Oud 03-05-2006, 18:19
gurl19
gurl19 is offline
Kben 2 dagen meegeweest met de vrachtwagen, ben er net weer! Maar mis hem nu al weer ontzettend! Ben echt nog super verliefd na bijna 10 maand!
Advertentie
Oud 03-05-2006, 19:16
Toet0r
Toet0r is offline
Ik wist niet dat zn zusje zo kinderachtig kon zijn! Hij zei: 'ze is gewoon jaloers omdat ik weer een vriendin, nouja, soort van, heb!'

Ze zei van de week al op msn dat ze me wat wou vragen maar dat ze dat nog wel een keer deed. Toen kwam ze vandaag bij hun training en hij had zn armen om me heen (want dat doet ie altijd als het koud is ) en zij en nog een paar teamgenoten 'ohja, zitten ze weer hoor!' en toen moest ik perse mee naar de kleedkamer en wilden ze weten wat we nou precies hebben. 'Nou, helemaal niks t is gewoon gezellig!'

Toen begon zn zusje dus weer een heel verhaal over dat ik dr wel mee uit moet kijken omdat hij nogal snel meisjes leuk vindt en weet ik veel wat. Ik heb zoiets van wat wij doen moeten we toch zelf weten, als hij wat met me zou willen zou dat allang gebeurt zijn. Beetje jammer dat gezeur.

Gelukkig hebben we het gewoon gezellig (en kan hij goed masseren )!
Oud 03-05-2006, 19:22
Toet0r
Toet0r is offline
ik zie nu net een foto van de nieuwe vriendin van mn exvriendje, ik vind dr niks voor hem, maar goed! als hij gelukkig met dr is!
Oud 03-05-2006, 19:37
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Die leuke jongen van een zaterdag, die is nu dus helemaal verliefd op mij.. weet van mijn vorige relatie, maar snapt ergens gewoon NIET dat ik daarom nu nog niet klaar ben voor nieuwe relatie.. wil elke dag afspreken enzo en ik hmm ik word daar een beetje moe van..

Terwijl hij wel echt leuk is...

hij wist al hoe het zat voor we zoenden, het is dus nie tdat ik verkeerd beeld geschept heb..
Oud 03-05-2006, 20:28
Toet0r
Toet0r is offline
Ik krijg net een mailtje van een vriendin. Dr broertje had vanmiddag gezegd: 'die vriend van Anne is echt vet aardig!', dus zei zo dat het mn vriend niet is. Zegt ie: 'ja, maar íedereen zegt het!'

Sorry, ik spam!
Oud 03-05-2006, 20:34
Sasbeest
Sasbeest is offline
Eergisteren de film 'The Notebook' gezien, en nu wil ik een vriendje!!
Oud 03-05-2006, 20:37
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Net belde men ventje me even. Omg ik mis hem zooo ontzettend. Zondag komt hij terug van vakantie. En wat er ook gebeurd zondag word onze dag. Al moet ik vanaf hier lopen naar zen huis....
Oud 03-05-2006, 21:07
T!ne
T!ne is offline
Stilletjes..
Heb schrik dat van het moment dat ik het echt uitspreek het daadwerkelijk zo is.. Maar nee, dat kan niet én mag niet.. Och zal gewoon een verlangen naar zijn..
Oud 03-05-2006, 21:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
Heerlijk, we hebben vandaag eindelijk weer eens een hele dag in de sauna doorgebracht. Waren we echt weer aan toe, lekker relaxen met z'n tweeën. En thuis gekomen gepassioneerde seks - omdat we ons daar in moetsen houden - waarbij de geuren van het scrubzout, de olieën en het honingritueel weer vrijkomen
Oud 03-05-2006, 21:16
Flip!
Flip! is offline
Omg we hebben elkaar veel gezien deze week en dat is heeelemaal niet erg!

Zaterdag vanaf 6 uur 's avonds tot vandaag half 10.

En dat voelt zo goed. Alles is leuk. Elkaar een beetje opnaaien met opmerkingen, dan weer in elkaars armen vallen en knuffelen, dan weer stoeien etc etc.

