Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2002, 05:17
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:
waarom lukte het me vorig jaar wel? ???????????????? en nu niet meer. ik eet nu 3 x zo veel.
ik eet de godganze dag........ chocola, chips, alles en alles. op die momenten zelf, tja, hoe ik me dan voel, soms van HELLUP, maar soms eet ik gewoon rustig door, en denk ik boeien....
De kans is groot dat het je niet lukt omdat je er teveel mee bezig bent, het begint een obsessie te worden. Je denkt de hele dag aan eten, wat je van jezelf eigenlijk niet mag, en gaat dan juist eten.

Citaat:

wie weet wat ik kan doen?
naar een dietiste zal vast ook niet helpen, ik bedoel, ik kan zelf ook wel een normaal dieet voor mezelf schrijven, het probleem is dat ik me d'r niet aan kan houden.... en alsof hij/zij mij daar mee zou kunnen helpen...?!?!
Zou je het liever niet gewoon eerst eens proberen? De meeste mensen kunnen zichzelf namelijk helemaal geen normaal dieet voorschrijven, het is dan alles of niets. Terwijl een dietiste juist een gezond dieet kiest, en ik weet zeker dat dingen als broodbeleg en tussendoortjes daar wel in voor zullen komen, alleen weet zij wat je wel kan eten. De reden dat je vaak nl naar vette tussendoortjes en extra dingen grijpt is vaak omdat je honger hebt, omdat je jezelf uithongert. Lijkt me meer dan de moeite waard om eens een dietiste te proberen als je echt af wilt vallen.
Oud 04-04-2002, 10:15
Juliah
Juliah is offline
Het was zo mooi, bijna m'n streefgewicht bereikt...'k hoefde nog maar twee kilo'tjes...en alles zit er weer aan. En het ergste is nog, alles wat er bij mij aan gaat, zie ik er bij m'n zusje afgaan... Ik was slanker, maar nu is zij het...en dat doet pijn, meer pijn dan mezelf aan zien komen.

Ik weet ondertussen zo ongeveer waarom ik eet, 'k ben een emotie-eter oid... Als ik me klote of alleen voel, dan ga ik eten...nu dus... En niks helpt daartegen...ja, mezelf opsluiten, maar dat doe je toch ook niet zo snel.

Tja, accepteren dan maar ofzo.
Oud 04-04-2002, 13:45
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
miep schreef:

wat goed dat je hulp gaat zoeken DarkCat... echt knap.

mijn moeder zei net voor 't eerst tegen me dat ja, het te zien was dat ik was aangekomen, zowel aan m'n buik (wat ik al lang wist) maar ook.. m'n gezicht
Dat wrijft mn moeder er bij mij ook altijd in..
Vind ik niet echt tactisch..
Oud 04-04-2002, 14:24
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Cat (dikkie dik)
Soms vraag ik me af wat je nu echt denkt .. want dik ben jij helemaal niet. En als je dan zoiets toevoegt als "dikkie dik"

Hmpf, zal wel aan mij liggen ofzo.

BTW: Ga je ook naar de L&R meeting?
Oud 04-04-2002, 14:37
Liz
Liz is offline
Citaat:
DarkCat schreef:

Dat wrijft mn moeder er bij mij ook altijd in..
Vind ik niet echt tactisch..
Daar heeft mijn moeder ook een handje van en aangazien ze deze keer wel een beetje gelijk heeft en ik toch gewoon een bikini aan wil moest ik ook maar eens gaan lijnen. Bah ik haat lijnen ik vind alles veel te lekker
Oud 04-04-2002, 15:47
miep
miep is offline
Citaat:
Juliah schreef:

Ik weet ondertussen zo ongeveer waarom ik eet, 'k ben een emotie-eter oid... Als ik me klote of alleen voel, dan ga ik eten...nu dus... En niks helpt daartegen...ja, mezelf opsluiten, maar dat doe je toch ook niet zo snel.

Tja, accepteren dan maar ofzo.
hee, ik heb het zelfde.... als ik me eenzaam, of klote voel, ga ik ook eten, en veel, heeeeel veel ook.. bovendien ga ik eten als ik me verveel. nou en dat klopt allemaal want ik voel me heel vaak verrot en verveel me ook erg vaak.

thanks Leonoor, voor reageren, ik zal er nog eens over nadenken...

liefs miep
Oud 04-04-2002, 15:54
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
******** schreef:
Soms vraag ik me af wat je nu echt denkt .. want dik ben jij helemaal niet. En als je dan zoiets toevoegt als "dikkie dik"

Hmpf, zal wel aan mij liggen ofzo.

BTW: Ga je ook naar de L&R meeting?
Wat ik denk? Dat ik ben aangekomen en dat ik vetrollen heb?
Enne ja ik ga naar de meeting.. denk ik..
Oud 04-04-2002, 16:46
D-sire
D-sire is offline
T leven is hard..
Ben de dag nog redelijk goed begonnen. Gewoon ontbeten.. geluncht.. Maar net voor het avondeten kreeg ik me toch een honger. Niet normaal meer. Dus pakte ik net een boterham, nee niet een meteen twee en lekker dik belegd met PiNdAkAaS Nou ennuh toen zag ik ook nog een stuk paasbrood in de kast liggen.. Heel lekker met een dikke laag boter Helluuuup
Oud 04-04-2002, 17:29
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Woei! Gisteren 3.5 uur gesport

Kijk mensen, zo moet het
Oud 04-04-2002, 17:46
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Enne ja ik ga naar de meeting.. denk ik..
Oud 04-04-2002, 17:50
Verwijderd
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:

Kijk mensen, zo moet het
Ik train elke dag een uur

Taekwondo + fitness. Probeer juist zwaarder en breder te worden
Oud 04-04-2002, 18:22
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:

Kijk mensen, zo moet het
Tja, wrijf het er maar in...

Als ik mijn lijf de vernieling in wil helpen, moet ik dat vooral doen... Ik wou dat ik kon sporten... Drie en half uur staat m'n lijf nooit toe...
Oud 04-04-2002, 18:30
Verwijderd
bij ons in de buurt zit een sportschool alleen voor vrouwen alleen ik wil er best wel gaan trainen enzo, maar ik durf niet zo goed. wel beter dat het alleen vrouwen is (of misschien ook niet, allemaal van die slanke dennen die al helemaal afgetraind zijn )
en ik vraag me af of ik dan ook echt vaak ga...ik ben lui en ook ben ik altijd nerveus als ik ergens heen moet, zelfs naar school soms, want dan zit ik niet goed in mn (dikke) vel en dan moet ik over straat enzo..maar ja..ik vraag me ook af hoe de sfeer er in z'n sportschool is..ik voel me nooit ergens echt op mn gemak en ik denk niet dat ik me erg op mn gemak zal voelen in sportkleding tussen allemaal andere vrouwen..hmmz..en ik heb ook niet echt iemand om samen mee te gaan..

dus diegenen die naar de fitnesszaal gaan, hoe was het in het begin, voelde je je op je gemak daar enzo en wat vind je verder van fitnessen?
Oud 04-04-2002, 18:32
Verwijderd
en ik doe wel bijna elke dag oefeningetjes in mn kamer, zoals buikspier en beenspier training enzo, tis wel leuk maar ik wil liever op de loopband ofzo, beetje conditie en stevigere huid en minder vet ofcourse...
Oud 04-04-2002, 18:41
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
*hoe zit het met fitnessen?*
Ken je misschien iemand met wie je er samen heen kunt gaan? Want meestal werkt bij fitness iedereen zijn eigen schema af, en dan wordt het erg saai (probleem qua persistentie / motivatie)..

BTW:
De meeste vrouwen die aan fitness doen, zijn meestal niet van die slanke dennen, maar juist iets zwaarlijviger. Wat denk je waarom ze aan fitness doen?

Iets wat ook erg goed is, maar ook erg slopend: Tae-bo .. dat doe je in groepsverband..
Oud 04-04-2002, 18:44
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:

Iets wat ook erg goed is, maar ook erg slopend: Tae-bo .. dat doe je in groepsverband..
*stemt hier mee toe*

Ik zit op tae-bo en het is erg leuk, maar inderdaad erg slopend. Bij mij in de groep zitten alleen maar vrouwen, het is altijd erg gezelli. Tip ga samen met een vriendin dan kan je nog een beetje lol hebben als je de enige bent die de pasjes niet weet
Oud 04-04-2002, 19:46
PCBOY
PCBOY is offline
Even iets anders....
de meeste mensen (zoals ik deed) maken zich te druk over hun gewicht (zoals de meeste weten). Dit komt denk ik vooral door die negatieve indruk van Hollanders door de media. 'Hollanders eten op jaarbasis 20% meer vet eten dan vorig jaar', 'Hollanders kweken steeds meer vetrollen'. Daar kan ik zo neidig om worden! Ik bijvoorbeeld nam me voor om af te vallen (ik ging op fitness), maar dankzij die negatieve dingen in de kranten ging ik ook negatief naar mezelf kijken, en vooral die grapjes van leerlingen kwamen hard aan van 'dikkertje!', terwijl het niet hatelijk bedoelt was. Ik kwam bijna zover als mijn vinger in mijn keel steken na het eten. Gelukkig ben ik niet zo stom geweest, en dat moeten jullie ook niet doen! Praat met je vrienden/familie erover!
En wat betreft die eetaanvallen, op zich kan je er niks aan doen, iedereen heeft het wel eens, de een wat erger dan de ander. Een bekende (goede) oplossing is bijvoorbeeld een lijst opstellen wat je eet, en de calorieen daarvan. Probeer dan ook eens te kijken hoeveel calorieen je verbrand, en of dat in evenwicht is. Als dat zo is, dan maken die eetaanvallen weinig uit, als het niet in evenwicht is, moet je maar proberen wat minder van dat vette shit te eten overdag (en vooral geen Magnum ijsjes! Daar zit 4x een avondmaaltijd in (kwam ik net achter))

Ik heb gezegd.
By the way, m'n BMI is 21 (valt best wel mee he? Nou? Nou?)

PCBOY.

Laatst gewijzigd op 04-04-2002 om 19:48.
Oud 04-04-2002, 20:23
Verwijderd
Citaat:
PCBOY schreef:
By the way, m'n BMI is 21 (valt best wel mee he? Nou? Nou?)
Hmm, klopt wel ja. Sommige mensen kunnen er ook weinig aan doen, omdat ze gewoon zo geboren zijn.

BMI 21?

BMI = Gewicht / Lengte in meter ^2

21 = G / L^2

Als je 1.80 lang bent:

21 = G / 1.80^2

G = 21 * 1.80^2 = 68kg

Wel stevig, maar dik ben je niet. Toen ik 17 was, woog ik 76kg bij 1.84 was toen ook stevig .. in tegenstelling tot nu, met mijn 65kg en lengte van 1.89

Maar ik werk er weer aan, mijn streefgewicht is 72kg
Oud 04-04-2002, 20:43
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:

Hmm, klopt wel ja. Sommige mensen kunnen er ook weinig aan doen, omdat ze gewoon zo geboren zijn.

BMI 21?

BMI = Gewicht / Lengte in meter ^2

21 = G / L^2

Als je 1.80 lang bent:

21 = G / 1.80^2

G = 21 * 1.80^2 = 68kg

Wel stevig, maar dik ben je niet. Toen ik 17 was, woog ik 76kg bij 1.84 was toen ook stevig .. in tegenstelling tot nu, met mijn 65kg en lengte van 1.89

Maar ik werk er weer aan, mijn streefgewicht is 72kg
STEVIG??!! ben je gek ofzo?! 1.80 met 68 kilo is dus echt niet eens stevig!
Oud 05-04-2002, 03:11
miep
miep is offline
Citaat:
lareno schreef:

STEVIG??!! ben je gek ofzo?! 1.80 met 68 kilo is dus echt niet eens stevig!
ne godver!! ik ben 1.81 en 73 kg....
maargoed je hebt wel gelijk want ik ben fucking vet....
Oud 05-04-2002, 06:17
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:

fucking vet in je hoofd misschien, fucking vet irl zul je niet zijn. 1.80m en 68 kg (of wat was het?) das ook niet vet. Wat is je bmi? Wah...ik kan hier niet tegen. Onmoet iemand met anorexia of een andere eetziekte, dan weet je hoe frustrerend het is om iemand zo af te zien takelen, terwijl je er geen fuck aan kunt doen. Dit is niet specifiek bedoeld voor jou, maar voor alle mensen hier die zitten 'ik ben dik, ik ben dik' en die maar afvallen en afvallen en zich zelf de goot in helpen. Ik ben ook niet de slankste, iig 'dikker' dan veel anderen hier, maar ik weet dat ik uit moet kijken met al dat lijnen (in sommige gevallen meer doodhongeren), ik heb mensen gezien die doorsloegen, dat wil je niet mee maken. Dit is geen aanval op mensen die een eetstoornis hebben, zeker niet, dat wil je nl niet. Kijk dus uit en probeer jezelf niks aan te praten (als je een eetstoornis hebt heb je er zelf niks meer over te zeggen en dat hebben sommigen hier volgens mij best nog).

Laatst gewijzigd op 05-04-2002 om 06:20.
Oud 05-04-2002, 06:47
Verwijderd
jah dat vind ik nou ook...ik zeur ook af en toe wel van ik ben dik en vet en blabla,maarja, ik ben echt niet 1 van de slanksten...joh bij mij is mn gewicht iiig hoger dan het aantal cm achter de meter..
mesnme van 1.80 die 68 wegen en die ontzettend klagen, daar kan ik niet tegen, wees blij dat je zo'n gewicht hebt en dat je niet 1.80 bent en 85 weegt ofzo..
Oud 05-04-2002, 06:51
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
danique2 schreef:
bij ons in de buurt zit een sportschool alleen voor vrouwen alleen ik wil er best wel gaan trainen enzo, maar ik durf niet zo goed. wel beter dat het alleen vrouwen is (of misschien ook niet, allemaal van die slanke dennen die al helemaal afgetraind zijn )
en ik vraag me af of ik dan ook echt vaak ga...ik ben lui en ook ben ik altijd nerveus als ik ergens heen moet, zelfs naar school soms, want dan zit ik niet goed in mn (dikke) vel en dan moet ik over straat enzo..maar ja..ik vraag me ook af hoe de sfeer er in z'n sportschool is..ik voel me nooit ergens echt op mn gemak en ik denk niet dat ik me erg op mn gemak zal voelen in sportkleding tussen allemaal andere vrouwen..hmmz..en ik heb ook niet echt iemand om samen mee te gaan..

dus diegenen die naar de fitnesszaal gaan, hoe was het in het begin, voelde je je op je gemak daar enzo en wat vind je verder van fitnessen?
Ik zit dus ook bij een sportschool ( 2 uurtjes per week ) en die is niet alleen voor vrouwen, maar ik heb d'r nog nooit een man gezien

Maar 'mijn' sportschool is echt wel heel gezellig. Gewoon proberen, en als de sfeer je echt niet bevalt, gewoon een andere zoeken.

En als je echt niet durft, ga een stuk skaten. Dat kun je in je eentje doen
Oud 05-04-2002, 12:00
halve gare
halve gare is offline
de meeste bmi dingen op internet geven aan dat je met het gewicht van 55 en de lengte van 175 te licht bent. nu was ik eer gister bij de dokter en die zei dat me gewicht niet te licht was beetje wazig niet!

ik wil hier mee niet zeggen dat sommige mensen echt te licht zijn en dan nog afvallen, maar ik vond het gewoon een beetje wazig
Oud 05-04-2002, 12:08
Verwijderd
Citaat:
lareno schreef:
stevig? ben je gek ofzo?! 1.80 met 68 kilo is dus echt niet eens stevig!
Voor een meisje wel. Een jongen die een beetje sportief is, haalt het misschien makkelijk.

Maar ja, wat is stevig? Bij mij komt na slank gewoon stevig. Dat betekent niet gelijk dat je 'dik' bent. Chill ff joh
Oud 05-04-2002, 12:13
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:
Wat zeur je dan?

Eet gezonder, ga sporten .. als het je zo niet lukt: de dietist is ook een optie..

Wat het belangrijkste is: dat je genoeg beweging hebt en geen hinder van je gewicht hebt. Als je niet meer rennen kunt, zit het al goed fout..
Oud 05-04-2002, 12:17
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:

Voor een meisje wel. Een jongen die een beetje sportief is, haalt het misschien makkelijk.

Maar ja, wat is stevig? Bij mij komt na slank gewoon stevig. Dat betekent niet gelijk dat je 'dik' bent. Chill ff joh
Voor een meisje is dat ook niet stevig.

En stevig pakt een meisje vaak wel op als dik, dit in tegenstelling tot jongens.
Oud 05-04-2002, 12:18
Verwijderd
Citaat:
halve gare schreef:
de meeste bmi dingen op internet geven aan dat je met het gewicht van 55 en de lengte van 175 te licht bent. nu was ik eer gister bij de dokter en die zei dat me gewicht niet te licht was beetje wazig niet!

ik wil hier mee niet zeggen dat sommige mensen echt te licht zijn en dan nog afvallen, maar ik vond het gewoon een beetje wazig
'k vind het wel wat licht, misschien dat de dokter bedoelde dat het geen gevaar is voor je gezondheid oid... Maar 't lijkt me als je 175 bent dat 55 geen echt haalbaar streefgewicht is, tenzij je tenger gebouwd bent.
Oud 05-04-2002, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Voor een meisje is dat ook niet stevig.

En stevig pakt een meisje vaak wel op als dik, dit in tegenstelling tot jongens.
Laat maar, we worden het toch niet eens

Meisjes + waas van emoties + complexen =

+ + =

"Hoe krijg je iemand zo ver in te zien dat ze stevig is, zonder dat ze zich daar gelijk rot bij voelt?" .. oei, daar begin ik maar beter niet aan.
Oud 05-04-2002, 12:27
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:

Laat maar, we worden het toch niet eens

Meisjes + waas van emoties + complexen =

+ + =

"Hoe krijg je iemand zo ver in te zien dat ze stevig is, zonder dat ze zich daar gelijk rot bij voelt?" .. oei, daar begin ik maar beter niet aan.
Uh ff 1 reactie.......1.80 en 68 kilo is echt niet stevig hé!
Met 1.70 is 65 kilo een gezond gewicht zeggen ze!Nou 68 is maar 3 kilo meer,en wel 10 cm langer.......
Wat maakt mij dat dan met m'n 1.70 en 59 kilo?Moddervet?
Als je 1.80 en 68 kilo weeg zit je op een goed gewicht hoor,is zelfs denk ik nog te weinig......
Oud 05-04-2002, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Uh ff 1 reactie.......1.80 en 68 kilo is echt niet stevig hé!
Met 1.70 is 65 kilo een gezond gewicht zeggen ze!Nou 68 is maar 3 kilo meer,en wel 10 cm langer.......
BMI = 65 / 1.7^2 = 22.5 .. dat is niet slank, wel stevig

20 * 1.7^2 = 58 kg .. more like it

Citaat:
Wat maakt mij dat dan met m'n 1.70 en 59 kilo?Moddervet?
Relevantie?

Is trouwens prima, zie vorige calculatie.

Citaat:
Als je 1.80 en 68 kilo weeg zit je op een goed gewicht hoor,is zelfs denk ik nog te weinig......
20 * 1.8^2 = 65kg. Hmm, misschien dat het toch door de lengte komt. De meeste meisjes zijn maar iets van 1.70 - 1.75 en die wegen dan (als ze slank zijn) ook niet zoveel.

Oops
Oud 05-04-2002, 12:39
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:

20 * 1.8^2 = 65kg. Hmm, misschien dat het toch door de lengte komt. De meeste meisjes zijn maar iets van 1.70 - 1.75 en die wegen dan (als ze slank zijn) ook niet zoveel.

Oops
Goh denk je?
Lijkt me dat als je wat langer bent,je ook wat zwaarder weegt,maar dat maakt je niet persé stevig
Oud 05-04-2002, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Goh denk je?
Niet bijdehand gaan doen jij ga fietsen ofzo, is goed voor je
Oud 05-04-2002, 12:45
Nena21
Nena21 is offline
Ik heb toch ff ergens gekeken hé,en met 68 kilo en 1.80 zit je op een gezond gewicht hoor.
En het BMI is 21 en dus goed

Bron: www.overgewicht.nl

Hehe,moet toch altijd gelijk krijgen
Heb ook ff voor mezelf gekeken,ik heb ook een gezond gewicht en een BMI van ongeveer 21 ook
(Dat is goed toch hoop ik??)
Oud 05-04-2002, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Ja maarre.....ik heb toch ook altijd gelijk
Het zonnetje schijnt!

[ontopic]
Wat ik bedoel met stevig: niet volslank. Het betekent niet dat ik er iets op tegen heb, maar ik noem het gewoon zo. Zolang het gewicht niet hinderlijk is (dus dat je bijv. sporten kan), is er ook niks aan de hand.

Sommige jongens vinden het ook wel lekker, een meisje met meer houvast!

Shit, de laatste tijd begin ik steeds meer en meer op de mensen uit mijn omgeving te lijken
Oud 05-04-2002, 13:04
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:

Het zonnetje schijnt!
Jaahaa dat zie ik,ga ook zo naar buiten hoor
Moet alleen ook nog opruimen *blegh*

Citaat:

Wat ik bedoel met stevig: niet volslank. Het betekent niet dat ik er iets op tegen heb, maar ik noem het gewoon zo. Zolang het gewicht niet hinderlijk is (dus dat je bijv. sporten kan), is er ook niks aan de hand.
Stevig komt toch meer over als dik hoor,en nogmaals,met 1.80 en 68 kilo ben je absoluut niet stevig
Maar goed,volgens dat ding zit ik met m'n 59 op 'n goed gewicht,maar ik wil een beetje afvallen voor mezelf,dat ik beter in m'n vel zit,en niet voor anderen.
Maar als ik mezelf vergelijk met vroeger ben ik al wel 'n stuk afgevallen,ik was vroeger altijd mollig als kind,nu word dat steeds minder,ook in m'n gezicht enzo,misschien was dat wel babyvet ofzo
Maar ach,zolang ik nog door de deur heen kan,hehe

Citaat:
Sommige jongens vinden het ook wel lekker, een meisje met meer houvast!
Dat zal best hoor,iedereen heeft n andere smaak.
De een valt meer op blond haar,de ander op donker.
De een op slank de ander op stevig.

Citaat:
Shit, de laatste tijd begin ik steeds meer en meer op de mensen uit mijn omgeving te lijken
Uh hoezo dat?
Oud 05-04-2002, 13:10
the_conquer
the_conquer is offline

bmi van 18

U bent dun. Eet wat meer. You are thin, eat more.at vrolijk door met lijnen en sporten

HET IS OOK NOOIT GOED!!!!!!!!!!!!!

AAAAARRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Oud 05-04-2002, 13:27
Kat
Kat is offline
Zucht, dit weekend is mijn pa jarig... dat wod weer taart eten... nouwja, ik eet verder wel wat gezonden ofzow... wat actiever fitnessen dan anders... nog meer tips om deze callorieen er weer af te krijgen (behalve dan 'geen taart eten' want das ongezellig.
Oud 05-04-2002, 13:28
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:

BMI = 65 / 1.7^2 = 22.5 .. dat is niet slank, wel stevig
Hehe ga ik toch nog ff hoor:
Ik las net op die site dat je pas als je BMI boven de 25 is,je lichte overgewicht hebt,dus stevig.
Dus dat betekend dat wat jij net zei 22,5 een normaal gewicht is,en NIET stevig

En nu hou ik echt op hoor mensen
Oud 05-04-2002, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Oeh ik ga gauw alles weghalen
Whaha Ik snap jou niet?

Ik ga wel ff verder via mail, anders word ik nog een keer gebanned ofzo

*gaat off-topic reacties verwijderen*
Oud 05-04-2002, 14:04
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:

Whaha Ik snap jou niet?

Ik ga wel ff verder via mail, anders word ik nog een keer gebanned ofzo

*gaat off-topic reacties verwijderen*
Ja doe ik ook ff anders word ik straks gebanned
Oud 06-04-2002, 18:03
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
*zucht* Ik had mezelf voorgenomen elke dag 5 km te skeeleren en 10 km te fietsen op hometrainer. Maar m'n motivatie is niet zo goed Na 2 km was ik 't fietsen beu en ben ik alweer gestopt
Oud 06-04-2002, 18:05
D-sire
D-sire is offline
Sow ben vandaag weer lekker actief bezig geweest Eerst van 8-12 gewerkt en toen vanmiddag volleybalwedstrijd, wel verloren maja heb toch weer wat aan sport gedaan
Heb wel een kitkat chunky op maarja die zijn toch ook veeeel te lekker en het mag wel van mezelf want ik ben ongesteld Lekker excuus nie?...

Doegiesss Dreamz
Oud 07-04-2002, 07:54
Lora
Lora is offline
Het gaat nog steeds redelijk. Ik ben ondertussen nog een kilo afgevallen en weeg nu 61. Officieel hoef ik nog maar een kilo tot mijn streefgewicht, maar ik twijfel toch. Ik zie wel dat ik iets slanker ben geworden, en 7 kilo minder leek me ook best wat, alleen je ziet er weinig van terug helaas.

Ik ben wel blij dat ik het nu eindelijk eens een keer volhoud, want hiervoor was het altijd jojo-en

jullie ook weer succes!
Oud 07-04-2002, 21:18
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Zucht ik ben echt discipline-loos op het moment. Wat alles betreft dus ook met vreten. Mjah naja ik blijf proberen iig.
Oud 08-04-2002, 06:56
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:

ik bedoel het tegenovergestelde! je bent niet dik..helemaal niet juist..
Oud 08-04-2002, 07:00
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:

wat is voor jou slank dan? volgens mij zijn meisjes in jouw ogen nogal snel stevig...
Oud 08-04-2002, 09:19
Verwijderd
Citaat:
lareno schreef:
wat is voor jou slank dan? volgens mij zijn meisjes in jouw ogen nogal snel stevig...
Slank

Tsja, wat is slank?

Dat is slank, maar tevens een ideaalbeeld. Een beetje meer vlees is niet zo erg .. pfff, dit is moeilijker uit te leggen dan ik dacht

Knap van d'r dat ze zoveel is afgevallen, maar dat grenst nog steeds aan stevig

Het is subjectief, bestaat niet echt een norm voor
Oud 08-04-2002, 14:55
PCBOY
PCBOY is offline
Citaat:
******** schreef:
[B]
*knip*
Als je 1.80 lang bent:*knip*
Ben helemaal niet 1.80, ben 1.57 ofzo, jaja je hebt hier met een kleintjuh te maken!

Greetz,
PCBOY
Oud 08-04-2002, 15:16
Verwijderd
Citaat:
PCBOY schreef:
Ben helemaal niet 1.80, ben 1.57 ofzo, jaja je hebt hier met een kleintjuh te maken!
Maar euhh, ben je echt maar 12 jaar oud? Je klinkt ouder

*zat op S&M forum in talentopic*
Topic gesloten

Regels voor berichten