Oud 03-08-2005, 22:52
ythguaN
ythguaN is offline
de tijd gaat zo fucking langzaam
Advertentie
Oud 04-08-2005, 07:05
farai
farai is offline
Weer een dag verder. Nog steeds niet wetend wat te doen. Voel me net een opgeblazen kikker. Om nog maar te zwijgen van de krampen die bij momenten plots op kunnen komen. Hopen dat het vandaag meevalt.

En 'k heb spijt van 't mailtje. Didn't want him to see me fall apart. Mss had ik dus toch gelijk en ben 'k alleen maar een egoistische trut. But then again.....He promised he'd be there en 'k ben der blij om want ik zou zonder mn troske engeltjes écht niet weten wat doen nu.

Gister superlieve smsjes gekregen van een paar mensen en dan komt er toch weer een glimlach door de tranen heen. Och ik mag me ni te vaak zo laten gaan, 't lost toch nix op....

So wat doen we dan? juist ja, op zoek naar kracht en maar weer door somehow. Maar ook ik vraag me soms af waarom nog. Om een heel leven last te hebben van dees kloteprobleem? Hééééél fijn hoor.

Anyway, I'm holding on, omdak weet da sommige mensen me ni in de put willen zien vallen en omdat ik zelf ook weet dat het niet fijn is op de bodem van die put.
Oud 04-08-2005, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 03-08-2005 @ 22:20 :
maar het moet wel, hij verdient beter.
Zou hij niet zelf kunnen beslissen of hij jou goed genoeg vindt of niet?
(Dit ook omdat je het zelf vertekend ziet.)
Oud 04-08-2005, 07:51
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb mezelf beloofd om morgen heen te gaan, gewoon voor mezelf, zonder het te zeggen tegen iemand. Misschien dat ik me er dan aan houd. Vannacht weer in mn eigen bed geslapen, was om half acht al wakker En straks werken van twee tot zes. Tot die tijd mn koffer uitpakken, opruimen en boodschappen doen want alles is op.
Oud 04-08-2005, 08:36
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Vanmiddag heb ik een afspraak met een psychiater, op eigen verzoek, omdat ik wilde beginnen met anti-depressiva. Sinds de dag dat ik heb gebeld (vorige week vrijdag), heb ik spijt en voel ik me misselijk door de zenuwen. Ik twijfel!!! Ik ben bang om aan te komen door de AD, of door... te veranderen... als persoon .. Bovendien ontwijk ik mijn hele leven al medicijnen. Ik ben zó aan het twijfelen dat ik zal moeten aangeven dat ik 'bedenktijd' nodig heb, maar dat ik eerst met hem wil praten over de voor- en nadelen etc. Pff... het moet maar...

Ik denk erover om vandaag ff naar mijn sportschool te gaan om mijn abonnement deze maand al in te laten gaan (ik had mijn abonnement tijdelijk 'bevroren' ivm een operatie, maar dat is nu allemaal zo goed als genezen en ik zou gewoon rustig kunnen gaan zwemmen e.d.) Ik ga nu eten en douchen + aankleden. De zon schijnt, dus ik ga ff kijken hoe het buiten is.. en een loopje maken in de buurt (ik ben al een hele tijd niet buiten geweest).
Oud 04-08-2005, 09:03
rare kwast
rare kwast is offline
dr zit iets vast in mn hoofd...
can't get it off...beloofd beloofd geen gekke dingen te doen..maar zo gek is t niet wat er in mijn hoofd zit hoor
Oud 04-08-2005, 09:30
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-08-2005 @ 08:42 :
Zou hij niet zelf kunnen beslissen of hij jou goed genoeg vindt of niet?
(Dit ook omdat je het zelf vertekend ziet.)
Zou hij niet een meisje verdienen dat helemaal voor hem wil gaan en niet interesse heeft voor andere jongens?
Oud 04-08-2005, 10:16
Verwijderd
Eindelijk -na een jaar- was de weegschaal weer in míjn voordeel. Vanavond op vakantie; zie er behoorlijk tegenop. Heel stom want ik ken de plek, kom er al mn hele leven, t zou mn tweede huis moeten zijn, maar ik ben dr zo bang. En met deze gedachten maak ik het alleen maar erger. En over twee weken weer terug en dan wordt het waarschijnlijk nog moeilijker. Waarom kan mijn leven nou niet even simpel (of iig iets simpeler) zijn? Wat ben ik toch stom. En nou weet ik het allemaal niet meer

*Strooid ff met knuffels in de ronte*

Tot over twee weken!
Oud 04-08-2005, 11:06
moisture
moisture is offline
toch maar niet naar de gaypride, als er wat gebeurd kunnen we blij zijn en anders zal ik balen dat ik er niet bij was.

met haar is een stukje van mij doodgegaan, het huis is dood en ik vraag me werkelijk af op welke plek ik me dan wel thuis voel, want dit is niet te doen.
Oud 04-08-2005, 11:07
WolterB
WolterB is offline
Komt er net een huisgenoot binnen met een cake voor me
Omdat hij zoveel van me geleend had de afgelopen tijd en ik daar niet moeilijk over deed

Ik heb t echt getroffen hier geloof ik

En verder ben ik lekker over mezelf aan het twijfelen. Damn, ik heb echt afleiding nodig

Laatst gewijzigd op 04-08-2005 om 11:12.
Oud 04-08-2005, 12:04
Fruitcake
Fruitcake is offline
Hopelijk gaat alles goed straks...
Oud 04-08-2005, 12:09
rare kwast
rare kwast is offline
yess 2 weken niemand om tegen aan te praten, te zeggen hoe ik me echt voel, mn gedachten te delen
great
just great
Oud 04-08-2005, 13:10
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 04-08-2005 @ 13:09 :
yess 2 weken niemand om tegen aan te praten, te zeggen hoe ik me echt voel, mn gedachten te delen
great
just great
*knuf*
Je gaat me wel mailen he! En niet opgeven he!
*knuf*
Oud 04-08-2005, 13:11
Verwijderd
Echt raar, op mn werk komt degene binnen die de oproepkrachten pol beheerd. Ja, ben jij anneke ...... ? Ken jij soms ene nico, ja die ken ik wel antwoorde ik.. meer dan ik zou willen, dat is mn vader. Waarop ze echt een gezicht trekt van arme meid.
Bleek dat zij hem heeft aangenomen in een oud verpleegtehuis waar hij gewerkt heeft en de hele boel bezodemieterd heeft. Best vreemd gewoon hoe klein de wereld kan zijn. Goed gesprek gehad over hoe het was toen en hoe het nu gaat.

Maar moet er nu gewoon de hele tijd aan denken, voel me helemaal niet zo heel goed. Mja, lekker ff hier alles van me aftypen helpt wel.
Oud 04-08-2005, 13:43
rare kwast
rare kwast is offline
leeg...ik ben helemaal leeg
weet niet wat ik ben, moet, hoor te doen
wil slapen want ben moe maar als ik lig ben ik wakker
wil huilen want mn ogen branden maar er komt geen traan
ik wil schoppen, slaan alles vernielen, maar dat is zonde van de spullen (schijnt)
ik wil stoppen met leven en naar een mooiere plek gaan
ik wil te veel ik weet t niet meer...

ik kan niet zo goed omgaan met mensen, hele dagen bij iemand zijn kan ik niet maar nu 15 dagen niet met haar praten overleef ik ook niet

*veegt traan weg...iig een ding dat al lukt *
Oud 04-08-2005, 13:44
Mara
Mara is offline
Dank de goden ik ben ongesteld.

Niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen
Oud 04-08-2005, 14:39
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 04-08-2005 @ 13:09 :
great
just great
irl misschien niet, op/van het forum wel.

Mocht je willen mailen of wat dan ook, je weet m'n mailadres (en pm helemaal ).
Oud 04-08-2005, 14:47
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-08-2005 @ 15:39 :
irl misschien niet, op/van het forum wel.

Mocht je willen mailen of wat dan ook, je weet m'n mailadres (en pm helemaal ).
irl niet nee...alleen maar een *knuf* via t forum..oké das heel fijn maar soms een echte
iedereen op vakantie en wie zit er thuis met een hoofd vol gedachten waar ik maar niet uit kom
ik

i'm a nobody a nothing

thanx iig ik weet de weg
Oud 04-08-2005, 15:48
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-08-2005 @ 15:47 :
irl niet nee...alleen maar een *knuf* via t forum..oké das heel fijn maar soms een echte
iedereen op vakantie en wie zit er thuis met een hoofd vol gedachten waar ik maar niet uit kom
ik

i'm a nobody a nothing

thanx iig ik weet de weg
@rare kwast: *a big hug*
(ook al is het 'alleen maar' via het forum )

Met mij gaat het super! Ik had een afspraak met een psychiater. Het was een héél lang gesprek, maar ik voelde me écht serieus genomen... Ik ga nu beginnen met anti-depressiva. Daarnaast heb ik psychotherapie nodig (volgens hem)... intensief ipv één keer in de week een gesprekje. Tijdens het gesprek kwam mijn eetstoornis ook naar voren.. en ondanks dat ik het zelf ergens ook wel weet.. is het anders als een ander het zegt, alsof ik me toch niet aanstel ofzo.. Ik ben opgelucht. En ik denk dat mijn leven gaat veranderen.
Oud 04-08-2005, 16:06
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
CalvinKlein schreef op 04-08-2005 @ 16:48 :
@rare kwast: *a big hug*
(ook al is het 'alleen maar' via het forum )

Met mij gaat het super! Ik had een afspraak met een psychiater. Het was een héél lang gesprek, maar ik voelde me écht serieus genomen... Ik ga nu beginnen met anti-depressiva. Daarnaast heb ik psychotherapie nodig (volgens hem)... intensief ipv één keer in de week een gesprekje. Tijdens het gesprek kwam mijn eetstoornis ook naar voren.. en ondanks dat ik het zelf ergens ook wel weet.. is het anders als een ander het zegt, alsof ik me toch niet aanstel ofzo.. Ik ben opgelucht. En ik denk dat mijn leven gaat veranderen.
thanx knuffels via forum zijn ook hoor (ligt er aan wie ze geeft natuurlijk )

*big hug back*
ik denk/vind dat jij heel goed bezig bent wat fijn dat t zo goed gelopen is (serieus genomen enzo )
goed man

