Advertentie | |
|
![]() |
||
Sneeuw.
![]() Citaat:
Ik wou dat we gewoon hier in de buurt bleven wonen, dan hadden we ons een aantal jaar geleden in kunnen schrijven bij de woningstichting en maakten we over een poosje misschien kans op een huis met betaalbare huur. Helaas kan dat ook niet, want mijn vriend werkt niet hier in de regio en wil dus juist verhuizen om minder reistijd te krijgen. En ik moet van mezelf vandaag weer hard aan die casus werken, die moet ik eigenlijk bijna af hebben vandaag, dan kan ik hem maandag nog een keer doornemen en dan dinsdag op stage uitprinten en woensdag op school inleveren. |
![]() |
||
Citaat:
Maar is dat wel geloof waardig van die jongen? alsnog is het natuurlijk kut, sterkte! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het sneeuwt. En dat kan ik dus net even niet gebruiken. Het is zo'n vreemde dag vandaag. Een jaar geleden nog maar dat hij overleden is. Een jaar geleden al dat hij overleden is. Lord, here comes the flood. We'll say goodbye to flesh and blood Gelukkig ging het gisteren goed. We hebben wel eens beter gespeeld, maar het ging goed. En nou vanavond weer. Ik rook Mijn laatste peuk weg En daarna moet ik naar bed Om na een uur weer op te staan Om weer naar buiten toe te gaan Dat ik ons dit heb aangedaan Ik hoop dat jij je redt Blegh. Ik ben gewoon in de war. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() sterkte iig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hmm ja, ik ben nu gestopt met m'n therapie al sinds juni 2005, en toendertijd was ze inderdaad niet mee te krijgen. Nu vast en zeker ook niet... Het lijkt mij juist wel een positieve ervaring, ook om het te kunnen delen. En dan nog het meest omdat ik weet dat zij het als kind 'gewoon' maar weggestopt heeft alsin 'nooit gebeurt, niets gezien', dat verklaart misschien ook wel waarom het voor haar nu zoveel moeilijker is om over dergelijke onderwerpen te spreken; Simpelweg omdat ze het zelf nog verwerkt heeft. - zucht - Ik zou willen dat er iemand in mijn omgeving was die het écht begreep. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik moet morgen voor de 3e keer. Maar dan moet het wel doorgaan.. Stomme sneeuw..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes er mee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb binnenkort mijn ttt en ik ga hem niet halen en omdat het zo zinloos is, ga ik me er niet eens druk over maken. In theorie. Hmpf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |