Advertentie | |
|
![]() |
|
*zucht* heel bericht getypt, is ie weg.
Nogmaals dan, samengevat ![]() Het hele gebeuren van gister heb ik maar wat langs me heen laten gaan en heb er ook niet aan gedacht dat Flyaway vals zou spelen. Ze was zelfs nog spelleider vorig spel met LF en mij. Mijn stem voor vandaag zal ik wel weer doen met dat random nummer ding (ehh? ![]() ![]() Random ding zegt nr 5. Dat is Light Fighter en gezien ze niet hierboven staat, gaat mijn stem naar haar.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 09-01-2009 om 12:02. |
![]() |
|
Verwijderd
|
VeGs, Biertank 52 en bright blue hebben vorige ronde niet gezegd op wie te stemmen. Prima. Maar ik vraag me af of bright blue nog ergens aanwezig is, heb hem niet meer gezien volgens mij. Fantome geef ik een "tweede kans", omdat zij doch haar stem verandere vorige ronde en zo'n sterke reden had ik ook weer niet.
Bright blue, Röps en Basjeeh zijn mijn mogelijke kandidaten. Ik kan denken: de laatste niet, want onrechtmatig verkregen informatie. Maar dan blijft het moreel gezien, voor zover je daarvan kunt spreken in een spel, slecht. Hoe ik aan die info kom is niet echt belangrijk. Ik zal die twee de komende spellen in ieder geval niet kunnen vertrouwen. Ik ga denk ik toch voor Röps, heb meer met Basjeeh. |
![]() |
|
@ Soija: Dat was dus ook de reden dat ik de eer aan mezelf hield, omdat ik hier dus absoluut geen zin in heb. Het is gewoon but dat de spelleiding die stemmen bekend heeft gemaakt, en het plezier is voor mij alweer verziekt. Ik had kunnen weten dat hier gezeik mee kwam en had dus niet mee moeten doen. Enfin, stem me er allemaal maar uit, ik ben toch simpele dorpeling.
Veel plezier verder ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() volgens mij heeft alleen nog maar soija op jou gestemd hoor ![]() en bovendien is het feit dat jou en basjeehs stem bekend werd gemaakt voor mij en ook voor anderen dacht ik, een reden deze ronde níet op jou te stemmen.
|
Prima, stem mij er maar uit, ik heb er nu toch geen zin meer in. Verwacht dus ook maar geen pm meer van mij of een andere vorm van medewerking. Ik neem wel een keer schriftelijk wraak als ik weer eens spelleider ben.
Succes voor de weerwolven, sterkte aan de dorpelingen en dat de spelleiders maar mogen struikelen over één van de 20 glazen bollen. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je idd niet meer van plan bent iets te doen is het idd makkelijker als je eruitligt. Dat heb je toch ook al gezegd? maar ik bedoel... als je wel van plan was mee te spelen hadden mensen misschien niet op je gestemd. zelfs nu heb je nog maar 2 stemmen. ik bedoel het verder niet negatief hoor. wil alleen maar zeggen dat het nog aan jezelf is... [edit] wat flyaway hieronder zegt dus [/edit]
|
Verwijderd
|
Dat er nu op mij (of Röps) wordt gestemd omdat we niet te vertrouwen zijn is natuurlijk een beetje omgekeerde wereld. Het was natuurlijk tactiek, ik verkreeg daardoor meer informatie. En door als ziener vertrouwen te winnen (die nu verspeeld is door de spelleiding) kun je deze delen, dat lijkt me toch de bedoeling van de zienerfunctie.
Een beetje wat Dennis Storm deed bij Wie is de Mol?, als anderen er achter komen wordt je gewantrouwd maar anders is het natuurlijk slim. Verder vind ik stemmen op Biertank of Röps omdat zij eruit willen idioot, kan er geen vervanger worden gezocht? Of anders maar opnieuw spelen en dan met 18 (17? van bright blue hebben we ook niks meer gehoord) spelers spelen. |
![]() |
|
Mja, als Biertank er uit wil, dan stem ik wel op hem.
Je hebt nogal weinig aan een speler die niets doet. Zou natuurlijk beter zijn om een vervanger te zoeken, maar aangezien het spel al niet vol zat, zal dat lastig worden. Ik wijzig mijn stem naar Biertank Ik ga niet op Rops of Basjeeh stemmen vanwege de valse stemmen. Erg blij ben ik er niet mee, maar ziener is dan wel weer de enige goede rol waar ik me er het nut van in kan zien, omdat je ook daadwerkelijk meer informatie hebt. @ Mr.Soija: Ik ben gister, heel slecht, vergeten te stemmen. ![]() Tentamenstress enzo... Dus er viel ook weinig door te geven. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik vind rups wel een leuke speler. ben blij dat hij nog mee wil doen. [edit] bright blue moet ook wel even reageren binnenkort, anders hebben we daar ook niet zoveel aan en wijk ik toch van mijn principes af om niet gelijk een nieuweling weg te stemmen[/edit]
Laatst gewijzigd op 09-01-2009 om 15:48. |
![]() |
|
Aangezien Biertank er erg graag uit wil, verwacht ik niet dat hij een speciale functie heeft. Door hem er uit te gooien zijn we dus een dorpeling kwijt, dan stem ik liever op iemand waar de kans kleiner dan 100% van is dat deze dorpeling is, zodat we misschien een wolf pakken.
@coolkast: tnx, zand erover ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Excuses dat ik Barabas noemde waar het Bas moest zijn. Ik raakte in de war door de post van EoS boven me. En excuses aan flyaway dat ik haar verdacht van valsspelen, maar de Spelleiders leken erg overtuigd van hun zaak inderdaad, dus ik dacht dat er wel meer had plaatsgevonden dan alleen een pm die ik zelf ook bijna had willen sturen.
Maar helaas wil Biertank niet meer verder spelen, dus dan stem ik op Biertank ![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
maar klopt het wat ik zeg, of zie ik mensen over het hoofd? vind het altijd wel handig om te weten wie wat ongeveer gestemd heeft (of zegt ![]()
|
Mmm eigenlijk wil ik gewoon men stem ongewijzigd laten, maar aan de andere kant, als iemand eruit wil..
Biertank wil het wel heel graag heb ik het idee, dus dan blijft Mutsieprutsie gespaard. Edit: ha ik heb biertank wel door, iedereen denkt nu dat hij een dorpeling is. Goede tactiek. Wel gewaagd dough.
||
Citaat:
vorige keer dat hij écht wolf was, liep hij dat te roepen. omdat het nu niet goed genoeg lijkt te werken te zeggen dat hij dorpeling is en geen zin meer heeft, roept hij dat maar. kan me niet voorstellen dat hij echt wolf is en er dan zo graag uit wilt eerlijk gezegd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Topic van het jaar 2009 Verwijderd | 33 | 12-04-2009 23:04 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 55 deel 3 Verwijderd | 152 | 27-01-2009 18:53 | |
De Kantine |