Oud 02-12-2004, 09:58
Femic
Femic is offline
Tja, 93 is een mooie leeftijd om dood te gaan, hoop dat ik ooit zo oud mag worden.
Wel irritant dat dan meteen álle tv zenders hetzelfde uitzenden, doe óf op 1 publieke zender het programma, of op de 3 zenders 3 verschillende programma's, maar niet op 3 zenders 3x hetzelfde...
Oud 02-12-2004, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 02-12-2004 @ 10:58 :
bernard verheerlijking op tv en radio ook
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 10:47
Tox
Tox is offline
Citaat:
Joostje schreef op 02-12-2004 @ 10:58 :
bernmardverheerlijking op tv en radio ook
Natuurlijk heeft Bernard in zijn leven fouten gemaakt, maar de man heeft ook zeer veel voor ons land gedaan in het verleden. En ik vind dat het nu bij zijn overleiden ook duidelijk gemaakt mag worden. Dat wij van een latere generatie zijn, en wij dus minder van zijn daden merken, betekent niet dat wij hem niet hoeven te respecteren.
Oud 02-12-2004, 19:52
Wammus
Wammus is offline
May he rest in peace.
Oud 02-12-2004, 20:48
Jolt
Jolt is offline
Wel minder belastings geld betalen
Oud 03-12-2004, 09:59
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Heh, hij heeft in een interview toegegeven dat hij geld heeft aangenomen in de Lockheed-affaire, maar dat mocht pas na z'n dood gepubliceerd worden

Prins Bernhard gaf ontvangst Lockheed-smeergeld toe

Uitgegeven: 2 december 2004 20:05
Laatst gewijzigd: 3 december 2004 08:07
DEN HAAG - Prins Bernhard heeft in een gesprek met de in 2002 overleden journalist Martin van Amerongen toegegeven dat hij smeergeld van de Amerikaanse vliegtuigfabrikant Lockheed heeft ontvangen. "Ik heb altijd veel geld verdiend, dus dat miljoen van Lockheed had ik niet nodig. Hoe heb ik zo stom kunnen zijn?", aldus de prins in een interview dat volgende week verschijnt in De Groene Amsterdammer , het weekblad waarvan Van Amerongen hoofdredacteur was.

Het interview is gebaseerd op gesprekken die Van Amerongen tussen 1995 en 2002 met prins Bernhard had. Van Amerongen heeft ze kort voor zijn dood verwerkt tot een In Memoriam, dat pas na het overlijden van Bernhard zou mogen verschijnen.
Oud 03-12-2004, 11:40
Barmhartige
Barmhartige is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 03-12-2004 @ 10:59 :
Heh, hij heeft in een interview toegegeven dat hij geld heeft aangenomen in de Lockheed-affaire, maar dat mocht pas na z'n dood gepubliceerd worden

Prins Bernhard gaf ontvangst Lockheed-smeergeld toe

Uitgegeven: 2 december 2004 20:05
Laatst gewijzigd: 3 december 2004 08:07
DEN HAAG - Prins Bernhard heeft in een gesprek met de in 2002 overleden journalist Martin van Amerongen toegegeven dat hij smeergeld van de Amerikaanse vliegtuigfabrikant Lockheed heeft ontvangen. "Ik heb altijd veel geld verdiend, dus dat miljoen van Lockheed had ik niet nodig. Hoe heb ik zo stom kunnen zijn?", aldus de prins in een interview dat volgende week verschijnt in De Groene Amsterdammer , het weekblad waarvan Van Amerongen hoofdredacteur was.

Het interview is gebaseerd op gesprekken die Van Amerongen tussen 1995 en 2002 met prins Bernhard had. Van Amerongen heeft ze kort voor zijn dood verwerkt tot een In Memoriam, dat pas na het overlijden van Bernhard zou mogen verschijnen.
Ik heb Bernhard altijd al een *** gevonden en na z'n dood vind ik dat nog steeds. Zeker nu ik hoor dat hij wel smeergeld heeft aangenomen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 22:09
Nessa
Nessa is offline
Alsof het niet te verwachten was. als dr in beeld komt dat er 'straks' een extra nieuwsbericht komt weet je toch meteen dat t om Berhard gaat.

Ik wist t meteen toen ik t las. Die man was al 10 jaar aan het dood gaan.
Oud 09-12-2004, 12:06
MH
MH is offline
Citaat:
Barmhartige schreef op 03-12-2004 @ 12:40 :
Ik heb Bernhard altijd al een *** gevonden en na z'n dood vind ik dat nog steeds. Zeker nu ik hoor dat hij wel smeergeld heeft aangenomen.
Dat zal ik zeker niet ontkrachten, maar vind je hem ook een *** bij de gedachte dat een aanzienlijk deel van onze rijkdom aan hem te danken is?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten