Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond je kleur wel oké ![]() Tegenwoordig zijn die smalle Vans-schoenen helemaal ''je-van-het'' maar ik vind die dingen maar niks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vans zijn ook fijn. Maar net zo duur/duurder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die waren er eerst ook voor mannen maar verkopen ze niet meer.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
All Stars heb ik nooit gekocht, want geen voetbed en de meeste zijn van stof en volgens mij toch echt snel kapot. 1x een goed paar all stars gekregen, uit Amerika, die waren wel stevig enzo, maar helaas veel te klein, dus heb ik ze weggegeven.
Ik heb vandaag Adidas sneakers gekocht. Paar jaar geleden had ik zo'n paar adidas en die zaten super, heel lang mee gedaan. Ik heb ze nog, niet geheel versleten, maar te vies ofzo. Nu is het opruiming dus ik heb nieuwe gekocht! Super blij mee en meteen minder pijn in mijn voeten ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nos·tal·gie [nɔstɑlɣi] (dev)1.verlangen naar dat wat geweest is▼ betekenisverwante termenhyperoniem: verlangen En ik zag ooit wel wat van Theo Maassen, maar die grap, die ik nog steeds niet snap, heb ik dan blijkbaar gemist. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gewone allstars vind ik te lomp voor mezelf (bij anderen vind ik ze altijd leuk staan), maar de all stars light heeft zo'n geweldig mooie platte, slanke, elegate neus, vind die echt goed staan. Ook dat ie zo'n dun zooltje heeft vind ik charmant.
Als het van een ander merk was zou ik het ook kopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|