---

ik moet straks werken...heeft er iemand wat energie over??
van half 7 tot half 12 (vlak bij een bos...great )
Oud 04-08-2005, 18:54
moon
moon is offline
ow die klote medicijnen Waarom zijn ze nou weer aan mijn geetelijke en lichamelijke gezondheid aan het prutsen. Ik weet dat het is om me beteer te maken, maar soms voel ik me er alleen maar zieker van. Ik red het niet lang als deze medicijnenn niet zeer binnekort gaan werken.
Oud 04-08-2005, 20:38
moon
moon is offline
heb mijn avatar toch ook maar eens veranderd. Een foto van mijn hond, maar helaas niet zo heel erg goed zichtbaar.
Oud 04-08-2005, 20:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
*diepe zucht*
Oud 04-08-2005, 22:22
Nijn*
Nijn* is offline
Hoe graag ik weer wil herstellen, ik ben bang om los te laten. Ik ben bang alles weer op eigen kracht te moeten doen. Ik ben bang dat er niemand meer zal zijn die me kan opvangen, niemand meer tegen wie ik kan praten. Ik ben bang dat ik weer terugval in mijn leven zoals het een paar weken geleden was. Ik kan het niet loslaten, al weet ik dat het tijd is om afscheid te nemen. Ik ben bang dat ik opnieuw mijn leven vergooi en iedereen me zal laten vallen. Ik ben bang alles voortaan zonder hulp aan te pakken. Ik ben bang dat ik het weer verklooi en alleen achter blijf. Ik ben bang dat ik niet meer zal kunnen praten. Ik ben bang om weer echt te genieten omdat ik er vanuit ga dat er aan elk positief moment een groter negatief moment vast zit. Ik ben bang om weer te gaan leven zoals ik dat vroeger deed. Ik ben bang dat ze me vergeten als ik weer gelukkig ben. Ik ben bang dat ik niet bijzonder genoeg ben om niet vergeten te worden. Ik ben bang dat er teveel van me wordt verwacht dat ik niet kan waarmaken. Ik ben bang dat ik faal op alle gebieden die men van mij verwacht te halen. Ik ben bang dat ze nooit meer naar me zullen omkijken. Ik ben bang voor wat de toekomst brengt, bang dat het negatief zal zijn. Ik ben bang om afscheid te nemen. Ik ben bang om dit hoofdstuk af te sluiten, zo bang dat ik niet weet welke weg ik moet inslaan. Ik ben bang de verkeerde keuzes te maken, de verkeerde wegen in te slaan. Ik ben bang de verkeerde dingen te zeggen en niemand te hebben die daar door heen zal kijken. Ik ben bang dat niemand me meer echt zal zien zoals ik ben. Ik ben bang om los te laten en opnieuw te beginnen, om verder te gaan waar ik gestopt ben. Ik ben zo bang, dat het opnieuw fout gaat, dat ik niet los kan laten. Ik ben zo bang voor alles dat het soms echt pijn doet. Ik ben bang om te huilen en tegelijk om te lachen. Ik ben bang dat er niemand meer om zal geven. Ik ben bang om bang te zijn.

Wat moet ik doen? Waar moet ik heen en hoe moet ik verder? Moet ik lachen, moet ik huilen? Uitgaan van het slechtste of eindelijk het geluk nemen waar ik zo naar verlang? Wat moet ik doen, welke beslissing moet ik nemen? Waarom is deze keuze zo ondraagbaar, waarom moet IK die keuze maken? Kan ik niet gewoon loslaten en doen alsof het er niet geweest is? Kan ik niet voor de makkelijke weg kiezen?

Totaal in de war.
Oud 04-08-2005, 22:37
Verwijderd
Ik deel het zuchten met Hvj en het in-de-war-zijn met Nijn.

Terug weer van vakantie en ik moet zeggen dat het zowel rust als onrust heeft gebracht. Veel ruzies en irriaties gehad en gemaakt enzo. Word je niet echt ontspannen van. Gelukkig was hij niet mee. Idioot heeft per ongeluk zijn snor er half afgeschoren, geen gezicht. Anyway. Ik ben weer thuis.
En ik ben in de war, heel erg in de war. Over alles op het moment. Vooral over mijn gevoelens. Hoe het verder moet. Met alles. Met iedereen.
En ik ben bang, ofzo. Ik weet niet hoe het komt, ik weet wel waarvoor.
Ik mis hem.

En ik weet niet wat het betekent, maar ik vind het zo vre-se-lijk mooi.

Vazgetim gozlerinden
Oud 04-08-2005, 23:23
Balance
Balance is offline
En nu weet ik even totaal niet wat ik moet doen
Oud 04-08-2005, 23:40
rare kwast
rare kwast is offline
nijn 't lijkt als of jij in mn hoofd zit...
*knuf*
Oud 04-08-2005, 23:56
rare kwast
rare kwast is offline
please don't ask me how I feel, I feel fine
Oh I cry a bit, I don't sleep too good, but I'm fine
Oud 05-08-2005, 00:53
*** is offline
Heb scha in te halen qua puberen en qua studie...
Voel me niet prettig thuis, zowel bij m'n ouders als op m'n studentenkamer. Hopelijk vind ik gauw wat groters met normale huisgenoten!
Ik heb geen zin om te piekeren.
Wat is men uiterlijk gericht... Draag lenzen, gooi je haar los en het maakt een wereld van verschil.
Ik ben blij met m'n baan!
Oud 05-08-2005, 02:13
rare kwast
rare kwast is offline
*staat op en sleept zich naar bed*
Oud 05-08-2005, 08:48
WolterB
WolterB is offline
Weekend gaat weer druk worden, hopelijk ook gezellig
Oud 05-08-2005, 08:50
Gothic
Gothic is offline
vlinders vlinders vliegen
Oud 05-08-2005, 09:26
Verwijderd
Oud 05-08-2005, 09:48
El Kim
El Kim is offline
Kutverbouwing!
Oud 05-08-2005, 10:01
moon
moon is offline
Mijn moeder zegt ook dat ze me achteruit ziet gaan met die nieuwe medicijnen. Mijn vriend zegt dat ik te goed toneel kan spelen om te zien of het goed of slecht met me gaat. Hoe dan ook...kut medicijnen. Ik was vannacht ziek en dacht dat ik over moest geven, viel gelukkig mee. Ik heb weer slecht geslapen. Jeej het gaat echt niet fijn. Moet ik dan weer aan nieuwe medicijnen beginnen? ik blijf bezig. Ik voel me net zo'n chemische robot. Ik heb pilletjes nodig om me in leven te houden. God, wat is dit voor leven. Ik baal echt, haat het allemaal en ik wil slapen. welterusten. *heeft wallen tot aan haar kin hangen*
Oud 05-08-2005, 12:28
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Citaat:
moon schreef op 05-08-2005 @ 11:01 :
Mijn moeder zegt ook dat ze me achteruit ziet gaan met die nieuwe medicijnen. Mijn vriend zegt dat ik te goed toneel kan spelen om te zien of het goed of slecht met me gaat. Hoe dan ook...kut medicijnen. Ik was vannacht ziek en dacht dat ik over moest geven, viel gelukkig mee. Ik heb weer slecht geslapen. Jeej het gaat echt niet fijn. Moet ik dan weer aan nieuwe medicijnen beginnen? ik blijf bezig. Ik voel me net zo'n chemische robot. Ik heb pilletjes nodig om me in leven te houden. God, wat is dit voor leven. Ik baal echt, haat het allemaal en ik wil slapen. welterusten. *heeft wallen tot aan haar kin hangen*
Hey, wat vervelend voor je! Misschien zijn het de bijwerkingen, maar geef het wel aan hoor .. want straks zijn die medicijnen niet geschikt .. Ik ben sinds gisteren begonnen met anti-depressiva en heb onrustig geslapen (alles leek op me af te komen en ik hoorde mijn kat miauwen, terwijl dat niet zo was... ik riep mijn moeder namelijk en onze kat lag heel rustig in zijn mandje te slapen ). Vandaag hadden mijn ouders een gezinsgsprek en die systeemtherapeut had gezegd dat ik intelligent ben. *compliment*
Oud 05-08-2005, 12:52
rare kwast
rare kwast is offline
weer wakker geworden dus
ik heb een manier voor mn studie keuze
ik flikker gewoon briefjes met een studie in een mand en graai dr een
Oud 05-08-2005, 12:53
moisture
moisture is offline
haal mij hier alsjeblieft vandaan

ik moet niet boos zijn op haar, het is niet haar schuld. maar waarom ben ik het dan steeds? ik heb het gevoel dat ze me in de steek gelaten heeft, alleen op de wereld nu zij er niet meer is. ik mis haar zo, en zodra ik boos ben heb ik alweer spijt. zou dit nog lang duren?

Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 19:03.
Oud 05-08-2005, 13:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-08-2005 @ 10:26 :
?

Vandaag voor het grootste gedeelte verhuist. Begin van het jaar wilde ik niet op kamers, maar nu vind ik het toch wel jammer dat ik niet meer m'n eigen plekje/huisje/kamer heb. Iets van mezelf, maar ja... komt vanzelf wel. Heb geen haast, wil in 1x een superkamer ...
Oud 05-08-2005, 13:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-08-2005 @ 13:52 :
weer wakker geworden dus
ik heb een manier voor mn studie keuze
ik flikker gewoon briefjes met een studie in een mand en graai dr een
Zo kan het natuurlijk ook

Toen ik zo twijfelde heb ik lijstjes gemaakt met plus en minpunten en dat gaf ook wel een goed overzicht. Misschien is dat ook wat voor jou?

Tussen welke studies twijfel je?

Succes ermee iig
Oud 05-08-2005, 14:25
rare kwast
rare kwast is offline
ik twijfel geloof ik tussen iedere studie

* verpleegkunde hbo (misschien dat dat me wat meer zekerheid geeft over mn eigen verpleegkundig kunnen)
* pedagogiek (geen idee waarom eigenlijk, heb van verschillende kanten er wat over gehoord en klinkt goed)
* pabo (op de mavo twijfelde ik al tussen verpleegkunde en spw of iets met kinderen...zal ik een verkeerde keuze gemaakt hebben of...well i don't know)
*iets met koken of ondernemen (omdat "we" twee jaar geleden een soort droomidee hadden gemaakt over een eigen bar enzo...voor haar vast een geintje maar mij lijkt t nog steed super en ik kook graag)
Oud 05-08-2005, 14:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Opgelicht op Internet.
Oud 05-08-2005, 14:41
rare kwast
rare kwast is offline
waarmee/waarbij?
Oud 05-08-2005, 14:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-08-2005 @ 15:41 :
waarmee/waarbij?
Ik wilde Shareaza downloaden. Heb ik geen verstand van, dus ik vraag m'n zusje, want die claimt altijd dat ze daar alles van weet. Kom ik op een site waar je dat kan downlaoden voor €2,50. Doen we dat, werkt dat programma helemaal niet. Ik vragen op Software&Multimedia, zeggen ze daar dat ik ben opgelicht en dat ik het gratis kan downloaden op hun officieële site (waar wij hem dus niet vandaan hadden).
Oud 05-08-2005, 14:49
rare kwast
rare kwast is offline
leuk zo een zusje die alles weet
maar das flink genaaid ja
heb je dat nummer nu wel??
Oud 05-08-2005, 14:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-08-2005 @ 15:49 :
leuk zo een zusje die alles weet
maar das flink genaaid ja
heb je dat nummer nu wel??
Nummer? Welk nummer? Shareaza zoals ik het nu heb werkt niet. Ik ga het evrwijderen en via de officieële weg downlaoden. Ik hoop alleen maar dat er geen virussen mee zijn gekomen.
Oud 05-08-2005, 15:18
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-08-2005 @ 15:53 :
Nummer? Welk nummer? Shareaza zoals ik het nu heb werkt niet. Ik ga het evrwijderen en via de officieële weg downlaoden. Ik hoop alleen maar dat er geen virussen mee zijn gekomen.
gelukki heb ik nooit gezegd dat ik alles snap/weet
sorry foutje
Oud 05-08-2005, 15:34
Verwijderd
Het is hier warm.
43 graden en dat met lange mouwen is niet uit te houden. Verder nogal down ofzo. Nergens zin in, niet in school, stoppen met riagg enzo. Schiet leker op dus weer...
Naja, ik ga maar van het weer genieten.

*Super hug voor rare kwast*
Oud 05-08-2005, 15:43
rare kwast
rare kwast is offline
big hug terug voor sonho
Oud 05-08-2005, 16:23
ilse
ilse is offline
hmm.. hij was lief vandaag.. een gemene opmerking waar ik wel heel onzeker van werd, maar hij voelde zich er later wle schuldig over en hij is gewoon een flapuit... ach...

alleen baal wel dat ie in zeeland weer zit t weekend. al wordt het wle vet leuk dit weekend, ga met een vriendin uit en ze blijft slapen, en dat is al vet lang geleden dat ik zoiets gedaan heb . en hij was zo lief voor ie weg ging..

naja, ik zie het allemaal wel

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten