Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ja goed, als jij het figuur van Sugar Lee Hooper mooier vindt dan dat van o.a. Shania Twain of Cameron Diaz, dan is dat jouw mening. ![]() En Mark van Bommel: ik vreet als een bouwvakker. Pannenkoeken, frietje met, een halve haan en veel chocola en suikerspinnen. En als ik bier lekker zou vinden, dan zou ik dat ook drinken. Conclusie: dun zijn staat niet gelijk aan 'niet eten en drinken'. Laatst gewijzigd op 06-10-2004 om 18:22. |
![]() |
||
Citaat:
Heb wel eens ergens gelezen dat de gemiddelde man iemand met maat 34 wil om mee te pronken, en iemand met maat 42 voor thuis en in bed. En om gelijk te beginnen over Sugar Lee Hooper.. dat is dus dik ja. Maar ook een beetje overdreven, vind je niet? Dat is geen maatje 38-42 hoor.. Kreeg trouwens van de week twee kledingcatalogussen.. beginnen de grote-maten-afdelingen met maat 40 ![]() Kunnen ze beter speciaal een kleine-maten-afdeling doen voor 34,36,38.. want de rest zou dan allemaal grote maat zijn..
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
En álle mannen, nou ja, alle mannen van wie ik weet waar ze van houden dan. ![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ben daar alleen maar blij om, omdat ik het niet mooi vind dat ik mager ben en hij prijst me de hemel in met m'n bonenstaakpostuurtje. Des te beter voor mij. Zat mannen die er niet van houden. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ondertussen ben ik maar weer aan t afvallen, niet owv tekort aan aandacht ofzo, maar omdat ik vooral de kleding beu ben. En deze keer is de manier niet veel gezonder, maar ik zie mezelf ook niet op slablaadjes en water leven om het weer te halen. Of helemaal nix, kan natuurlijk ook. En dit is geen verwijt. Ik vind het gewoon erg dat sommige mensen daar zo op gefocussed kunnen zijn. Nog zoiets, stel je krijgt een ziekte en moet medicijnen nemen waarvan je lichtelijk uitzet. Zou hij je dan ook niet meer willen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Btw, ik heb je fotoboek bekeken en zo mager ben je nou ook weer niet. Je hebt gewoon een vrij normaal figuur als ik dat zo zie. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En purplerose of wie het ook zei, mijn vriend is 27 en echt geen jongetje, merci. Als ik dikker zou worden zou mn vriend me vast minder aantrekkelijk vinden qua uiterlijk, maar wel nog van me houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu ben ik dat niet, maar omdat hij me perfect vindt kan ik er beter mee omgaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Weet je, als ik hem een meisje wijs dat gewoon nog dunner is dan ik, dan vindt hij die 'gewoon slank'. Een raar ideaal, maar zo zijn er ook mannen die (letterlijk!) op tientonners vallen. Ieder zijn ding, nietwaar? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En 'maatje 40/42 of groter is gewoon mooier, dat vind jij. Dat is geen vaststaand gegeven hoor. Ik vind het bijvoorbeeld absoluut niet mooi. 36/38 is in mijn ogen OK. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat: