Oud 09-01-2009, 10:44
flyaway
flyaway is offline
Ok mag ik even melden dat ik best wel heel erg pissig ben nu en dus emotioneel kan reageren?

Hoe durven jullie dat zomaar over mij te roepen Ik vond het leuk dat ik ziener was, het verhaal ging over zieners en voor de grap heb ik toen gevraagd in de PM: "Goh is iedereen toevallig ziener?" Dit was als een grap bedoeld, ik hoefde hier echt geen serieus antwoord op, want ik dacht te weten dat er in het spel maar 1 ziener was.
Verder vind ik het schandalig dat dit zonder overleg met mij is gebeurd, gewoon maar in het topic gezet is en dat iedereen dat klakkeloos overneemt. Ik wist niet dat ik op het forum overkwam als iemand die makkelijk regels overtreedt, gezien het topic op DK 'Beschrijf de forummer boven je' (ofzo) waarbij vaak precies de juiste dingen genoemd worden, lijkt me toch dat ik zou moeten overkomen zoals ik echt ben, eerlijk dus.

Ik heb NIET overlegd, iemand van buiten het spel waar ik PM contact mee hebt vroeg me mijn functie en deze heb ik toen ook NIET doorgegeven, gewoon omdat dat niet mag.

En verder vind ik het erg onaardig dat fizzle-fluffy gelijk genoemd wordt.

Fizzle-fluffy en ik zijn allebei een keer spelleider geweest, en we weten allebei dus hoe het is als je veel moeite in een spel stopt en het vervolgens door anderen verpest wordt.

En het is een rotstreek om mij om deze nepreden uit het spel te stemmen.

Dat wilde ik even kwijt.
Advertentie
Oud 09-01-2009, 10:57
geen punt :|
geen punt :| is offline
Reden genoeg om pissed te zijn, als de spelleiding grappen maakt moet een grap van jou ook kunnen, raar dat alleen dat zinnetje als valsspelen werd geinterpreteerd. Overigens neemt niet iedereen het klakkeloos over, maar hopelijk gaan degenen die die reden aandragen hun stem nog wijzigen nadat je dit gepost hebt.
Oud 09-01-2009, 10:58
flyaway
flyaway is offline
Dankjewel
Oud 09-01-2009, 11:10
Verwijderd
Ik reageer hier nog even op onder mijn eigen account aangezien ik nu niet in staat ben met de anderen te overleggen en het mijn eigen mening is.

We lazen alledrie je pm en dachten hetzelfde. We hebben geen overhaaste beslissingen genomen, we hebben gepost wat jij had gepmd en wat wij vermoedden. We hebben het geprobeerd op te lossen en je uiteindelijk gewoon mee laten spelen terwijl we meerdere reacties (ook via pm) kregen dat je maar een rode kaart moest krijgen. Wij gaven je het voordeel van de twijfel, doe niet alsof het raar is dat we ook maar enige argwaan kregen. Het gaat dan ook niet om 'durven roepen'. Als je niks hebt gedaan is het natuurlijk lullig maar het blijft jouw uitspraak die het heeft veroorzaakt en we laten je gewoon meespelen.
Oud 09-01-2009, 11:11
Verwijderd
De spelleiders klonken toch redelijk overtuigd in hun verdenkingen!
Oud 09-01-2009, 11:14
flyaway
flyaway is offline
Ik vind het jammer hoe dit allemaal gelopen is, ik betreur hoe sommige mensen blijkbaar over mij denken en ben blij met de reacties van de mensen die niet dachten dat ik valsgespeeld zou hebben.
Ik snap dat het miscommunicatie te weeg heeft gebracht, hier valt niets aan te veranderen en het beste kunnen we het hier maar gewoon bij laten.

Succes iedereen
Oud 09-01-2009, 11:27
Lethe
Lethe is offline
flyaway,

Het was misschien netter geweest als we eerst jou hadden ge-pmd. Maar we dachten alledrie dat je gewoon niet kon weten dat iedereen ziener was, tenzij je overlegd had. Gezien de reacties van veel spelers is dat helemaal niet zo'n rare gedachte geweest.
Ik geloof je als je zegt dat je niet overlegd hebt. En dan is het wel erg vervelend voor je om dit allemaal in het topic te lezen. Zoals je hebt gelezen wilden we je, ook al had je nog niet gereageerd, toch mee laten spelen. En ik vind het fijn dat je nog mee wilt doen!
Oud 09-01-2009, 11:30
flyaway
flyaway is offline
Dankjewel

Dus nu is er eerst weer een hangronde, toch?
Oud 09-01-2009, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Ok mag ik even melden dat ik best wel heel erg pissig ben nu en dus emotioneel kan reageren?

Hoe durven jullie dat zomaar over mij te roepen Ik vond het leuk dat ik ziener was, het verhaal ging over zieners en voor de grap heb ik toen gevraagd in de PM: "Goh is iedereen toevallig ziener?" Dit was als een grap bedoeld, ik hoefde hier echt geen serieus antwoord op, want ik dacht te weten dat er in het spel maar 1 ziener was.
Verder vind ik het schandalig dat dit zonder overleg met mij is gebeurd, gewoon maar in het topic gezet is en dat iedereen dat klakkeloos overneemt. Ik wist niet dat ik op het forum overkwam als iemand die makkelijk regels overtreedt, gezien het topic op DK 'Beschrijf de forummer boven je' (ofzo) waarbij vaak precies de juiste dingen genoemd worden, lijkt me toch dat ik zou moeten overkomen zoals ik echt ben, eerlijk dus.

Ik heb NIET overlegd, iemand van buiten het spel waar ik PM contact mee hebt vroeg me mijn functie en deze heb ik toen ook NIET doorgegeven, gewoon omdat dat niet mag.

En verder vind ik het erg onaardig dat fizzle-fluffy gelijk genoemd wordt.

Fizzle-fluffy en ik zijn allebei een keer spelleider geweest, en we weten allebei dus hoe het is als je veel moeite in een spel stopt en het vervolgens door anderen verpest wordt.

En het is een rotstreek om mij om deze nepreden uit het spel te stemmen.

Dat wilde ik even kwijt.
Ik zou ook echt pissed zijn hoor, vooral ook als ik fizzle was geweest, die werd zomaar genoemd ineens (door kazet?).
Maar ik ben met Kazet dat de spelleiding redelijk overtuigd leek te zijn.
Citaat:
Verder nog even wat belangrijks:
- Wij vermoeden dat flyaway heeft valsgespeeld. Zij had al vanmiddag door dat iedereen ziener was. Waarschijnlijk heeft ze overlegd terwijl dit absoluut niet mag! Mag zij gewoon meedoen met het volgende spel?
Ze beginnen hun punt met 'flyaway is vermoedleijk een valsspeler', twee zinnen later zeggen dat ze 'waarschijnlijk' heeft valsgespeeld en die waarschijnlijkheid wordt door hen veroordeeld.
Gezien dei nhoud van je pm, nogal overdreven.
Oud 09-01-2009, 11:37
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Dankjewel

Dus nu is er eerst weer een hangronde, toch?
Ja.
Oud 09-01-2009, 11:42
Fantôme
Fantôme is offline
*zucht* heel bericht getypt, is ie weg.
Nogmaals dan, samengevat

Het hele gebeuren van gister heb ik maar wat langs me heen laten gaan en heb er ook niet aan gedacht dat Flyaway vals zou spelen. Ze was zelfs nog spelleider vorig spel met LF en mij.

Mijn stem voor vandaag zal ik wel weer doen met dat random nummer ding (ehh? ) doen, maar ik stem wel iets minder random. Sowieso wil ik ronde 1 niet op flyaway stemmen (want die voelt zich toch al zo lullig behandeld) en hetzelfde geldt voor Fizzle. Verder wil ik niet op Rups en Basjeeh stemmen. Eerst dacht ik juist op hen te stemmen omdat ze (als ziener!) logen over hun stem (hoewel ze mij daarmee hadden gered ) maar nu vindt ik dat een beetje flauw om te doen. Ook wil ik niet stemmen op de twee nieuwelingen Bright Blue en MartinV.

Random ding zegt nr 5. Dat is Light Fighter en gezien ze niet hierboven staat, gaat mijn stem naar haar.
Oud 09-01-2009, 11:43
Verwijderd
 Spelers Hangronde 1
1sterrenmeisje Basjeeh 03?
2coolkast flyaway 04?
3Pippeloen  
4Barabas  
5light fighter Biertank 07
6Mutsieprutsie coolkast 06
7Sherco bright blue 08
8Mr Soija Röps 11
9flyaway Biertank 12
10Eye of Sauron  
11MartinV  
12Katje  
13Basjeeh VeGs 02
14fizzle-fluffy Eye of Sauron 05
15VeGs Sherco 01
16Biertank 52  
17~~Fantôme~~ light fighter 10
18bright blue  
19Röps Eye of Sauron 09
20*Miekjuh* 

Citaat:
Dat was inderdaad een geniale grap ja.
Ik vind het wel schokkend dat er mensen zijn die liegen over hun stem terwijl ze geen wolf of andere slechterik zijn. Sterker nog, ze waren zelfs ziener. Lijkt me duidelijk dat we dat soort mensen niet kunnen gebruiken in het spel, want dan kloppen die stemlijstjes natuurlijk van geen kant meer. Daarom ga ik waarschijnlijk morgen heel random voor Barabas of Röps.
Citaat:
Ik vind dat ook wel erg apart inderdaad, maar ik kan het vermeende valsspel ook niet echt waarderen. Ik twijfel dus tussen flyaway, Röps en Barabas. (en dan vind ik Röps zijn redenering nog wel enigszins acceptabel, dus eigenlijk wordt het Barabas, mits flyaway een afdoende verklaring heeft voor met andere spelers over het spel praten. Zo niet, dan ga ik voor flyaway.)
Dat was Basjeeh inderdaad.

Citaat:
Het was Basjeeh, niet Barabas.

Maar ik vind het niet zo heel leuk om daar nu op afgerekend te worden, aangezien dit een ander spel is. En aangezien Fluffy mensen niet afrekent op de vorige ronde en jij wel laat ik m'n stem staan.
Punt blijft dat je kennelijk liegt dat je barst en zelfs als ziener een onbetrouwbare speler bent. Je stem niet doorgeven is één ding, maar liegen als goedzijnde speler is een andere.

Laatst gewijzigd op 09-01-2009 om 12:02.
Oud 09-01-2009, 11:52
Fantôme
Fantôme is offline
Ik laat mijn stem in principe hierbij. Enige reden voor mij om hem nog te wijzigen is als het misschien gelijkspel wordt met al die mensen die nu één stem hebben...
Oud 09-01-2009, 11:53
Verwijderd
VeGs, Biertank 52 en bright blue hebben vorige ronde niet gezegd op wie te stemmen. Prima. Maar ik vraag me af of bright blue nog ergens aanwezig is, heb hem niet meer gezien volgens mij. Fantome geef ik een "tweede kans", omdat zij doch haar stem verandere vorige ronde en zo'n sterke reden had ik ook weer niet.

Bright blue, Röps en Basjeeh zijn mijn mogelijke kandidaten.

Ik kan denken: de laatste niet, want onrechtmatig verkregen informatie. Maar dan blijft het moreel gezien, voor zover je daarvan kunt spreken in een spel, slecht. Hoe ik aan die info kom is niet echt belangrijk. Ik zal die twee de komende spellen in ieder geval niet kunnen vertrouwen.
Ik ga denk ik toch voor Röps, heb meer met Basjeeh.
Oud 09-01-2009, 11:57
Fantôme
Fantôme is offline
mr Soija, mijn vorige stem op jou was gewoon random en de enige reden om die te wijzigen was een poging om mijzelf te redden door dan maar op EOS te stemmen.
maar bedankt voor je tweede kans
Oud 09-01-2009, 12:00
geen punt :|
geen punt :| is offline
@ Soija: Dat was dus ook de reden dat ik de eer aan mezelf hield, omdat ik hier dus absoluut geen zin in heb. Het is gewoon but dat de spelleiding die stemmen bekend heeft gemaakt, en het plezier is voor mij alweer verziekt. Ik had kunnen weten dat hier gezeik mee kwam en had dus niet mee moeten doen. Enfin, stem me er allemaal maar uit, ik ben toch simpele dorpeling.

Veel plezier verder
flyaway
flyaway is offline
Ik stem op Biertank want hij wil er uit.

Ik vind de reden om op de valsstemmers te stemmen niet echt gegrond, zij konden ook niet weten dat de stemmen bekend zouden worden en het kan een tactiek zijn.
Verwijderd
Fantome, dat is duidelijk. (althans de meesten stemmen helemaal niet zo random als ze zeggen)
Oud 09-01-2009, 12:01
Verwijderd
Citaat:
@ Soija: Dat was dus ook de reden dat ik de eer aan mezelf hield, omdat ik hier dus absoluut geen zin in heb. Het is gewoon but dat de spelleiding die stemmen bekend heeft gemaakt, en het plezier is voor mij alweer verziekt. Ik had kunnen weten dat hier gezeik mee kwam en had dus niet mee moeten doen. Enfin, stem me er allemaal maar uit, ik ben toch simpele dorpeling.

Veel plezier verder
Oud 09-01-2009, 12:12
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

Veel plezier verder
heey rups, doe eens niet zo
volgens mij heeft alleen nog maar soija op jou gestemd hoor
en bovendien is het feit dat jou en basjeehs stem bekend werd gemaakt voor mij en ook voor anderen dacht ik, een reden deze ronde níet op jou te stemmen.
Oud 09-01-2009, 12:47
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Prima, stem mij er maar uit, ik heb er nu toch geen zin meer in. Verwacht dus ook maar geen pm meer van mij of een andere vorm van medewerking. Ik neem wel een keer schriftelijk wraak als ik weer eens spelleider ben.

Succes voor de weerwolven, sterkte aan de dorpelingen en dat de spelleiders maar mogen struikelen over één van de 20 glazen bollen.
Oud 09-01-2009, 12:51
Fantôme
Fantôme is offline
uhh biertank? volgens mij stemmen mensen je eruit omdat je eruit wilt, niet andersom...
Oud 09-01-2009, 12:52
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
uhh biertank? volgens mij stemmen mensen je eruit omdat je eruit wilt, niet andersom...
Het zou me aan mijn anus oxideren hoe het nu precies zit. Al is het voor jullie makkelijker dat ik er direct uit ben, want anders heb je in de volgende rondes helemaal niets aan mij.
Oud 09-01-2009, 12:55
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Het zou me aan mijn anus oxideren hoe het nu precies zit. Al is het voor jullie makkelijker dat ik er direct uit ben, want anders heb je in de volgende rondes helemaal niets aan mij.
ook goed.
Als je idd niet meer van plan bent iets te doen is het idd makkelijker als je eruitligt. Dat heb je toch ook al gezegd? maar ik bedoel... als je wel van plan was mee te spelen hadden mensen misschien niet op je gestemd. zelfs nu heb je nog maar 2 stemmen. ik bedoel het verder niet negatief hoor. wil alleen maar zeggen dat het nog aan jezelf is...
[edit] wat flyaway hieronder zegt dus [/edit]
Oud 09-01-2009, 12:56
flyaway
flyaway is offline
Mijn stem op jou was enkel omdat je dat zei, als je dit niet meende dan stem ik namelijk niet op je.. Dus geef het zelf maar aan.
Oud 09-01-2009, 13:01
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Bij deze een oproep en laatste post in dit topic:

Stem op mij!
Oud 09-01-2009, 14:18
Verwijderd
Dat er nu op mij (of Röps) wordt gestemd omdat we niet te vertrouwen zijn is natuurlijk een beetje omgekeerde wereld. Het was natuurlijk tactiek, ik verkreeg daardoor meer informatie. En door als ziener vertrouwen te winnen (die nu verspeeld is door de spelleiding) kun je deze delen, dat lijkt me toch de bedoeling van de zienerfunctie.

Een beetje wat Dennis Storm deed bij Wie is de Mol?, als anderen er achter komen wordt je gewantrouwd maar anders is het natuurlijk slim.

Verder vind ik stemmen op Biertank of Röps omdat zij eruit willen idioot, kan er geen vervanger worden gezocht? Of anders maar opnieuw spelen en dan met 18 (17? van bright blue hebben we ook niks meer gehoord) spelers spelen.
Oud 09-01-2009, 14:19
Verwijderd
Röps heeft aangegeven nog door te spelen.
Oud 09-01-2009, 14:20
Verwijderd
Pippeloen is nog aan het slapen, want die heeft nachtdienst gehad, als ze wakker is overleggen we even op wie we gaan stemmen.
Oud 09-01-2009, 14:54
Verwijderd
Ik ga voor Biertank
reden zie je 4 posts boven deze

Sorry flyaway
Oud 09-01-2009, 14:56
VeGs
VeGs is offline
Mja, als Biertank er uit wil, dan stem ik wel op hem.
Je hebt nogal weinig aan een speler die niets doet.
Zou natuurlijk beter zijn om een vervanger te zoeken, maar aangezien het spel al niet vol zat, zal dat lastig worden.
Ik wijzig mijn stem naar Biertank

Ik ga niet op Rops of Basjeeh stemmen vanwege de valse stemmen. Erg blij ben ik er niet mee, maar ziener is dan wel weer de enige goede rol waar ik me er het nut van in kan zien, omdat je ook daadwerkelijk meer informatie hebt.

@ Mr.Soija:
Ik ben gister, heel slecht, vergeten te stemmen.
Tentamenstress enzo...
Dus er viel ook weinig door te geven.
Oud 09-01-2009, 15:11
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Röps heeft aangegeven nog door te spelen.
mooi zo
ik vind rups wel een leuke speler. ben blij dat hij nog mee wil doen.
[edit] bright blue moet ook wel even reageren binnenkort, anders hebben we daar ook niet zoveel aan en wijk ik toch van mijn principes af om niet gelijk een nieuweling weg te stemmen[/edit]

Laatst gewijzigd op 09-01-2009 om 15:48.
Oud 09-01-2009, 16:07
flyaway
flyaway is offline
Aangezien Biertank er erg graag uit wil, verwacht ik niet dat hij een speciale functie heeft. Door hem er uit te gooien zijn we dus een dorpeling kwijt, dan stem ik liever op iemand waar de kans kleiner dan 100% van is dat deze dorpeling is, zodat we misschien een wolf pakken.

@coolkast: tnx, zand erover
Oud 09-01-2009, 16:51
Verwijderd
Excuses dat ik Barabas noemde waar het Bas moest zijn. Ik raakte in de war door de post van EoS boven me. En excuses aan flyaway dat ik haar verdacht van valsspelen, maar de Spelleiders leken erg overtuigd van hun zaak inderdaad, dus ik dacht dat er wel meer had plaatsgevonden dan alleen een pm die ik zelf ook bijna had willen sturen.

Maar helaas wil Biertank niet meer verder spelen, dus dan stem ik op Biertank
Oud 09-01-2009, 17:21
Fantôme
Fantôme is offline
 Spelers
1sterrenmeisje
2coolkast
3Pippeloen
4Barabas
5light fighter
6Mutsieprutsie
7Sherco
8Mr Soija
9flyaway
10Eye of Sauron
11MartinV
12Katje
13Basjeeh
14fizzle-fluffy
15VeGs
16Biertank 52
17~~Fantôme~~
18brightblue
19Röps
20*Miekjuh*
hiervan hebben (volgens mij!) pippeloen, barabas, flyaway, EOS, MartinV, biertank, brightblue en miekjuh niet doorgegeven op wie ze stemmen. Kazet en Pip gingen nog overleggen. Biertank doet waarschijnlijk niks meer en Bright Blue heb ik uberhaubt nog niet gezien.
maar klopt het wat ik zeg, of zie ik mensen over het hoofd?
vind het altijd wel handig om te weten wie wat ongeveer gestemd heeft (of zegt )
Oud 09-01-2009, 17:30
Miekje*
Miekje* is offline
Omg wat een kutstreek van de spelleiding maar aan de ene kant ook wel weer grappig.
ik blijf bij mijn stem voor Röps, want vorige ronde random, dus gewoon hetzelfde.
Oud 09-01-2009, 17:39
Verwijderd
Pip vroeg of ze om 7 uur wakker gemaakt wilde worden, geen probleem dus. Ik weet onze functie ook nog helemaal niet.
Oud 09-01-2009, 17:51
Verwijderd
Allereerst excuus aan Flyaway en Fizzle.
Ik ga niet op Biertank stemmen, hij is waarschijnlijk dorpeling oid. Ik stem op Bright blue, die heeft nog verder niets gezegd, dan hebben we en een inactieveling eruit en is de kans groter dat we er een wolf oid uit hebben.
Oud 09-01-2009, 17:56
Verwijderd
(Kazet: ) Ok, ze is wakker! Geen reden voor ons om onze stem uit het vorige "spel" te wijzigen dus we gaan nog steeds voor fizzle-fluffy.
Oud 09-01-2009, 18:29
flyaway
flyaway is offline
Ik stem op bright blue, want die zegt niets.
Oud 09-01-2009, 18:31
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Hoe hilarisch eigenlijk, ik geef aan niet meer mee te willen spelen en toch overleef ik het misschien nog. Tijd voor een stem op mezelf.
Oud 09-01-2009, 18:32
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hoe hilarisch eigenlijk, ik geef aan niet meer mee te willen spelen en toch overleef ik het misschien nog. Tijd voor een stem op mezelf.
die dan niet telt toch? zelfopoffering mocht toch niet'?
Oud 09-01-2009, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Mag niet
Oud 09-01-2009, 18:33
Verwijderd
Nee.
Oud 09-01-2009, 18:34
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Sinds wanneer mag dat niet?

Nouja, dan stem ik niet, zoals eerder aangegeven en gun ik mijn medeweerwolven hun eerste dorpelingenhapje.
Oud 09-01-2009, 18:34
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ga ook niet op Biertank stemmen omdat ie toch gewoon dorpeling is waarschijnlijk.
Ik ga wel voor Röps.
Oud 09-01-2009, 18:38
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Jezus, dit schiet niet op. Tijd voor mijn oude strategie.

IK BEN WOLF, HANG MIJ OP!!!
Oud 09-01-2009, 18:39
Verwijderd
Zoek een vervanger of hou je smoel.
Oud 09-01-2009, 18:40
MartinV
MartinV is offline
Mmm eigenlijk wil ik gewoon men stem ongewijzigd laten, maar aan de andere kant, als iemand eruit wil..
Biertank wil het wel heel graag heb ik het idee, dus dan blijft Mutsieprutsie gespaard.

Edit: ha ik heb biertank wel door, iedereen denkt nu dat hij een dorpeling is. Goede tactiek. Wel gewaagd dough.
Oud 09-01-2009, 18:45
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Mmm eigenlijk wil ik gewoon men stem ongewijzigd laten, maar aan de andere kant, als iemand eruit wil..
Biertank wil het wel heel graag heb ik het idee, dus dan blijft Mutsieprutsie gespaard.

Edit: ha ik heb biertank wel door, iedereen denkt nu dat hij een dorpeling is. Goede tactiek. Wel gewaagd dough.
niks goeie tactiek. die jongen wilt er gewoon echt uit.
vorige keer dat hij écht wolf was, liep hij dat te roepen. omdat het nu niet goed genoeg lijkt te werken te zeggen dat hij dorpeling is en geen zin meer heeft, roept hij dat maar. kan me niet voorstellen dat hij echt wolf is en er dan zo graag uit wilt eerlijk gezegd.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten