed.
Oud 20-12-2019, 12:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn calathea deed het altijd heel wisselend van heel goed tot bijna dood maar nu is ie echt dood

Deze warme zomer deed ie het heel goed.
Oud 20-12-2019, 12:40
Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik kreeg van mijn moeder drie calathea's en ik vroeg of ze moeilijk te verzorgen waren en ze zei vol overtuiging NEE HOOR HELEMAAL NIET maar pas later realiseerde ik me dat dit dezelfde plant is als die mam bijna dood heeft laten gaan. Negen maanden lang heb ik wekelijks moeten horen dat ze écht niet snapt waarom die plant bijna dood ging en dat ze het zo moeilijk vindt en dat ze echt niet weet wat ze verkeerd deed.
Haha wat kut!
Oud 20-12-2019, 12:57
Verwijderd
Ja, eh, beetje bijzonder
Oud 20-12-2019, 13:24
WolterB
WolterB is offline
Zijn wel mooie planten
Oud 20-12-2019, 15:11
Verwijderd
Ja ik wil ook echt heek graag dat ze het goed gaan doen want dat is wel super volwassen, planten in leven kunnen houden.
Oud 20-12-2019, 15:16
Verwijderd
Want het hebben van een koophuis, een hypotheek, een baan, een huwelijk en een dochter is helemaal niet volwassen.
Oud 20-12-2019, 23:05
Regenboog
Regenboog is offline
Ik wou toch al zeggen: ik heb toch wel 6 planten (levend en al een poos), maar zou mezelf toch eigenlijk niet echt volwassen noemen
Oud 20-12-2019, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Want het hebben van een koophuis, een hypotheek, een baan, een huwelijk en een dochter is helemaal niet volwassen.
Het is niet compleet tot je de leesmap neemt.
Oud 20-12-2019, 23:47
Mema
Mema is offline
Citaat:
Ja ik wil ook echt heek graag dat ze het goed gaan doen want dat is wel super volwassen, planten in leven kunnen houden.
Wij hebben verschillende calathea soorten gehad, sommigen zijn echt mega lastig (die gaan gewoon dood wat je ook doet) en andere mega easy. Dus hopelijk heb je zo'n makkelijke
Oud 21-12-2019, 00:27
Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb ook een calathea gehad. Zo ongeveer 8 weken.
Oud 21-12-2019, 15:08
Verwijderd
Het is heel gezellig op de Discord server van Scholieren.com
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg BBF108B7-E8D8-45EA-90F0-2A59A4E664A8.jpeg (76.6 KB, 4x gelezen)
Oud 21-12-2019, 15:15
Verwijderd
Ik heb pizza besteld.
Oud 21-12-2019, 15:41
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Niet
Oud 21-12-2019, 15:53
Verwijderd
Lekker echt wel.
Oud 21-12-2019, 16:02
Verwijderd
Oké
Oud 21-12-2019, 16:11
Verwijderd
Je bent zelf Oké. Okay.
Oud 21-12-2019, 16:15
Verwijderd
Oke!
Oud 21-12-2019, 18:47
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik heb pizza besteld.
Nu heb ik zin in pizza
Oud 21-12-2019, 22:29
Verwijderd
HALLO ik ben lekker draaierig van de wijn.
Oud 21-12-2019, 22:29
Verwijderd
Ik heb maar één vriendinnetje en die ga ik morgen EINDELIJK weer zien.
Oud 21-12-2019, 22:30
Verwijderd
Overigens vind ik een vriendin meer dan genoeg.
Oud 21-12-2019, 22:30
Verwijderd
En gelukkig is zij echt awesome.
Oud 21-12-2019, 22:31
Verwijderd
Il ga morgen weer naar Enschede. ZO FIJN.
Oud 21-12-2019, 22:32
Verwijderd
Sowieso, twee uur alleen autorijden
Oud 21-12-2019, 22:33
Verwijderd
Lekkere deernes
Oud 21-12-2019, 22:33
Verwijderd
Ik heb zin om te dansen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic