![]() |
|
Het was zo mooi, bijna m'n streefgewicht bereikt...'k hoefde nog maar twee kilo'tjes...en alles zit er weer aan.
![]() ![]() Ik weet ondertussen zo ongeveer waarom ik eet, 'k ben een emotie-eter oid... ![]() ![]() Tja, accepteren dan maar ofzo.
||
![]() |
Citaat:
![]() Vind ik niet echt tactisch..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
thanks Leonoor, voor reageren, ik zal er nog eens over nadenken... liefs miep
||
![]() |
Citaat:
Enne ja ik ga naar de meeting.. denk ik.. ![]()
|
T leven is hard..
Ben de dag nog redelijk goed begonnen. Gewoon ontbeten.. geluncht.. Maar net voor het avondeten kreeg ik me toch een honger. Niet normaal meer. Dus pakte ik net een boterham, nee niet een meteen twee en lekker dik belegd met PiNdAkAaS ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Als ik mijn lijf de vernieling in wil helpen, moet ik dat vooral doen... Ik wou dat ik kon sporten... Drie en half uur staat m'n lijf nooit toe... ![]()
|
Verwijderd
|
bij ons in de buurt zit een sportschool alleen voor vrouwen
![]() ![]() en ik vraag me af of ik dan ook echt vaak ga...ik ben lui en ook ben ik altijd nerveus als ik ergens heen moet, zelfs naar school soms, want dan zit ik niet goed in mn (dikke) vel en dan moet ik over straat enzo..maar ja..ik vraag me ook af hoe de sfeer er in z'n sportschool is..ik voel me nooit ergens echt op mn gemak en ik denk niet dat ik me erg op mn gemak zal voelen in sportkleding tussen allemaal andere vrouwen..hmmz..en ik heb ook niet echt iemand om samen mee te gaan.. dus diegenen die naar de fitnesszaal gaan, hoe was het in het begin, voelde je je op je gemak daar enzo en wat vind je verder van fitnessen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
BTW: De meeste vrouwen die aan fitness doen, zijn meestal niet van die slanke dennen, maar juist iets zwaarlijviger. Wat denk je waarom ze aan fitness doen? ![]() Iets wat ook erg goed is, maar ook erg slopend: Tae-bo .. dat doe je in groepsverband.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zit op tae-bo en het is erg leuk, maar inderdaad erg slopend. Bij mij in de groep zitten alleen maar vrouwen, het is altijd erg gezelli. Tip ga samen met een vriendin dan kan je nog een beetje lol hebben als je de enige bent die de pasjes niet weet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Even iets anders....
de meeste mensen (zoals ik deed) maken zich te druk over hun gewicht (zoals de meeste weten). Dit komt denk ik vooral door die negatieve indruk van Hollanders door de media. 'Hollanders eten op jaarbasis 20% meer vet eten dan vorig jaar', 'Hollanders kweken steeds meer vetrollen'. Daar kan ik zo neidig om worden! Ik bijvoorbeeld nam me voor om af te vallen (ik ging op fitness), maar dankzij die negatieve dingen in de kranten ging ik ook negatief naar mezelf kijken, en vooral die grapjes van leerlingen kwamen hard aan van 'dikkertje!', terwijl het niet hatelijk bedoelt was. Ik kwam bijna zover als mijn vinger in mijn keel steken na het eten. Gelukkig ben ik niet zo stom geweest, en dat moeten jullie ook niet doen! Praat met je vrienden/familie erover! En wat betreft die eetaanvallen, op zich kan je er niks aan doen, iedereen heeft het wel eens, de een wat erger dan de ander. Een bekende (goede) oplossing is bijvoorbeeld een lijst opstellen wat je eet, en de calorieen daarvan. Probeer dan ook eens te kijken hoeveel calorieen je verbrand, en of dat in evenwicht is. Als dat zo is, dan maken die eetaanvallen weinig uit, als het niet in evenwicht is, moet je maar proberen wat minder van dat vette shit te eten overdag (en vooral geen Magnum ijsjes! Daar zit 4x een avondmaaltijd in (kwam ik net achter)) Ik heb gezegd. By the way, m'n BMI is 21 (valt best wel mee he? Nou? Nou?) PCBOY. Laatst gewijzigd op 04-04-2002 om 19:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
BMI 21? BMI = Gewicht / Lengte in meter ^2 21 = G / L^2 Als je 1.80 lang bent: 21 = G / 1.80^2 G = 21 * 1.80^2 = 68kg ![]() Wel stevig, maar dik ben je niet. Toen ik 17 was, woog ik 76kg bij 1.84 ![]() ![]() ![]() Maar ik werk er weer aan, mijn streefgewicht is 72kg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-04-2002 om 06:20. |
![]() |
|
Verwijderd
|
jah dat vind ik nou ook...ik zeur ook af en toe wel van ik ben dik en vet en blabla,maarja, ik ben echt niet 1 van de slanksten...joh bij mij is mn gewicht iiig hoger dan het aantal cm achter de meter..
mesnme van 1.80 die 68 wegen en die ontzettend klagen, daar kan ik niet tegen, wees blij dat je zo'n gewicht hebt en dat je niet 1.80 bent en 85 weegt ofzo.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar 'mijn' sportschool is echt wel heel gezellig. Gewoon proberen, en als de sfeer je echt niet bevalt, gewoon een andere zoeken. En als je echt niet durft, ga een stuk skaten. Dat kun je in je eentje doen ![]()
|
![]() |
de meeste bmi dingen op internet geven aan dat je met het gewicht van 55 en de lengte van 175 te licht bent. nu was ik eer gister bij de dokter en die zei dat me gewicht niet te licht was
![]() ik wil hier mee niet zeggen dat sommige mensen echt te licht zijn en dan nog afvallen, maar ik vond het gewoon een beetje wazig
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, wat is stevig? Bij mij komt na slank gewoon stevig. Dat betekent niet gelijk dat je 'dik' bent. Chill ff joh ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eet gezonder, ga sporten .. als het je zo niet lukt: de dietist is ook een optie.. Wat het belangrijkste is: dat je genoeg beweging hebt en geen hinder van je gewicht hebt. Als je niet meer rennen kunt, zit het al goed fout.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En stevig pakt een meisje vaak wel op als dik, dit in tegenstelling tot jongens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meisjes + waas van emoties + complexen = ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Hoe krijg je iemand zo ver in te zien dat ze stevig is, zonder dat ze zich daar gelijk rot bij voelt?" .. oei, daar begin ik maar beter niet aan. |
![]() |
||
Citaat:
Met 1.70 is 65 kilo een gezond gewicht zeggen ze!Nou 68 is maar 3 kilo meer,en wel 10 cm langer....... Wat maakt mij dat dan met m'n 1.70 en 59 kilo?Moddervet? Als je 1.80 en 68 kilo weeg zit je op een goed gewicht hoor,is zelfs denk ik nog te weinig...... |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 20 * 1.7^2 = 58 kg .. more like it ![]() Citaat:
![]() Is trouwens prima, zie vorige calculatie. Citaat:
Oops ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lijkt me dat als je wat langer bent,je ook wat zwaarder weegt,maar dat maakt je niet persé stevig ![]() |
![]() |
|
Ik heb toch ff ergens gekeken hé,en met 68 kilo en 1.80 zit je op een gezond gewicht hoor.
En het BMI is 21 en dus goed ![]() Bron: www.overgewicht.nl Hehe,moet toch altijd gelijk krijgen ![]() ![]() Heb ook ff voor mezelf gekeken,ik heb ook een gezond gewicht en een BMI van ongeveer 21 ook ![]() (Dat is goed toch hoop ik?? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [ontopic] Wat ik bedoel met stevig: niet volslank. Het betekent niet dat ik er iets op tegen heb, maar ik noem het gewoon zo. Zolang het gewicht niet hinderlijk is (dus dat je bijv. sporten kan), is er ook niks aan de hand. Sommige jongens vinden het ook wel lekker, een meisje met meer houvast! ![]() ![]() Shit, de laatste tijd begin ik steeds meer en meer op de mensen uit mijn omgeving te lijken ![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Moet alleen ook nog opruimen *blegh* Citaat:
![]() Maar goed,volgens dat ding zit ik met m'n 59 op 'n goed gewicht,maar ik wil een beetje afvallen voor mezelf,dat ik beter in m'n vel zit,en niet voor anderen. Maar als ik mezelf vergelijk met vroeger ben ik al wel 'n stuk afgevallen,ik was vroeger altijd mollig als kind,nu word dat steeds minder,ook in m'n gezicht enzo,misschien was dat wel babyvet ofzo ![]() Maar ach,zolang ik nog door de deur heen kan,hehe ![]() Citaat:
De een valt meer op blond haar,de ander op donker. De een op slank de ander op stevig. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zucht, dit weekend is mijn pa jarig... dat wod weer taart eten... nouwja, ik eet verder wel wat gezonden ofzow... wat actiever fitnessen dan anders... nog meer tips om deze callorieen er weer af te krijgen (behalve dan 'geen taart eten' want das ongezellig.
||
Citaat:
Ik las net op die site dat je pas als je BMI boven de 25 is,je lichte overgewicht hebt,dus stevig. Dus dat betekend dat wat jij net zei 22,5 een normaal gewicht is,en NIET stevig ![]() ![]() En nu hou ik echt op hoor mensen ![]() |
![]() |
|
Sow ben vandaag weer lekker actief bezig geweest
![]() ![]() Heb wel een kitkat chunky op maarja die zijn toch ook veeeel te lekker en het mag wel van mezelf want ik ben ongesteld ![]() ![]() Doegiesss Dreamz
|
![]() |
Het gaat nog steeds redelijk. Ik ben ondertussen nog een kilo afgevallen en weeg nu 61. Officieel hoef ik nog maar een kilo tot mijn streefgewicht, maar ik twijfel toch. Ik zie wel dat ik iets slanker ben geworden, en 7 kilo minder leek me ook best wat, alleen je ziet er weinig van terug helaas.
Ik ben wel blij dat ik het nu eindelijk eens een keer volhoud, want hiervoor was het altijd jojo-en ![]() jullie ook weer succes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tsja, wat is slank? ![]() Dat is slank, maar tevens een ideaalbeeld. Een beetje meer vlees is niet zo erg .. pfff, dit is moeilijker uit te leggen dan ik dacht ![]() Knap van d'r dat ze zoveel is afgevallen, maar dat grenst nog steeds aan stevig ![]() Het is subjectief, bestaat niet echt een norm voor ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 52 Verwijderd | 500 | 16-05-2005 20:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 51 Daantje_0705 | 500 | 11-05-2005 18:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #50 Mara | 500 | 06-05-2005 21:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #49 Verwijderd | 498 | 03-05-2005 10:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 |