Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
In mijn wiskundeboek staat een heel verhaal over dat je de waarde in euro's moet uitrekenen van een auto, als 'ie een (x) aantal jaren oud is en er elk jaar een (x) aantal procenten in waarde vanaf gaat. Maar dat kun je nooit weten van tevoren want het ligt er ook heel erg aan hoeveel kilometers 'ie gelopen heeft en hoe de eigenaar hem heeft onderhouden enzo. Maar dat kun je moeilijk op gaan schrijven op je wiskundetoets want dat heeft natuurlijk weer geen reet met wiskunde te maken
![]() ![]() /whinepost ![]()
|
Arrghrl ik probeer doctor who te kijken op internet maar ik krijg steeds een melding dat ik al 72 minuten heb gekeken en nu 54 minuten moet wachten voor ik verder kan kijken. Dat gebeurt dan nog geen 10 minuten voor het einde van de aflevering.
![]()
|
Verwijderd
|
De 13-jarige Sven bedankt minister van Volksgezondheid Ab Klink met een taart omdat hij na Sven's petitie heeft besloten om het kinderhartcentrum in Utrecht toch niét te sluiten.
WTF, dat is niet meer dan vanzelfsprekend lijkt me?! Als ik taart kreeg voor alles wat ik niet deed, was ik nu een dikke papzak van 500 kilo, maar nee, ik krijg weer eens niets! Maar omdat Abje een toch al domme beslissing terugdraait, zit hij zichzelf lekker vol te proppen! ![]() Laatst gewijzigd op 09-09-2009 om 22:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Alice.
Citaat:
:'''''''') |
![]() |
|
Ik weet niet waar ik de HIK concertkaartjes die ik had uitgeprint heb HIK gelaten. Ik kan HIK ze wel opnieuw uitprinten maar mijn eigen printer werkt niet met mijn HIK computer for whatever reason HIK en moet ik naar mijn moeders computer.
HIK. Dat.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: moeheid...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Oeh ik reageer alleen op fizzle! OT: dat mijn mooie stoere weegschaal met bmi functie geen bmifunctieinstelknopje heeft. Dus hj gaat terug! |
![]() |
|
Dat dat stomme mens op de HKU echt denkt dat we thuis een atelier hebben. Het is maar een vooropleiding, ja! Ik heb geen atelier, ik heb geen plek om een schilderij van 3 bij 3 meter te maken! Met je stomme flutopdrachten. Ik ben niet eens van plan om daar toelating te doen dus ik heb ook geen motivatie om plek te vinden voor zo'n reusachtig ding. En je stomme abstractigheid en je geklieder. Ik ga gewoon flipping schilderen wat ik wil en ik weet dat dat mens dat niet wil om haar op de zenuwen te werken. Ze kan de pot op.
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ONTOPIC: ik vind het heel stom dat ik om half zes ben opgestaan om met een vriendin naar de Darkmoon Faire te gaan in Amsterdam. We verwachtten een soort middeleeuwse kermis maar dan met world of warcraft thema, met handlezers en middeleeuwse spelletjes enzo. En ze beloofden een goodiebag. Het stonk er naar nerds en het was alleen maar een grote hal met allemaal tafels, het was dus een WoW trading card game wedstrijd. Niet eens het echte spel, nee, het ECHT ECHT kansloze: de trading card game. omg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Keelpijn. En dat ik nu voor de tweede keer een broek moet retouren naar de Large, alleen maar omdat ik vergeten ben op de maattabel te kijken en vergeten ben dat Overzeas broeken drie keer zo klein vallen als die van Stuka. En als straks die bestelde broek te groot is dan vermoord ik Harrie de telefoonman
![]() Oh, en ik waardeer het ook niet dat ons internet er vandaag uit lag omdat de kat overhet modem heen pieste.
|
Verwijderd
|
Lijst van dingen waar ik niet blij mee ben:
1) Ik moest vandaag naar de tandarts. 2) Hij vertelde een verhaal over een vrouw die een broodje kaas ging eten toen de verdoving nog niet uitgewerkt was, en toen een flink stuk van haar tong eraf beet. 3) Hierbij maakte hij de grap 'ja, het maakt niet uit of je een broodje kaas wilde, je krijgt er toch vlees op'. 4) Hij zei ook dat ze hem er eerst van beschuldigde dat hij in haar tong geboord had. Dat was dus niet zo, maar hij zei 'al is het me weleens gebeurd hoor, dat ik een beetje in iemands tong boorde'. 6) Na deze verhalen zei hij 'maar goed, laten we maar naar je kies gaan kijken' want daar wilde hij in gaan boren en we waren aan het wachten tot de verdoving insloeg. 7) Alleen werkte de verdoving niet zo goed. 8) Dus heeft 'ie me tijdens het boren tot driemaal toe opnieuw verdoofd. 9) Wat niet zoveel uithaalde. 10) Maar nu slaat het opeens in als een moker op zandsteen, dus ik zit te kwijlen als een malle. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn Para, wat tactisch van hem!
![]() Ik laat mijn gaatjes altijd vullen zonder te verdoven omdat het toch nooit werkt, maar mijn nieuwe tandarts geloofde dat niet dus hij dwong me bijna, dat was ook wel ![]() En ik kan het niet zo waarderen dat mijn scriptiebeleidster mijn e-mail negeert. |
![]() |
|
Regen als je wilt wandelen of fietsen, de helft van de boodschappen vergeten (ja alweer
![]()
|
Ik moet voor een presentatie (MORGEN!) nog vier teksten karakteriseren, maar dat vind ik echt heel moeilijk. En ik word er nu een ietsiepietsie klein beetje gestresst van
![]()
|
Mensen die zichzelf leuk en lief en aardig vinden, maar dat niet zijn.
En dat ik nu pas de veraderstukken heb van 76 pagina's, en ik die voor dinsdag de 22e allemaal moet snappen en begrijpen en kennen. WTF.
|
Dat meisje waarvan je pfeiffer kreeg/jij pfeiffer gaf?
![]() Ik kan het niet waarderen dat ik nu weer twijfel over in Nederland of Engeland studeren terwijl ik juist resoluut tegen mijn moeder zei toch maar in Nederland te blijven. En ik kan sommige vrienden ook echt niet waarderen, ze zijn serieus gewoon niet aardig, ik heb alleen maar veel les met ze en ik ken ze al jaren en we luisteren soms dezelfde muziek en we spreken wel af, maar ze zijn gewoon niet echt aardig ofzo? Wth.
|
Verwijderd
|
Jezus, wat is dat "nieuwe" MS Office 2007 toch rampzalig.
Ik heb jarenlang met het 'verouderde' Office XP (uit 2002) gewerkt, toen de menuutjes nog normaal waren en de graphics eenvoudig. Nu is het blauwe thema-achtergronden met lelijke "ribbon" werkbalken en allemaal onbekende commando's en namen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wiskunde moet verplicht worden voor IEDEREEN erweka | 59 | 28-05-2019 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal met z'n allen..!! 123~RiAnNe~123 | 164 | 03-06-2004 18:07 | |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 | |
Wie heeft er nog vertrouwen in de LPF? bloempju | 77 | 12-07-2002 00:01 |