Oud 06-11-2005, 17:07
Halflight
Halflight is offline
Wie is huib?
Advertentie
Oud 06-11-2005, 17:16
Ibishh
Ibishh is offline
Dit is Huib.

Heeft iemand een link naar het filmpje van de auditie van die arrogante jongen?
Oud 06-11-2005, 18:43
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ibishh schreef op 06-11-2005 @ 18:16 :
Dit is Huib.

Heeft iemand een link naar het filmpje van de auditie van die arrogante jongen?
http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,prog....avi_plain.xml
Oud 06-11-2005, 19:38
Verwijderd
Vergeten te kijken, niet eens aan gedacht dat het kwam eigenlijk..

Maar zo te lezen heb ik niet zo heel veel gemist..
Oud 06-11-2005, 19:56
Verwijderd
omg die stonede dreadlock gast,
de hele tijd knuffelen.
Oud 06-11-2005, 19:56
Verwijderd
Citaat:
How2Pk schreef op 06-11-2005 @ 17:34 :
Het gaat neem ik aan nog over die arrogante jongen die zei dat Jamie Cullum niet kon zingen?

Het was inderdaad een verschrikkelijk ventje, maar opzich was z'n versie best aardig, vond ik. Ik had hem ook liever niet door zien gaan, maar opzich verdiende hij wel een kans...
die stem lijkt echt op jim's stem of ligt het nou aan mij.
en waarom filmde ze helemaal bij hem thuis
Oud 06-11-2005, 19:59
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 06-11-2005 @ 20:56 :
en waarom filmde ze helemaal bij hem thuis
Dat doen ze elke aflevering bij iemand.
Oud 06-11-2005, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 06-11-2005 @ 20:59 :
Dat doen ze elke aflevering bij iemand.
oh haha snugger
Oud 06-11-2005, 23:41
geen punt :|
geen punt :| is offline
Was mij niet opgevallen dat ze iedere week bij iemand thuis gingen filmen. Daarom vond ik het heel stom dat ze bij zo'n kansloze kerel thuis gingen kijken eigenlijk
Oud 07-11-2005, 13:08
Verwijderd
Citaat:
How2Pk schreef op 06-11-2005 @ 17:34 :
Het was inderdaad een verschrikkelijk ventje, maar opzich was z'n versie best aardig, vond ik. Ik had hem ook liever niet door zien gaan, maar opzich verdiende hij wel een kans...
Ik vond het niveau qua zang, als je twéé jaar conservatorium achter de rug hebt, héél erg tegenvallen. En dan vind je Jamie Cullum stom en dan ga je vervolgens een nummer zingen en dan lijk je op hem... Verder vond ik z'n stem op zich ook niet echt prettig ofzo.

En z'n articulatie is ook niet om over naar huis te schrijven, daar ergerde ik me nog het meeste uit.
Oud 07-11-2005, 22:19
Verwijderd
Ik vond dat ze die Huib idd eigenlijk niet door hadden mogen laten gaan..

En ik vond dat ze wel wat minder lullig tegen die Adam hadden mogen doen (vooral Henk-Jan dan). Een beetje overdreven was dat en zo slecht zong hij nog niet eens. Zeker niet in vergelijking tot sommige anderen..
Oud 08-11-2005, 07:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 07-11-2005 @ 23:19 :
Ik vond dat ze die Huib idd eigenlijk niet door hadden mogen laten gaan..

En ik vond dat ze wel wat minder lullig tegen die Adam hadden mogen doen (vooral Henk-Jan dan). Een beetje overdreven was dat en zo slecht zong hij nog niet eens. Zeker niet in vergelijking tot sommige anderen..
Adam was toch die gast die You're beautiful ging zingen/opzeggen?
Oud 08-11-2005, 15:32
Verwijderd
Die louis gast had in die zin wel gelijk; gewoon chill blijven en je niet zo opwinden, juist die gasten komen vaak het verst.
Oud 11-11-2005, 17:04
Mindfields
Mindfields is offline
jammer dat de auditie van Gabriel niet online staat!

oja, die skihutzanger gast vind ik zo'n geweldige gezichtsuitdrukking vinden, lekker droog.
Oud 11-11-2005, 17:29
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Ik vond die arrogante jongen wel wat hebben. Alleen hij kan niet echt geweldig zingen
Oud 11-11-2005, 18:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 11-11-2005 @ 18:29 :
Ik vond die arrogante jongen wel wat hebben. Alleen hij kan niet echt geweldig zingen
Hij kan prima zingen (ik vind zijn timing bij Everlasting Love wel goed), en zo arrogant vond ik hem ook niet, afgezien van dat gezeik over wat zijn vader deed.
Oud 11-11-2005, 18:16
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
jah helemaal trots wat zn pa en ma deed en hoe muziekaal familie het was
Oud 12-11-2005, 01:31
Replicator
Replicator is offline
Die Jerney is triest!!!!!!!!!

Kritiek op een mooie meid, die WEL kan zingen: je minpunt is dat je een liedje zingt dat door een vrouw gezongen is die veel in haar leven meegemaakt heeft ( of midden in het leven staat ofzo). En jij bent nog jong. Waar slaat dat op????

Week later met een andere mooie meid: precies hetzelfde verhaal.

Vanwaar die aversie van Jerney tegen al die mooie meiden???
Ze moet toch naar hun zangkwaliteiten kijken?
Oud 12-11-2005, 02:50
Verwijderd
Citaat:
Replicator schreef op 12-11-2005 @ 02:31 :

Kritiek op een mooie meid, die WEL kan zingen: je minpunt is dat je een liedje zingt dat door een vrouw gezongen is die veel in haar leven meegemaakt heeft ( of midden in het leven staat ofzo). En jij bent nog jong. Waar slaat dat op????

Je hebt er net zo weinig van begrepen als die hockeytrut zelf. Jerney bedoelde dat als ze dat nummer zong, dat ze dan niet geloofwaardig over komt. Dat heeft gewoon met haar uitstraling te maken; en dat meisje (beiden) had(den) gewoon een te jonge uitstraling om echt voor een serieus genomen idool door te gaan.

En nee, er wordt niet enkel gelet op zangkwaliteiten, maar op tal van factoren. Volgens mij hangt het grotendeels af van wat voor uitstraling je hebt als je de kamer binnen komt lopen, wat je vervolgens zegt of doet, en daarna pas of je ook nog eens goed kunt zingen. Als dat alle drie (kortgezegd) goed zit, maak je een kans om door te gaan.
Oud 12-11-2005, 07:05
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik vind de manier waarop Idols met mensen omgaat echt verwerpelijk.

Zo iemand als Herman: bescherm die jongen nou tegen zichzelf.

Maar goed, we zijn weer beetje terug bij af - dat wil zeggen: in de pre-moderne tijd. We lachen weer om alles wat afwijkt. We zijn als maatschappij heel sneu aan het worden.
Oud 12-11-2005, 07:07
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 28-10-2005 @ 10:45 :
Ik vind dat mensen die nu nog meedoen niet meer moeten zeuren over afkraken. Bij de eerste editie wisten veel mensen nog niet wat ze konden verwachten, maar inmiddels zou dat toch wel duidelijk moeten zijn.
Dat laatste is zo. En dan toch heb je nog de morele plicht om iemand WEL tegen zichzelf te beschermen!
Oud 12-11-2005, 07:18
Verwijderd
Welnee, mensen moeten zelf nadenken. Iedereen die een heel klein beetje verstand heeft weet ook wel dat je niet mee moet doen als je nit kan zingen. Dat er dan nog steeds honderden stumperds het wel proberen is toch niet de schuld van de jury?
Oud 12-11-2005, 07:35
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik zie je punt. Maar dan nog: moet het nou zo hard?

Maar ik doelde vooral op dat mensen belachelijk worden gemaakt vanwege hun uiterlijk (waar je toch vrij weinig) aan kunt doen...

Vooral maar tegen meisjes veel zeggen: je bent de dik. Op TV dan...
En dan als maatschappij ook klagen dat er zoveel meisjes zijn met eetstoornissen. Heel dubbel allemaal.

Oja, nu ik toch bezig ben: ik vind Henk-Jan echt walgelijk doen. Heel sneu zoals hij zich gedraagd. Een woord: BAH!!!
Oud 12-11-2005, 09:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Luister, het wereldje is gewoon hard. Zelfs als je een idol zou worden, kom je nog tegenspraak tegen die niet altijd leuk zijn. Het is niet gemaakt voor de TV, zo zijn ze overal
Ik heb het zelf nooit meegemaakt gelukkig, maar op mijn oude dansacademie waren ze ook zo. Dan werd een ontzettend slecht iemand ook wel eens afgekraakt zodat ze huilend afdropen. Soms is het lachwekkend, maar soms word je die slechte mensen gewoon zat. Het is zo naief hoe die soms denken.

En in het geval van dikke mensen: die kunnen ook pijnlijke momenten krijgen als ze een "idol" worden. Of nog erger: lelijke mensen. Kom op, je weet zelf toch wel dat dat niet gaat werken.

Nee, ik heb echt geen medelijden oid.
Oud 12-11-2005, 09:25
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Replicator schreef op 12-11-2005 @ 02:31 :

je hebt het toch niet over dat hockey-meisje?
Oud 12-11-2005, 10:36
HypocrieteTeef
HypocrieteTeef is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 12-11-2005 @ 10:25 :
je hebt het toch niet over dat hockey-meisje?
Volgens mij is zij dat hockeymeisje.
Oud 12-11-2005, 12:47
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
HypocrieteTeef schreef op 12-11-2005 @ 11:36 :

En over dat meisje die te dik was: die komt er wel hoor. Ze heeft ontzettend veel aandacht gekregen door die auditie, goeie zaak dat dat op TV geweest is. Giel Beelen (mag dan een hekel aan die vent hebben, maar toch) is ontzettend goed bezig. Maandagochtend was ze in de uitzending en nu loopt ie ontzettend te lobbyen voor haar. En terecht, want ze heeft een strot waar je u tegen zegt. Die zal wel een top 40 hit hebben voordat de nieuwe Idol gekozen is.
Oud 12-11-2005, 16:56
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 12-11-2005 @ 13:47 :

En over dat meisje die te dik was: die komt er wel hoor. Ze heeft ontzettend veel aandacht gekregen door die auditie, goeie zaak dat dat op TV geweest is. Giel Beelen (mag dan een hekel aan die vent hebben, maar toch) is ontzettend goed bezig. Maandagochtend was ze in de uitzending en nu loopt ie ontzettend te lobbyen voor haar. En terecht, want ze heeft een strot waar je u tegen zegt. Die zal wel een top 40 hit hebben voordat de nieuwe Idol gekozen is.
Julie was ook dik en die behoorden tot de tien finalisten. En dat meisje waarvan henkjan (* geloof ik ) zeei dat ze dik was. Steunde Julie en die was nog dikker
Oud 12-11-2005, 16:58
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 12-11-2005 @ 08:35 :
Ik zie je punt. Maar dan nog: moet het nou zo hard?

Maar ik doelde vooral op dat mensen belachelijk worden gemaakt vanwege hun uiterlijk (waar je toch vrij weinig) aan kunt doen...
Dan moet je gewoon geen idool proberen te worden.

Citaat:
Vooral maar tegen meisjes veel zeggen: je bent de dik. Op TV dan...
En dan als maatschappij ook klagen dat er zoveel meisjes zijn met eetstoornissen. Heel dubbel allemaal.
Vergezocht en pure suggestie. Ze zeggen niet dat ze dik vinden slecht vinden in het algemeen, maar dat ze daarom niet geschikt zijn als idool. En bovendien, als meisjes op basis daarvan eetstoornissen krijgen, ligt dat toch echt aan henzelf.

Citaat:
Oja, nu ik toch bezig ben: ik vind Henk-Jan echt walgelijk doen. Heel sneu zoals hij zich gedraagd. Een woord: BAH!!!
Liever één keer hard afkraken zodat ze wakker geschud worden, dan dat in al hun naïviteit nog 20 van diezelfde audities gaan doen, tot ergernis van de panels.
Oud 12-11-2005, 17:12
Replicator
Replicator is offline
Citaat:
HypocrieteTeef schreef op 12-11-2005 @ 11:36 :
Ja joh?
Oud 12-11-2005, 17:49
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-11-2005 @ 10:22 :
En in het geval van dikke mensen: die kunnen ook pijnlijke momenten krijgen als ze een "idol" worden. Of nog erger: lelijke mensen. Kom op, je weet zelf toch wel dat dat niet gaat werken.
Maar het zou juist een enorme statement zijn als een programma als Idols niet mee zou gaan met ''hoe het nou eenmaal gaat'.

En ik blijf erbij: het gaat primair om de zangkwaliteiten.

En nogmaals: een heleboel mensen in de Idols-kijk-leeftijd zijn erg onzeker over hun figuur, uiterlijk... Door mensen keihard af te kraken bereik je nou niet bepaald dat die mensen een positiever zelfbeeld krijgen.

En wel dat meer mensen daar door psychisch in de problemen komen. En al maakt je dat niks uit... het kost igg de gemeenschap weer geld.

En trouwens: kijk naar de Noor die World Idol won. Geen fotomodel. Maar wel een WINNAAR.
Oud 12-11-2005, 17:50
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
N00dles schreef op 12-11-2005 @ 17:58 :
Vergezocht en pure suggestie. Ze zeggen niet dat ze dik vinden slecht vinden in het algemeen, maar dat ze daarom niet geschikt zijn als idool. En bovendien, als meisjes op basis daarvan eetstoornissen krijgen, ligt dat toch echt aan henzelf.
Mensen, zeker pubers, spiegelen zich nou eenmaal aan uitingen in de media. Dat weet jij toch ook!
Oud 12-11-2005, 17:54
Verwijderd
zit is niet zo te zijken, die mensen doen vrijwillig mee en hebben er zelf voor gekozen, en dat weet je van te voren.

maargoed... vandaag weer idols...
en wat ik zag was dat er zo'n v rouw eh.. verliefd? was op henk-jan..
Oud 12-11-2005, 17:58
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik zie je punt (wederom ). Maar dan nog moet je als verstandigere die ander proberen te beschermen.

Ergo: zend alleen iets uit als je weet dat iemand de consequenties van zijn meedoen kan overzien.

Dus zeg tegen die Herman: lieve jongen, je bent niet door na de volgende ronde. En we zenden dit maar niet uit... want we willen niet dat jij jezelf zo vernederd op TV.

Weetje, klinkt stom maar: zou je willen dat jouw kinderen zich zo zouden vernederen op TV?
Oud 12-11-2005, 17:58
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 12-11-2005 @ 18:54 :
maargoed... vandaag weer idols...
Nice try! Ik zag het ook.... apart
Oud 12-11-2005, 18:01
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 12-11-2005 @ 18:58 :
Nice try! Ik zag het ook.... apart
eh ja.. gewoon om op tv te komen
Oud 12-11-2005, 18:01
Verwijderd
Als iemand alleen beoordeeld wil worden op zangkwaliteiten moet diegene maar mee gaan doen aan een talentenjacht waarbij alleen op zangkwaliteiten wordt gelet, die zijn er namelijk ook. Idols, de naam zegt het al, is op zoek naar een popidool. En bij popidolen is het nu eenmaal zo dat als je ontzettend goed zingt (elton john, meat loaf) je niet knap hoeft te zijn, maar als je 'gewoon goed' zingt, moet dat wel. En als je heel erg knap bent, hoef je niet echt goed te zingen zo lang het maar niet vals is, om toch concertkaartjes te verkopen.

Wat is de website van Idols trouwens afschuwelijk chaotisch
Oud 12-11-2005, 18:06
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-11-2005 @ 19:01 :
Als iemand alleen beoordeeld wil worden op zangkwaliteiten moet diegene maar mee gaan doen aan een talentenjacht waarbij alleen op zangkwaliteiten wordt gelet, die zijn er namelijk ook. Idols, de naam zegt het al, is op zoek naar een popidool. En bij popidolen is het nu eenmaal zo dat als je ontzettend goed zingt (elton john, meat loaf) je niet knap hoeft te zijn, maar als je 'gewoon goed' zingt, moet dat wel. En als je heel erg knap bent, hoef je niet echt goed te zingen zo lang het maar niet vals is, om toch concertkaartjes te verkopen.
Ik kan je redenatie volgen. Maar het is toch eigenlijk heel verdrietig dat het zo werkt En Idols werkt er aan mee. Makkelijk he?! Meelopen met de stroom! Durf eens anders te zijn. Ga er tegenin!

Want als je steeds het zelfde (schoonheids-) ideaal benadrukt, wordt het natuurlijk wel een self-fulfilling prophecy.

Los van bovenstaande verzuchting blijf ik erbij dat je mensen dan nog (soms) tegen zichzelf moet beschermen!

Zou idd wel eens goed zijn: soort talentenjacht zonder 'beeld'. Benieuwd naar hoe dat zou uitpakken.

Even een uitgekauwd voorbeeld: Nixon vs. Kennedy jaren geleden. Debat. Radio luisteraars vonden Nixon de winnaar. TV-kijkers Kennedy. Tja, de lekkere vent he.... HEEL SNEU!
Oud 12-11-2005, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Thunder Child schreef op 12-11-2005 @ 13:47 :

was dat vorige keer?
is daar een link van? Of haar naam, dat ik even zelf op de idols-site kan kijken?
Oud 12-11-2005, 18:59
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 12-11-2005 @ 17:56 :
Julie was ook dik en die behoorden tot de tien finalisten.
Henk-Jan zei dan ook dat je als je 'wat breder' bent best door kunt, maar dat je dan wel heel goed moet zijn.
Oud 12-11-2005, 18:59
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 12-11-2005 @ 18:54 :
Serieus? Waar zag je dat? Voorstukje ofzo?
Oud 12-11-2005, 19:46
Verwijderd
wat een hoop irritante mensen vandaag zeg
Oud 12-11-2005, 19:51
Verwijderd
en toen moest mn vader voetbal zien..

is dat meisje van voor de reclame door? die nog eens terug mocht komen zeg maar?
en dat donkere meisje die een baby nadeed?
Oud 12-11-2005, 20:09
Aurora
Aurora is offline
^ ze zijn allebei door.

Ik vond die laatste (die dus verliefd was op Henk-Jan) echt briljant
Oud 12-11-2005, 20:10
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 12-11-2005 @ 20:51 :
en toen moest mn vader voetbal zien..

is dat meisje van voor de reclame door? die nog eens terug mocht komen zeg maar?
en dat donkere meisje die een baby nadeed?
Link?
Oud 12-11-2005, 20:10
Verwijderd
Briljant? Ik hoop echt dat ze er zo snel mogelijk uitgekickt wordt. Wat een achterlijk kind.
Oud 12-11-2005, 20:12
Dexter_M
Dexter_M is offline
Omg die familie hendriks
Die vader weet geen eens meer ze naam van ze kinderen
Maar tenminste eentje door.
Zo blij dat ze verhuisd zijn, die mensen zijn dom
Oud 12-11-2005, 20:17
Tsu
Tsu is offline
Jezus, het lijkt wel alsof het "Nederlandse Talent" elk jaar weer drastisch achteruit gaat pff
Oud 12-11-2005, 20:22
levi's
levi's is offline
Citaat:
Aurora schreef op 12-11-2005 @ 21:09 :

Ik vond die laatste (die dus verliefd was op Henk-Jan) echt briljant
Ik ook Ze heet Rafaella btw...

Ik ben fan

Laatst gewijzigd op 12-11-2005 om 20:52.
Oud 12-11-2005, 20:40
Dinalfos
Dinalfos is offline
Die laatste negerin met die babygeluidjes kon trouwens wel onwijs goed zingen. Niet altijd even recht en glad, maar wel duidelijk bovengemiddeld.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten