Oud 01-10-2004, 15:23
Briseïs
Briseïs is offline
meestal zijn die modellen idd erg mooi
maar er is veel kleding wat hun ook echt niet staat, waar je gewoon een stevig stel tieten/een mooie kont voor nodig hebt.
Oud 02-10-2004, 16:53
juno
juno is offline
Het gaat niet om vet, het gaat om bouw. Hoe is je skelet?

Als je als geraamte heel smal bent, zit daar een normaal laagje vet op en is het prachtig. Ben je wat forser, zit er ook een normaal laagje vet op, en is het ook prachtig.

Maar beide lichamen zijn volstrekt anders: de een heeft maat 34, de ander maat 40. Allebei slank, allebei in verhouding. De een is vaak pas 15 en de ander 25, dat maakt ook nogal wat uit. Ik ging van de 34 naar de 40 tussen de 15 en de 25, en ik ging toch echt al die tijd door voor iemand met het perfecte figuur.

Met meer dan maat 40/42 ben je of een bonk van een meid, (type molenpaard) of je hebt meer dan een normaal vetlaagje (type nijlpaard) En dat is niet mooi. Dat gaat blubberen en hangen. Niet op je 15e, maar wel op je 25 ste, laat staan op je 35ste. Ooit 35 jarige cellulitispoten maat 44 gezien? Je gaat over je nek.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 18:06
meisje
meisje is offline
Citaat:
WelcomeHome schreef op 30-09-2004 @ 12:24 :
vadsig is degelijk
en dan bedoel ik niet maatje 54, maar 38 tot 42 is gewoon veel mooier dan 34/36. wanneer zien de vrouwtjes dat nu eindelijk eens in?
Ik ben zo'n jongen die een 'slank' meisje gewoon niet mooi vindt. Veel liever wat bredere heupen en dikke bovenbeven. Dat i.c.m. veel zelfvertrouwen en goede humor, en je bent wat mij betreft ideaal.
Fijn dat je dat even zegt. Ik heb maat 34/36 maar ik ben echt niet een graatje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 18:41
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 02-10-2004 @ 19:06 :
Fijn dat je dat even zegt. Ik heb maat 34/36 maar ik ben echt niet een graatje ofzo.
Ach joh, er zijn genoeg jongens die houden van 34/36 en er zijn er nog meer die het geen bal kan schelen of het nou 36 of 40 is. Dus waar maken we ons nou in vredesnaam zo druk over.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 18:48
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
meisje schreef op 02-10-2004 @ 19:06 :
Het hele topic zit vol met mensen die slank mooier vinden en dan komt er één iemand die dat niet vindt en dan ben je beledigd?
Oud 02-10-2004, 20:33
dragonstorm
dragonstorm is offline
kan iemand zich herinneren van biologielessen dat vrouwen nu eenmaal tweemaal zoveel lichaamsvet krijgen gedurende de pubertijd?

Waar maak je je zorgen om?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 22:01
Mark van Dommel
Mark van Dommel is offline
Wat IK zelf vind is dat vollere meiden/vrouwen veel knapper zijn.
het nadeel van die maatje 34/36 meiden is dat ze altijd zon "aditude" hebben.
EN ZE DRINKEN BIJNA NOOIT BIER.
meiden/vrouwen met maatje 40+; Knapper, Gezelliger, Socialer.
Kortom doe mij maar een lkkre volle meid.

Ohjah, EN ZE ETEN TENMINSTE NORMAAL, dat "nou doe mij maar een salade" gelul komt ook mn neus uit.
wil je lkkr patat vreten, eet het dan ook gewoon en ga niet denken dat je daardoor dik word, LKKR BOEIEND!!

p.s. mijn vriendin en mn vriendinnen hebben ook allemaal 40+

Laatst gewijzigd op 03-10-2004 om 22:04.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 22:36
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-09-2004 @ 23:51 :
Wel, zolang je het over 'de vrouwtjes' hebt zullen ze zich wel niet zoveel van je aantrekken.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 22:40
Biskwietje
Biskwietje is offline
Het maakt mij niet uit of een meisje dik of dun is (zolang het niet graatmager of onsmakelijk dik wordt), zolang ze maar een beetje lol in d'r leven heeft en niet op elke hap gaat letten omdat ze zo graag een figuurtje wil hebben dat volgens de mode 'hoort'
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 17:52
Sasbeest
Sasbeest is offline
Mark van Dommel schreef
Wat IK zelf vind is dat vollere meiden/vrouwen veel knapper zijn.
het nadeel van die maatje 34/36 meiden is dat ze altijd zon "aditude" hebben.

Da's natuurlijk onzin, je maat heeft toch geen invloed op je houding, of 'atitude' zoals jij het wilt noemen. Ik ken zat mensen die niet maat 34/36 hebben en ook verschrikkelijk verwaand zijn.

Ohjah, EN ZE ETEN TENMINSTE NORMAAL, dat "nou doe mij maar een salade" gelul komt ook mn neus uit.
wil je lkkr patat vreten, eet het dan ook gewoon en ga niet denken dat je daardoor dik word, LKKR BOEIEND!!

Ook dat is weer iedereen over 1 kam scheren. Niet iedereen die slank is eet alleen maar salade en drinkt alleen maar water. Ja natuurlijk, er zijn mensen die zo zijn. Maar er zijn er ook genoeg die van zichzelf slank of mager zijn, en dat blijven, ook wanneer ze normaal eten, of "patat vreten".

Ikzelf heb ook maat 34/36, en ik eet normaal, snoep gewoon en eet dingen die ik lekker vind. Nee ik drink geen bier, maar dat heeft te maken met het feit dat ik dat gewoon smerig vind.

Conclusie; scheer niet alle mensen met maat 34/36 over 1 kam, net zoals je dat ook niet moet doen met stevigere mensen.
Oud 06-10-2004, 18:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
WelcomeHome schreef op 30-09-2004 @ 12:24 :
vadsig is degelijk
en dan bedoel ik niet maatje 54, maar 38 tot 42 is gewoon veel mooier dan 34/36. wanneer zien de vrouwtjes dat nu eindelijk eens in?
.
Alle mannen die ik ken, vinden mijn maatje mooier. En dat is 34/36. Dus 'de vrouwtjes' zijn helemaal niet per definitie mooier als ze vet zijn en dikke cellulitispoten hebben (bij wijze van).
Maar ja goed, als jij het figuur van Sugar Lee Hooper mooier vindt dan dat van o.a. Shania Twain of Cameron Diaz, dan is dat jouw mening.

En Mark van Bommel: ik vreet als een bouwvakker. Pannenkoeken, frietje met, een halve haan en veel chocola en suikerspinnen. En als ik bier lekker zou vinden, dan zou ik dat ook drinken. Conclusie: dun zijn staat niet gelijk aan 'niet eten en drinken'.

Laatst gewijzigd op 06-10-2004 om 18:22.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 18:26
tender kiss
tender kiss is offline
Ikzelf heb maatje 34(pas soms nog wel eens in 32) maar mijn vriend is alles behalve slank, best stevig, krijgt erg veel aandacht! Hij is altijd vrolijk, je kan leuk met m praten, en ziet dr helemaal niet slecht uit. Als mensen ECHT geintereseerd in je ziujn, maakt een maatje meer echt niet uit, als ze alleen iemand voor ene pleziertje zoeken, moet ze dun, mooie kop, tieten, en kont hebben

Laatst gewijzigd op 06-10-2004 om 18:29.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 19:34
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 06-10-2004 @ 19:19 :
Alle mannen die ik ken, vinden mijn maatje mooier. En dat is 34/36. Dus 'de vrouwtjes' zijn helemaal niet per definitie mooier als ze vet zijn en dikke cellulitispoten hebben (bij wijze van).
Maar ja goed, als jij het figuur van Sugar Lee Hooper mooier vindt dan dat van o.a. Shania Twain of Cameron Diaz, dan is dat jouw mening.
Dat lijkt me overdreven, álle mannen? Veel van de mannen die ik ken vinden mijn maat mooier (maat 40). Dus of jij gaat om met andere mannen, of het is gewoon ongeveer gelijk verdeeld, de een vind dit mooier, de ander dat (en dat lijkt me toch echt het meest logische, met alle respect voor jouw maat 34/36 hoor).

Heb wel eens ergens gelezen dat de gemiddelde man iemand met maat 34 wil om mee te pronken, en iemand met maat 42 voor thuis en in bed.

En om gelijk te beginnen over Sugar Lee Hooper.. dat is dus dik ja. Maar ook een beetje overdreven, vind je niet? Dat is geen maatje 38-42 hoor..

Kreeg trouwens van de week twee kledingcatalogussen.. beginnen de grote-maten-afdelingen met maat 40
Kunnen ze beter speciaal een kleine-maten-afdeling doen voor 34,36,38.. want de rest zou dan allemaal grote maat zijn..
Oud 06-10-2004, 21:35
Vice
Vice is offline
Citaat:
Konijn schreef op 06-10-2004 @ 20:34 :
Kreeg trouwens van de week twee kledingcatalogussen.. beginnen de grote-maten-afdelingen met maat 40
Kunnen ze beter speciaal een kleine-maten-afdeling doen voor 34,36,38.. want de rest zou dan allemaal grote maat zijn..
Dat zou helemaal geen slecht idee zijn aangezien sommige kledingstukken pas bij maat 36 beginnen.
Oud 07-10-2004, 08:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Konijn schreef op 06-10-2004 @ 20:34 :
Dat lijkt me overdreven, álle mannen? Veel van de mannen die ik ken vinden mijn maat mooier (maat 40). Dus of jij gaat om met andere mannen, of het is gewoon ongeveer gelijk verdeeld, de een vind dit mooier, de ander dat (en dat lijkt me toch echt het meest logische, met alle respect voor jouw maat 34/36 hoor).
Ze kicken gewoon op dun, mja, dat kan.
En álle mannen, nou ja, alle mannen van wie ik weet waar ze van houden dan.

Citaat:
Heb wel eens ergens gelezen dat de gemiddelde man iemand met maat 34 wil om mee te pronken, en iemand met maat 42 voor thuis en in bed.
Mijn vriend wil iemand met 34 om mee te pronken én voor in bed. Als die een vetrol ziet, gaat 'ie over zijn nek.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 08:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
En weet je wat ik nou gewoon niet snap?
Wat is er aantrekkelijker aan een wat dikker blubberbuikje, en dikke armen en benen, dan aan een strak figuur?
Ja, je kunt iets vastpakken, maar ik heb ook genoeg tiet en kont om vast te pakken en tóch heb ik 34.
Wat is het verschil?

Bij een man wil ik ook graag iets hebben om vast te pakken, natuurlijk, maar alleen een klein buikje met lovehandles vind ik voldoende. Ik hoef dan niet meteen dikke armen, dikke benen en een dikke kont.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 11:37
Verwijderd
ik zou het niet weten ben niet dik en let er verder niet zoveel op

mollig vind ik trouwens nog wel kunnen maar ik val gewoon niet op dikke mensen.Het is gewoon iets menselijks als mens kies je de partner uit die de beste genen heeft, en mensen met overgewicht zijn nou niet bepaald gezond
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 11:39
Verwijderd
minder geaccepteerd?

nee, dat niet, hooguit op een andere manier.. namelijk om wie ze zijn.. en niet vanwege hun uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 12:09
dragonstorm
dragonstorm is offline
maar overgewicht zegt niet zoveel over genen, of wel dan?
Het zegt wel wat over vruchtbaarheid (vrouwen) en mogelijkheden om voor de kinderen te zorgen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 14:15
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Alles vind ik best, maar ik zou niet met een dikke jongen nemen.
Oud 07-10-2004, 14:38
Verwijderd
Citaat:
)Vampje( schreef op 07-10-2004 @ 09:23 :
Mijn vriend wil iemand met 34 om mee te pronken én voor in bed. Als die een vetrol ziet, gaat 'ie over zijn nek.
Hij gaat zeker kokhalzend over straat?

Citaat:
Het zegt wel wat over vruchtbaarheid (vrouwen) en mogelijkheden om voor de kinderen te zorgen.
Overgewicht zegt niets over genen maar wél over gezondheid, zoals hier al eerder is gezegd. Ik kan me voorstellen dat een man/vrouw van 150 kilo niet aantrekkelijk gevonden wordt omdat men dat associeert met vraatzucht, gebrek aan discipline, hart- en vaatziektes en andere lichamelijke kwalen. Dat zijn allemaal eigenschappen en ziektes die niet gewenst zijn. Dus zal je die mensen, in eerste instantie, eerder vermijden dan ze als potentiele partner beschouwen. Pas later, als je met ze in gesprek raakt en leert dat zij die eigenschappen niet bezitten of andere voordelige eigenschappen hebben, zal je ze als potentiele partner beschouwen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 15:25
MieX
MieX is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 07-10-2004 @ 13:09 :
Wat een onzin, het enige wat ik weet is dat mannen instinctief meer aangetrokken zijn tot vrouwen met brede heupen omdat die minder moeite hebben met kinderen baren
Oud 07-10-2004, 15:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Jadie schreef op 07-10-2004 @ 15:38 :
Hij gaat zeker kokhalzend over straat?
Dat nog net niet, maar ik hoor vaak kreten van afschuw uit zijn mond komen.

Maar ik ben daar alleen maar blij om, omdat ik het niet mooi vind dat ik mager ben en hij prijst me de hemel in met m'n bonenstaakpostuurtje. Des te beter voor mij.
Zat mannen die er niet van houden.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 06-10-2004 @ 22:35 :
Dat zou helemaal geen slecht idee zijn aangezien sommige kledingstukken pas bij maat 36 beginnen.
En de meesten ook alweer bij 40 eindigen, of een kleine 42. Of ze zeggen dat ze maat 44 hebben, maar waar je gewoon met de beste wil van de wereld niet inpast.

Citaat:
)Vampje( schreef op 07-10-2004 @ 09:23 :
Zonde. Niet iedereen kan zo'n figuur hebben en zo eten als jij. Zou je vriend het leuk vinden als je je moest uithongeren om dat figuur te houden? Zelf ben ik breedgeschouderd, heb grote borsten en het zit in mijn genen om dik te worden. Mijn moeder en ik zijn het slankst en de enige manier om niet uit te dijen is amper eten. Geen vet, geen snoep, geen gebak, geen lekere portie enz enz. Ik heb ooit maat 36 gehad, maar je wilt niet weten hoe ik daar aan gekomen ben. En dan kun je zeggen, ga sporten, maar dat is ook niet voor iedereen weggelegd, ik heb inspanningsastma.

Ondertussen ben ik maar weer aan t afvallen, niet owv tekort aan aandacht ofzo, maar omdat ik vooral de kleding beu ben. En deze keer is de manier niet veel gezonder, maar ik zie mezelf ook niet op slablaadjes en water leven om het weer te halen. Of helemaal nix, kan natuurlijk ook.

En dit is geen verwijt. Ik vind het gewoon erg dat sommige mensen daar zo op gefocussed kunnen zijn. Nog zoiets, stel je krijgt een ziekte en moet medicijnen nemen waarvan je lichtelijk uitzet. Zou hij je dan ook niet meer willen?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:51
purplerose
purplerose is offline

[/QUOTE]

wow ik mag hopen dat dit niet serieus is,anders zou jou vriendje alshij over straat loopt heelerg vaakover zn nek gaan ...

maar goed,wat ik nog even wilde zeggen is dat we het hierovertwee verschillende types hebben. Over het 'Jongetje' ,dat niet persé jong hoeft te zijn, maar welóver zn nek gaat als die een vetrol ziet' zoals hier zo mooi is uitgedrukt ,en die wil dus alleen een meisje met maat 34/36.
En dan zijn er nog de 'redelijk nadenkende mannen' (over het algemeen welouder dan 16) Die niet alleen een wijf uitkiezen om mee te pronken en om te laten zien dat hij de 'mooiste en de slankste' kan krijgen,maar die gewoon eerlijk is (tuurlijk kan het zijn dat iemand een dun meisje/vrouw gewoon mooier vind maar dat word dat niet op de 'jongetjes'manier getoond) en een maatje meer ook aantrekkelijk vind.
Dus conclusie,je hebt de oppervlakkige types die alleen maar denken aan wat er in'de mode' is en je hebt de wat dieper denkende types die gewoon op hun gevoel afgaan.
En dat is waar deze hele discussie van 'maar ik ken mensen die allemaal dun mooi vinden ... en ik ken weer mensen die dik mooi vinden' eigelijk over gaat.
Oud 07-10-2004, 21:51
*$tylo*
*$tylo* is offline
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 18-09-2004 @ 00:51 :
ik heb allang geen maatje 36 meer en ik krijg nogsteeds veel aandacht..

voorbeeld. donderdag sta ik voor het metro station, en er loopt een buitenlander op me af en vraagt of ik een vriend heb en zo niet of ik dan wat met hem wil....
ik denk persoonlijk dat t meer om je uitstraling gaat en hoe je voelt over jezelf. ik heb t min of meer geaccepteert dat ik er zo uit zie, en ik ben altijd heel lief trouw en als ik andere mensen moet geloven heb ik t mooiste koppie van heemstede..
dus dat zijn de punten waar ik dan wel weer heel trots op ben.
als je de hele dag met gebogen hoofd rondloopt en denkt jezes wat ben ik dik, wordt t nooit wat..
heee jou ken ik jij zat op het coornhert!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 23:28
Vice
Vice is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 07-10-2004 @ 16:40 :
Dat nog net niet, maar ik hoor vaak kreten van afschuw uit zijn mond komen.

Maar ik ben daar alleen maar blij om, omdat ik het niet mooi vind dat ik mager ben en hij prijst me de hemel in met m'n bonenstaakpostuurtje. Des te beter voor mij.
Zat mannen die er niet van houden.
Stel nou dat je om een of andere reden opeens (veel) aankomt en maatje 40 krijgt. Zou je vriendje dan nog steeds van je houden? Dit is niet aanvallend bedoeld, maar het zou lullig zijn dat je vriendje jou alleen heeft gekozen vanwege je maat.

Btw, ik heb je fotoboek bekeken en zo mager ben je nou ook weer niet. Je hebt gewoon een vrij normaal figuur als ik dat zo zie.
Oud 08-10-2004, 08:30
MazeMouse
MazeMouse is offline
nog niet gesproken over de ziektes die overgewicht kunnen veroorzaken. (of de problemen met je stofwisseling)

Veel vreten is net zo min de enige oorzaak van dik zijn als 'niks vreten' de enige oorzaak is van dun zijn.
Ik ken mensen die kunnen blijven laaien (verdomme het zijn net bodemloze putten) en ik kom al een kilo aan van een pepermuntje (bij wijze van)

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 22:38.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 10:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Vice schreef op 08-10-2004 @ 00:28 :

Btw, ik heb je fotoboek bekeken en zo mager ben je nou ook weer niet. Je hebt gewoon een vrij normaal figuur als ik dat zo zie.
Je maakt me serieus erg blij met deze opmerking, dankjewel

En purplerose of wie het ook zei, mijn vriend is 27 en echt geen jongetje, merci.

Als ik dikker zou worden zou mn vriend me vast minder aantrekkelijk vinden qua uiterlijk, maar wel nog van me houden.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 10:27
Verwijderd
Citaat:
)Vampje( schreef op 08-10-2004 @ 11:23 :
Je maakt me serieus erg blij met deze opmerking, dankjewel

En purplerose of wie het ook zei, mijn vriend is 27 en echt geen jongetje, merci.

Als ik dikker zou worden zou mn vriend me vast minder aantrekkelijk vinden qua uiterlijk, maar wel nog van me houden.
en zou jij daar niet bezorgd door worden? Of onzeker?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 10:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Mutant schreef op 08-10-2004 @ 11:27 :
en zou jij daar niet bezorgd door worden? Of onzeker?
Nee, omdat ik veel lekkerder in mijn vel zou zitten als ik wat voller zou zijn. En dan kan hij lullen wat 'ie wil, maar ik zou gelukkig zijn met mezelf.

Nu ben ik dat niet, maar omdat hij me perfect vindt kan ik er beter mee omgaan.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 10:39
Verwijderd
Vreemde situatie maar ik hoop het iig voor je. Zelf heb ik gelukkig nooit zo'n vriendje gehad, ik denk dat ik helemaal geen zelfvertrouwen meer over zou hebben gehad . En weer, dat is niet slecht over je vriend, alleen dat ik er niet echt om mee zou kunnen gaan ^^.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 10:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Mutant schreef op 08-10-2004 @ 11:39 :
Vreemde situatie maar ik hoop het iig voor je. Zelf heb ik gelukkig nooit zo'n vriendje gehad, ik denk dat ik helemaal geen zelfvertrouwen meer over zou hebben gehad . En weer, dat is niet slecht over je vriend, alleen dat ik er niet echt om mee zou kunnen gaan ^^.
Ik vind het aan de ene kant ook raar, maarja. Ben het gewend.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 12:49
Vice
Vice is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 08-10-2004 @ 11:33 :
Nee, omdat ik veel lekkerder in mijn vel zou zitten als ik wat voller zou zijn. En dan kan hij lullen wat 'ie wil, maar ik zou gelukkig zijn met mezelf.

Nu ben ik dat niet, maar omdat hij me perfect vindt kan ik er beter mee omgaan.
Misschien zegt hij die dingen om jou gelukkiger te maken en dat je respect voor je lichaam krijgt.
Oud 09-10-2004, 12:49
Touché
Touché is offline
Ik heb een keer gezoend met een dikke jongen.
Hij maakte me aan het lachen en ik voelde me heel fijn bij hem;
en zijn lichaam was ook lekker, ik had tenminste iets om vast te pakken. Maar ik zou tijdens het uitgaan toch eerder voor een slanke jongen kiezen, dat is meer 'mijn ding'. Ik moet me tenslotte toch aangetrokken voelen tot mijn partner.
Oud 10-10-2004, 09:38
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Vice schreef op 08-10-2004 @ 13:49 :
Misschien zegt hij die dingen om jou gelukkiger te maken en dat je respect voor je lichaam krijgt.
Nee, want hij vindt dat al vanaf het begin van onze relatie, en toen vond ik mezelf niet te dun (3 jaar geleden).
Weet je, als ik hem een meisje wijs dat gewoon nog dunner is dan ik, dan vindt hij die 'gewoon slank'. Een raar ideaal, maar zo zijn er ook mannen die (letterlijk!) op tientonners vallen. Ieder zijn ding, nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 10:22
Verwijderd
ik denk dat volslanke/dikke mensen vaak iets minder aandacht krijgen, omdat ze doordat ze volslank/dik zijn wat minder zelfvertrouwen hebben en dat stralen ze dan uit. maar ik vind het onzin om te zeggen dat vrouwen met maat 40/42 dik zijn. Ik ken een aantal meisjes, die gewoon brede heupen hebben en dus nooit een maatje 34/36 zullen passen en gewoon slank zijn. het ligt gewoon aan de bouw. het is toch ook niet mooi als een meisje van 1.90 m maatje 34 heeft? daarbij is maat 40/42 of groter gewoon mooier. en een meisje van 1.55 m wordt als ze maat 38 heeft misschien al als volslank/dik gezien.
het gaat om de uitstraling en uiteindelijk om de binnenkant. ikzelf vind het mooi als het bij het lichaam past. mijn ex was 1.95 m en was 90 kg, so what, het was goed bij hem, want hij was totaal niet dik!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 12:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 10-10-2004 @ 11:22 :
mijn ex was 1.95 m en was 90 kg, so what, het was goed bij hem, want hij was totaal niet dik!
Like duh, bij een man moet je van de lengte in cm, honderd aftrekken en dan heb je het ideale gewicht in kg. Dus die van jou had zelfs ondergewicht.

En 'maatje 40/42 of groter is gewoon mooier, dat vind jij. Dat is geen vaststaand gegeven hoor. Ik vind het bijvoorbeeld absoluut niet mooi. 36/38 is in mijn ogen OK.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 13:39
Copycat
Copycat is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 10-10-2004 @ 10:38 :
Een raar ideaal, maar zo zijn er ook mannen die (letterlijk!) op tientonners vallen. Ieder zijn ding, nietwaar?
Shockdoc over feeders
Oud 12-10-2004, 15:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Copycat schreef op 10-10-2004 @ 14:39 :
Shockdoc over feeders
Idd, dat was echt om te kotsen/
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 20:34
Vice
Vice is offline
Het was vooral om hun vrouwen afhankelijk van hen te maken. Zo voelden ze nog een beetje macht over hun vrouw.

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 22:39.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 08:09
Mara
Mara is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 10-10-2004 @ 13:39 :
Like duh, bij een man moet je van de lengte in cm, honderd aftrekken en dan heb je het ideale gewicht in kg. Dus die van jou had zelfs ondergewicht.
Dat is natuurlijk volkomen onzinnig.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 10:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 13-10-2004 @ 09:09 :
Dat is natuurlijk volkomen onzinnig.
Oh, ok, als jij het zegt.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:15
blurred
blurred is offline
Volgens mij krijgen slanke mensen in de eerste instatie meer aandacht dan dikkere mensen, omdat slank het schoonheidsideaal is. En iedereen kijkt nou eenmaal eerder naar mooiere dingen dan naar minder mooie.

Die aandacht is echter heel oppervlakkig en ook maar van korte duur. Als je in de kroeg staat, en je kijkt naar slanke mensen, (voornamelijk vrouwen dan, op slank-gebied) dan is dat alleen maar kijken, alleen maar lust. Zodra het verder gaat dan kijken (een gesprek bijvoorbeeld) gaat het niet meer om het uiterlijk, maar om het innerlijk.

Dus misschien krijgen slanke mensen in de eerste instatie meer aandacht dan volslanke mensen, maar dat is dus alleen maar een eerste indruk, en nog een oppervlakkige ook.
Oud 13-10-2004, 14:56
Mara
Mara is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 13-10-2004 @ 11:36 :
Oh, ok, als jij het zegt.
Oh, wat beangstig je mij met je roloog.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 15:40
charizz
charizz is offline
heyhey.. nou ik dacht dus hetzlefde.. dat dikkere mensen dan maatje 36.. dus ik kreeg daardoor bijna anorexia.. als ik 1kilo meer was afgevallen.. had ik anorexia.. ben uiteindelijk 17kilo afgevallen n heb nu maatje 36 n een vriend.. dus.. maja! doe dat nooit.. ga nooit niks eten.. ik ben nog nii perfect slank.. maja mijn vriend zegt.. tgaat niet om uiterlijk.. moet toch ergens aan vast kunnen pakken.. dan aan die botten.. dus.. wees blij met jezelf.. heb ik ook moeten leren..

kusje
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 15:45
Mara
Mara is offline
Als je 1 kilo zou afvallen zou je anorexia hebben? Dat slaat nergens op. Anorexia is psychisch. Ja, de gevolgen zijn lichamelijk, maar 't hangt niet van je gewicht af of je anorexia hebt.
Iemand die 1,65 meter is, en 200 kilo weegt, en besluit niks meer te eten en dat al geruime tijd volhoudt, en álle verschijnselen vertoont van anorexia heeft ook anorexia. Diegene is dan misschien (nog) niet graatmager, maar heeft 't wel.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 15:47
Mara
Mara is offline
Pardon, voor ik pissige reacties krijg:
Het is goed van je dat je bent gaan inzien dat 't niet ging met anorexia. Het is een geweldige prestatie dat je 't overwonnen heb (en nee, dit zeg ik niet puur voor de vorm)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 15:48
Verwijderd
nou ik denk niet perse dat dunnere mensen meer aandacht krijgen dan wat dikkere mensen

een vriendin van mij heeft maatje 40/42 volgens mij
en ik 36

maar geloof me zij krijgt veel meer aandacht van jongens hor
dus ik denk niet dat het veel uitmaakt!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 15:55
Mara
Mara is offline
Ik zal 't ook even vanuit mezelf beantwoorden.

Zelf ben ik niet slank, heb overgewicht (en je kan 't idd niet zien aan mijn foto's, 't zit allemaal 'onder m'n hoofd' en alleen m'n hoofd staat op de foto's).

Ik kan goed met jongens opschieten. Als vrienden. Kan goed met ze lachen, na schooltijd ga ik ook wel met ze naar een film ofzo zeg maar.
Maar dat is 't ook. Seksueel getinte aandacht, om 't zo maar even te noemen, krijg ik niet of nauwelijks. Geroddel achter m'n rug om hoor ik echter genoeg.

Vriendinnen van me, die slank zijn (maten vind ik nutteloos, ligt ook aan lengte) krijgen m.i. meer aandacht. Als we staan te praten met jongens wordt ik bijna volledig genegeerd.
Het is niet zo dat ik een muurbloempje ben, heb best een grote mond. Maar toch is 't zo.

Ik zeg niet dat 't altijd zo is, dit zijn puur mijn ervaringen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten