Citaat:
Altijd fijn. Je krijgt een belletje met de vraag of huisgenoot x even je computer mag gebruiken. Even later kom je thuis, gaan er tienduizend alarmbellen af. AVG heeft een goed aantal Trojans gevonden en ik heb opeens twee 'Malware Doctor' programma's die niet te vertrouwen zijn.
Format,  .
|
Eh, hoe heb jij je kist dan geconfigureerd?
Citaat:
Ik, als ie honderd euro kost en we gewoon pedaalemmers hebben, een duidelijk handiger systeem. Ik wil mijn vuilnisbak niet snaarstrak afstellen. Ik denk dat als ik zo'n ding zou hebben, hij wel degelijk heel vaak ongewenst open zou gaan, namelijk iedere keer als er iets twintig centimeter boven hangt en dat komt nog weleens voor, als ik iets pak dat er in de buurt staat.
|
Je hoeft 'm ook niet af te stellen, dat hebben die mensen al voor je gedaan

Ik denk ook dat jij je vergist in 20 centimeter. Maak anders eens een foto van jouw huidige prullenbaksituatie want ik kan me niet voorstellen dat jij vaak met je tengels 20 centimeter bóven je prullenbak zit om dingen te pakken.
Oh en 100 euro is ook niet eens duur hoor. Relatief gezien, dan. Het is natuurlijk waanzin dat een prullenbak zo veel geld kost, dat zonder enige twijfel, maar als je kijkt naar wat een default Brabantia-bin kost van 50 liter.. En dan heb je niet eens een elektrische deur!