|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Opdam, Boulahrouz, De Jong, De Cler en Lucius zijn geblesseerd (Boula en De Jong twijfel gevallen). Dan is Heitinga nog eens compleet uit vorm... Vertel jij mij eens wie er dan in aanmerking zou moeten komen ipv Jaliens?
|
|
||
|
Citaat:
Linkscentraal: Jaliens is inderdaad een redelijke optie, aangezien Bouma nog steeds geblesseerd is.
|
|
||
|
Citaat:
![]() nee serieus, als Jaliens al in oranje kan komen, dan mag Ruudje Knol ook wel kandidaat worden
|
|
|
|
WTF Mark van Bommel geblesseerd!
KATWIJK - Mark van Bommel is dinsdagavond bij de training van de selectie van het Nederlands elftal geblesseerd van het veld gedragen. De middenvelder van Barcelona liep een kwetsuur aan de enkel op na een duel met George Boateng. De ernst van de blessure is nog onduidelijk. Ook Boateng verliet aangeslagen het veld. Bron: www.nu.nl
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Markie en Geore geblesseerd?
mag ik het roepen? "Dikke" THEO IN ORANJE!! of een andere Vitesse man. Als half AZ mag, dan mag Schaars misschien wel komen, zou wel mooi zijn (h)
|
|
||
|
Citaat:
Maar dat zou toch iets te gek worden... Al zal ie wel 4e op het lijstje zijn achter Cocu, vd Vaart en Davids. Dus mochten 2 van deze geblesseerd raken, wie weet.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Misschien is het wel te verklaren dat ie bij ons wel slaagd en bij jullie niet. Afgezien dat hij o.a. Jansen voor zich had, moet Vitesse het ook vooral hebben van hun strijd. De bikkels houden daar de ploeg op de been heb ik het idee. Bij AZ is de techniek meer doorslaggevend. Bij ons worden duels zoveel mogelijk vermeden door snel rond te tikken. Stijn is fysiek niet een van de sterksten, maar moet het vooral van zijn techniek hebben. (En hier bedoel ik natuurlijk niet mee dat Vitesse spelers geen techniek hebben...)
|
|
||
|
Citaat:
In de jeugd werd ie de nieuwe Cocu genoemd, benieuwd of hij dat kan waarmaken, ik gun het iig wel, enige trots die wij op dit moment in de gemeente hebben
|
|
|
|
van Nistelrooy is vertrokken uit de selectie met een gekneusde rib en Castelen en van Persie zijn geblesseerd uitgevallen tijdens de laatste training. Het is nog niet bekend wat voor blessures zij hebben.
Gaat lekker daar...
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 10-11-2005 om 14:13. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Alleen Van der Sar en Timmer.Of er moet nieuws zijn waar ik niet van op de hoogte ben dat Stekelenburg aan de selectie is toegevoegd door het uitvallen van Van Bommel en Boateng... maar die kans lijkt me klein.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Gezien zijn analyse wel, maar ik zou nog maar even zijn volgende selectie afwachten. Brain-Damage is er waarschijnlijk nog niet achter maar ach...
|
|
||
|
Citaat:
Mathijsen speelde gewoon goed, en ook Kromkamp deed zijn werk uitstekend. Kwam regelmatig opzetten en stond verdedigend goed. Het middenveld stond opzich ook heel goed te voetballen. Landzaat speelde uitstekend, en Cocu en Van der Vaart gewoon goed. Het grote verschil was gister vooral de afwezigheid van van Nistelrooy en Robben. Babel zorgde voor geen enkel gevaar, maar dat was wel te voorzien vooraf. Kuyt speelde heel redelijk, maar is niet een afmaker als Ruud. Ik persoonlijk raak echt niet in paniek na deze wedstrijd.
Laatst gewijzigd op 13-11-2005 om 12:37. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Op de Duitse en Engelse tv noemden ze het de beste oefen interland sinds tijden
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Babel en Vlaar zijn echt niet goed genoeg, het spijt me zeer. Ik neem aan dat die ook niet mee hoeven naar het oosten.
|
|
||
|
Citaat:
Vlaar heeft de potentie een waardig verdediger te worden voor het Nederlands elftal maar is nou nog niet ver genoeg, hij tegen Ronaldo of Rooney en ik zie een drama zich voltooien. En van Babel ben ik nooit een fan geweest.
|
|
|
|
Gunstige uitslag voor Oranje, vriendschappelijke wedstrijden moet je verliezen. Daar kun je meer van leren dan bijvoorbeeld Brazilie dat met 0-8 van een of ander oliestaatje wint.
Alleen moet Vlaar nog heel veel wedstrijden verliezen, ik hoop dat hij goed kijkt naar de carriere van Heitinga en het beter doet dan hem. @ BrainDamage; Kromkamp viel me zwaar tegen, in verdedigend opzicht met name. Dat hij niet geweldig speelt omdat hij weinig wedstrijdritme heeft is hem niet kwalijk te nemen maar hij stond tot drie keer toe helemaal verkeerd te dekken. Dat mag je hem zeker aanrekenen, op dit niveau mag dat niet gebeuren.
|
|
||
|
Citaat:
Jammer voor Ron, maar ik denk dat dit zeker een goeie les voor hem zal zijn geweest. Volgende week zal ik m wel vragen hoe hij er zelf nou tegenaan kijkt.
|
|
|
|
Zo hey, het Nederlands Elftal verliest. Lang geleden. Zelfs onder Van Basten kan het kennelijk.
![]() Heb niets gezien, maar ik snap gewoon niet waarom hij deze verdediging opstelde. Met alle respect, maar met een Kromkamp die op de bank zit in Spanje, Vlaar die nog geen 15 wedstrijden of zo voor AZ heeft gevoetbald, Mathijssen die net terug is van een blessure... ja dat noem je niet echt stabiel. Echter, de laatste wedstrijden hebben we met hetzelfde verdedigingsblok gespeeld (Boulharouz-Opdam) en die zijn nu beiden geblesseerd. Dan moet je uiteraard iets anders proberen. En inderdaad, waarom Babel als je bijvoorbeeld Castelen hebt. Babel is totaal niet in vorm dit seizoen, van Castelen gaat veel meer dreiging uit (vind ik zelf dan). Zo hey, Italianen die 3 keer in een wedstrijd scoren, dat gebeurt ook niet zo vaak! ![]()
|
|
||
|
Citaat:
Zo beter?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En ik kan begrijpen dat jij er anders tegenaan kijkt.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Jammer genoeg heb ik de Aussies slechts tot minuut 90 kunnen zien.
Mooi dat ze er weer na 30 jaar of zo bij zijn. Beter dan Uruguay, waar ook nog eens revanche op is genomen na de play-off bij het WK 2002.Guusje en Don Leo naar het WK, mooi! ![]()
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel IV. Verwijderd | 332 | 17-12-2008 12:58 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
WK-voetbal voor niet bestaande landen. Verwijderd | 20 | 07-11-2005 13:42 | |
| Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 16:47 | |
| Vrije tijd |
[voetbal]Kameroense International Foe overlijd tijdens duel B@RTOLI | 1 | 26-06-2003 21:52 | |
| Vrije tijd |
België en het WK - Praga Khan - | 238 | 29-06-2002 10:45 | |