Advertentie | |
|
![]() |
|
Nieuwe namen:
Met de toevoeging van Amy Macdonald, Eagles Of Death Metal, Blood Red Shoes en Air Traffic is de line-up van Pinkpop rond. Novastar heeft zijn optreden moeten afzeggen, waardoor er nog een extra plek vrijkwam. Dat staat in de Metro van dinsdag 18 maart. Festivaldirecteur Jan Smeets geeft aan dat er op de vrijdag in de tent in principe nog een gaatje is om een veertigste act te programmeren. Voor Pinkpop 2008 zijn louter nog dagkaarten verkrijgbaar, de 40.000 weekendtickets verkochten binnen een week uit. bron
||
Citaat:
![]()
|
Ben helaas dit jaar niet naar Pinkpop kunnen gaan, maar deze CD ga ik de komende dagen zeker kopen. Klinkt wel een heel stuk beter dan die latere softe pop/rock van Metallica. Rage against the machine kon ik tot bij mij thuis in de woonkamer horen, en klinkt lekker stevig ouderwets zoals op hun debut album uit 1991.
![]() Cavalera Conspiracy Inflikted 2008 ![]() In 1996 verliet zanger / gitarist Max Cavalera de band die hij zelf had opgericht, Sepultura. De split was extra pijnlijk omdat Max’ broer Igor de drummer van die groep was. Igor en de andere drie leden van Sepultura gingen verder met een nieuwe zanger en Max richtte Soulfly op. Jarenlang spraken de broers niet met elkaar totdat Igor besloot zijn broer op te bellen. De eerste hernieuwde ontmoeting resulteerde al direct in een jamsessie. Inflikted is het resultaat en de vaste ingrediënten die Sepultura-albums klassiek maakten zijn ook hier weer aanwezig. Het uitstekende drumwerk van Igor en Max’ karakteristieke strot (met uiteraard zijn Braziliaanse accent) en politiek geladen teksten. Op gitaar doet Soulfly-lid Marc Rizzo mee. De vette trashmetal van Cavalera Conspiracy grijpt meermaals terug op het geluid van eerdere bands van de broers. Of zoals Max het in een interview formuleerde: “Mijn albums zijn net als mijn honden. En er zijn veel verschillende soorten honden. En zo zie ik mijn albums ook. Ik heb veel verschillende soorten albums gemaakt, maar ze behoren allen tot dezelfde familie”. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
The Opposaaites zuigen hard #1086 Verwijderd | 500 | 22-08-2010 19:50 | |
Muziek |
♫ botulismf | 500 | 28-06-2008 15:27 | |
De Kantine |