En morgenavond zie ik hem weer! En en en 13 mei hebben we het 6 maanden, en dat is eigelijk nog helemaal niet zo lang maar dat boeit niet. Ik heb zo'n leuk idee. Kaarsen in zijn kamer, rozenblaadjes in zijn bed, en voor hem koken.

13 mei word onze dag
Oud 03-05-2006, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 03-05-2006 @ 20:37 :
Die leuke jongen van een zaterdag, die is nu dus helemaal verliefd op mij.. weet van mijn vorige relatie, maar snapt ergens gewoon NIET dat ik daarom nu nog niet klaar ben voor nieuwe relatie.. wil elke dag afspreken enzo en ik hmm ik word daar een beetje moe van..

Terwijl hij wel echt leuk is...

hij wist al hoe het zat voor we zoenden, het is dus nie tdat ik verkeerd beeld geschept heb..
Hahaha, jij doet echt precies hetzelfde als ik
Oud 03-05-2006, 21:36
Orpheo
Orpheo is offline
3 uurtjes gebeld, stuk of 6 smsjes en 3 uur msn verder vandaag, en nog weet ik niets 100% zeker.... plannetjes gemaakt, we hebben er beiden zin 'an. maar een strakke definitie van wat er nu gaande is? geen idee. ik vermaak me wel zo
Oud 03-05-2006, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 03-05-2006 @ 22:36 :
ik vermaak me wel zo
Zolang het leuk is, is het goed toch?

Ontopic: Vandaag lekker lam bezig geweest. Hij snapt me als ik even niets kan doen omdat ik dat boek móet uitlezen, omdat ik anders de rest van de dag een rotgevoel heb. (wat een rotverhaal was dat trouwens zeg )
Even rondgelopen, genieten van het weer. En hij blijft complimentjes geven over mijn kookkunsten, nog steeds Daarna ijsje gegeten en daarna het bed ingeduikelt om te knuffelen... en vervolgens een paar uur later opeens wakker te worden Opzich wel zonde van het lekkere weer, maar ook helemaal niet erg om bij hem te liggen!
Oud 03-05-2006, 22:20
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Nala schreef op 03-05-2006 @ 22:51 :
Zolang het leuk is, is het goed toch?
dat wel. maar er zit een KANSJE in dat ik haar leuk vind...en ik vraag me dan af hoe groot die kans is dat dat vice versa is moah, redelijk denk ik... als ik kijk naar ons haast ziekelijke communicatiepatroon en daar de ratio van..
Oud 03-05-2006, 22:29
Verwijderd
Soms voelt het zo oneerlijk. Als ik dan kijk naar mn zusje en haar vriend... Die hebben gewoon bijna elke dag ruzietjes en weet ik wat allemaal en ze hangen tig uur aan de telefoon en mn zusje had zelfs tegen mij gezegd dat ze tegen haar vriend had gezegd dat hij in het weekend dat mijn moeder en haar vriend weg zijn niet kon komen, want dat zou niet mogen van mijn moeder. Maar ze wil gewoon ook lekker zelf stappen zonder hem enzo en blabla..
En als ik dan kijk naar wat ik had. Gewoon dat alles zo perfect leek en zo goed ging en we echt absoluut geen ruzie hadden en hadden gehad en dat we zo gek op elkaar waren en lief voor elkaar enzo... Dan voelt dat soms zo oneerlijk. Waarom het haar dan blijkbaar wel lukt en mij niet...
Oud 03-05-2006, 22:39
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Morgan schreef op 03-05-2006 @ 22:25 :
Hahaha, jij doet echt precies hetzelfde als ik
Hoe red ik me hier uit dan
Oud 03-05-2006, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 03-05-2006 @ 23:39 :
Hoe red ik me hier uit dan
Blijven zeggen dat je niks vasts wilt, dan weet hij waar hij aan toe is en kan hij op eigen risico eventueel met je afspreken

Pf, ik moet ook even bedenken of ik nou wel of niet door wil gaan met daten. Op zich wel, maar het probleem is dat je na een tijdje onherroepelijk toch ergens naartoe werkt en dat wil ik dus helemaal níet. Maar hij beweert dat hij het prima vindt om zo aan te kloten... nja.
Oud 03-05-2006, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 03-05-2006 @ 23:46 :
Op zich wel, maar het probleem is dat je na een tijdje onherroepelijk toch ergens naartoe werkt
Mwa, hoeft toch niet per se? En dan alsnog kun je de boot blijven afhouden Nu lijkt me het me nog niet in een stadium te verkeren dat het 'uit de hand' gaat lopen.
Oud 03-05-2006, 23:34
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 03-05-2006 @ 23:53 :
Mwa, hoeft toch niet per se? En dan alsnog kun je de boot blijven afhouden Nu lijkt me het me nog niet in een stadium te verkeren dat het 'uit de hand' gaat lopen.
Ik denk er ook vast te veel over na, maar goed. Al is het alleen maar seks - ik geloof niet dat dat een goed idee is met iemand die meer wil dan jij, volgens mij wordt het daar alleen maar erger door...
Oud 03-05-2006, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 04-05-2006 @ 00:34 :
Ik denk er ook vast te veel over na, maar goed. Al is het alleen maar seks - ik geloof niet dat dat een goed idee is met iemand die meer wil dan jij, volgens mij wordt het daar alleen maar erger door...
Zolang ie je niet gaat stalken en je brievenbus of telefoon gaat volspammen met liefdesverklaringen, zie ik niet hoe het erger kan worden
Oud 03-05-2006, 23:58
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 04-05-2006 @ 00:50 :
Zolang ie je niet gaat stalken en je brievenbus of telefoon gaat volspammen met liefdesverklaringen, zie ik niet hoe het erger kan worden
Nja ik vind het gewoon lullig als hij echt helemaal nog meer serieus verliefd zou worden?
Oud 04-05-2006, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 04-05-2006 @ 00:58 :
Nja ik vind het gewoon lullig als hij echt helemaal nog meer serieus verliefd zou worden?
Dat doet ie dan zichzelf aan
Oud 04-05-2006, 01:17
Methuselah
Methuselah is offline
Vanavond was zoooooooooo fijn.
Oud 04-05-2006, 07:28
Verwijderd
Ik heb lekker geslapen (hopen dat ik nu dezelfde staat belandt als Meredith van Grey's Anatomy en dat er dan een mooie jongen naast me op de kruk komt zitten )

edit: ik voel me echt een zwak schepsel. Kan niet eens 5 minuten niet eraan denken en ik blijf huilen. Wanneer stoppen de herinneringen nou eens? En toch ben ik zo ontzettend blij dat we niet boos hoeven te zijn op elkaar

Laatst gewijzigd op 04-05-2006 om 20:40.
Oud 04-05-2006, 07:35
woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 30-04-2006 @ 21:52 :
maar daarna heb ik gezoend met mn onzinbuddy en we zijn samen in de auto van mn zus dr vriend beland...hele tijd lief geweest enzo, tot sochtends en smiddags nog. hij was/is echt lief
en ik mis em..niet goed.
Oud 04-05-2006, 08:28
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Lichtelijk in de war. Op de chat leuke jongen leren kennen, nu 4 keer elkaar gezien, gezoend enzo. Nu kon ik daarvoor een jongen van uitgaan, erg leuke jongen, toen ook mee gezoend en gisteren dus weer Ik voel me tussen hen beide in staan en weet niet wat ik moet doen.
Oud 04-05-2006, 09:30
snoopy
snoopy is offline
Hoe ik het voor elkaar krijg om onzeker te blijven weet ik niet, maar t is wel zo

Ik weet ook wel dat ie echt van me houdt, maar soms...
Oud 04-05-2006, 09:45
Toet0r
Toet0r is offline
Ik droomde dat t exvriendje me terug wou Zulke dromen zijn verwarrend
Oud 04-05-2006, 09:49
Nyawa
Gisteravond was verreweg de beste avond ooit .
Oud 04-05-2006, 11:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld. Het is nu zelfs erger dan toe hij het net uitmaakte. Ik kan gewoon niet meer stoppen met huilen en ik ben helemaal kapot. Gisteravond ging ik over de rooie en heb ik iets heel erg stoms gedaan en ik heb hem ook gesmst, al weet ik niet eens meer wat erin stond. Vanochtend kreeg ik er een terug dat ik hem met rust moet laten, anders ben ik zijn vriendschap ook kwijt.
Ik ben zo in de war. Ik snap zelf ook niet waarom ik me zo voel, want hij is toch een klootzak? Hij is het toch niet waard?
Ik heb zojuist de belangrijkste persoon in m'n leven verloren en het voelt alsof er een mes in mijn hart zit.
Waarom gaat dit niet over.
Oud 04-05-2006, 13:07
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 04-05-2006 @ 12:12 :

Is het niet beter om even helemaal afstand van hem te nemen en geen contact met hem te zoeken...

Mijn 'project' loopt nu al 6 maanden maar we weten nog steeds niet hoe we het moeten noemen wat we hebben.
We hadden afgesproken niet meer te zoenen/seksen maar toch worden we telkens weer naar elkaar toegezogen en de afspraak bestaat al niet meer...
Kan het niet gewoon blijven zoals het nu is?
Oud 04-05-2006, 13:43
__
__ is offline
ik ben er echt niet nog niet klaar voor dat ik over minder dan vier maanden (en dat is SNEL ) hem, mn ouders en mn broer én mn vrienden alleen nog maar in het weekend ga zien. echt niet. echt echt echt niet..
Oud 04-05-2006, 14:08
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Oeh, leuke plannen enzo. <3

Alleen jammer dat we niks samen kunnen doen met dit lekkere weer en het in het weekend alweer kouder wordt.
Oud 04-05-2006, 19:56
&#9834;
&#9834; is offline
Gister zijn we gaan picknicken, heerlijk in de zon.<3
Oud 04-05-2006, 20:40
Ruby
Ruby is offline
super, ik verlang nu alweer naar de volgende keer.. Wakker worden en meteen zie je die oogjes liefdevol naar je kijken en dan "je bent zo moooii "

ja, dit is leuk
Oud 04-05-2006, 21:08
Qimm
Qimm is offline
Pfff ik ben ingeruild voor een xbox 360
Oud 04-05-2006, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 04-05-2006 @ 22:08 :
Pfff ik ben ingeruild voor een xbox 360

Mag ik op jullie huis passen dit weekend?
Oud 04-05-2006, 21:57
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 04-05-2006 @ 22:31 :

Ik vind jou stom want je moet zeggen of je nou mee gaat naar het bevrijdingsfestival of niet. Zo!
Oud 04-05-2006, 22:03
Thee Muts
Thee Muts is offline
Jezus, wat hou ik toch van dat joch... Ik wist dat houden-van intens kon zijn, maar dit...
Oud 04-05-2006, 22:18
cagie
cagie is offline
Citaat:
__ schreef op 04-05-2006 @ 14:43 :
ik ben er echt niet nog niet klaar voor dat ik over minder dan vier maanden (en dat is SNEL ) hem, mn ouders en mn broer én mn vrienden alleen nog maar in het weekend ga zien. echt niet. echt echt echt niet..
Komt allemaal wel goed. Toen ik in september op kamers ging en aan de andere kant van Nederland ging wonen vond ik het ook niet leuk dat ik mijn ouders en vrienden alleen nog maar in het weekend kon zien. Maar gek genoeg wende het bij mij snel. Je leert vooral in het begin zoveel nieuwe mensen kennen en er zijn zoveel nieuwe dingen die je aandacht vragen dat je weinig tijd krijgt om hen te missen doordeweeks. Tenminsten dat is mijn ervaring... Achteraf gezien viel het allemaal heel erg mee.

Ot: Pff snap hem niet. Eerst spraken we elkaar bijna elke dag, waarbij het initiatief vaak van zijn kant kwam. Maar dat is nu allemaal op eens weer over, net zoals mijn gevoelens voor hem.
Oud 04-05-2006, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 04-05-2006 @ 22:57 :
Ik vind jou stom want je moet zeggen of je nou mee gaat naar het bevrijdingsfestival of niet. Zo!
Ik hou de spanning er graag in
Oud 04-05-2006, 23:01
Verwijderd
Ik weet dat ik me aanstel.

& ook dat het avond is, en ik weer fijn extra kan piekeren.

Waar slaat dit op?

Ik ben niet verliefd,
ik wil niet verliefd zijn,
over het algemeen ben ik nooit verliefd

Als hij relatie zou willen, dan zou ik het toch niet willen, want, gewoon nee.
Hij is gewoon leuk, verder niks.

maar waarom moet ik hier in hemelsnaam zo om huilen

Misschien vind ik hem alleen leuk, omdat hij dat niet van mij vind, de vertrouwde pijn voelen.

Ik ben in de war
& morgen komt alles goed
Dat is zeker.
Oud 05-05-2006, 09:14
Verwijderd
Het is wennen denk ik. Wennen om niets meer te horen etc etc.
Had veel eerder weg moeten gaan gisteren. Toen het nog gezellig was. Dan hadden die opmerkingen er niet weer even flink ingehakt. Ik voel me zo klein door de dingen die hij zegt. Sorry hoor dat ik kieskeurig ben. Sorry hoor dat ik er gewoon niet het type ben dat elke week een andere jongen wil. Sorry hoor dat ik niet zomaar de eerste de beste wil zoenen. Sorry hoor dat mijn maag nog steeds omdraait als hij zegt met haar te gaan zoenen. Blegh!
Oud 05-05-2006, 09:38
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 04-05-2006 @ 14:43 :
Daar zijn de meeste mensen nooit klaar voor... maar het went wel als het eenmaal zo is vier dagen zijn zó voorbij als je genoeg te doen hebt. Echt.
Oud 05-05-2006, 09:38
ST*R
ST*R is offline
Ik zeg wel steeds 'ik hou ook van jou' terug, maar dat is helemaal niet waar.. Ben er nu bijna zeker van dat ik alleen vriendschap voor hem voel.
En hij doet ook té lief (negatief dus), steeds kusjes geven en dat laat ik dan wel toe maar het liefst zou ik hem op zo'n moment wegduwen.
Daar komt nog eens bij dat ik al ongeveer een jaar twijfel of ik nou wil stoppen of niet.
Conclusie: ik moet stoppen
(Omg hoe ga ik hem dat ooit vertellen )
Oud 05-05-2006, 09:48
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
N00dles schreef op 04-05-2006 @ 21:31 :

Natuurlijk niet
Oud 05-05-2006, 09:58
snoopy
snoopy is offline
stuk beter dan gisteren (ik haaaat ongesteld moeten worden, dan ben ik altijd zo emotioneel als ehm... nou ja. Erg emotioneel)
Oud 05-05-2006, 10:17
Lelle_*
Lelle_* is offline
Ik heb het gister samen met mijn vriend (tijdelijk) uitgemaakt. Na 2 jaar en 3 dagen. En het doet heel veel pijn!
Oud 05-05-2006, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Lelle_* schreef op 05-05-2006 @ 11:17 :
Ik heb het gister samen met mijn vriend (tijdelijk) uitgemaakt. Na 2 jaar en 3 dagen. En het doet heel veel pijn!
ooh dat is rot zeg.. heel veel sterkte

Laatst gewijzigd op 05-05-2006 om 18:26.
Oud 05-05-2006, 10:46
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 04-05-2006 @ 15:08 :
Oeh, leuke plannen enzo. <3

Alleen jammer dat we niks samen kunnen doen met dit lekkere weer en het in het weekend alweer kouder wordt.
Ok, 't plan voor het weekend is komen te vervallen. M'n stiefmoeder ligt sinds gisteren in het ziekenhuis met interne bloedingen waarvan ze niet weten waar 't vandaan komt. :/

Maar goed, nu ga ik morgen wel naar hem toe ipv samen naar mijn vader, ook leuk natuurlijk.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten