Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zo, ik ben weer terug uit Engeland
![]() Ik vind mensen die stil zijn altijd een beetje verdacht, vandaar dat mijn stem naar Flowtje gaat. Martino87 Mr Soija Lisaaah Eye of Sauron Lucky Luciano Kazet Nagorra Rubykuby Rubykuby Dark Phoenix Lucky Luciano Pippeloen Sperzieboon Martino87 Flowtje x-spekkie-x
|
Ik ga deze ronde voor een moeilijk peilbare speler. Ik ga mee met x-spekkie-x en kies voor flowtje.
Martino87 Mr Soija Lisaaah Eye of Sauron Lucky Luciano Kazet Nagorra Rubykuby Rubykuby Dark Phoenix Lucky Luciano Pippeloen Sperzieboon Martino87 Flowtje x-spekkie-x Daboman
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een reden. ![]() En nu ga ik even snel het topic doorlezen om te kijken of ik het ermee eens ben dat Martino eruit gaat, alvorens mijn stem door te geven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga ook voor Rubykuby, omdat ik geen duidelijke reden zie waarom Martino eruit zou moeten worden gestemd. De enige reden gaf ik zelf, maar dat vond ik eigenlijk een hele slechte reden.
![]() En ik vind Martino een betere speler dan Rubykuby. Daarnaast; Rubykuby geeft eerst echt een áchterlijke reden om op mij te stemmen en vervolgens gaat hij wel erg makkelijk mee om op Martino te stemmen onder het motto "Dan zijn we er maar van af". Ook nogal wolverig (en anders gewoon stom/irritant) gedrag. Rubykuby it is, dus. Maar goed, aan het lijstje te zien zal het wel Martino worden... |
![]() |
|
De dorpelingen hebben Martino87 opgehangen. Hij was een dorpeling.
Helaas dorpelingen! 01. sterrenmeisje 02. Dark Phoenix 03. Flowtje 04. x-spekkie-x 05. Eye of Sauron 06. Mr Soija 07. Sperzieboon 08. Lisaaah 09. Racing Dutch (dorpeling) 10. Lucky Luciano 11. waves 12. Martino87 (dorpeling) 13. Kazet Nagorra 14. Death-tears 15. Minke 16. Darkiekurd 17. Rubykuby 18. Daboman 19. Femic 20. drukknoopje 21. TopDrop 22. Pippeloen blauw, opgehangen!
Laatst gewijzigd op 11-11-2007 om 22:39. |
![]() |
|
Verwijderd
|
jammer van onze dorpeling, ik vind/vond martino ook een leuke speler.
![]() He even tussendoor, gister zou toch de stemronde van de wolven geweest moeten zijn? ![]() ik heb daar niks over gelezen. Ik wil nog zeggen dat ik het met soija eens ben over de kleuren en de duidelijkheid daarvan, maar dat maakt me natuurlijk verdacht :') |
![]() |
|
Sorry sorry sorry dat ik (wéér) niet gestemd heb!! Ik heb het hele weekend in een alcoholwaas doorgebracht.. Bij deze echt de laatste keer, beloofd! En zal ook ns wat gaan lezen, want ik heb nu ook helemaal geen verdachten.
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |