Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() die tunnel van dat plaatje vind ik wel goed dus ik ga denk ik maar voor de 5 mm ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2. Je kunt het beste naar heerenveen gaan. Naar Studioflash(http://www.studioflash.nl) of Skindeeplove(http://www.skindeeplove.com) Bij skindeeplove kosten de lippiercings maar 35,- want het bedrijf gaat verhuizen omdat de eigenaar naar amerika gaat. Dit is tot 1 oktober. Dus handig! Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 20:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() die grootte wil ik hem ook.
||
![]() |
Citaat:
ik heb ook een labret... en kan er best een ringetje in duwen.. moet het ringetje alleen een beetje groot zijn omdat dat ding dus vrij laag zit..denk zelfs dat ik vanmmiddag eens ga kijken voor een passend ringetje..want ik heb alleen een te kleine |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vond je het ook zeer doen? ik best wel opzich ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() maar kom maar op met die foto! zien zien |
![]() |
||
Citaat:
ik ben iig al begonnen met mn andere oor..heb net de 1.6 piercing erdoorheen gedaan en die ging veel makkelijker dan het andere oor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen ik heb ze niet kunnen vinden . * en de pijn is trouwens best erg nu Heb het niet in 1 dag gedaan. Had 4 mm in een maand gedaan ofzo en dat was gewoon normaal , maar toen ik eergister die 1 mm nog erbij heb gestretched begon het pijn te doen. Maarja zal er vanaf blijven En over paar dagen gewoon schoonmaken. Want merkte al dat er korstjes zaten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hitsig horsie zegt:
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post13055747 hitsig horsie zegt: dit moet jij ook hoor hitsig horsie zegt: maar dan met een viool ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() goed zoeken dus. bestaat vast wel lijkt me.
||
Citaat:
![]() ![]() @thefragile: bij mij begon het ook pas echt pijn te doen toen ik dus bij die piercer die laatste mm had gestretched. mn oor is best rood volgens mensen en ook een beetje opgezet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Geen mooie foto, maar goed, het is te zien geloof ik ![]() Oh en drinken gaat soms wel, soms niet. En ja, je bent een mietje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het bloedt ook nog de hele tijd ![]() ![]() ![]() maar ben er wel heel blij mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb je trouwens niet gehoord dat de nieuwe regel is dat als je een tongpiercing wil (no matter the age of the kid) er altijd een ouder MEE moet? dus succes ermee.... dat wordt goed rondzoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja heel ![]() En dat 2e, geen idee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zolang ik nog thuis woon komen er geen piercings of tattoo's ![]() dat word dus een nieuw onderkomen zoeken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|