Oud 28-02-2006, 23:22
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
M'n ex heeft me vandaag verteld dat ze een paar dagen nadat het uit was een willekeurige jongen heeft gepijpt en dat ze slikte. Ze vertelde mij altijd hoe bang ze voor seks was en hoe speciaal ik was en dat heeft gewoon nooit iets betekend en het doet zo gigantisch veel pijn.

Het ging net zo goed met me en nu trekt ze me weer het dal in.
Oud 01-03-2006, 08:23
marrel
marrel is offline
Vandaag MOET leuk worden.
Oud 01-03-2006, 08:29
Hawahaai
Hawahaai is offline
Sneeuw.

Citaat:
coopergirl schreef op 28-02-2006 @ 21:59 :
Hè, die huis sores ook altijd
Hebben jullie beiden een salaris? Of beiden schoolgaand?
Jups, erg vervelend. Nee, 1 salaris, ik ga na dit collegejaar nog 2 jaar (halve weken) studeren (extra studie) en proberen parttime te werken.

Ik wou dat we gewoon hier in de buurt bleven wonen, dan hadden we ons een aantal jaar geleden in kunnen schrijven bij de woningstichting en maakten we over een poosje misschien kans op een huis met betaalbare huur. Helaas kan dat ook niet, want mijn vriend werkt niet hier in de regio en wil dus juist verhuizen om minder reistijd te krijgen.

En ik moet van mezelf vandaag weer hard aan die casus werken, die moet ik eigenlijk bijna af hebben vandaag, dan kan ik hem maandag nog een keer doornemen en dan dinsdag op stage uitprinten en woensdag op school inleveren.
Oud 01-03-2006, 08:37
Roosje
Roosje is offline
Misschien zitten er toch wel voordelen aan niet-ziek-maar-wel-
thuis-zijn.

Dadelijk met m'n papamama naar de Ikea en dan lunchen in de stad, hip.
Oud 01-03-2006, 09:33
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 01-03-2006 @ 00:22 :
M'n ex heeft me vandaag verteld dat ze een paar dagen nadat het uit was een willekeurige jongen heeft gepijpt en dat ze slikte. Ze vertelde mij altijd hoe bang ze voor seks was en hoe speciaal ik was en dat heeft gewoon nooit iets betekend en het doet zo gigantisch veel pijn.

Maar is dat wel geloof waardig van die jongen?
alsnog is het natuurlijk kut, sterkte!
Oud 01-03-2006, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 28-02-2006 @ 23:30 :
Maar deze is voor Mushu:

Natuurlijk laat zich alles kopen
voor wie er maar het meeste biedt
en worden bloemen stukgelopen
maar een vriend zien huilen... kan ik niet.

Het sneeuwt. En dat kan ik dus net even niet gebruiken.
Het is zo'n vreemde dag vandaag. Een jaar geleden nog maar dat hij overleden is. Een jaar geleden al dat hij overleden is.

Lord, here comes the flood. We'll say goodbye to flesh and blood

Gelukkig ging het gisteren goed. We hebben wel eens beter gespeeld, maar het ging goed. En nou vanavond weer.

Ik rook
Mijn laatste peuk weg
En daarna moet ik naar bed
Om na een uur weer op te staan
Om weer naar buiten toe te gaan
Dat ik ons dit heb aangedaan
Ik hoop dat jij je redt

Blegh. Ik ben gewoon in de war.
Oud 01-03-2006, 11:57
Roosje
Roosje is offline
Nu ben ik zielig, want ongesteld, maar ik heb wèl koffie-roomijs en dat is erg lekker.

Ik ga nog maar 'ns een keer of drie hoofstuk XI de Odyssee lezen. Kutspreekbeurt.
Oud 01-03-2006, 11:59
moon
moon is offline
wake me up inside, wake me up inside.....call my name and save me from the dark!
Oud 01-03-2006, 13:10
farai
farai is offline
gvd die klotefysio's moeten van mn lijf afblijven ipv me te willen forceren. Kan ik trug zalfke beginnen smeren, ben da zo beu als kou pap.
Oud 01-03-2006, 13:22
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 01-03-2006 @ 00:22 :

damn dat is wel heel lullig dat ze jou dat zo verteld met opzet om je te kwetsen zeker? Misschien kun je beter contact met haar verbreken, is misschien beter voor de verwerking...
sterkte iig
Oud 01-03-2006, 14:52
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik haat het wanneer er onverwachts, en zonder dat ik er iets aan kan doen, me een verandering opgedrongen wordt. Bah. Waarom nemen ze een medicijn uit de handel, als het vervangende medicijn precies hetzelfde is en net zo duur? Laat dan die met de handigste verpakking bestaan... Maar nee. *zucht*
En ik word helemaal gek van mijn casus-verslag. Het is veel te lang, en veel te uitgebreid, maar ik kan niks schrappen, want dan missen er onderdelen en dat mag niet. En ik moet nog literatuur zoeken om mijn behandel-voorstellen te verantwoorden.
Daarnaast mailt vriendje niet terug, en ik zit al de hele dag in de stress. We doen het toch niet goed, waarom zouden we het dan ook proberen? We moeten gewoon op kamers gaan de komende 4/5 jaar... en daarna nogmaals proberen. Misschien dat het dan kan, maar nu toch niet. Zeker niet met zijn ouders.
Oud 01-03-2006, 15:55
Verwijderd
Zalik naar de dokter gaan, ofniet? Zal ik, zalik niet.. *frust*

Ik weet het niet meer. Sta op het punt in huilen uit te barsten, maar ik weet verdomme niet eens meer waarom.
Oud 01-03-2006, 15:56
Verwijderd
Heerklijk zo'n paar daagjes in Utrecht. Op mijn gemak huiswerk maken, samen koken uit het handigste kookboekje ooit, boodschapjes doen, cafeetje zitten, ja... het studentenleven bevalt me wel. Ik wil toch echt binnenkort op kamers gaan, even bewijzen en genieten dat ik zelfstandig kan zijn.
Zometeen komt mijn broer thuis en dan gaan we weer even koken, dan eten uiteraard en dan wordt het tijd om naar huis te gaan. Vanavond komt een vriend van me bij me logeren, lijkt me wel gezellig . Nous (mijn kat) even vertroetelen en dan komen morgen mijn ouders weer thuis.

Ja, ik voel me echt goed .
Oud 01-03-2006, 16:27
Verwijderd
jeeej en wauw en toen voelden we ons goed. Carnaval de gexte. Computer doet het éindelijk weer normaal, heb úren geslapen en me tot nu toe nog niet gek laten maken over mijn rijexamen morgenochtend.
Oud 01-03-2006, 16:28
Uncertain
Uncertain is offline
GRRRRRRRR, VROUWEN
Oud 01-03-2006, 17:13
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Zo vreemd is het als je opeens hoort dat iemand overleden is, terwijl het een week eerder naar de omstandigheden nog goed gaat... Het is allemaal zo onwerkelijk.. Natuurlijk was hij al lange tijd ziek, maar dit? Nee, dit had niemand verwacht.. Kutzooi.
Oud 01-03-2006, 17:25
Verwijderd
Sneeuw+onweer+fietsen=niet leuk!
Oud 01-03-2006, 17:26
Roadrunner
Roadrunner is offline
ARGH! NIET DOOR DE SELECTIE HEEN
Oud 01-03-2006, 17:48
Nijn*
Nijn* is offline
Pff, lange drukke dag. Heb vandaag ineens weer de motivatie gevonden om te gaan werken. Heb maar 3 uur lesgehad en 4(!) studieuren gedaan vandaag. Heb m'n proefwerk voor morgen al geleerd, ga zometeen aan m'n boekverslag werken en vanavond onder het oppassen m'n wiskunde toets leren. Krijg morgen een hoop cijfers terug en ben er onwijs zenuwachtig voor, ik hoop geen onvoldoendes want dat kan ik echt niet gebruiken nu. Ben al m'n aantekeningen voor m'n boekverslag kwijt dus kan weer helemaal overnieuw beginnen! Heb morgen maar twee uurtjes les, en ga drie studieuren doen, het werkte vandaag zo goed! Moet per se m'n CKV afkrijgen, en toetsen leren. Vallen morgen drie lesuren uit, kan niet beter uitkomen naar mijn idee. Oké, ik zie het aspect school weer een stuk zonniger in: ik ga het wel redden, maar ik moet er wel hard voor werken nu. En dat ga ik nu weer doen en zo *schupt onder kont*
Oud 01-03-2006, 18:42
Gothic
Gothic is offline
smiddags patat met mayo, nu weer pizza ...

Naja, maar van genieten want het is lekker. Morgen ga ik sporten...
Oud 01-03-2006, 19:46
Verwijderd
Pizza is best gezond hoor.
Oud 01-03-2006, 20:34
Verwijderd
ai, nu laat ik me wel gek maken om mijn rijexamen
Oud 01-03-2006, 21:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
Voel me nu toch wel eventjes rot. Of nee, ik heb eigenlijk meer het gevoel van een zware baksteen die plots in m'n maag viel. Brok in m'n keel. Tranen weet ik nu nog eventjes in te houden, maar vanavond als ik in m'n bed lig waarschijnlijk niet meer...

Ik sprak net met een man die ik echt al heel erg lang ken, en die zelf in de gehandicaptenzorg werkt. We hadden het over de zorg, over EHBO-curssussen, over epilepsie, over zijn cliënten en over seksueel misbruik . Mijn moeder was daar bij, dus ook zij luisterde zijn verhalen aan. Ik hield wijselijk m'n mond, zoals gewoonlijk. Simpelweg omdat de kans op 'verraad' anders te groot is.

Eenmaal in de auto, toen we weer naar huis reden, begon ze over seksueel misbruik. Naar aanleiding van het verhaal dat we eerder die avond gehoord hadden; "Ik weet er alles van" zei ze. Iets dat mij niet onbekend is, en toch was ik zo stom om te zeggen "Ik ook". Schaamde me dood, voelde me ineens zo klein en zo enorm onzeker. Het enige wat ze zei was haar korte beklag over te felle autolichten... commentaar op autolichten die niet anders waren dan de 'Standaard-uitvoering'. Impulsief besloot ik verder te vertellen... Heel impulsief, gewoon omdat het me zó enorm kwaad maakte.

Ik vertelde over mijn hoofdreden voor het starten van mijn therapie , over hoe erg ik het vond dat ze mijn huidige vriend niet wist te waarderen, over dat ik te bang was geweest om haar te vertellen over "mijn vroeger" en met welke jongen(s) dit was geweest, over hoe erg ik het vond dat ik an-public werd uitgemaakt voor slet door de hele familie, uitgekafferd ben voor kweet-niet-hoeveel-dingen, hoevaak ik in tranen heb gezeten omdat zij niet bereid was naar me te luisteren of te druk was met anderen dingen, over wat er op een bepaalde avond is voorgevallen in augustus 2004, waarom sommige mensen bereid zijn bepaalde jongens zo hard op hun bek te slaan, over waarom ik zo gek ben op mijn vriend, over hoe stom ik het vond dat ze mijn 'hints' nooit begrepen heeft, en over hoe zelfs mijn broer genoeg had aan één van mijn blikken om te weten wat er in mij omspeelde... en...en... Inmiddels waren we thuis; Ze wasde haar handen en het enige wat ze vroeg: "Hoe is je dag geweest vandaag?"

Soms zou ik willen zeggen dat ik haar haat. Maar eigenlijk begrijp ik het ook allemaal wel. Ze heeft haar leven lang voorgenomen 'mocht ik ooit een dochter krijgen, ik zal proberen te vermijden wat mij ooit overkomen is' dat is ook één van de redenen waarom zij nooit meer aan een nieuwe vriend/man begonnen is... Simpelweg omdat ze bang was dat hij (net als bij haar thuis gebeurde) aan mij zou komen. Dat is dan ook de reden dat ze alweer langer dan 10jaar vrijgezel is...

Ik weet nu eventjes niet wat ik moet, het voelt zo vaag. Iets wat voor mij zo belangrijk is, lijkt anderen niet te interesseren. Ik denk ook niet dat er ooit iemand zal zijn die precies weet en begrijpt wat ik bedoel en voel... Behalve als die persoon in kwestie het zelf meegemaakt heeft.

Maar dat heeft ze toch? Wáárom negeert ze het dan?
Angst?
Oud 01-03-2006, 21:35
Redhair
Redhair is offline
Jezus Hvj, dat is best heftig. Ik denk inderdaad dat het angst is wat je moeder tegenhoud om met jou te praten. Het lijkt me goed voor jullie om samen in therapie te gaan maar wat ik opmaak uit jou post zou dat een te grote stap voor je moeder zijn.
Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen. *Knuff*
Oud 01-03-2006, 22:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Redhair schreef op 01-03-2006 @ 22:35 :
Jezus Hvj, dat is best heftig. Ik denk inderdaad dat het angst is wat je moeder tegenhoud om met jou te praten. Het lijkt me goed voor jullie om samen in therapie te gaan maar wat ik opmaak uit jou post zou dat een te grote stap voor je moeder zijn.
Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen. *Knuff*
Dankjewel!

Hmm ja, ik ben nu gestopt met m'n therapie al sinds juni 2005, en toendertijd was ze inderdaad niet mee te krijgen. Nu vast en zeker ook niet... Het lijkt mij juist wel een positieve ervaring, ook om het te kunnen delen. En dan nog het meest omdat ik weet dat zij het als kind 'gewoon' maar weggestopt heeft alsin 'nooit gebeurt, niets gezien', dat verklaart misschien ook wel waarom het voor haar nu zoveel moeilijker is om over dergelijke onderwerpen te spreken; Simpelweg omdat ze het zelf nog verwerkt heeft. - zucht - Ik zou willen dat er iemand in mijn omgeving was die het écht begreep.
Oud 01-03-2006, 22:44
Redhair
Redhair is offline
Hvj, je hebt pm.
Oud 01-03-2006, 23:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Redhair schreef op 01-03-2006 @ 23:44 :
Hvj, je hebt pm.
Thanks, ik zal hem morgen eventjes beantwoorden.
Oud 01-03-2006, 23:38
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Verdomme, het is moeilijk om voor andermans problemen open te staan terwijl ik het zo moeilijk met mezelf heb...

Maar als mensen vragen hoe het gaat zeg ik altijd ''ja goed''. Waarom doe ik dat toch?? En waarom zeg ik tegen andere mensen dat ze beter hulp kunnen zoeken terwijl ik het zelf eigenlijk vertik??

*zucht*
Oud 02-03-2006, 07:23
Nijn*
Nijn* is offline
Moest gisteravond oppassen, vond het echt heel leuk weer. Ik had ze echt gemist die kleine drollen van me! Ik heb ze echt gemist, ben zo'n tijd niet geweest! Gisteren ook echt hard geleerd, zowel op school als thuis. Voel vandaag gelukkig weer die motivatie om te gaan leren. Zometeen naar school, eerst proefwerk Nederlands *zenuwen* en dan bio. Daarna ga ik maar gewoon studieuren doen, heel hard werken en zo, vooral aan m'n CKV want dat MOET af.. Oké, m'n hoofd kan het allemaal weer aan; ik ga het best redden! En hihihihihi, het is helemaal wit buiten !! Stond gisteravond even een tijdje stil in de sneeuwbui toen ik naar huis liep, wauw dat voelde echt geweldig! Werd er helemaal rustig van, en vond 't zo mooi.
Oud 02-03-2006, 08:41
create
create is offline
als dit maar niet de verkeerde kant op gaat
Oud 02-03-2006, 09:06
Verwijderd
Kutsneeuw.
Oud 02-03-2006, 09:08
Verwijderd
godverdommekutkolerezooi stomme borden, stom klaverbad, stomme kutauto. Niet geslaagd voor rijexamen, jeej
Oud 02-03-2006, 09:16
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Quis schreef op 02-03-2006 @ 10:08 :
godverdommekutkolerezooi stomme borden, stom klaverbad, stomme kutauto. Niet geslaagd voor rijexamen, jeej
Balen.. *knuf*
Ik moet morgen voor de 3e keer.

Maar dan moet het wel doorgaan.. Stomme sneeuw..
Oud 02-03-2006, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 02-03-2006 @ 10:16 :
Balen.. *knuf*
Ik moet morgen voor de 3e keer.

Maar dan moet het wel doorgaan.. Stomme sneeuw..
dank je.
Succes er mee. Sneeuw smelt wel
Oud 02-03-2006, 10:00
Roosje
Roosje is offline
Ik ben wel anderhalf uur op school geweest. Toen besloot ik dat het niet goed zou gaan als ik zou blijven.

Klerezooi, nu kan ik mijn gedicht verdomme niet eens voorlezen vanmiddag. Kutkutkut, was er juist zo trots op dat ik uitgekozen was. Nja, het wordt iig voorgelezen door een vriendin. Dan zijn er nog mensen die het horen.

Vannacht heb ik anderhalf uur wakker gelegen. In plaats van dat ik minder ziek word, gaat het juist steeds slechter. Ik zweette m'n bed uit, en dat terwijl mijn verwarming niet eens aanstond en het buiten honderdduizend graden vroor. Ik kon niet meer slapen, totaal niet meer slapen, allerlei dromen spookten nog door m'n hoofd heen, kreeg ze er niet meer uit, de realiteit vervaagde en m'n dromen leken echt te zijn. Ik kon het verschil tussen echt en bedacht niet meer zien.

Ik ga nooit meer ziek zijn, nooit meer.
Oud 02-03-2006, 10:07
Verwijderd
Mn bloed is in orde! Sonho is niet ziek??
Oud 02-03-2006, 12:33
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Quis schreef op 02-03-2006 @ 10:08 :
Vervelend hé! Echt wel balen...

Ik heb binnenkort mijn ttt en ik ga hem niet halen en omdat het zo zinloos is, ga ik me er niet eens druk over maken. In theorie. Hmpf.
Oud 02-03-2006, 14:15
darkfairy
darkfairy is offline
lekker van je familie moet je het hebben zeggen ze
nou nee dus
me neef had blijkbaar gedronke met 2 vriende met carnaval en toen ware er 2 andere gozers en met eentje hadde ze al ruzie dus die andere wou zorgen dat de ruzie over ging en toen hadde men neef en die 2 vriende die 2 andere gozers in elkaar geslage ook degene die de ruzie wou stoppe waar ze geen probleme mee hadden en eentje van die 2 jongens ligt nog int ziekenhuis
khoop da ie lang moet zitten
Oud 02-03-2006, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 02-03-2006 @ 13:33 :
Vervelend hé! Echt wel balen...

Ik heb binnenkort mijn ttt en ik ga hem niet halen en omdat het zo zinloos is, ga ik me er niet eens druk over maken. In theorie. Hmpf.
het is niet zinloos hoor. En het lukt je vast wel. Die vrijstelling krijg je bijna voor niks. Succes iig
Oud 02-03-2006, 16:17
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb vandaag zitten huilen op school. M'n wiskunde repetitie ging zó slecht dat ik gewoon niet wist wat ik moest doen, en geloof ik maar 1 van de 5 dingen goed heb. Ik baalde zo na een half uur dat ik al vochtige ogen kregen, want ik snapte het boek enzo wel goed. Op het einde heb ik alle bewijzen helemaal zelf gemaakt, maar de vraagstelling was zo anders. Toen de leraar zei dat de bel zo ging moest ik echt huilen; ik had het verknald. Een meisje uit mijn klas was heel lief en ging mij tijdens de tijd dat we nog door mochten werken troosten en zeggen dat ik echt niet de enige was die het erg moeilijk vond. En dat ik het wel kon hebben. Maar dan sta ik een 6, en ik was juist van plan dit jaar voor een mooie 7 te gaan. Nouhou.

Een goede vriendin van mij moest uiteindelijk ook huilen, want ze had 'm net zo slecht gemaakt. Samen met tranende oogjes de klas uitgelopen waar we achteraf erg om hebben gelachen.
Wel stom dat de klas na ons helemaal ging kijken en zat te fluisteren "zeker wb2".

Mja.
Oud 02-03-2006, 16:46
Verwijderd
Ik voel me zo ontzettend goed! Heerlijk!
Gisteravond thuisgekomen. Een vriend van me kwam logeren en we hebben de openhaard aangemaakt en tot diep in de nacht zitten kletsen over de belangrijke dingen in het leven. Uiteindelijk gingen we om 3.30 uur slapen en om 9.30 stonden we weer op. We zijn naar de bieb gegaan waar hij even piano heeft gespeeld en toen hebben we nog wat mozart sonates uitgezocht die we thuis gaan studeren en dan samen gaan spelen. Daarna nog even in een cafétje gezeten. Het was echt gezellig. En nu ben ik weer thuis en heb enorme opruimwoede . Straks komen mijn parenten thuis en dan ga ik macaroni koken. Morgen weer verder aan mijn huiswerk en 'smiddags naar therapie waar ik kan vertellen dat het helemaal top gaat . En ik wil echt op kamers, ik denk dat ik het binnenkort ga regelen. Oja, ik moet ook nog op zoek naar een sportschool, dat ga ik morgen ook even doen.

Ik voel me goehoed! even voor de duidelijkheid: ik ben niet verliefd, ik heb alleen een superweek achter de rug. Nouja, hij is nog niet eens voorbij!

Alleen die rot steenpuist zit me in de weg... Een steenpuist op je kont is echt niet grappig.
Oud 02-03-2006, 16:58
Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag echt een goede dag gehad! Begon nogal slecht omdat ik een toets Nederlands had waar ik zenuwachtig voor was. Maar toen ik eenmaal zat kon ik alles beantwoorden en zo, en snapte ik het allemaal. Alleen we hadden twee vragenstencils, eentje over de theorielessen en eentje over Karel ende Elegast en ik was net klaar met de theorie en toen ging de bel. Dus ik in paniek en vragen wanneer ik het af mocht maken, zegt dat stomme wijf: ik hou er rekening mee met de puntentelling, je hoeft het niet af te maken. GODverdomme, wat een kutstreek! Heb ik kei en keihard geleerd, snap ik het allemaal, kan ik alle vragen beantwoorden, krijg ik verdomme niet eens de KANS om het goed te doen! Serieus, mijn mentrix WIL gewoon dat ik niet overga.

Maar goed, daarna even naar een les biologie van de andere 4V klas, uitleg gehad over het SE en alles. Ging goed, ik liep voor op m'n klasgenoten. Toen nog even naar de leerlingenraadvergadering gegaan, heb haar alleen niet meer echt gesproken, wel fijn om d'r te zien. Vervolgens zie ik cijferlijsten op het prikbord hangen: EEN 8,6 VOOR M'N MAATSCHAPPIJLEER PO! Ik helemaal blij! En toen hoorde ik dat ik het HOOGSTE CIJFER VAN DE KLAS had bij tekenen,
EEN 9 VOOR M'N KUBISME!!!

Wow, was echt helemaal trots en zo. En hoorde ook nog dat ik voldoende had voor Geschiedenis PO, weet nog niet wat maar dat hoor ik morgen. Heb morgen kunstgeschiedenis toets (Renaissance / Maniërisme) en wiskunde toets én inleveren van m'n zelfportretten... KGS al geleerd, wiskunde zo maar nu eerst m'n portretten afmaken.. Komt helemaal goed met mij, volgend jaar zit ik echt zeker weten dik wel in 5V
Oud 02-03-2006, 17:04
Roadrunner
Roadrunner is offline
wat heb ik toch geweldige vrienden<3
Oud 02-03-2006, 18:29
Gothic
Gothic is offline
bbah ik heb last van m'n rug, hij is weer gekraakt vandaag en het helpt vast wel, maar vandaag nog niet . Moet ook leren, maar geen flikker gedaan. Morgen dan maar. En de rest van de week. Vanmiddag halve middag geslapen, ben kapot.
Zo trainen, maar ja. Hopelijk gaat het gewoon. Maak me alleen teveel druk om alles. Kan niet stoppen en het erge is dat ik langer wakker lig, nooit had ik er last van maar sinds kort wel. Blijft maar malen, over en over, hele gesprekken keer op keer. Maar ja. Gewoon proberen mee op te houden he ...
Oud 02-03-2006, 18:44
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik vond iemands paspoort bij het station toen ik naar huis wilde gaan en heb die iemand anders bij de balie bij Centraal station af laten geven... Maar dat was niet goed genoeg volgens mijn moeder... Volgende keer zal ik haar bellen als mijn veters los zijn, want strikken kan ik vast ook niet goed, ofzo.
...
En verder voel ik me redelijk hopeloos.
Oud 02-03-2006, 19:31
marrel
marrel is offline
Zo emo, gewoon omdat ik geen tijd meer had om popcorn te kopen. Ik ben zo moe, ik raak niet bij geslapen
Oud 02-03-2006, 19:46
Roosje
Roosje is offline
Mijn zusje van zes heeft een fucking bolero.

Ik krijg breezersletjezusjes. Oh-oh.

En verder werd ik voor het eten wel heel duizelig en toen ging ik suikerklontjes eten en was het over, maar het was wel erg eng. Ik houd niet van ziek zijn, beeeeh.
Oud 02-03-2006, 20:02
Lilium
Lilium is offline
Ik heb een saai leven.
Oud 02-03-2006, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Lilium schreef op 02-03-2006 @ 21:02 :
Ik heb een saai leven.
Ik doe mee.
Oud 02-03-2006, 20:33
marrel
marrel is offline
Ik ben zo moe, zo moe! Ik ga maar weer slapen, half 10, damn.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten