Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Vandaag lekker lam bezig geweest. Hij snapt me als ik even niets kan doen omdat ik dat boek móet uitlezen, omdat ik anders de rest van de dag een rotgevoel heb. (wat een rotverhaal was dat trouwens zeg ![]() Even rondgelopen, genieten van het weer. En hij blijft complimentjes geven over mijn kookkunsten, nog steeds ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Pf, ik moet ook even bedenken of ik nou wel of niet door wil gaan met daten. Op zich wel, maar het probleem is dat je na een tijdje onherroepelijk toch ergens naartoe werkt en dat wil ik dus helemaal níet. Maar hij beweert dat hij het prima vindt om zo aan te kloten... nja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Is het niet beter om even helemaal afstand van hem te nemen en geen contact met hem te zoeken... Mijn 'project' loopt nu al 6 maanden maar we weten nog steeds niet hoe we het moeten noemen wat we hebben. We hadden afgesproken niet meer te zoenen/seksen maar toch worden we telkens weer naar elkaar toegezogen en de afspraak bestaat al niet meer... Kan het niet gewoon blijven zoals het nu is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mag ik op jullie huis passen dit weekend? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ot: Pff snap hem niet. Eerst spraken we elkaar bijna elke dag, waarbij het initiatief vaak van zijn kant kwam. Maar dat is nu allemaal op eens weer over, net zoals mijn gevoelens voor hem. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 05-05-2006 om 18:26. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, nu ga ik morgen wel naar hem toe ipv samen naar mijn vader, ook leuk natuurlijk. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #33 Ruby | 3 | 01-05-2006 13:26 | |
Seksualiteit |