Oud 03-01-2005, 11:59
rare kwast
rare kwast is offline
kruimel gefeliciteerd

ik wil slapen!!
waarom kan het nou nooit zo gaan als ik wil..

en ik wil de fotos van de nieuwjaars duik
Oud 03-01-2005, 12:08
Nona
Nona is offline
Dankjewel allemaal!!!

Kwam vanmorgen beneden, was er niemand. Twee auto's weg, konijn chagerijnig. Tuurlijk, mijn vader was werken en mijn moeder even naar de makerlaar.
Zo even boodschappen doen, vriendje ophalen en dan komen vriendinnen. Heb er wel zin in.
Oud 03-01-2005, 12:44
zus
zus is offline
vreemd mens zeg, die assistente van de dokter. Ik zeg met Wendy van Dijk, zou ik een afspraak kunnen maken voor woensdag? En zij: ja, wie is je behandelaar? Nou ik bel toch zeker mijn dokter, dus das logisch, maar goed, ze zegt woensdag half 9, en ze vraagt mijn adres, en zij ohh ik weet al wie je bent, ik hoor het aan je stem Je klinkt een beetje hol, nou ik heb dat mens alleen als kind gezien en vorig jaar nog 2x..

Heel vreemd..
Oud 03-01-2005, 13:02
T!ne
T!ne is offline
Oké.. even uitrazen
Je doet zo hoogmoedig tegen ons allemaal.. je denkt dak er nix van af weet en je doet me voelen alsof ik het domste mens ben op de aardbol.. Je kan dan wel problemen hebben maar je kwetst mensen ongelooflijk.. Eerst hun kop zot maken en ze dan weer laten vallen.. Je verliest goede vrienden en het is je eigen f*cking schuld..

Zo zouk nog wel een tijdje kunne doorgaan Maar mss beter niet..
Aaarg wat voel ik me k*t
Oud 03-01-2005, 13:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me zo verdomde alleen...

Kruimel, gefeliciteerd.
Oud 03-01-2005, 13:34
J3s
J3s is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-01-2005 @ 14:33 :
Ik voel me zo verdomde alleen...

Danny de Munk - Ik voel me zo verdomd alleen..
Oud 03-01-2005, 13:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
J3s schreef op 03-01-2005 @ 14:34 :
Danny de Munk - Ik voel me zo verdomd alleen..
Serieus?
Oud 03-01-2005, 13:38
J3s
J3s is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-01-2005 @ 14:35 :
Serieus?
Jups, hehe ik dacht, misschien ken je 't numer wel
Oud 03-01-2005, 13:38
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn profielwerkstuk vlot voor geen ene meter, ik voel me juist weer een beetje beter (nog maar 1 zakdoek per uur in de was in plaats van twee) en nu ben ik alleen maar bezig met bestanden zoeken en opslaan
Oud 03-01-2005, 13:39
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
J3s schreef op 03-01-2005 @ 14:38 :
Jups, hehe ik dacht, misschien ken je 't numer wel
Nee, nog nooit van gehoord.
Oud 03-01-2005, 14:21
Verwijderd
Argh ik snap niet waarom ik het nou zo moeilijk vind om naar een instelling te bellen, om te vragen of ze nog stageplaatsen hebben volgend jaar Ik zat gewoon te trillen, heb het bellen eerst al een week uitgesteld. En waarom ????
Oud 03-01-2005, 14:23
rare kwast
rare kwast is offline
aaaahhh ik krijg die gedachten mn hoofd niet uit
ik word echt knetter gek van al dat gemaal *zucht*
Oud 03-01-2005, 15:02
Verwijderd
Dat je vriendschap voor je beste vriendin over gaat in meer, terwijl zij een vriend heeft, is niet gemakkelijk.
Oud 03-01-2005, 15:11
coopergirl
coopergirl is offline
Morgenvroeg vertrek ik naar Istanbul!
Oud 03-01-2005, 15:12
zus
zus is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 03-01-2005 @ 16:11 :
Morgenvroeg vertrek ik naar Istanbul!
Veel plezier!
Oud 03-01-2005, 15:19
Verwijderd
*zucht*
Eindelijk een heeeeeel klein beetje aan school gedaan. Teweinig, maar het lukt niet. Ik kan mn aandacht er niet bij houden. Dwaal constant af.
Wat moet ik nou weer doen. Wil zo graag gewoon kunnen studeren, gewoon doen wat ik wil, gewoon leven. Maar het gaat niet meer....
*help*

De dood lijkt minder erg als je uitgeput bent.

Kheb wel een mp3 speler gekocht

Ps: Kruimel; gefeliciteerd en Coopergirl; veel plezier!
Oud 03-01-2005, 15:21
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
zus schreef op 03-01-2005 @ 16:12 :
Veel plezier!
Thanks
Oud 03-01-2005, 15:22
WolterB
WolterB is offline
Zometeen boodschappen doen en koken. Aan de ene kant heb ik er zin in en aan de andere kant wil ik even een paar dagen overslaan, maar wel doen wat ik ingeplanned heb om te gaan doen.
Oud 03-01-2005, 15:23
Verwijderd
waarom doet hij zo? waarom weet hij me op mijn zwakke plekken te raken? waarom laat hij me niet gewoon met rust?
Oud 03-01-2005, 15:24
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
sonho schreef op 03-01-2005 @ 16:19 :
*zucht*
Eindelijk een heeeeeel klein beetje aan school gedaan. Teweinig, maar het lukt niet. Ik kan mn aandacht er niet bij houden. Dwaal constant af.
Wat moet ik nou weer doen. Wil zo graag gewoon kunnen studeren, gewoon doen wat ik wil, gewoon leven. Maar het gaat niet meer....
*help*

De dood lijkt minder erg als je uitgeput bent.

Kheb wel een mp3 speler gekocht

Ps: Kruimel; gefeliciteerd en Coopergirl; veel plezier!
Balen zeg dat je je hoofd niet bij je schoolwerkzaamheden kunt houden... Sterkte meid

Thanks voor je plezier-toewensing, dat zal wel lukken
Oud 03-01-2005, 15:50
angel--1987
angel--1987 is offline
onwijs gave oud en nieuw gehad ondeanks het grote gemis....
we hadden afgesproken om er het beste van t maken...
omdat we zeker weten dat zij dat gewild had..
dat is op zich wel gelukt...alleen 1-1 kwam het gemis pas echt...
naja kn ook komen doordat het over 20 dagen ongeveer zalweer een jaar geleden is...

me gevoel wisselt ook steeds vaker...
ben super verliefd en dan weer het gemis...
pff weet t gewoon niet meer
Oud 03-01-2005, 16:02
zus
zus is offline
Voelde me een week niet rot, nog haast nooit meegemaakt, maar ja, het is er weer..*hoera* NOT

Voel me weer hartstikke en waarom? om niks..helemaal niks. Ik krijg onderhand het gevoel dat het gewoon tussen m'n oren zit
Oud 03-01-2005, 16:03
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
zus schreef op 03-01-2005 @ 17:02 :
Voelde me een week niet rot, nog haast nooit meegemaakt, maar ja, het is er weer..*hoera* NOT

Voel me weer hartstikke en waarom? om niks..helemaal niks. Ik krijg onderhand het gevoel dat het gewoon tussen m'n oren zit
Hm, dat is wel irritant.. Vaak valt er ook gewoon geen peil op te trekken waarom je je ineens rot gaat voelen, hè?

Ik heb niets om te luchten, mijn verkoudheid is bijna over en ik heb alweer iets aan mijn profielwerkstuk gedaan, dus ik voel me vakantieachtig
Oud 03-01-2005, 16:10
zus
zus is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 03-01-2005 @ 17:03 :
Hm, dat is wel irritant.. Vaak valt er ook gewoon geen peil op te trekken waarom je je ineens rot gaat voelen, hè?
Inderdaad, vreselijk irritant, zo ineens slaat het helemaal om..
Oud 03-01-2005, 16:14
Quiana
Quiana is offline
@Kruimel; gefelicitéérd!

@coopergirl; Hoelang ga je? Veel plezier iig!

En om ook nog maar ontopic te gaan; het 'gaat'. Ik ben bloedje
nerveus voor morgen, en ontzettend blij dat de afspraak niet
laat op de middag is, maar om 9.00u. Ik hoop dat er ein-de-lijk
wat duidelijkheid/concreets uitkomt.. *duimt*
Oud 03-01-2005, 16:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
zus schreef op 03-01-2005 @ 17:10 :
Inderdaad, vreselijk irritant, zo ineens slaat het helemaal om..
Ja, dat heb ik ook wel eens. Kan ook echt binnen een uur zijn, ik snap ook niet hoe dat komt. Dan ben ik eerst gewoon vrolijk of nou ja.. gewoon en dan ga ik naar mijn kamer of zo en voel ik me ineens helemaal leeg en rot

Maar ik hoop toch voor je dat je vrolijkere gevoelens weer snel gaan overheersen

Ik heb ineens hoofdpijn gekregen Blegh
Oud 03-01-2005, 16:33
J3s
J3s is offline
@Kruimel > Van harte gefeulsiteerd en nog heul veul mooie jaar'n!!
@Coopergirl > Viel Spass!!

Jeuh, eindelijk echt een beetje een vakantiegevoel. Hehe, dat eh schoolwerk komt wel laterrrr
Oud 03-01-2005, 17:15
Nijn*
Nijn* is offline
@Kruimel: gefeliciflapstaart!
@Coopergirl: geniet ervan hè! Je verdient het!

OT: Helemaal van de wereld..Is dit nu goed of niet?
Oud 03-01-2005, 17:15
zus
zus is offline
Bah, nu heb ik wel degelijk redenen om me rot te voelen..

M'n vader maakte net een rotopmerking, met ik hoop dat je snel uit huis gaat

Ik moet nu 2 zaterdagen achter elkaar oppassen, geen zin maar durfde geen nee te zeggen, en me vriend weet nog niet of hij meegaat. Verder heb ik nu voortaan elke donderdag praatgroep, weer omdat ik geen nee durfde te zeggen. M'n vriend is bang dat hij me helemaal niet meer ziet..

Bah

Heb me fotoboek uitgezet

Laatst gewijzigd op 03-01-2005 om 17:22.
Oud 03-01-2005, 19:18
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 03-01-2005 @ 18:15 :
@Kruimel: gefeliciflapstaart!
@Coopergirl: geniet ervan hè! Je verdient het!

OT: Helemaal van de wereld..Is dit nu goed of niet?
*lief*

Weet je waardoor je je offworld voelt..?
Oud 03-01-2005, 20:00
metallica
metallica is offline
Oud 03-01-2005, 20:09
rare kwast
rare kwast is offline
hold on, hold on, hold on, hold on.... I just can't anymore
Oud 03-01-2005, 20:46
burgertrutje
burgertrutje is offline
ik ben het hier echt ff zat, er zijn een paar dingen die echt alles naar beneden halen.
Sowiso zijn mijn feestdagen compleet verknalt door thuissituatie, ergens blijft het dwarszitten.

Verder continu gezijk thuis, er word mij gewoon geen vakantie gegunt, alles draait om school. Eerste vraag als papa en mama thuis komen, wat heb je vandaag gedaan, en school dan, en hoe kun je al die andere dingen er nog bij doen enz. Ik doe mijn best ja snappen ze dat dan gewoon niet.

En dat stomme zusje, ze heeft echt niks voor me over, ik probeer normaal tegen haar te doen, wat voor haar te doen, maar iets terugkrijgen, ho maar. Zelfs even iets vasthouden is teveel, maar mij wel overal de schuld van geven. Dat kind is bijna vier jaar jonger dan ik en toch speelt ze de baas over me, gewoon omdat ze een ander karakter heeft dan ik. Ik hoef toch niet tegen mijn eigen regels in haar ook te gaan slaan en schoppen of knijpen alleen omdat ze dat wel bij mij doet. Zo ben ik helemaal niet.

Het aller stomste is nog wel dat ik het gewoon in mezelf zit op te potten. Iemand waar ik het wel tegen wil zeggen luistert niet, en ik voel het eigenlijk als mijn plicht om het die persoon toch als eerste te vertellen omdat die anders weer boos word omdat ik het iemand anders eerst vertel. (snappen jullie het nog?)

Bluh ik heb nu echt ff het gevoel alsof iedereen maar alles bij mij dumpt maar een keer iets van mij in ontvangst nemen is teveel. *sucht* juh dit moest ff

En mijn lichaam doet ook nog eens vreemd. Ik heb zo weinig zin in eten enzo de laatste weken, heb buikpijn nu opeens en kamde net m'n haar en kwamen opeens hele plukken uit. Pff k weet niet waar ik mee bezig ben

het stomste is dat ik een groot deel op mezelf afschuif (vaak terecht miss ook wel). Soms vraag ik me echt af wat ik eigelijk voorstel, ik bedoel wat heb ik nou berijkt tot nu toe in m'n leven, niks. Waar ben ik goed in? ook nergens echt. Alles overal een beetje altijd. Schiet toch gewoon niet op

Laatst gewijzigd op 03-01-2005 om 20:58.
Oud 03-01-2005, 20:47
burgertrutje
burgertrutje is offline
oeps iets langer dan geplant

Laatst gewijzigd op 03-01-2005 om 20:59.
Oud 03-01-2005, 21:31
Verwijderd
Er zal wel een reden voor zijn dat hij zo doet.. ohja, ik weet het alweer.. Ik ben eerlijk geweest en nu wil hij met niet meer spreken. Gutdomme ik vertrouw nog eens iemand zeg
Oud 03-01-2005, 21:32
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 03-01-2005 @ 20:18 :
*lief*

Weet je waardoor je je offworld voelt..?
Ja..door een bepaald persoon

OT: Hoe kunnen twee mensen die zo dichtbij me staan, zo totaal verschillend doen?
Oud 03-01-2005, 21:34
Verwijderd
Pff, en dan maak ik zo'n domme versprekingsfout. Stom gedoe. Ik kan er ook helemaal niet aan wennen allemaal. En nou is hij ook nog zo ziek en het komt helemaal niet goed. Straks heeft hij wel iets en is iedereen te laat en kunnen we niets meer doen. Ik ben bang. Ik kan helemaal niet nog iemand verliezen nu. Het is zo vaag allemaal. En ik kan me ook nog eens helemaal niet meer uiten. Het is echt niet goed in m'n kop hoor. Ik denk dat ik maar stop, ik wil niet vertellen, ik wil niet praten.
Verjaardag van mijn opa vandaag, en toch blijft het moeilijk. Alles is nog zo vers en ik weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan. We waren de laatste jaren nooit meer met z'n allen op bezoek met verjaardagen. En nu wel, dat is raar.
Hoofd draait op hol.

Going no where, going no where
No expression, no expression
No tomorrow, no tomorrow
No one knew me, no one knew me
Look right through me, look right through me
Oud 03-01-2005, 21:38
Dolores
Dolores is offline
Ik ben vrolijk. Toch best een leuke dag gehad, ondanks dat ik er totaal geen zin in had. Foto's maken voor ckv, leuk. Maar 't was wel gezellig. Morgen wordt saai, maar morgen en overmorgen worden leuk. De vakantie gaat te snel.
Oud 03-01-2005, 21:48
snoopy
snoopy is offline
waarom mis ik m zo? Ik zit echt af te tellen, en ik erger me er kapot aan. Kan ik niet een leuke vakantie hebben, zonder m'n vriendje binnen een straal van 50 km?
Oud 03-01-2005, 22:56
shibby almighty
shibby almighty is offline
damn vaag
vandaag film gekeken met een vriend van me en uitwisselingsstudente die in zijn huis woont (me ex)
weer constant contact met elkaar zoeken, vriend van me gaat even naar de wc zitten we weer te kussen ,
ik wil het wel, maar verwacht toch weer teveel als is ze dit keer eerlijk geweest en heb ik er mee ingestemt. Vriend van me had het meteen door en voelde zich beetje overbodig volgens mij.
Damn ik voel me vaag, een eikel, maar van de andere kant intens gelukkig.
Oud 04-01-2005, 08:16
JJ13
JJ13 is offline
ik moet vandaag voor het eerst naar mn stageplaats en ik ben zo zenuwachtig dat ik wel kan overgeven...ik wil niet, maar ik moet toch, was t maar al vanavond....kon ik weer lekker op mn kamer zitten...
Oud 04-01-2005, 09:22
WolterB
WolterB is offline
Ik ben weer helemaal bijgeslapen
Vandaag helemaal niets ingeplanned om te gaan doen.
Waarschijnlijk ga ik wle verder in mn ontzettend spannende boek, ga ik een poging doen om 1 vak zo goed als af te krijgen met leren, beetje hier rondhangen en als t weer eeen beetje goed blijft, dan ga ik mss nog wel even t bos induiken.
Verder voel ik me echt goed en vrolijk. Ik heb echt zin in de dagen vanaf donderdag
Oud 04-01-2005, 09:50
rare kwast
rare kwast is offline
yes eindelijk even alleen thuis..
muziek hard en eindelijk niet die tranen weg hoeven slikken

ik weet nie hoe lang ik het allemaal nog ga vol houden.. ik ga iig een psych o.i.d bellen om te kijken wat er met mn vriendin gedaan kan worden want dat kind wil niets

Lange dagen, moederziel alleen
Het lijkt alsof echt niemand om je geeft
Onbewogen, starend naar de klok
vragend aan jezelf waarvoor je leeft

Niet geslapen, weer een lange nacht
Waar is alles toch zo mis gegaan?
Duizend vragen, tollend in je hoofd
zoekend naar de zin van het bestaan

Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 09:52.
Oud 04-01-2005, 09:57
Verwijderd
@Kruimel: beter laat dan nooit: nog gefeliciteerd! ('k was gister niet online, mijn zusje was ook jarig nl. )

Verder: Gister voelde ik me echt vreselijk verrot...ik had een stijve nek, was misselijk, had buikpijn, enz. Nu gaat het weer ietsje beter, straks maar weer ff hard aan de slag met huiswerk en andere dingen die ik nog wil/moet doen.
Oud 04-01-2005, 09:59
Fade of Light
Fade of Light is offline
congrats kruimel
Oud 04-01-2005, 10:01
Verwijderd
Wat moet ik nou met mezelf?
Oud 04-01-2005, 10:17
farai
farai is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-01-2005 @ 10:50 :
Lange dagen, moederziel alleen
Het lijkt alsof echt niemand om je geeft
Onbewogen, starend naar de klok
vragend aan jezelf waarvoor je leeft

Niet geslapen, weer een lange nacht
Waar is alles toch zo mis gegaan?
Duizend vragen, tollend in je hoofd
zoekend naar de zin van het bestaan
Die tekst heeft mij 4 jaar geleden heel vaak weer dat kleine beetje hoop gegeven.
Ik ben sinds lange tijd de cd kwijt jammer genoeg.

OT: Btje op de sukkel met bepaalde dingen de laatste tijd. Komt hopelijk allemaal weer goed. Alleen duurt het allemaal nogal lang eigk. Naja, het stomme is dat ik er geen grip op heb en dus maar gewoon alles moet nemen zoals het komt.
Oud 04-01-2005, 11:17
Dolores
Dolores is offline
Ik voel me zo verrot, het gaat echt niet goed me, zowel lichamelijk als geestelijk. Er is alleen niemand die het ziet, maar dat is ook niet zo gek, want ik vertel niemand iets. Velen weten delen van het verhaal, maar niemand kent het geheel. Dat hoeft ook niet, maar degenen die delen weten zouden eigenlijk diegenen moeten zijn die niets zouden moeten weten, en degene die niks weten zou ik eigenlijk meer moeten vertellen, maar dat kan en durf ik niet. Ik heb het idee dat ik ergens deze week zo gigantisch in ga storten, en dat het wel even duurt voordat ik daar bovenop ga komen. Ik ben zo in de war.
Oud 04-01-2005, 12:55
WolterB
WolterB is offline
Ik ben net toen ik eten ging maken met mn elleboog tegen een metalen standaard van de magnetron aagekomen en vlak daarna werd ik heel licht in mn hoofd en was ik even helemaal van de wereld. Toen ik bijkwam (het scheen volgens huisgenoten die erbij waren maar één seconde gedoord te hebben) kon ik helemaal niets zien, terwijl ik toch mn ogen open had, werd ik opeens kotsmisselijk en moest ik overgeven .
Na een paar minuten ging het wel wat beter, alleen begint mn arm waarvan ik mn elleboog gestoten heb helemaal te verstijven, terwijl ik m wel constant verkoel.
ik kan amper iets optillen met die hand nu en typen gaat ook zeer moeilijk (daarom stop ik er zo gelijk weer mee).
Van t leren van vandaag gaat dus ook bar weinig terechtkomen , hopelijk lukt t wel om te gaan lezen, want anders ga ik me echt zwaar vervelen vandaag...

Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 16:30.
Oud 04-01-2005, 16:29
Freestyler*
Freestyler* is offline
vandaag ging niet zo goed
heb na het ontbijt (7.00, 1 boterham met vlokken) niks meer gegeten tot zonet
en dan eet ik weer een koek, wat erg slecht is

En het doet altijd pijn (in mijn maag ofzo) als ik zo weinig eet, en ik weet ook dat het geen manier is om af te vallen, en ik weet ook dat ik helemaal niet moet afvallen, maar toch weet ik dat ik morgen precies hetzelfde zal doen

verder nog moeilijke momenten op school
moet ik bijna huilen dat is stom
ik moet mezelf niet zo aanstellen
maar ik schaam me dood, om niks eigenlijk
omdat ik iets tegen mijn buurvrouw zei, maar dat per ongeluk hard op ging en de lerares daar op reageerde (niet lullig ofzo).

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten