Oud 28-06-2009, 20:15
Verwijderd
Wtf, gokkasten in de supermarkt

nou, dag!
Advertentie
Oud 28-06-2009, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik ben een alcoholische kliko!
Grappig, ik had echt een totaal ander beeld. Meer zo iemand die wel van alcohol houdt, maar dan wel alleen bepaalde dingen, rum en whiskey en zo.
Oud 28-06-2009, 20:18
Verwijderd
Dag Pip, veel plezier nog! En Kazet natuurlijk ook!
Oud 28-06-2009, 20:19
Verwijderd
Tequila!

tututudutudututu
Oud 28-06-2009, 20:20
Philosophy
Philosophy is offline
Gister had ik corona's, das echt vies hoor jongens.
Oud 28-06-2009, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Grappig, ik had echt een totaal ander beeld. Meer zo iemand die wel van alcohol houdt, maar dan wel alleen bepaalde dingen, rum en whiskey en zo.
ahahah ja nou oké, ik overdrijf wel een beetje.*achter de rug stiekem wat whiskey inschenkt*
Oud 28-06-2009, 20:21
Verwijderd
Gister had ik iemand die tequila met ice tea wou. Dat leek me niet erg lekker, maar hij heeft dat drie keer besteld, dus het zou wel goed zijn.
Verwijderd
Citaat:
Gister had ik corona's, das echt vies hoor jongens.
neeee lekker! met een schijfje limoen! Mmm
Verwijderd
o dat is van vrijdag
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Het ergste vind ik nog wel dat al die systemen te hacken zijn, er heel makkelijk ''door menselijke foutjes'' fouten insluipen en dat ''men'' intussen al die systemen en dossiers heilig verklaart.
Ik mag strakjes zelfs mijn vingerafdruk afgeven voor het nieuwe biometrische paspoort
Oud 28-06-2009, 20:22
Verwijderd
Tequila heb ik nog nooit op maar ik hoor er altijd enge verhalen over. Aan de andere kant zijn de verspreiders van die verhalen de meest alcoholgevoelige mensen die ik ken,
Oud 28-06-2009, 20:22
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Er zijn relatief meer Albert Heijns in Nederland dan Wal-Marts (per 20000 versus per 70000) in de VS. Weer een kaart in de categorie "number of pirates versus global warming."
Maar walmart is geen supermarkt, walmart is een compleet winkelcentrum in 1 winkel. Als je die vergelijking wilt maken, moet je alle supermarkten in de vs en nederland nemen eh
Oud 28-06-2009, 20:23
Verwijderd
Zeg mensen, hoe heet dat ook alweer, de eerste officiele speech van de nieuwe minister-president? Ik zoek die van Balkendende, die waarin hij het constant over ''de familie als hoeksteen van de samenleving'' heeft, maar tot nu toe zonder succes.
Oud 28-06-2009, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Maar walmart is geen supermarkt, walmart is een compleet winkelcentrum in 1 winkel. Als je die vergelijking wilt maken, moet je alle supermarkten in de vs en nederland nemen eh
oy oy, dat is insane in the membrane!
Oud 28-06-2009, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Tequila heb ik nog nooit op maar ik hoor er altijd enge verhalen over. Aan de andere kant zijn de verspreiders van die verhalen de meest alcoholgevoelige mensen die ik ken,
Tequila is best te doen! (en niet enger dan andere alcohol hoor, het is geen goldstrike).
Oud 28-06-2009, 20:24
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik heb wel een paar keer tequila gehad. als je gewoon normaal doet, en er niet 20 achter elkaar adt, is er niks aan de hand. behalve dat het gigantisch smerig is.
Oud 28-06-2009, 20:25
Verwijderd
oh oké. is dat die shizzle met zo'n worm er in?
Oud 28-06-2009, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Nee nee! En ik vind het trouwens helemaal niet zo gigantisch smerig, maar best lekker. Waarom vind iedereen het altijd zo vies?
Oud 28-06-2009, 20:27
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
in tequila zitten geen wormen.

Oud 28-06-2009, 20:27
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Zeg mensen, hoe heet dat ook alweer, de eerste officiele speech van de nieuwe minister-president? Ik zoek die van Balkendende, die waarin hij het constant over ''de familie als hoeksteen van de samenleving'' heeft, maar tot nu toe zonder succes.
Je bedoelt de presentatie van het coalitieakkoord?
Oud 28-06-2009, 20:28
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nee nee! En ik vind het trouwens helemaal niet zo gigantisch smerig, maar best lekker. Waarom vind iedereen het altijd zo vies?
omdat als je ontsmettingsmiddel uit een operatiekamer zou drinken, je geen verschil zou proeven. daarbij moet je ook eerst zout van je hand likken, en daarna in een citroen bijten. dat is vast niet omdat de tequila zelf zo lekker is
Oud 28-06-2009, 20:28
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Je bedoelt de presentatie van het coalitieakkoord?
http://www.regering.nl/Het_kabinet/Regeringsverklaring
Oud 28-06-2009, 20:31
Verwijderd
Ja, ik kon gewoon niet op het woord komen. Dankje.
Oud 28-06-2009, 20:31
Verwijderd
hhahaha potverdikkeme. Nu ben ik wel nieuwsgierig, maar we hebben het vast thuis staan dus ik kan het morgenavond wel even eens gaan testen. Sowieso hebben we een drankkast waar je 'ja meneer' en 'u' tegen zegt. Maar we hebben ook van die dingen staan met een worm erin, een meelworm om heel precies te zijn, de worm van de tenebrio molitor om nog meer precies te zijn. Wat is dat dan
Oud 28-06-2009, 20:32
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ja, ik kon gewoon niet op het woord komen. Dankje.
De eerste officiële toespraak in de Tweede Kamer is de regeringsverklaring, ik heb de post aangepast. Dat is volgens mij het regeerakkoord in beknopte vorm.
Oud 28-06-2009, 20:32
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
hhahaha potverdikkeme. Nu ben ik wel nieuwsgierig, maar we hebben het vast thuis staan dus ik kan het morgenavond wel even eens gaan testen. Sowieso hebben we een drankkast waar je 'ja meneer' en 'u' tegen zegt. Maar we hebben ook van die dingen staan met een worm erin, een meelworm om heel precies te zijn, de worm van de tenebrio molitor om nog meer precies te zijn. Wat is dat dan
je ne sais pas
Oud 28-06-2009, 20:33
Verwijderd
Aaah mezcal blijkbaar.

Oud 28-06-2009, 20:33
Verwijderd
very tequila like
Oud 28-06-2009, 20:34
Verwijderd
Citaat:
omdat als je ontsmettingsmiddel uit een operatiekamer zou drinken, je geen verschil zou proeven. daarbij moet je ook eerst zout van je hand likken, en daarna in een citroen bijten. dat is vast niet omdat de tequila zelf zo lekker is
Overdrijven is ook een vak!
Oud 28-06-2009, 20:35
Verwijderd
Citaat:
De eerste officiële toespraak in de Tweede Kamer is de regeringsverklaring, ik heb de post aangepast. Dat is volgens mij het regeerakkoord in beknopte vorm.
Ik had het al op die site gevonden.
Oud 28-06-2009, 20:36
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ik had het al op die site gevonden.
Maar waarom wil je dat in godsnaam lezen... ik bedoel het is geen hoogstaand stukje proza
Verwijderd
Citaat:
Aaah mezcal blijkbaar.

[afbeelding]
Daar zou ik dus van ze langzalzeleven niet aan beginnen. *kots*
Verwijderd
dat zou echt tof zijn, als overdrijven echt een vak was
Oud 28-06-2009, 20:37
Verwijderd
Citaat:
dat zou echt tof zijn, als overdrijven echt een vak was
nee nee dit neem ik terug! De telegraaf zou de beste leermeester zijn.
Verwijderd
Citaat:
Daar zou ik dus van ze langzalzeleven niet aan beginnen. *kots*
meelwormen zijn echt best goed te pruimen
Verwijderd
Hier thuis staat een goede 75 liter sterke drank
Oud 28-06-2009, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Hier thuis staat een goede 75 liter sterke drank
Nou, daar doet deze familie vrolijk aan mee!
Oud 28-06-2009, 20:38
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Overdrijven is ook een vak!
mwah, als dat al overdreven is..
Oud 28-06-2009, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Nou, daar doet deze familie vrolijk aan mee!
Het komt allemaal uit een belastingvrij bergdorpje in Italie, waar we jaarlijks gaan skieën.
Oud 28-06-2009, 20:40
Verwijderd
:"D jullie zijn smokkelaars!
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
neeee lekker! met een schijfje limoen! Mmm
Ja iedereen zegt dat, wij kregen dat niet Alleen zo'n vies flesje!
TopDrop
TopDrop is offline
volgens mij staat bij ons thuis een fles stroh en een fles pina colada ofzo
Philosophy
Philosophy is offline
En gatverdamme. Een worm in je drinken?
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom wil je dat in godsnaam lezen... ik bedoel het is geen hoogstaand stukje proza
Ik mag nu eenmaal niks over Balkende beweren zonder bronvermelding, dus ik wil het -misschien- gebruiken voor mijn bachelor thesis.
Verwijderd
Citaat:
Ja iedereen zegt dat, wij kregen dat niet Alleen zo'n vies flesje!
Oh maar zelfs dat is echt heel lekker
Oud 28-06-2009, 20:41
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Een compleet winkelcentrum ? Wal-Mart is meer een uit de hand gelopen Aldi hoor.
Verwijderd
Ik vind alleen rosébier echte vunzigheid, voor de rest kom ik niet zo veel tegen dat echt vies is
Verwijderd
Citaat:
:"D jullie zijn smokkelaars!
Nee hoor, valt wel mee! Mijn vader komt er al een jaar of 30, en hij neemt ieder jaar twee flessen mee. Deze blijven dan een groot aantal jaren onaangebroken staan.
Verwijderd
Citaat:
Een compleet winkelcentrum ? Wal-Mart is meer een uit de hand gelopen Aldi hoor.
Aldi on steroids
Oud 28-06-2009, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vind alleen rosébier echte vunzigheid, voor de rest kom ik niet zo veel tegen dat echt vies is
Maltbier. Ofja, het is binnen te houden, maar daar blijft het ook bij.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten